Forum Guzzisti Hellas
Φόρουμ Guzzisti Hellas => Moto Guzzi 24/7 => Μήνυμα ξεκίνησε από: FANIS στις Οκτωβρίου 14, 2015, 10:10:50 πμ
-
http://www.motorcycle.com/manufacturer/moto-guzzi/2016-moto-guzzi-v7-variants-spy-photos.html (http://www.motorcycle.com/manufacturer/moto-guzzi/2016-moto-guzzi-v7-variants-spy-photos.html)
Στα ίχνη λοιπόν του εκσυγχρονιζμού και της διαφορετικότητας, η piaggio φαίνεται ότι έχει στόχο να κατακτήσει την Αμερική και να εκτοπίσει την Χάρλει από όλες τις κατηγορίες ;D ;D ;D ;D
Πρέπει άμεσα να καλυφθεί το κενό μεταξύ small block 750 και big block 1200-1400.
Πρέπει άμεσα να μπουν κι άλλα άλογα στο στάβλο, μιας και ο κόζμος θέλει το κάτι παραπάνω. Φημολογείται ότι πλέον τα 750 θα πάνε στα 820 και τετραβάλβιδα (κατά τη γνώμη μου μονόδρομος και καλή επιλογη).
ΔΕΝ πρέπει η εταιρεία να γίνει μια εταιρεία της σειράς... πρέπει πάντα να ξεχωρίζει...
Για να δούμε...
-
Το Μπομπεροειδες με τα χοντρα λαστιχα μου αρεσε,
http://www.motorcycle.com/manufacturer/moto-guzzi/2016-moto-guzzi-v7-variants-spy-photos.html/attachment/100615-spy-photo-moto-guzzi-v7-audace-003 (http://www.motorcycle.com/manufacturer/moto-guzzi/2016-moto-guzzi-v7-variants-spy-photos.html/attachment/100615-spy-photo-moto-guzzi-v7-audace-003)
το αλλο με τις ακτινωτες και το στενο εμπρος...οχι τοσο
λογικο να χτυπαει τα sportster της χαρλευ, η Αμερικη ειναι η μεγαλυτερη αγορα, και σε specs ειναι κοντα.
Αν βγαλει καμια 60αρια αλογαγια απο το 820 4ν θα ειναι μια χαρα, σε σχεση με το χαμηλο βαρος και κοντο μεταξονιο το μηχανακι θα "πηγαινει".
Ντου απο παντου...
-
Μακάρι να βγάλουν και άλλα μοντέλα και ας μην είναι του στυλ μου. Μόνο έτσι θα μπούνε χρήματα στα ταμεία για να συνεχιστεί η εξέλιξη.
Και κανέναν 2κύλινδρο παράλληλο (υγρόψυκτο) δεν θα ήταν άσχημο. ::)
-
Και κανέναν 2κύλινδρο παράλληλο (υγρόψυκτο) δεν θα ήταν άσχημο. ::)
(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3f/a3/36/3fa33659e1fcf340e42436d6cbd79797.jpg)
-
Μακάρι να βγάλουν και άλλα μοντέλα και ας μην είναι του στυλ μου. Μόνο έτσι θα μπούνε χρήματα στα ταμεία για να συνεχιστεί η εξέλιξη.
Και κανέναν 2κύλινδρο παράλληλο (υγρόψυκτο) δεν θα ήταν άσχημο. ::)
Τελικά... ο Guzzaios θέλει το γιαπωνέζο του.... :P :P :P :P :P :P :P :P
-
Το παράλληλο μοτέρ βολεύεται εύκολα, είναι οικονομικό και ρυθμίζεται και σαν V2 90 μοίρες.
Μπας και μπει κάνα ευρουλάκι στο ταμείο και δούμε τίποτα διαφορετικό από τα αμερικανοειδή.
-
Το παράλληλο μοτέρ βολεύεται εύκολα, είναι οικονομικό και ρυθμίζεται και σαν V2 90 μοίρες.
Μπας και μπει κάνα ευρουλάκι στο ταμείο και δούμε τίuποτα διαφορετικό από τα αμερικανοειδή.
