Φόρουμ Guzzisti Hellas > Moto Guzzi 24/7

Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη

(1/2) > >>

carcano:


Ταξιδέψαμε στην Ιταλία για την παγκόσμια παρουσίαση μιας μοτοσυκλέτας που ούτε λίγο ούτε πολύ συνιστά μια κατηγορία μόνη της.

Το ταξίδι ήταν μακρύ μιας και ο γράφων θα ξεκινούσε από Κρήτη για να φτάσει εν τέλει στη Σαρδηνία, κάτι που από μόνο του αφενός εμπεριέχει αρκετή δόση ταλαιπωρίας και αφετέρου εντείνει την προσμονή. Μια προσμονή που έμελλε να κορυφωθεί στο ξενοδοχείο όπου θα γινόταν η παρουσίαση της μοτοσυκλέτας, αρκετά έξω από το Cagliari, την πρωτεύουσα της Σαρδηνίας. Τίποτα δεν ήταν τυχαίο για τους Ιταλούς, καθώς η τοποθεσία αλλά και η όλη οργάνωση σε έβαζαν σταδιακά σε mood ταξιδιάρικο που τελικά θα όριζε και το V85 TT. Στο χώρο της παρουσίασης υπήρχαν τρεις μοτοσυκλέτες, με τις δυο εξ αυτών να έχουν τον ασφάλτινο χαρακτήρα που επέβαλλαν τα αντίστοιχα ελαστικά της Metzeler, ενώ η τρίτη, φορώντας τα Anakee της Michelin, σίγουρα σε προϊδέαζε για παιχνίδι στο χώμα. Οι άνθρωποι της Moto Guzzi ακολούθως θα μας παρουσίαζαν τη μοτοσυκλέτα αναλυτικότατα, ουσιαστικά και χωρίς να γίνουν κουραστικοί. Φυσικά το «κυρίως πιάτο» θα ήταν το επόμενο πρωί με την οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους του Ιταλικού νησιού.

Εξ όψεως Μodern Classic Enduro

Η συνολική εικόνα της μοτοσυκλέτας παραπέμπει στο παρελθόν και αυτή ακριβώς είναι η ουσιαστική διαφοροποίηση του μοντέλου σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σε ένα αγωνιστικό παρελθόν άλλων δεκαετιών, με επίκεντρο το θρυλικό Παρίσι-Ντακάρ. Από αυτό τον αγώνα ας μας μείνει το «Enduro». Οι σχεδιαστές της Moto Guzzi κράτησαν μεν τις φόρμες και τις γραμμές μιας άλλης εποχής, τις έκαναν δε σύμφωνες με το παρόν, ώστε να έρθει και το «Modern Classic».
Τα Led δεσπόζουν παντού, με τον εμβληματικό αετό να σχηματίζεται χαρακτηριστικά στο διπλό εμπρός φωτιστικό σώμα, ενώ πίσω συναντάμε πάλι διπλά φωτιστικά σώματα σε στυλ.. μαχητικού, παραπέμποντας στις μετακαύσεις των αντίστοιχων αεροσκαφών. Ζάντες με ακτίνες και σεβαστή από το έδαφος απόσταση συμπληρώνουν το «rally» χαρακτήρα, ενώ στο ίδιο μοτίβο κυμαίνεται και η προστατευτική ποδιά κάτω από τον αερόψυκτο κινητήρα των 853cc. Στα λειτουργικά στοιχεία ξεχωρίζουμε τις χειρολαβές στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, που προτρέπουν σε κάθε συνδυασμού φόρτωμα χάρη στην αρθρωτή σωληνωτή λογική τους αλλά και στο αλεξίνεμο μπροστά, που επίσης περιβάλλεται από σωληνωτές βάσεις. Τέλος, ιδιαίτερη σχεδιαστική και μηχανολογική νότα δίνει τόσο η μετάδοση με άξονα όσο και το μονό πίσω αμορτισέρ στη δεξιά μεριά της μοτοσυκλέτας.

