Αποστολέας Θέμα: ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ : V9  (Αναγνώστηκε 10231 φορές)

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ : V9
« στις: Ιανουαρίου 08, 2016, 09:05:37 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stevenson

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 158
  • Guzzi 100% lover
http://v9.motoguzzi.com/en/


Κινητήρες Μoto Guzzi 750 ~ 850cc  (Κάντε τις συγκρίσεις στη διάρκεια των χρόνων ...)

   Old Tonti-framed 850 engine  850T3   (1975)

844 cc   

Bore x Stroke 83 x 78 mm

Parallel valves

59 HP @ 6800 rpm

6,23 kg/m @ 5000 rpm

Compression Ratio   9.5:1
 

   750SP   (1989)

743.9 cc   

Bore x Stroke 80 x 74 mm

48 HP @ 6600 rpm

6,06 kg/m @ 3200 rpm

Compression Ratio   9.7:1


   Breva 850

877 cc   

Bore x Stroke 92 x 66 mm

72.1 HP @ 7700 rpm

6,72 kg/m @ 7000 rpm

Compression Ratio   9.8:1


   V7 II

744 cc   

Bore x Stroke 80 x 74 mm

48 HP @ 6200 rpm

6,1 kg/m @ 2800 rpm

Compression Ratio   10.2:1


   V9

853 cc   

Bore x Stroke 84 x 77 mm

Angled valves

55 HP @ 6250 rpm

6,32 kg/m @ 3000 rpm

Compression Ratio   10.5:1

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 13, 2016, 02:17:37 μμ από Doom »

Απ: ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ : V9
« Απάντηση #1 στις: Ιανουαρίου 09, 2016, 01:41:17 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Έχασε 5 άλογα σε 40 χρόνια καλά είναι.  ;D
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ : V9
« Απάντηση #2 στις: Ιανουαρίου 09, 2016, 03:56:04 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
θα ηθελα και τα κιλα τους
guzziholic

Απ: ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ : V9
« Απάντηση #3 στις: Ιανουαρίου 09, 2016, 04:16:19 μμ »

Αποσυνδεδεμένος FANIS

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 1036
  • I believe in a twin iron eagle...
  • Μοτοσυκλέτα: Black widow-Bobos
  • Πόλη: Mandello del Loutrakio
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί δεν εκμεταλλεύτηκαν όπως έπρεπε τον αστεράτο κινητήρα του BREVA 850;

Φοβερό μοτέρ, με αλογάκια αρκετά, με ωραία εμφάνιση, με πολύ καλή σχέση τιμής/συντήρησης/απόδοσης...
Η ζωή είναι ωραία!

Απ: ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ : V9
« Απάντηση #4 στις: Ιανουαρίου 11, 2016, 09:41:12 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Καθε περσι και καλυτερα....

Moto Guzzi V850 Eldorado

Year 1972

Engine-Air cooled, four stroke, V twin, longitudinally mounted, OHV, 2 valve per cylinder.
 
Capacity 844
Bore x Stroke 83 x 78 mm
Compression Ratio 9.2:1

Induction- 2x 29mm VHB Dell'Orto

Max Power  64 hp @ 6500 rpm

Keep riding.

Απ: ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ : V9
« Απάντηση #5 στις: Ιανουαρίου 11, 2016, 11:07:41 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Αυτοί οι κινητήρες δεν είναι σχεδιασμένοι για euro 3 - 4 - 5 - 6 κτλ.

Αν δεν αλλάξει ριζικά η σχεδίαση δεν γίνετε δουλειά. Ανεβάζοντας μόνο τα κυβικά, ανεβαίνει το βάρος ενώ η ιπποδύναμη....

Ψυγειάκια βλέπω στο μέλλον, εκκεντροφόρους επικεφαλής  ::)
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ : V9
« Απάντηση #6 στις: Ιανουαρίου 11, 2016, 12:08:17 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stevenson

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 158
  • Guzzi 100% lover
θα ηθελα και τα κιλα τους

Μάλιστα Κε Δημήτρη μας ...

850T3
Dry 211 kg

750SP
Dry 185 kg

BREVA 850
Dry 231 kg

V7 II
Dry 189 kg

V9
Dry +-200 kg