Οκ αλλά με την προϋπόθεση ότι θα πωλείται μόνο στην Ινδία και με άλλο σήμα, π.χ. Τη μπεκάτσα ;D
Περα από την πλάκα η γνώμη μου είναι να μην αλλάξει η διάταξη αλλά να εκσυγχρονιστει ο small block. Πιο ελαφρύς, πιο ισχυρός και να κάνει σ πρώτη φάση μια μοτο πασπαρτου, πχ μια on off
-
Το παράλληλο μοτέρ βολεύεται εύκολα, είναι οικονομικό και ρυθμίζεται και σαν V2 90 μοίρες.
Μπας και μπει κάνα ευρουλάκι στο ταμείο και δούμε τίuποτα διαφορετικό από τα αμερικανοειδή.
Οκ αλλά με την προϋπόθεση ότι θα πωλείται μόνο στην Ινδία και με άλλο σήμα, π.χ. Τη μπεκάτσα ;D
Περα από την πλάκα η γνώμη μου είναι να μην αλλάξει η διάταξη αλλά να εκσυγχρονιστει ο small block. Πιο ελαφρύς, πιο ισχυρός και να κάνει σ πρώτη φάση μια μοτο πασπαρτου, πχ μια on off
Το παράλληλο δεν είναι άγνωστο στη Guzzi...
(http://www.vintagebike.co.uk/wp-content/uploads/gallery/motoguzzi/1977-moto-guzzi-400-gts-760x570.jpg)
Ίδιας εποχής (ή προγενέστερα?) των Honda "four", ξέρουμε ποιος επικράτησε στην αγορά και ποιους έφαγε το marketing...
-
Δεν με εκπλήσσει το ότι δεν πέτυχε...
όλες οι εταιρείες έχουν δοκιμάσει διαφορά. Και η Honda έβγαλε V τύπου Guzzi. Δεν εξελίχθηκε όμως περαιτέρω στο μελλον.
Γνώμη μου είναι ότι ο καθένας στο είδος του. Και σ μια εποχή όπως σήμερα που βγαίνουν τα πλέον ανώνυμα μηχανάκια, η ύπαρξη χαρακτήρα είναι πολύ σημαντικη.
-
Δεν με εκπλήσσει το ότι δεν πέτυχε...
όλες οι εταιρείες έχουν δοκιμάσει διαφορά. Και η Honda έβγαλε V τύπου Guzzi. Δεν εξελίχθηκε όμως περαιτέρω στο μελλον.
Γνώμη μου είναι ότι ο καθένας στο είδος του. Και σ μια εποχή όπως σήμερα που βγαίνουν τα πλέον ανώνυμα μηχανάκια, η ύπαρξη χαρακτήρα είναι πολύ σημαντικη.
Συμφωνώ με τον Μάνο. Πρέπει να κρατήσει τον χαρακτήρα του V εγκάρσιου πάση θυσία, αλλιώς υπάρχει και η suzuki.... 8)
-
Εκαστως στο ειδος του...
-
Το παράλληλο δεν είναι άγνωστο στη Guzzi...
(http://www.vintagebike.co.uk/wp-content/uploads/gallery/motoguzzi/1977-moto-guzzi-400-gts-760x570.jpg)
Ίδιας εποχής (ή προγενέστερα?) των Honda "four", ξέρουμε ποιος επικράτησε στην αγορά και ποιους έφαγε το marketing...
Eνταξει...μπορουμε και να το λεμε Benelli Quattro ....
εβγαινε απο το 74-79 με 40 αλογα.
Η σειρά των τετρακύλινδρων της Moto Guzzi (και της Benelli) παρουσιάστηκε το 1973,με μία αρκετά γρήγορη εξέλιξη 2 ετών. Ο κινητήρας για τα μοντέλα και των 2 εταιρειών κατασκευαζόταν στο Mandello, στα 350.
Τα πρωτα ειχαν ταμπούρο μπροστά, αργοτερα απέκτησαν δισκόφρενο, και ο κυβισμός ανέβηκε στα 400 κ.εκ.
Το μικρότερο 254 που παρουσιάστηκε αργότερα και είναι το πρώτο 4κύλινδρο 250 κ.εκ. παραγωγής
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/moto%20guzzi/moto_guzzi_254%2077.htm (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/moto%20guzzi/moto_guzzi_254%2077.htm)
-
Πω,πω γνώση..... ;D
-
Μωρε γνωσεις εχει ...γουστο δεν εχει....