carcano:
Περί κινητήρα το ανάγνωσμα

Εδώ έχουμε ένα μηχανικό σύνολο άξιο θαυμασμού, καθώς παραμένει στη λογική μιας άλλης αερόψυκτης εποχής ενώ παράλληλα συμμορφώνεται με τις προσταγές που ορίζει το Euro4. Η διάταξη είναι εγκάρσια σε σχήμα V στις 90 μοίρες, με τα 853 κυβικά του νέου δικύλινδρου συνόλου να αποδίδουν 80 ίππους, οι οποίοι θα καλπάσουν γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα. Μεταξύ 4.000-7.000 στροφών συναντάμε την ουσία, ενώ κάπου εκεί ο ήχος γίνεται και πιο μπάσος συνεισφέροντας τα δέοντα στο κομμάτι της οδηγικής ευχαρίστησης. Ευχαρίστηση που φαίνεται και στις αλλαγές ταχυτήτων, με το 6άρι κιβώτιο να είναι αθόρυβο και με τον –μη υδραυλικό- συμπλέκτη να θυμίζει ζεστό μαχαίρι σε βούτυρο.



Η λειτουργία του κινητήρα πλαισιώνεται και με τα αντίστοιχα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα Riding Modes. Στο Road συναντάμε το ABS και το Traction Control ενώ στο Rain τα βοηθήματα παραμένουν με την απόκριση του ride by wire γκαζιού να γίνεται ηπιότερη. Ενδιαφέρον έχει το Off-Road mode, όπου ο κινητήρας τα δίνει όλα με την ελάχιστη παρέμβαση των ηλεκτρονικών και την πλήρη απουσία του ABS στον πίσω τροχό. Μιλώντας για ηλεκτρονικά δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στην εντυπωσιακή οθόνη των 4,3 ιντσών, που πέρα από πληθώρα πληροφοριών μπορεί να συνδεθεί και με smartphone μεταφέροντας στον αναβάτη πλήθος δεδομένων, όπως πλοήγηση, μηνύματα, κλήσεις κλπ.

carcano:
Περί κινητήρα το ανάγνωσμα

Εδώ έχουμε ένα μηχανικό σύνολο άξιο θαυμασμού, καθώς παραμένει στη λογική μιας άλλης αερόψυκτης εποχής ενώ παράλληλα συμμορφώνεται με τις προσταγές που ορίζει το Euro4. Η διάταξη είναι εγκάρσια σε σχήμα V στις 90 μοίρες, με τα 853 κυβικά του νέου δικύλινδρου συνόλου να αποδίδουν 80 ίππους, οι οποίοι θα καλπάσουν γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα. Μεταξύ 4.000-7.000 στροφών συναντάμε την ουσία, ενώ κάπου εκεί ο ήχος γίνεται και πιο μπάσος συνεισφέροντας τα δέοντα στο κομμάτι της οδηγικής ευχαρίστησης. Ευχαρίστηση που φαίνεται και στις αλλαγές ταχυτήτων, με το 6άρι κιβώτιο να είναι αθόρυβο και με τον –μη υδραυλικό- συμπλέκτη να θυμίζει ζεστό μαχαίρι σε βούτυρο.



Η λειτουργία του κινητήρα πλαισιώνεται και με τα αντίστοιχα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα Riding Modes. Στο Road συναντάμε το ABS και το Traction Control ενώ στο Rain τα βοηθήματα παραμένουν με την απόκριση του ride by wire γκαζιού να γίνεται ηπιότερη. Ενδιαφέρον έχει το Off-Road mode, όπου ο κινητήρας τα δίνει όλα με την ελάχιστη παρέμβαση των ηλεκτρονικών και την πλήρη απουσία του ABS στον πίσω τροχό. Μιλώντας για ηλεκτρονικά δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στην εντυπωσιακή οθόνη των 4,3 ιντσών, που πέρα από πληθώρα πληροφοριών μπορεί να συνδεθεί και με smartphone μεταφέροντας στον αναβάτη πλήθος δεδομένων, όπως πλοήγηση, μηνύματα, κλήσεις κλπ.


https://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/moto-guzi-v85-t-mia-sinidita-diaforetiki-italida

Επαρχος:
...δείχνει ότι είναι μια πάρα πολύ καλή μοτοσυκλέτα αν και ο ανταγωνισμός είναι πολύ δυνατός , μακάρι να αρέσει στο αγοραστικό κοινό και να δούμε πολλά από δαύτα να κυκλοφορούν και στους ελληνικούς δρόμους γιατί έχει βαρεθεί η ψυχή μου να βλέπω προπέλες παντού.

SPONT:
 :icon2_goodpost: :bike:

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση