Forum Guzzisti Hellas
Φόρουμ Guzzisti Hellas => Moto Guzzi 24/7 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Fotis στις Νοεμβρίου 08, 2015, 09:42:55 πμ
-
Power Commander 5 & Autotune,
Γενική συζήτηση... αξίζει δεν αξίζει:
http://www.powercommander.com/powercommander/powercommander_maps_installs_product_buy_options.aspx?mdlyrid=26-002&make=30&model=355&make-n=Moto%20Guzzi&model-n=Breva%201100&year=2006&mk=30&mdl=355&yr=2006 (http://www.powercommander.com/powercommander/powercommander_maps_installs_product_buy_options.aspx?mdlyrid=26-002&make=30&model=355&make-n=Moto%20Guzzi&model-n=Breva%201100&year=2006&mk=30&mdl=355&yr=2006)
http://www.powercommander.com/powercommander/Products/AutoTune/powercommander_autotune.aspx (http://www.powercommander.com/powercommander/Products/AutoTune/powercommander_autotune.aspx)
-
γενικη γνωμη απο παλαιοτερα power commander
πολλα λεφτα, λιγη δουλεια....
ειδικα σε μοτο οπως τα δικα μας...
θα παρεις ζωντανια, αλλα αν δεν κανεις εκτεταμενες αλλαγες στο μοτερ...απλα καις παραπανω βενζινη.
-
Την ίδια άποψη έχω με τον Αντώνη. Φίλος πήρε μετάχειρο power commander για gsxr Κ7 και έλεγε ότι αν το είχε πάρει στην κανονική τιμή θα έκλεγε τα λεφτά του.
Για το sport βγάζει η guzzi εγκέφαλο με διαφορετική χαρτογράφηση που το συνδυάζει με ολόκληρη εξάτμιση από λαιμούς. Για την breva δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο. Μπορείς όμως να πάρεις ένα "αλμυρούτσικο" crossover από τον Agostini και μαζί με ένα τελικό και φίλτρο αέρα να κάνεις τη δουλειά σου. Αν αξίζουν τα λεφτά που θα δώσεις είναι σχετικό.
Εγώ άλλαξα μόνο το τελικό, ξήλωσα και τον παπά από το φιλτροκούτι και κάθε φορά που ανοίγω το γκάζι το μηχανάκι θέλει να σου ρουφήξει τα σωθικά. 8)
-
Εγώ αυτό το διάστημα παίζω με το Guzzidiag και προσπαθώ να περιορίσω τα σκασήματα ???
-
Εγώ αυτό το διάστημα παίζω με το Guzzidiag και προσπαθώ να περιορίσω τα σκασήματα ???
Ακόμα ρε??
Α ρε Ηρακλή... τurbo τόκανες το μηχανάκι του Νίκου ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
;D ;Dι ;D
Όχι ρε ο Ηρακλής το στρωσε, αλλά εγώ θέλω να το κάνω μέσω του χάρτη ;)
-
Εγώ αυτό το διάστημα παίζω με το Guzzidiag και προσπαθώ να περιορίσω τα σκασήματα ???
Mόνο τα σκασίματα θέλεις?
Σε έχω έτοιμο φιλε.
Aνοίγεις το χάρτι σου στο Tunerpro.
Πας στο Fuel Main.
Βάζεις "μηδέν" από 2400 στροφές και πάνω, στις στείλες ΤPS 4.6 και 4.7.
Και καθάρισες.
Μη με ρωτάς περισσότερα, κι εγώ τώρα ψάχνομαι αλλά αυτό που σου λέω είναι καρατσεκαρισμένο.
Μα μαμά τελικό όμως δεν θα έπρεπε να έχεις σκασίματα... Μήπως μπάζει απο πουθενά η εξάτμισή σου?
-
Το 1200 έχει σκασίματα από την μάνα του.
-
Το 1200 έχει σκασίματα από την μάνα του.
Και εσυ σκαστoς εισαι...
-
Λοιπόν, η απόλυτη επιτυχία 8), ξαναγάπησα το Guzzi μου :D
Guzzidiag με Tunerpro, δυο καταπληκτικά free προγραμματάκια (εντάξει κάντε μια δωρεά) και κάνεις ότι θέλεις.
