Αποστολέας Θέμα: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα  (Αναγνώστηκε 229109 φορές)

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #255 στις: Νοεμβρίου 22, 2016, 09:24:29 πμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Αλλαξα βαλβολίνες στο"θηρίο".

Έβαλα Castrol Syntrax 75-140. Oι καλύτερες που έχω βάλει εως τώρα (xωρίς να έχω δοκιμάσει τις Agip 85/140).

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #256 στις: Απριλίου 05, 2017, 06:35:43 μμ »

Αποσυνδεδεμένος asotosios

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 1097
  • Τρείς & Ο Κούκος στο Θεατρο της Πραβίου 21...!!!
Αλλαξα βαλβολίνες στο"θηρίο".

Έβαλα Castrol Syntrax 75-140. Oι καλύτερες που έχω βάλει εως τώρα (xωρίς να έχω δοκιμάσει τις Agip 85/140).


ΑΝ δοκιμασεις AGIP θα δεις αλλη μηχανη...θα αρπαζει το μοτερ καλυτερα...οι ταχυτητες θα ειναι βουτυρο...το μοτερ σχεδον δεν θα ακουγετε...θα ριξεις 0-100 4δευτερολεπτα...
με λιγα λογια...ΑΛΛΟ μηχανακι...να σου πω...να περασω να στο αφησω το πεντερμο το δικο μου μπας και κυκλοφορησει καθολου...???
Λέσχη περιήγησης (οχι απαραίτητα με μοτοσυκλέτας βάζουμε και βανακι...) και φωτογραφίας...Πραβιου 21 Ρουφ...!!!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #257 στις: Απριλίου 05, 2017, 10:42:56 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
1ον-
75w140? 85w140? Παίρνει το μηχανάκι τέτοια βαλβολίνη? Ξέρω... παίρνει, όπως παίρνει και λάδια 5w40. Γιατί αυτά υπάρχουν στο ράφι, και "μού΄πε η γειτόνισσα ότι είναι καλό, κάνει μέχρι και 7 τηγανίσματα". Για τις ζημιές προφανώς θα φταίει ο λακαμας ο Ιταλός. Υπ'όψιν, στους 40C, το 80w90 έχει ιξώδες 144, ενώ το 140 έχει 416 (mm2/s). Στους 100C, έχουν 15 και 28 αντίστοιχα. Με την ταχύτητα που (δεν) ανεβάζει θερμοκρασία το κιβώτιο και κυρίως το carc, είστε σίγουροι οτι θέλετε λιπαντικό που ΔΕΝ έχει τη ροή που δηλώνει το εργοστάσιο - ούτε καν αφού ζεσταθεί?


2ον-

Πότε επιτέλους θα κλειδωθεί το αυτό το topic? Έχει καταντήσει "Τεχνικά θέματα, επί παντός επιστητού και κουβεντούλα". Τις προάλλες ρώτησε κάτι ο thrylos, ήξερα ότι το είχα ξαναγράψει, αλλά που να το βρεί? - Εδώ εγώ ζορίστηκα να το βρω,  ήταν θαμμένο στη σελίδα 11 αυτού του topic.
il capo dei bravi

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #258 στις: Απριλίου 06, 2017, 09:45:37 πμ »

Αποσυνδεδεμένος FANIS

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 1036
  • I believe in a twin iron eagle...
  • Μοτοσυκλέτα: Black widow-Bobos
  • Πόλη: Mandello del Loutrakio
Οποιος σκάβει βρίσκει

 :icon4_laughter: :icon4_laughter: :icon4_laughter: :icon4_laughter:
Η ζωή είναι ωραία!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #259 στις: Απριλίου 09, 2017, 11:43:07 πμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 217
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
παιδια για πειτε μου τι λαδια,και τι βαλβολινες να βαλω σαζμαν και διαφορικο,μιας και ειμαι ο καινουριος κατοχος.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #260 στις: Απριλίου 09, 2017, 12:47:47 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
παιδια για πειτε μου τι λαδια,και τι βαλβολινες να βαλω σαζμαν και διαφορικο,μιας και ειμαι ο καινουριος κατοχος.

Κυκλοφορούν πολλές διαδόσεις, του τύπου "μου είπε η γειτόνισσα οτι το λιόλαδο είναι καλό..." και "σε κάποιο φόρουμ που 'ξέρουν' κάποιος έγραψε..."

