Πέρασε καιρός, αλλάξαμε και γκαράζ γιατί δε χωρούσαμε πολλοί εκεί μέσα, δύσκολο εγχείρημα μέχρι να βρεις και να μεταφέρεις ένα γκαράζ. Όμως έγινε και σιγά σιγά από το Γενάρη μέχρι και σήμερα ξεκίνησα και στήνω επιτέλους

την μικρή κούκλα.
Έτσι μεταφέρθει περίπου αρχές Νοέμβρη το σύστημα...

Ο σκελετός plus πηρούνια και λοιπά συμπαραμαρτούντα ήτο σε μηχανικό προς λύσιμο και καθοδόν για τρίψιμο και βάψιμο... (2 μήνες )
Αμοιβή μηχανικού: 120
Βαφή Σκελετού- Λαιμών κτλπ: 140

Με τα πολλά και αφού έπεσα με τα μούτρα τέλη Γενάρη αφού πήρα σκελετό και λοιπά βαμμένα ξεκίνησα το δέσιμο και γενικά όλα τα καλούδια της καλωδίωσης αφού ο τύπος τα έβαλε όπου φανεί του λολοστεφανή... Γενικά με το δέσιμο φάνηκαν και άλλες παπάτζες (μερικές φάνηκαν στο λύσιμο... κάτι σωληνάκια αναθυμιάσεων στον αέρα, ένα σωληνάκι σε σχήμα π περιμέτρικά από το κιβώτιο χωρίς αρχή

)


Γενικά από τη στούκα του καπετάνιου στα πλαινά και το κάτω μέρος του σκελετού που έδωσε ο Χρήστος

υπήρχε ένα θέμα γιατί το σύνολο κεντρικό σταντ, πλαινό σταντ, λεβιέ ταχύτητας (είχαν τραβηχτεί με δύναμη για να ξεστραβωσουν) αλλά ευτυχώς με εφαρμογή του κανόνα αργή και σταθερή δύναμη

τα μέρη ήρθαν στη θέση τους. Ο μοχλός της ταχύτητας κατεβαίνει αρκετά χαμηλά αλλά θα το δούμε και αυτό στο μέλλον.
Και κάπου εδώ φτάνουμε στις χοάνες... 42mm οι οποίες δυστυχώς δε χωρούσαν με τη μπαταρία τέρας που έχει η κούκλα.... Η θεαματική σε κωμωδία αυτή μέρα ξεκίνησε περίπου ως εξής: 08:35 πηγαίνω και σκάω 100 για τη 53030 τύπου μπαταρία που η Ρόδος δεν είχε και περίμεναμε με το βαπόρι, 100Ε για τα Μ22 ελαστικά τα οποία ο μάστορας τα έβαλε ανάποδα και έτρεχα να τα αλλάξω... Στο γκαράζ τώρα η χοάνη δεν άφηνε τη μπαταρία να μπεί, οπότε δρόμο οι χοάνες και επιστράτευση του μαμά φίλτρουκουτιού που παρεπιπτόντως από το καλοκαίρι είχε καθαριστεί ευλαβικά. Όμως αμ δε... Τίποτα δε χωρούσε να περάσει, (για όποιον έχει λύσει το φιλτροκούτι να το καθαρίσει ξέρει πολύ καλά ότι δε το ξαναλύνει...

) Με τα πολλά και αφού πέσανε μερικές χριστοπαναγίες αφού τα σωληνάκια αναθυμιάσεων ήταν αλλού και αλλού, το ρακόρ έσπασε στη βάση του κάρτερ και το ρημάδι το σπήρωμα έμεινε μέσα, η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν στη καλωδίωση όπου ο τύπος έβαλε τους πολλαπλασιαστές όπου ήθελε και τα καλώδια στα μπουζιά δεν... Τι θέα, τι φάση... να ανοίγεις πλεξούδα και σιγά σιγά φτού και από την αρχή να περνάς τα καλώδια... η μεγαλύτερη δε απορία μου είναι το δεματικό κάνει άραγε για όλες τις δουλειές?

