Αποστολέας Θέμα: Καλησπερα  (Αναγνώστηκε 7115 φορές)

Καλησπερα
« στις: Φεβρουαρίου 14, 2019, 08:49:30 μμ »

Αποσυνδεδεμένος K.M.G

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Guzzi 100% lover
Καλησπερα ειμαι ο Κυριακος κι ενδιαφερομαι για την αγορα της παρακατω μοτο
 

https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/14224571/

γνωριζουμε κατι για το συγκεκριμενο??
Ευχαριστω!!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 14, 2019, 09:57:45 μμ από K.M.G »

Απ: Καλησπερα
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουαρίου 14, 2019, 10:05:10 μμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Καλη κ ικανη μοτοσυκλέτα γενικως,
Oχι ομως για κίνηση στην πολη
Σκληρη κ σφικτη, ιδανικη για στροφές βουνα κ εθνικη.
Δεν εβγαινε με ABS....(στην Ελλαδα τουλαχιστον)

Αν ρωτας για την συγκεκριμένη...δεν γνωριζω ποιος την ειχε πριν...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 15, 2019, 02:08:43 μμ από carcano »
Keep riding.

Απ: Καλησπερα
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουαρίου 15, 2019, 10:14:00 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Επειδή είχα αυτό το μοντέλο θα συνοψίσω στα γρήγορα.

Στην ουσία είναι μια μπρέβα με 50 κυβικά παραπάνω, ποιο σφιχτές αναρτήσεις και χαμηλό τιμόνι. Οι υπόλοιπες αλλαγές είναι αισθητικές. (λευκά όργανα - μασκάκι - καπάκι σέλας)
Επίσης έχει μεταλλικά μαρσπιέ χωρίς λάστιχο που μεταφέρουν λίγους κραδασμούς. Σκληρό δεν είναι, είναι όμως βαρύ μηχανάκι και αν κυκλοφορείς μέσα στο κέντρο θα σε κουράζει. Η κατανάλωση μέσα στην πόλη φτάνει τα 10λ/100. Σε αυτοκινητόδρομο έχω δει και κάτω από 6.

Τελική έχει 220, στα φανάρια κάνεις πλάκα σε μηχανάκια με διπλάσια ιπποδύναμη ξεκινώντας με 2α. Τουλάχιστον μέχρι τα 120 χλμ/ώρα.
Ο ΉΧΟΣ είναι ένα απίστευτο κεφάλαιο σε αυτό το μηχανάκι ακόμα και με την μαμά εξάτμιση. Η ρύθμιση του ψεκασμού είναι λίγο απότομη, αν είσαι λίγο κάγκουρας (όπως εγώ) θα το λατρέψεις.

Μπορείς να ταξιδέψεις μόνος σου όλο τον κόσμο με 160-170 και δικάβαλος με 130-140 για να μην κουράζετε ο συνεπιβάτης. Έκανα πολλά ταξίδια σε εξωτερικό και Ελλάδα.
Στην εθνική είναι ΤΡΕΝΟ δεν καταλαβαίνει ΤΙΠΟΤΑ από αέρα κτλ, προσπερνάει για πλάκα, η ροπή δεν τελειώνει ποτέ. Η βενζίνη με τέρμα γκάζι σου βγάζει 220-240 χλμ με λογική οδήγηση 350 χλμ.

Από ότι βλέπω στις φωτογραφίες τα χλμ φαίνονται πραγματικά. Μετά τις 30.000 χλμ ξεβάφει η βαφή στις μπουκάλες. Το μηχανάκι φοράει δισκόφρενα μαργαρίτες, άρα είναι η έκδοση χωρίς ABS. Στην έκδοση με ABS είχε απλές Brembo. Από έξτρα μόνο μανέτες βλέπω. Το καπάκι για το μονόσελο ήταν στανταρ. Η τιμή είναι λίγο τσιμπημένη. Προβλήματα δεν έχει σοβαρά, σαν γκούτσι θέλει λίγο φροντίδα. Κάτι φλαντζούλες, λίγο η ρύθμιση του ψεκασμού, ένα καλώδιο της μίζας.

Το βάρος είναι θέμα μέσα στην πόλη όπως και η κατανάλωση. Εγώ το πούλησα γιατί το έτρωγε η σκόνη και χρειαζόμουν τα λεφτά.
Ότι άλλο θέλεις να ρωτήσεις εδώ είμαστε.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr