Αποστολέας Θέμα: Hydraulic Clutch Conversion (Group Buy)  (Αναγνώστηκε 14425 φορές)

Hydraulic Clutch Conversion (Group Buy)
« στις: Σεπτεμβρίου 04, 2014, 04:30:06 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dr.JoHN

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 37
  • Guzzi 100% lover
Καλησπερα στα αετοπουλα...

Εχω την ιδεα αρκετο καιρο και εχω ψαχτει αρκετα.
Εξηγουμε για να μην παρεξηγουμε...
Οσοι εχουν Tonti Framed Guzzi, ή και tubular ισως τους ενδιαφερει.
Υπαρχει ενα Slave Cylinder, που μετατρεπει τον συμπλεκτη απο μηχανικο σε υδραυλικο.
Τερμα πια οι κομμενες ντιζες, τερμα πια η ακινησια μεχρι να ερθει η ντιζα,
τερμα πια οι μουφα ντιζες των 2.000χλμ απο Σπυρου Πατση που εχουν και 35 euro.
Τελος η τενοντιτιδα.

Λοιπον αυτα που χρειαζομαστε ειναι:


1.


To Slave cylinder.  Κοστιζει 132,50 euro.


2.
Τρομπακι (master cylinder)



Τρομπακι μπορειτε να βρειτε παντου, η διαμετρος που συνεργαζεται ειναι 13mm, Κοστος ( απο 30 - 150 euro)

3.
Το μαρκουτσι (σωληνακι υψηλης που θα τα ενωσει)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Εγω θα προβω στην αγορα του.
Εχω ηδη μιλησει με τον Ed απο Gutsibits. Μιας και αυτο ειναι ''special order item''
Απλα σκεφτηκα αν καποιος ενδιαφερεται, μηπως καναμε κανενα Group buy, για να κατεβαζαμε τιμη.
Δεν το βιαζομαι... Ακομα...
Οποτε αν καποιος θελει και μαζευτουμε πολλοι. Παμε να τα χτυπησουμε.

*FOR BIG BLOCKS ONLY...!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 04, 2014, 04:31:39 μμ από Dr.JoHN »

Απ: Hydraulic Clutch Conversion (Group Buy)
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2014, 05:28:54 μμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Εγω ειμαι σκληρο αγορι κ δεν μασαω απο σκληρες ντιζες Μητσακο...... ;D
Keep riding.

Απ: Hydraulic Clutch Conversion (Group Buy)
« Απάντηση #2 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2014, 05:41:27 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dr.JoHN

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 37
  • Guzzi 100% lover
Ο Γιαννης ειμαι... (aka  Νεκροφιλος) ;)

Απ: Hydraulic Clutch Conversion (Group Buy)
« Απάντηση #3 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2014, 07:59:32 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 815
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7 Special
  • Πόλη: Αθήνα
Καλή βελτίωση  για τα παλιά.
Όλα τα ψάχνεις  :)

Απ: Hydraulic Clutch Conversion (Group Buy)
« Απάντηση #4 στις: Σεπτεμβρίου 04, 2014, 09:55:56 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
γιαννη πριν γινει η παραγγελια παρε με τηλεφωνο


το σκεφτομαι
guzziholic

Απ: Hydraulic Clutch Conversion (Group Buy)
« Απάντηση #5 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2014, 10:00:09 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Ο Γιαννης ειμαι... (aka  Νεκροφιλος) ;)


Ου γαρ ερχεται μονο του.....

Συγνωμη Γιαννακι μου... Ειμαι αδιορθωτος....

Νεα επιθετα(nicknames)....πρεπει να τα ξαναμαθω...
Keep riding.

Απ: Hydraulic Clutch Conversion (Group Buy)
« Απάντηση #6 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2014, 10:03:54 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
O Δημητρης ως τι γραφει αληθεια...
Keep riding.

Απ: Hydraulic Clutch Conversion (Group Buy)
« Απάντηση #7 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2014, 10:35:26 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 815
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7 Special
  • Πόλη: Αθήνα
Αν και προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι άμεσα, κοίταξα λίγο και είδα και αυτήν την πρόταση απο Magura.



Καλές πληροφορίες έχει παρακάτω

http://www.venhill.co.uk/Magura_Clutch_Conversion

Ο άγγλος έχει ένα κατατοπιστικότατο pdf  πως να μετρήσεις, αν θέλεις να παραγγείλεις για  μοντέλα μοτοσυκλέτας που δεν έχουν έτοιμα κιτ.

http://www.venhill.co.uk/Downloads/HymecSelection.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 05, 2014, 10:37:11 πμ από Doom »

Απ: Hydraulic Clutch Conversion (Group Buy)
« Απάντηση #8 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2014, 10:43:45 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dr.JoHN

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 37
  • Guzzi 100% lover
Χρηστο ισχυει την ειχα δει και εγω... και φαινεται και καλοφτιαγμενο.
Απλα ο αλλος ειναι συστημενο για 4αρι/5αρι σασμαν Guzzi.
Και δεν μετρας, ταιριαζεις κ.τ.λ.
Βγαζει και ο Guzzi landen ενα ωραιο, αλλα ειναι φαρμακειο ο ατιμος...!!!

Απ: Hydraulic Clutch Conversion (Group Buy)
« Απάντηση #9 στις: Σεπτεμβρίου 06, 2014, 11:37:00 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Jimlemans

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 263
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: 850 le mans 3 '81,1100 sport '94
Ειχα βαλει καποτε κ εγω στο λεμαν του moto-spezial το κιτ και ενα βραδυ εκλασε η τσιμουχα στο φαληρο και το εφερα με καρφωτες. 8)
Η ντιζα ειναι κ πιο ελαφρια,κ περνας κ μια δευτερη με ζιπακια(εντουρο στυλ) και εαν κοπει την αλλαζεις επιτοπου!
Απανω τους!

Απ: Hydraulic Clutch Conversion (Group Buy)
« Απάντηση #10 στις: Σεπτεμβρίου 14, 2014, 08:27:50 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Χατζημπούγιας

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 69
  • My Guzzis...My pride!
  • Μοτοσυκλέτα: 850 Le Mans
Ειχα βαλει καποτε κ εγω στο λεμαν του moto-spezial το κιτ και ενα βραδυ εκλασε η τσιμουχα στο φαληρο και το εφερα με καρφωτες. 8)
Η ντιζα ειναι κ πιο ελαφρια,κ περνας κ μια δευτερη με ζιπακια(εντουρο στυλ) και εαν κοπει την αλλαζεις επιτοπου!

Με μπέρδεψες τώρα!!
Το τραγανό λιπάκι στην άκρη της μπριτζόλας τρώγεται και πάλι εδώ!

Απ: Hydraulic Clutch Conversion (Group Buy)
« Απάντηση #11 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2014, 02:03:18 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Jimlemans

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 263
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: 850 le mans 3 '81,1100 sport '94
Γιατι ρε μιτσακο, μου με εχασες?
Απανω τους!