Το μόνο επίσημο που γνωρίζω είναι αυτό:
http://www.thisoldtractor.com/mg_manuals/moto_guzzi_technical_note_010-2006.pdf

Πέρα απο αυτό, ΔΕΝ θα σου δώσω συμβουλή, καθώς τις πιθανές φθορές/ζημιές θα τις πληρώσεις ΕΣΥ.
ΕΓΩ στο δικό ΜΟΥ μηχανάκι, που επιβαρύνει τη δική ΜΟΥ τσέπη:

.......Στον κινητήρα με τις σημερινές τιμές θα έβαζα Shell Helix Ultra Racing 10W-60
https://www.skroutz.gr/c/1228/Ladia-Autokinhtou.html?from=catspan&keyphrase=10w60

..... Βαλβολίνες για άξονα και κιβώτιο, αγόρασα απο stein dinse τα agip (eni) που λέει η μαμά, μερικά μπουκάλια απο κάθε είδος και έκανα καβάτζα για μερικά χρόνια.

ΑΡΝΟΥΜΑΙ να γράψω παραπάνω λεπτομέρειες σε αυτό το thread, το "επί παντός επιστητού" που θα έπρεπε να έχει κλειδωθεί εδώ και πολύ καιρό.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 09, 2017, 03:41:03 μμ από DonRodrigo »
il capo dei bravi

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #261 στις: Απριλίου 09, 2017, 11:32:41 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Μουρλό off topic και αν θέλετε μετακινήστε το όπου πρέπει.

Πριν από καιρό είχα προβληματισμό σχετικά με το τι λάδι, τι βαλβολίνη κτλ.
Μπήκα λοιπόν σε αρκετά έξοδα προκειμένου να έχω την πιο σωστή απάντηση και να τελειώνω μια και καλή με το θέμα υγρά κινητήρα.
Έβαλα το κλασικό λάδι που έλεγε το βιβλίο στον κινητήρα μου και το σωστό GL στο σαζμάν μου (όχι σε Guzzi).
Μετά από 10.000χλμ (τόσο αλλάζω λάδια και θα εξηγήσω παρακάτω γιατί) έβγαλα τα λάδια και τα έστειλα για ανάλυση στην BlackStone στην Αμερική.
Πήρα πίσω ένα report, που μου έγραφε ακριβώς, το πόσο "σπασμένο" ήταν το λάδι, τι περιείχε το κάθε βαζάκι που τους είχα στείλει (μέταλλα, στοιχεία κτλ) και μου έδωσαν σύσταση πως μπορούσα να το χρησιμοποιήσω ακόμα για τουλάχιστον 2.000 χλμ καθώς ήταν ακόμα μέσα στις προδιαγραφές του και δεν είχε υψηλή περιεκτικότητα σε στοιχεία που έδειχναν πως κινητήρας και σαζμαν έχουν κάποιο πρόβλημα από αυτό.
Την μέρα που έστειλα το λάδι για ανάλυση, έβαλα στον κινητήρα και το σαζμάν τα λάδια που μου είχε προτείνει φίλος όπου ο μπατζανάκης του ξαδέρφου της θείας του μπάρμπα της γυναίκας του, έβαλε και ήταν καλά.
Για τον φόβο των ιουδαίων έκανα την αλλαγή στα 5.000 χιλιόμετρα και τα έστειλα και αυτά στη BlackStone για ανάλυση και σύγκριση.
Αποτέλεσμα, (γραμμένο, σφραγισμένο, με υπογραφές και όλες τις περγαμηνες του), το λάδι του κινητήρα ήταν σπασμένο, είχε επιπλέον χάσει ένα 60% της απορυπαντικής του δράσης, περιείχε νικέλιο, μαγνήσιο, φώσφορο ψευδάργυρο σε ποσότητες κατά 10% μεγαλύτερες από το προηγούμενο δείγμα, πράγμα που σημαίνει πως το μοτέρ είχε αρχίσει να τρώει τα σωθικά του.
Για το σαζμαν, σίδηρος, τιτάνιο και βάριο ήταν σε ποσότητες 30% μεγαλύτερες από το προηγούμενο δείγμα και η συμβουλή και για τα δύο δείγματα ήταν να επιστρέψω στα προηγούμενα λιπαντικά που τους είχα στείλει.
Από τότε (και με μια ακόμα δοκιμή) βάζω τα λάδια που λέει το βιβλίο, τα κρατάω για όσο λέει το βιβλίο και έχει τελειώσει για εμένα η ιστορία με αυτά τα πειράματα και πειράγματα.
Οποιος θέλει, δύο αποστολές (με ένα σχετικό κόστος) θα τον πείσουν για το αν το Α ή Β λάδι, σαζμανόλαδο, αξονόλαδο κτλ είναι καλό η όχι.
Φυσικά έχω στη διάθεσή σας όλα τα χαρτιά που μου έχουν στείλει και όλη την επικοινωνία γενικά.
Ισως τα πιο καλά ξοδεμένα 200 ευρώ που έχω δώσει.
Αν κάποιος έχει τη διάθεση, ευχαρίστως να τον καθοδηγήσω και να τον βοηθήσω να στείλει τα δείγματά του και να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.