-
www.youtube.com/watch?v=dPQZuP1CFvs (http://www.youtube.com/watch?v=dPQZuP1CFvs)
-
Τελικα και γνωσεις εχεις και στα βιντεο καλος εισαι.......μονο στις φωτο σε κανει ο δημητρακης αλογο.......
-
Είμαστε ακόμα ζωντανοί :)
http://www.motoguzzi.it/motoguzzi/IT/it/news-promo/Moto-Guzzi-ad-Eicma-2015.html (http://www.motoguzzi.it/motoguzzi/IT/it/news-promo/Moto-Guzzi-ad-Eicma-2015.html)
-
Αμέρικα Αμέρικα Αμέρικα....... :-\
-
(https://c1.staticflickr.com/5/4046/4667385578_7435d51bc5_z.jpg)
-
(http://2yrh403fk8vd1hz9ro2n46dd-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2015/11/2016-Moto-Guzzi-V9-Bobber-Review.jpg)
-
(http://www.omnimoto.it/mwpImages/photogallery/2015/8829/photos1280/moto-guzzi-v9-roamer-2016_1.jpg)
-
(http://images.moto.it/images/1360538/700x/moto-guzzi-v9-roamer-latdx-bianco.jpg)
-
Το V9 τι μοτέρ φοράει? Το 940 με 4 βαλβίδες ή το καπάκι είναι παραπλανητικό;
-
Δεν μας λενε αλλα αυτο πιστευω οτι ειναι
μπελατζιο σταηλ!!!
;)
-
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/EICMA-2015-Moto-Guzzi-V9-Roamer--Bobber_107259.asp (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/EICMA-2015-Moto-Guzzi-V9-Roamer--Bobber_107259.asp)
55 ολόκληρα άλογα... για τα βουνά με κλειστά στροφιλίκια με την ροπή του θα οργώνει....
στην εθνική... ΖΜΠΡΩΞΕ ΜΑΝΑ ΜΟΥ πάλι.... ΠΑΛΙ.....
-
Καλο ειναι
σαν ενα δυνατο ν7
απλα δεν καταλαβαινω γιατι δεν το βγαζουν στο πλαισιο και στο μοτερ της Μπρεβα ....
να ειναι 850 , 70 αλογα
και 1100-1200 με 95 ή 120 αλογα!!!!
Αντε να ριξουν λιγο τα αλογα για χαρη ΑΚΟΜΗ περισσοτερης ροπης και ολα οκ....
Το small block ειναι λιγο μικρο, για μεγαλα αγορια οπως εγω... :(
-
Το 1200 μου το έχει δυναμομετρήση το περιοδικό ΜΟΤΟ στα 72 άλογα και όσο και αν έψαξα δυναμομετρήσεις στο εξωτερικό δεν βρήκα καμία με πάνω από 80 άλογα. Άρα τα 70 από την μπρέβα την 850 μόνο στα χαρτιά της γκούτσι υπάρχουν.
Αν δεν μπει και κανένα ψυγειακι (για τις μπύρες) δουλειά δεν βλέπω ...
-
Ολες οι εταιριες πλην Ducati
δινουν ιπποδυναμεις στον στροφαλο οχι στον τροχο.
Η μαμα γκουτσι δινει το 850 στα 70
1100 στα 92
1200 στα 96
1200 4ν στα 110~120 αναλογα το μοντελο
-
http://www.eicma.it/2015/11/eicma-2015-moto-guzzi/ (http://www.eicma.it/2015/11/eicma-2015-moto-guzzi/)
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=ZmEB5sqPtGU&index=2&list=RDIbw-myDxjLE#)
https://youtu.be/ZmEB5sqPtGU (https://youtu.be/ZmEB5sqPtGU)
ααααχχχχ....βαααχ
-
Η εταιρεία έπρεπε, έστω και για τα μάτια του κόσμου, να βγάλει κάτι πιο δυνατό...
55 αλογα από 850 κυβικά εν έτει 2015 θεωρώ ότι είναι φάουλ... ήδη μας προσπερνάνε τα smart στην εθνική...
όταν ο άλλος βλέπει στεγνά χαρακτηριστικά, πάει αλλού... εκτός από τα αρρωστάκια, δεν νομίζω να δώσει κάποιος 10.500 με 11.000 ευρώπουλα (εκεί περίπου θα βγει) για να το πάρει...
ούτε εγώ αν τα είχα... κι ας είμαι αρρωστάκι....