Κάπου εδώ και αφού χώρεσαν όλα και στριμώχτηκε το φιλτροκούτι... πήρα μερικές αποφάσεις. Οι σωλήνες αναθυμιάσεων με ένα Υ κατέληξαν με νέο σωληνάκι στο πλαινό σταντ μέχρι να βρεθεί νέο ρακόρ... αλλιώς τόρνος. 45 Ευρώ δε δίνω για το σωληνάκι. Το σπείρωμα βγήκε και μια ωραία αλενόβιδα έκλεισε τη τρύπα. Οι χοάνες είναι για οποιον τις θέλει αρκεί να αλλάξει τις εισαγωγές και να βάλει ίσιες. Στο νετ είδα ότι τις βάζουν απευθείας πάνω στο carb. Από τη μικρή μου εμπειρία γνωρίζω ότι όταν αλλάζεις το σχήμα της εισαγωγής (εννοώ μήκος και σχήμα αλλάζουν όλα στο τρόπο που δουλεύει το μοτέρ. Αποφάσισα να το ερευνήσω περισσότερο δεδομένου ότι οι πληροφορίες είναι περίεργες. Προς το παρών λοιπόν μαμά...

Στο θέμα σέλα και λοιπά λύγισα σχεδόν τα δυο σημεία που βιδώνει ο πίσω προφυακτήρας. Το σχήμα που θα επιλέξω είναι ένα πλαινό Η θα περάσουν 3 βίδες σε κάθε μεριά τις σέλας (6 τρύπες έχει) η μεσαία θα στηρίξει τη σέλα στο σκελετό ενώ η πίσω μεριά θα στηριξέι σέλα και πίσω φτερό.

Σε αναμονή λοιπόν για τα "cosmetics" σέλα, φτερά, φλας, πλαινές τριγωνικές βαλίτσες... είπα να βάλω ντεπόζιτο να συνδέσω σωληνάκια και να την ανάψω για να δω αν έβαλα σωστά καλώδια και αν γενικά η μηχανή μετά από 1 1/2 χρόνο ανάψει και δουλεύουν όλα σωστά. Στη σέλα με το ντεπόζιτο εντοπίστηκε ένα κενό μισού δαχτύλου αρκετό να δείχνει από κάτω το δοχείο του πίσω φρένου. Θα μεγαλώσω όμως το Η και ίσως ένα μπροστινό ίσιο κομμάτι καλύψει το σχετικό κενό.
Η μηχανή εκκίνησε αμέσως με το χαρακτηριστικό μπάσο της ήχο. Καίει υπερβολικό μείγμα και φαίνεται το αβανς να είναι αρκετά ψηλά. Με το φόβο της προανάφλεξης και λοιπά αποφάσισα να αφήσω τα πειράγματα στα καρμπυρατέρ και να ξεκινήσω την επόμενη εβδομάδα με σειρά ως εξής. Αβάνς με έλεγχο του βολάν στο κέντρο -> Αβάνς ελαφρά ψηλά-> Αβάνσ χαμηλά. Τα μπουζιά στο πρώτο 15λεπτο δούλεμα της μηχανής βγήκαν μαύρα, στον έλεγχο σπινθηρισμού τους ήταν οκ. Δοκίμασα κίλυνδρο κίλυνδρο ύπαρχουν διαφορές στο χρόνο που φοβάμαι δυο ενδεχόμενα ή έχουν βγει εκτός πλατίνες κτλπ ή έχουν μπει διαφορετικά τα καλώδια στα μπουζιά. Θα δείξει...

Στη τελευταία φώτο βλέπετε στο πίσω ελαστικό τα Μ22 σε πολλές φώτο στο ιντερνετ οι γραμμές των ελαστικών είναι ανάποδες. Σκέφτομαι μήπως τα έχουν βάλει ανάποδα.
Εν αναμονή λοιπόν των δοκιμών εντός εβδομάδας, το πρόγραμμα έχει πατρονάρισμα με χαρτόνι για τη βάση της σέλας, κοπή μιας λαμαρίνας για τη βάση. Απόφαση για το τελικό ύψος του πίσω φτερού και φύσικά όλη εβδομάδα θα φύγει με χρονισμό και ρύθμιση καρμπυρατέρ.
Βίβα Guzzi