μιας και βαριέμαι να σκανάρω και να ανεβάζω τέτοια ώρα στο ιντερνετ reports, ορίστε δύο τυπικά δείγματα από την BlackStone






Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #262 στις: Απριλίου 10, 2017, 09:41:45 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
 :icon2_yikes: :icon2_yikes: :icon2_yikes: :icon2_yikes: :icon2_yikes:

Σταμάτη δεν έχω λόγια.

Και εγώ αυτά Agip έβαζα στις προδιαγραφές που ζητούσε το εργοστάσιο.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #263 στις: Απριλίου 10, 2017, 09:55:02 πμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
1ον-
75w140? 85w140? Παίρνει το μηχανάκι τέτοια βαλβολίνη? Ξέρω... παίρνει, όπως παίρνει και λάδια 5w40. Γιατί αυτά υπάρχουν στο ράφι, και "μού΄πε η γειτόνισσα ότι είναι καλό, κάνει μέχρι και 7 τηγανίσματα". Για τις ζημιές προφανώς θα φταίει ο λακαμας ο Ιταλός. Υπ'όψιν, στους 40C, το 80w90 έχει ιξώδες 144, ενώ το 140 έχει 416 (mm2/s). Στους 100C, έχουν 15 και 28 αντίστοιχα. Με την ταχύτητα που (δεν) ανεβάζει θερμοκρασία το κιβώτιο και κυρίως το carc, είστε σίγουροι οτι θέλετε λιπαντικό που ΔΕΝ έχει τη ροή που δηλώνει το εργοστάσιο - ούτε καν αφού ζεσταθεί?


2ον-

Πότε επιτέλους θα κλειδωθεί το αυτό το topic? Έχει καταντήσει "Τεχνικά θέματα, επί παντός επιστητού και κουβεντούλα". Τις προάλλες ρώτησε κάτι ο thrylos, ήξερα ότι το είχα ξαναγράψει, αλλά που να το βρεί? - Εδώ εγώ ζορίστηκα να το βρω,  ήταν θαμμένο στη σελίδα 11 αυτού του topic.

Φίλε DonRodrigo

1ον- εδώ παρατίθενται ελεύθερα όλες οι απόψεις. Υπάρχει αυτό που λέει η μαμα guzzi και αυτό που λένε όσοι ασχολούνται με guzzi. Ο καθένα είναι ελεύθερος να επιλέξει ποιο δρόμο θα ακολουθήσει και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος γι'αυτό, μεγάλα παιδιά είμαστε. Δεν είναι σωστό όμως να υποβιβάζεις την άλλη άποψη επειδή δεν συμφωνείς...


2ον- το να ζητάς να κλείσει ένα θέμα επειδή δεν σου αρέσει πως εξελίσσεται είναι επιεικώς...άσχημο.
Αν δεν σε βολεύει όπως είναι μπορείς κάλλιστα να φτιάξεις ένα νέο topic με παραπομπές για όλα τα θέματα που σε ενδιαφέρουν. Σε μια σελίδα θα τα έχεις όλα και είμαι σίγουρος ότι και άλλοι θα το βρουν χρήσιμο.

Μοντέλα CARC - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #264 στις: Απριλίου 10, 2017, 04:42:26 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
1ον- εδώ παρατίθενται ελεύθερα όλες οι απόψεις. Υπάρχει αυτό που λέει η μαμα guzzi και αυτό που λένε όσοι ασχολούνται με guzzi. Ο καθένα είναι ελεύθερος να επιλέξει ποιο δρόμο θα ακολουθήσει και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος γι'αυτό, μεγάλα παιδιά είμαστε. Δεν είναι σωστό όμως να υποβιβάζεις την άλλη άποψη επειδή δεν συμφωνείς...

Μέσα είσαι. Ο καθένας είναι ελεύθερος να επιλέξει (αρκεί να γνωρίζει τις διαθέσιμες επιλογές) και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για αυτό. Ακριβώς δηλαδή αυτό που τόνισα - "τις πιθανές φθορές/ζημιές θα τις πληρώσεις ΕΣΥ", επισήμανση που δεν έχω δει απο "όσους ασχολούνται με guzzi".
Όσο για την "άλλη άποψη", δεν πιστεύω ότι την υποβιβάζω, απλά την αξιολογώ με βάση την τεκμηρίωσή της, συγκεκριμένα, για το 75w140, η τεκμηρίωση που έχω δει μέχρι στιγμής, είναι του τύπου "έτσι είπε η κουνιάδα της γειτόνισσας, που ξέρει", δηλαδή η τεκμηρίωση είναι μηδενική, οπότε, τόση είναι και η αξία που της δίνω.
 

2ον- το να ζητάς να κλείσει ένα θέμα επειδή δεν σου αρέσει πως εξελίσσεται είναι επιεικώς...άσχημο.
Και σε αυτό μέσα είσαι. Ρώτησε κάτι ο ΠΟΛΥΣ. Είχα τις εξής επιλογές:
1- Να του απαντήσω οτι ήδη έχει γίνει αναφορά στα λιπαντικά, στο thread αυτό, να το διαβάσει απο τη σελίδα 1, και ίσως να καταλάβει κάτι.
2- Να μην ασχοληθώ καθόλου, τι με νοιάζει εμένα, δε πά να βάλει και τηγανόλαδο, στάχτη και μπούρμπερη...
3- Να του απαντήσω στο θέμα των λιπαντικών, τεκμηριώνοντας την απάντησή μου κατά το ελάχιστο δυνατόν, γνωρίζοντας οτι δεν αξίζει ο κόπος για κάτι παραπάνω, αφού σε μερικές μέρες, αυτά που θα έχω γράψει θα έχουν γίνει ψύλοι στα άχυρα του "Μοντέλα CARC - τεχνικά θέματα"

Διάλεξα το 3, και ανέφερα το πρόβλημα της επιλογής μου... Άσχημο.
Μάλον έπρεπε να διαλέξω το 2, δεν θα φαινόταν καθόλου άσχημο
il capo dei bravi

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #265 στις: Απριλίου 11, 2017, 09:40:03 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Καλημερα παιδες....

κατ'αρχην ας ειμαστε κοσμιοι και χαλαροι....

μπορει το θεμα να εχει απλωθει στα μπρεβα αλλα απο την αλλη δεν σκεπτεται κανεις ποσο χρονο θα χρειαστει καποιος για να κατσει να διαχωρισει σε 10 κατηγοριες τις πιθανες ερωτησεις/απαντησεις.

Εαν καποιος φιλος εχει προβλημα...θα πρεπει να ξοδεψει χρονο ή να ξαναρωτησει...εδω ειναι η παρεα.

Εαν δεν αρεσει ή δεν ειναι λειτουργικη η δομη, οι "ενδιαφερομενοι" χρηστες Breva ας δημιουργησουν νεο θεμα/κατηγορια και να συνεχιστει η γραφη εκει...

Εξαλλου, εθελοντικα εργαζομαστε ολοι, απο τον ελευθερο χρονο μας....

 :duim:
Keep riding.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #266 στις: Απριλίου 11, 2017, 01:37:45 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Ας απαντήσουμε λοιπόν και στον φίλο μας τον Πόλυ που αρκετά περίμενε...

παιδια για πειτε μου τι λαδια,και τι βαλβολινες να βαλω σαζμαν και διαφορικό,μιας και ειμαι ο καινουριος κατοχος.

Φίλε Πόλυ, θεωρώ δεδομένο ότι έχει στην κατοχή σου το manual της μοτοσυκλέτας σου.
Εάν δεν το έχεις κατέβασέτο από εδώ: http://guzzitek.org/g/ma_g/1100/

Από εκεί και πέρα στη σελίδα 1 αυτού του θέματος γράφω διάφορες άλλες πληροφορίες.
Όσον αφορά τη βαλβολίνη το manual λέει 80w90.
Κάποιες άλλες φωνές όπως π.χ. ο Agostini λένε για 85w140 ή 75w140.
Βάλε ότι νομίζεις, ας είναι όμως προδιαγραφών GL5 που έχει και κάποια επιπλέον πρόσθετα.

Ότι άλλο χρειαστείς ρώτα άφοβα.


Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #267 στις: Απριλίου 11, 2017, 10:26:42 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 217
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
παιδια ευχαριστω πολυ για ολα αλλα,εγω ρωτησα ποιο πολυ λογο ελλαδας τι μαρκες λυπαντικον και τι πυκνοτητα βαζουμε εδω για εσας που εχετε δοκιμαση,και φυσηκα εχω ειδη κατεβαση το manual.και παλι ευχαριστω.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #268 στις: Απριλίου 12, 2017, 12:21:30 πμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Πολυ, λάδι μηχανής 10w60. Agip, Castrol το βρίσκεις ευκολα.
Βαλβολινες, πυκνότητα τα είπαμε. Μάρκα, το ίδια, αρκεί να είναι GL5. Αν βρεις καλή είναι και η Amsoil

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #269 στις: Απριλίου 13, 2017, 10:09:27 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 217
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
Πολυ, λάδι μηχανής 10w60. Agip, Castrol το βρίσκεις ευκολα.
Βαλβολινες, πυκνότητα τα είπαμε. Μάρκα, το ίδια, αρκεί να είναι GL5. Αν βρεις καλή είναι και η Amsoil

δεν μου λες κατι το λαδι που βαζετε ειναι μηχανης η αυτοκινητου,γιατι το μοτερ ειναι ιδιο με αυτοκινητου αφου δεν εχει το σαζμαν μαζι.