Εγώ δεν ήθελα τίποτα τρομερό, μόνο να περιορίσω τα σκασήματα στο κλείσημο του γκαζιού, τα οποία μετά την αναβάθμιση του χάρτη
στο Καρπενήσι είχαν γίνει ανυπόφορα. (Εδώ να πω ότι τελικά δεν μετανιώνω καθόλου για την αναβάθμιση, αφού το μηχανάκι έγινε πιο
οικονομικό και εξαφανίστηκαν τελείως τα πυράκια που καταπονούν αφάνταστα τον κινητήρα.
Οδηγίες στα αγγλικά εδώ: http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=69168.0 (http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=69168.0)
http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=73938.0 (http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=73938.0)
Χαμήλωσα την παροχή καυσίμου σε ποσοστά από 10 - 40% στις περιοχές του ΤΡS από 4,6 έως 5,2 μοίρες, για τις στροφές του κινητήρα
μεταξύ 2000 και 4250 και το αποτέλεσμα ήταν τέλειο.
Προς το παρόν δε θέλω να "παίξω" περισσότερο με κάτι αφού είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και απολαμβάλω ξανά το μηχανάκι μου :)
Αν κάποιος θέλει περισσότερες λεπτομέρειες για τις αλλαγές στο χάρτη, εδώ είμαστε ;)
-
Όταν το ξαναβγάλω στο δρόμο θα έρθω να μου το "πειράξεις". 8)
-
Εγώ αυτό το διάστημα παίζω με το Guzzidiag και προσπαθώ να περιορίσω τα σκασήματα ???
Ελα βρε Νικο θα μας τρελανεις , εξηγησε λιγο γιατι ειμαι ασχετος , πως περιορισες τα σκασιματα ? 8)
-
Αχ Γιώργο, δε διαβάζεις όλα τα ποστ μου φαίνεται, δυο ποστ πιο πάνω λέω τι περίπου έκανα :D
Ας γίνω λίγο πιο αναλυτικός, από αυτά που βρήκα στο νετ, όχι ότι είμαι κανένας μάστορας.
Λοιπόν, κλείνοντας το γκάζι και πέφτοντας οι στροφές του κινητήρα, τα μπεκ δεν σταματούν να ψεκάζουν καύσιμο,
αλλά ψεκάζουν λίγο το οποίο αυξάνεται όσο οι στροφές μειώνονται (αυτό φαίνεται από τη χαρτογράφηση).
Όσο οι στροφές είναι ψηλά και το καύσιμο λίγο, η αναλογία αέρας/καύσιμο (για συντομία A/F) είναι τέτοια που δεν γίνεται ανάφλεξη
(πολύ φτωχό μίγμα), όσο όμως πέφτουν οι στροφές και αυξάνεται η ποσότητα καυσίμου (περιοχή στροφών από 4000 - 2000 περίπου)
έχουμε ανάφλεξη στον κύλινδρο ανά 8 ή 16 στροφές του κινητήρα η οποία με τη σειρά της προκαλεί την ανάφλεξη του άκαυτου καυσίμου
που έχει περάσει στην εξάτμιση κατά τις ενδιάμεσες στροφές που δεν είχαμε ανάφλεξη. Αυτά είναι τα σκασήματα της εξάτμισης.
Πειράζοντας το χάρτη και μειώνοντας την παροχή καυσίμου στην περιοχή 4000-2000 στροφές, κάνουμε το μίγμα A/F ακόμη φτωχότερο
με αποτέλεσμα να μην έχουμε ούτε καν αυτές τις ανφλέξεις ανά 8 ή 16 στροφές και έτσι το άκαυτο μίγμα περνάει και βγαίνει από την εξάτμιση
χωρίς να αναφλεγεί. Τώρα θα πει κάποιος γιατί δε μηδενίζουμε τελείως το καύσιμο στο κλείσιμο του γκαζιού να μη μολύνουμε το περιβάλλον
και να μη πετάμε βενζίνη; Δεν ξέρω, αν και ο Μάνος μου πρότεινε κάτι τέτοιο. Αν κάποιος ξέρει ας απαντήσει.
Οι μειώσεις που εγώ έκανα ήταν ανάλογες με τις μειώσεις που έκανε ένα παληκάρι με Griso και είχε βάλει φωτό του χάρτη του στο νετ.
Ελπίζω να σε φώτισα. ;D
Νίκος.
Υ.Γ. σε πρώτη ευκαιρία θα βάλω φωτό των χαρτών για να ξέρουμα για τι μιλάμε.
-
Εαν εχει ςμαμα εξατμιση με καταλυτη και μειώσεις την παροχή καυσίμου στην περιοχή 4000-2000 στροφές,αρα το μίγμα A/F ακόμη φτωχότερο με αποτέλεσμα να μην έχεις ούτε καν αυτές τις ανφλέξεις ανά 8 ή 16 στροφές, και το άκαυτο μίγμα να περνάει και βγαίνει από την εξάτμιση, θα καταστρεψεις τον καταλυτη σου και δεν θα περνας ΚΤΕΟ.
Εαν εχεις αφτερμαρκετ εξατμιση.....εισαι οκ...αλλα και παλι δεν θα περνας ΚΤΕΟ-το προσπερνω.
Ο ψεκασμος του καυσιμου ανα 8/16 κυκλους γινεται για την λιπανση του κυλινδρου....μηδενιζοντας το αυξανεις τις φθορες στα ελατηρια πιστονιων ή/και στο πιστονι-κυλινδρο.
αρα τα παντα θελουν συνεση!!!!και μετρο!!!
:D
-
Εαν εχει ςμαμα εξατμιση με καταλυτη και μειώσεις την παροχή καυσίμου στην περιοχή 4000-2000 στροφές,αρα το μίγμα A/F ακόμη φτωχότερο με αποτέλεσμα να μην έχεις ούτε καν αυτές τις ανφλέξεις ανά 8 ή 16 στροφές, και το άκαυτο μίγμα να περνάει και βγαίνει από την εξάτμιση, θα καταστρεψεις τον καταλυτη σου και δεν θα περνας ΚΤΕΟ.
Εαν εχεις αφτερμαρκετ εξατμιση.....εισαι οκ...αλλα και παλι δεν θα περνας ΚΤΕΟ-το προσπερνω.
Ο ψεκασμος του καυσιμου ανα 8/16 κυκλους γινεται για την λιπανση του κυλινδρου....μηδενιζοντας το αυξανεις τις φθορες στα ελατηρια πιστονιων ή/και στο πιστονι-κυλινδρο.
αρα τα παντα θελουν συνεση!!!!και μετρο!!!
:D
KTEO περνας και χωρις καταλυτη...μην τρελενεσαι...
κατα τα αλλα απο την χρονια ενασχοληση μου με "βελτιωτες" αυτοκινητων μου εχουν αποδειξει οτι ο Χαρτης ειναι πολυ δυσκολη περιπτωση και δεν μπορεις να πας να πειραζεις οτι βρεις...
ΔΕΝ την λεω στον φιλο Μανο και στον φιλο Νικο αλλα τους εφιστω την προσοχη οτι στα μοτερ ΟΛΑ ειναι αλλιλενδετα ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ξερουμε τι πειραζουμε ΚΑΙ επιρεαζουμε καλυτερα να αφηνουμε τους ειδικους (βλεπε μαμα) να κανουν την βρωμοδουλεια...
Σιγουρα η μαμα εχει πνιγμενα τα μοτερ για να περνανε τους αρχικους ρυπους που απαιτει η ΕΕ αλλα συνεργαζονται ολα για αυτο τον σκοπο...
ΑΝ εμεις ή καποιος σαν εμας ¨ειδικος βελτιωτης" παει και τα πειραζει αυτο δεν σημαινει οτι παντα το κανει καλα...
ΑΡΑ ή πλερωνεις και περνεις ενα προγραμμα το οποιο ειναι τσεκαρισμενο οτι δουλευει και το περνας...ή το αφηνεις ως εχιε και το χαιρεσαι χρονια...