-
Η εταιρεία έπρεπε, έστω και για τα μάτια του κόσμου, να βγάλει κάτι πιο δυνατό...
55 αλογα από 850 κυβικά εν έτει 2015 θεωρώ ότι είναι φάουλ... ήδη μας προσπερνάνε τα smart στην εθνική...
...
ούτε εγώ αν τα είχα... κι ας είμαι αρρωστάκι....
συντασσομαι με τον Μαντελο Ντελ Λουτρακιο
-
Η εταιρεία έπρεπε, έστω και για τα μάτια του κόσμου, να βγάλει κάτι πιο δυνατό...
55 αλογα από 850 κυβικά εν έτει 2015 θεωρώ ότι είναι φάουλ... ήδη μας προσπερνάνε τα smart στην εθνική...
όταν ο άλλος βλέπει στεγνά χαρακτηριστικά, πάει αλλού... εκτός από τα αρρωστάκια, δεν νομίζω να δώσει κάποιος 10.500 με 11.000 ευρώπουλα (εκεί περίπου θα βγει) για να το πάρει...
ούτε εγώ αν τα είχα... κι ας είμαι αρρωστάκι....
...ρε συ ξέρεις και βάλεις 55 αλoγατα στην σειρα ποσα μετρα θα πιάσουν ? θα γεμίσει ο δρόμος αλογατα ... ;D ;D ;D ;D ;D ;D
περα από την πλακα πολύ λίγα αλογάκια για αυτό το κονσεπτ ;)
-
και μου αρεσει παρα πολύ,ειδικα το λευκο,
και εχω τυφλη εμπιστοσυνη στις θυσιες και στους συμβιβασμούς των λογιστων της πιατζιο
ασε που εντεινει την αγωνια για το μελλοντικο V10 η V11 η V12 η V14
αρρωστακι στα πατωματα
και εμφιαλωμενο υδωρ να εβγαζε, διπλα Της
You never walk alone ;)
-
μολις θυμηθηκα και το συμπερασμα του κυριου εφραιμιδη στο αρθρο του μοτο για το σικελικο ραντουνο
....... εγραφε ότι παρα την εντονοτατη προκαταληψη για την ιπποδυναμη του V7
ταξιδεψε φορτωμένος και δικαβαλος υπερανετα
επισης το ιδιο πιστευει κι ο κωστας καραμανλης που εχει ταξιδεψει αρκετα με το V7II του δοκτωρος
όχι στα νουμερα ναι στη ψυχη
κι όπως σοφα επισημαινει εδώ και ετη ως γενικη εξηγηση ο εγκριτος ιτα
η ψυχασθενεια της λιμνης ;D
-
Μπαρούτι και καλά διάφορα....
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Εγώ από την άλλη έχω προκατάληψη μιας και ταξιδεύοντας δικάβαλος με τριβάλιτσο με small block, συμβιβάστηκα πολύ στην εθνική οδό.... :P
Για βόλτα όλα καλά είναι, και το παπάκι μας πάει...
-
Και εγω συμβιβάζομαι στην εθνικη τριβαλιτσος και δικαβαλος...
Έκτη 170χλμ στις 3000 σαλ...
Φτερνίζομαι πιέζω λίγο το γκριπ...και άντε να μαζέψει την λαμπάδα και τον πίσω που οργώνει την άσφαλτο...και η γυναικα να φωνάζει οτι το κανά επίτηδες...
Τι να λεμε...δεν κρατιέται η μοτορα...μανα μου...
-
Και εγω συμβιβάζομαι στην εθνικη τριβαλιτσος και δικαβαλος...
Έκτη 170χλμ στις 3000 σαλ...
Φτερνίζομαι πιέζω λίγο το γκριπ...και άντε να μαζέψει την λαμπάδα και τον πίσω που οργώνει την άσφαλτο...και η γυναικα να φωνάζει οτι το κανά επίτηδες...
Τι να λεμε...δεν κρατιέται η μοτορα...μανα μου...
