Εν αναμονή του λαδιού (από Βέροια...
) έκανα σήμερα το μεγάλο σέρβις της κυρίας.... 50040 χλμ
Αφού λοιπόν άλλαξα το λάδι στο κιβώτιο και στο μοτέρ ξεκίνησα για το φίλτρο αέρα, τα μπουζί και ρύθμιση των βαλβίδων... Ξεβίδωμα πλαστικά, βίδα ντεπόζιτου και Κιnder έκπληξη:
Το δωράκι ήταν η Logo στιγμής που ήταν κολλημένο το σωληνάκι με το πλαστικό ρακόρ... Ρίχνω κανά δυο γαμωσταυρίδια για το κωλόχερο όσων ακούμπησαν και παίρνω τηλ στον Λύμπε για το ανταλλακτικό. Ο Ήρα με ενημερώνει πως ενδέχεται ή είναι σίγουρος πως πρέπει να παραγγείλουμε τη τρόμπα αντλίας κομπλέ και πως σωληνάκι+ρακόρ δε παίζει μόνο του, στο τμήμα ανταλλακτικών ο τυπάς μέχρι και τώρα δεν με έχει ενημερώσει ακόμα. Ώρα πρώτου γαμοσταυριδιού 12:54. Μετά από κανένα μισάωρο λοιπόν και με πολύ προσοχή μην σπάσει βρυσάκι+σωληνάκι επιτέλους το μπ....λο ελευθερώνεται και βγάζω το ντεπόζιτο. Αλλάζω το φίλτρο αέρα (είναι απίστευτο τι έχει μαζέψει μετά από 15000χλμ) καπνίζω ένα τσιγάρο και το μάτι μου πέφτει στα πλαστικά καπάκια των μπουζοκαλώδιων και στο δεύτερο Kinder έκπληξη το πλαστικό είναι σπασμένο και η αριστερή του αλενόβιδα στον αέρα σπαναρισμένη.... (τέτοιο καμουφλάζ θα ζήλευαν οι ΟΥΚάδες)
Tη βίδα την πέταξα από τα νέυρα μου... ευτυχώς όμως βρέθηκε μια σχεδόν ίδια από το πλαστικό καπάκι του ABS της AR 156
Εδώ θα περιγράψω έναν εύκολο τρόπο εντοπισμού του ΑΝΣ του πιστονιού που έμαθα από την V35ii. (Οι παλιοί εδώ μέσα μη γελάνε... το γράφω για τους νέους σαν εμένα
) H μηχανή είναι στο κεντρικό σταντ με το βάρος να πέφτει στη μπροστά ρόδα, βάζουμε 5η ταχύτητα και με τα καπάκια ανοιχτά σπρώχνουμε τη πίσω ρόδα μπρος μέχρι να βλέπουμε τα ζυγώθρα να κινούνται, αφαιρούμε το μπουζί από τον κύλινδρο που θέλουμε να ρυθμίσουμε και ξαναγυρίζοντας την πίσω ρόδα ακούμε τον πιεσμένο αέρα που ελευθερώνεται από την τρύπα (αν έχουμε φίλο τον βάζουμε και γυρίζει τη ρόδα
) βάζουμε ένα κατσαβίδι μέσα στη τρύπα του μπουζιού και σπρώχνουμε ελαφρά τώρα την πίσω ρόδα μέχρι να αναιβοκατέβει το πιστόνι σπρώχνοντας εξίσου το κατσαβίδι πάνω κάτω... στο πάνω είναι το ΑΝΣ. Εκεί ρυθμίζουμε το διάκενο στις βαλβίδες και επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία για τον άλλο κύλινδρο γιατί αν δε το κάνουμε να τι θα βρούμε...
Το δεξιά μου διάκενο ήταν 10-15... ενώ το αριστερά μου 13-17
. Ενώ στα ΑΝΣ των δυο κυλίνδρων αφού τις ρύθμισα 10-15.
Για καλή μου τύχη το σωληνάκι της αντλίας κούμπωσε καλά ακούγοντας το χαρακτηριστικό κλακ... πράγμα που σημαίνει ότι στο επόμενο "βγάλε ντεπόζιτο" θα σπάσει. Το καπάκι του μπουζοκαλώδιου βίδωσε και το σπάσιμο δε φαίνεται καθόλου με τη βίδα της Alfa Romeo να εξέχει ελάχιστα... Έκανα μια γρήγορη βόλτα και μαγεία η κατανάλωση έπεσε στο 5,6-6,5 που ήταν παλιά με τα σκασίματα στην Agostini σχεδόν να έχουν σταματήσει... Τώρα βουρ για ανταλλακτικά αν δεήσει ο τυπάς στον Λύμπε ή αν με βοηθήσετε εσείς.