CBX εξακύλινδρο? ;D ;D ;D
-
δυο εμπειροι οδηγοι ,με πολλα χιλιόμετρα στη ζωη τους,με ταξίδια κοστ του κοστ στην αμερικη,βορειο ακρωτηρι νορβηγιας κλπ,κατοχοι BMW,
οδηγησαν το V7II και ενθουσιαστηκαν με τον τροπο που αποδιδει την ταπεινη του δυναμη
ο ενας μαλιστα (πολύ δυσκολος γενικοτερα) προσπαθει να αποφασισει τι χρωμα να το παραγγειλει(σοβαρα)
η δευτερη περιπτωση (η συμπαθεστατη πολυτιμη) προσπαθουσε να καταλαβει πως είναι δυνατον να εχει αυτή την αισθηση το μικρο γκουτζι
κι ελεγε σε ολους μας
πω πω αυτό είναι σπιρτο,πολυ απολαυστικο μηχανακι,με εντυπωσιασε
επισης ας σκεφτουμε τη δυναμη της αμερικανικης αγορας και τις οικονομικες ανασες που εδωσε στο παρελθον η καλιφορνια
πονταρω ότι όταν οδηγήσουμε το V9 θα μας εκπληξει ευχαριστα
-
http://v9.motoguzzi.com/en/ (http://v9.motoguzzi.com/en/)
-
Περιμενετε να το οδηγησετε πρωτα ...
Ετσι υποδεχτηκαν και το V7 II ΜΕ ΤΑ 50 αλογα ,αλλα οσοι το οδηγησαν εμειναν εκπληκτοι ;)
-
Πάλι χάνετε το νόημα σύντροφοι... για να δούμε...
Πάμε πάλι...
είπαμε ότι για βόλτα και το παπάκι μας πάει...
Υπενθυμίζω:
α) ότι ήμουν κάτοχος BREVA 1100 για κοντά 60.000 χλμ και την χρησιμοποιούσα ΜΟΝΟ σε ταξίδια κι όχι για να πάω στη δουλειά μου
β)εχω φτάσει και αλωνίσει την Βουλγαρία-Ρουμανία με τη NEVADA, δικάβαλος και τριβάλιτσος...
ΟΠΟΤΕ:
τι γίνεται σε εθνική δικάβαλος, τριβάλιτσος?
Ο,τι και να μου λέτε, εκεί θέλει ΑΛΟΓΑ, ξέρετε, αυτά που πρέπει να είναι πολλά για να μεταφέρουν ΒΑΡΟΣ και να κάνουν ΜΕΓΑΛΕΣ αποστάσεις ΜΕ ΑΝΕΣΗ...
Μπορεί κάποιος να μου ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ το αντίθετο?
και με 125 κάνεις το γύρο του κόσμου, αλλά μπορεί να ψάχνεις μετά φυσιοθεραπευτή που να συνεργάζεται με τον ΕΟΠΠΥ....
ΥΓ. Σαν το Φιδάκη ακουγομαι ή μου φάνηκε?
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Παναθεμα σε ίδιως ακούγεσαι ;D ;D ;D ;D ;D
-
ALERT ALERT ALERT
ΦΑΝΗΗΗΗΗ ΣΟΥ ΧΑΚΑΡΑΝΕ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
φανη αυτά που ζητας τα προσφερουν απλοχερα το στελβιο και το νοργκε
;)
-
Εμένα μ'αρέσουν και τα δυο και όσο τα βλέπω περισσότερο μ'αρέσουν ;)
Θα πρέπει να είναι απόλαυση η βόλτα με αυτά 8)
Τώρα για ταξίδια υπάρχουν άλλα μηχανάκια, τα V9 ΔΕΝ είναι για τέτοια δουλειά.
-
Το Stelvio κάνει ταξιδάρα. 8)
Όταν δουλεύει ;D ;D ;D
-
ΥΓ. Σαν το Φιδάκη ακουγομαι ή μου φάνηκε?
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Παναθεμα σε....
https://www.youtube.com/watch?v=utVHhD77_XI (http://www.youtube.com/watch?v=utVHhD77_XI)
-
Εμένα μου αρέσoυν αυτά που βγάζουν, και την σειρά της Cali, και του V7, και του V9...ωραίο στυλ, αλογάκια μια χαρά (είναι ροπάτα guzzi και οχι jap gkan gkan)
γκρινιάζω μόνο για αυτά που δεν βγάζουν
δηλαδης κανα sport με 120 hp min, ροπές και κλιπ ον να το ευχαριστηθούμε
-
Για αυτά που δεν βγάζουν πάνε μια βόλτα από την Απρίλια.