Αποστολέας Θέμα: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα  (Αναγνώστηκε 63914 φορές)

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #15 στις: Οκτωβρίου 07, 2014, 09:26:20 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 2235
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Ποσα χιλιομετρα εχεις Φωτη;

Ακουγεται πιο σοβαρο το δικο σου.
Keep riding.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #16 στις: Οκτωβρίου 07, 2014, 10:02:38 πμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 478
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Φώτη περιέγραψε αν θες λίγο καλύτερα τι προβλήματα αντιμετωπίζεις.
Η Guzzi είναι ένα "ανθρώπινο" κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τεχνητή νοημοσύνη σε δυο ρόδες!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #17 στις: Οκτωβρίου 07, 2014, 12:13:59 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Συγχωρείστε μου αν βγει σεντόνι...

Την κούκλα την αγόρασα μεταχειρισμένη τον περασμένο Απρίλιο. Συνολικά πέρασαν δυο ιδιοκτήτες από πάνω της. Δεν πολύ έψαξα λεπτομέρειες όταν την αγόραζα γιατί με τη συγκεκριμένη έχω κόλλημα από το 2006 που δεν είχα τα χρήματα να την αγοράσω καινούργια. Την βρήκα ατρακάριστη, μεσα σε γκαράζ, με μόλις 34200χλμ και την αγόρασα με κλειστά μάτια από την Κρήτη 3400€.
Την μηχανή την οδηγώ ομαλά χωρίς βαρύ χέρι (με τους τουρίστες δεν κάνεις πλάκα στους δρόμους, θα βρεθείς ανάποδα σε χρόνο 0). Βρίσκομαι κυρίως σε μια διαδρομή 10-20 χλμ ημερησίως σε επαρχιακό δρόμο και από τα 11000χλμ που έχω μαζί της ίσως τα 1500-2000 να είναι μέσα στην πόλη της Ρόδου. Μέχρι στιγμής η κάλυψη μου από την εδώ αντιπροσωπεία με καλύπτει στα βασικά (και αυτά γιατί δεν έχω χώρο και χρόνο) στα ειδικά θέματα έχω πρόβλημα. Ας ξεκινήσω λοιπόν
1) Θόρυβος σαν να αποσυντονίζονται μέταλλα μεταξύ τους στο ρελαντί ο ήχος πιθανόν να προέρχεται από το κιβώτιο και να μεταδίδεται στον άξονα. Το κλακ κλακ κλακ εξαφανίζεται όταν η μηχανή γυρίζει από 1500 στροφές και πάνω. Δεν φαίνεται να είναι ο κλασσικός ήχος που κάνει ο άξονας. Έχω διαβάσει ότι χρειάζονται δυο ροδέλλες επιπλέον να περαστούν και η μηχανή εμπίπτει στο εύρος σειριακών αριθμων που δίνει η οδηγία της Guzzi. Το κακό είναι ότι μια άλλη breva1100 (2006) που κυκλοφορεί στο νησί (δυο είμαστε) δεν έχει τύχει να την ακούσω. Το πρόβλημα αυτό υπάρχει από την αρχή που την αγόρασα (είχα ενοχλήσει και μέλος του άλλου φόρουμ που είχε την ίδια μηχανή) έστριψα όταν άκουσα 700€ μόνο για αρχή από την αντίπροσωπεία, κατέβασμα μηχανής, λύσιμο κιβώτιο και άξονας.
2) Όπως καταλαβαίνετε στην αρχή κάναμε τις βασικές αλλαγές στα υγρά και λάδια. (125,00€) η κατανάλωση έως τότε ήταν 5,6 - 6,5 λτ/100κμ. Θεωρήσαμε ότι ξεκινάμε τον έλεγχο της μηχανής εκ νέου από τα 40000χλμ με ρύθμισμα βαλβίδες και αλλαγές λαδιών φίλτρα-μπουζιά. Έγινε το μεγάλο σερβις (200,00) και εκεί η κατανάλωση έχει πάει τώρα στα 7,4- 8,3. Εκτιμώ ότι έχουν γίνει δυο λάθη ή έχουν λάθος κλείσιμο οι βαλβίδες ή δεν έχει μηδενιστεί το TPS ή και τα δυο μαζί ή κάτι άλλο που δε ξέρω ίσως και το πρόγραμμα που αναφέρατε πιο πάνω.
Μέσα στο καλοκαίρι έσκασαν 5 φορές οι φλάτζες των κεφαλών, παράγγειλα και έβαλα τις κόκκινες σιλικονάτες της realgasket πάνω στο μεγάλο service που ακολούθησε.

Η αλήθεια είναι πως περιμένω να μου ερθει το δευτερο ζευγάρι φλάτζες ή αν με βοηθούσατε με τις φλάτζες που λέτε από το Φάληρο. Δυστυχώς η μηχανή μου πρέπει όπως καταλαβαίνετε (τα γράφω ευγενικά-μικρές κοινωνίες-μεγάλες αντιπάθειες) πρέπει να έρθει Αθήνα σε εσάς και από εκεί στον Π.Α. που έχω μέχρι στιγμής ακούσει τα καλύτερα για να "ακουστεί" και να ξαναρυθμιστεί.
Ελπίζω στο κομμάτι αυτό να με βοηθήσετε...

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #18 στις: Οκτωβρίου 07, 2014, 12:28:27 μμ »

Αποσυνδεδεμένος FANIS

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 1031
  • I believe in a twin iron eagle...
  • Μοτοσυκλέτα: Black widow-Bobos
  • Πόλη: Mandello del Loutrakio
5 φορές σκάσιμο φλάντζας σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, επέτρεψέ μου να σου πω δεν φταίνε οι φλάντζες αλλά το σφίξιμό τους... μη σου πω ότι μπορεί να θέλει και πλανάρισμα το καπάκι γιατί έχει πάρει από κάτω...

Η κατανάλωση είναι επιεικώς απαράδεκτη, σίγουρα το μηχανάκι θέλει ρύθμιση και στον ψεκασμό και στις βαλβίδες και καθάρισμα τσι πεταλούδες.

Ελάχιστες κατα τόπους αντιπροσωπείες ξέρουν τι πρέπει να κάνουν, νομίζουν ότι τα guzzi είναι τα μεγάλα σκούτερ της piaggio...


Πρέπει το συντομότερο να το πας Αθήνα (υπάρχει και άλλο συνεργείο στην Καλλιθέα με πολύ καλό μάστορα, Κώστας Μπιμπής) πριν σου βγάλει χειρότερα προβλήματα...
Η ζωή είναι ωραία!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #19 στις: Οκτωβρίου 07, 2014, 02:58:16 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Έτσι όπως τα λες είναι ακριβώς ... με το χέρι και το μάτι. Όσο για το καπάκι το βάλαμε πάνω σε τζάμι και φαινόταν ΟΚ.   
Πάντως οι μαμά φλάντζες είναι απαράδεκτες. Ευτυχώς για τις αλλαγές δεν πλήρωνα τίποτα, μόνο τα λερωμένα παντελόνια και παπούτσια την πλήρωσαν.

Θα σου πω και μια ιστορία η οποία ήταν και εξ αρχής διαφωτιστική... Όταν την παρέλαβα την επόμενη ημέρα την πήγα στο συνεργείο, όταν τους είπα ότι έχω την breva 850 με κοιτούσαν και μου έλεγαν ότι την πήρα από έξω, την έφερα από Αμερική και ότι ουδέποτε η Moto Guzzi είχε την breva 850 για εισαγωγή στην Ελλάδα.  8) ::) Έπρεπε να φύγω ! ! ! Ο μηχανικός όμως που έχει η αντιπροσωπεία είναι φιλότιμος κ εργατικός και ο αντιπρόσωπος οικογενειακός φίλος.

Σήμερα μίλησα με τον Κώστα, ελπίζω μέχρι το Σάββατο να έχει τη μηχανή στα χέρια του. Το πρόβλημα μου είναι ότι πάλι θα ανοιχτούν τα καπάκια και οι φλάντζες θα  κοπούν ξανά... :-[ >:(

Αν βρω άτομο νωρίτερα από το Σάββατο να την παραλάβει πρωί από τον Πειραιά θα την έχει φυσικά νωρίτερα...

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #20 στις: Οκτωβρίου 07, 2014, 03:28:09 μμ »

Αποσυνδεδεμένος FANIS

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 1031
  • I believe in a twin iron eagle...
  • Μοτοσυκλέτα: Black widow-Bobos
  • Πόλη: Mandello del Loutrakio
Ολα καλά θα πάνε ;)


Πόσο μου λείπει...




Η ζωή είναι ωραία!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #21 στις: Οκτωβρίου 07, 2014, 03:31:38 μμ »

Αποσυνδεδεμένος asotosios

  • Guzzisti
  • Hero Member
  • **
  • Μηνύματα: 1097
  • Τρείς & Ο Κούκος στο Θεατρο της Πραβίου 21...!!!
Θα σου πω και μια ιστορία η οποία ήταν και εξ αρχής διαφωτιστική... Όταν την παρέλαβα την επόμενη ημέρα την πήγα στο συνεργείο, όταν τους είπα ότι έχω την breva 850 με κοιτούσαν και μου έλεγαν ότι την πήρα από έξω, την έφερα από Αμερική και ότι ουδέποτε η Moto Guzzi είχε την breva 850 για εισαγωγή στην Ελλάδα.  8) ::) Έπρεπε να φύγω ! ! ! Ο μηχανικός όμως που έχει η αντιπροσωπεία είναι φιλότιμος κ εργατικός και ο αντιπρόσωπος οικογενειακός φίλος.

Τωρα να σου πω οτι πηγα σε γνωστη αντιπροσωπεια με ταμπελες Moto Guzzi και και και...
και με ρωταγανε οι μηχανικοι στο σερβις τι μοντελο ειναι αυτο...ποσα κυβικα ειναι κτλ κτλ...γενικα το κοιταζανε σαν να ηταν η πρωτη φορα...
οπως καταλαβαινεις ΔΕΝ την πηγα εκει για σερβις...
Λέσχη περιήγησης (οχι απαραίτητα με μοτοσυκλέτας βάζουμε και βανακι...) και φωτογραφίας...Πραβιου 21 Ρουφ...!!!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #22 στις: Οκτωβρίου 07, 2014, 04:43:08 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 644
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
3 φορές έχω ανοίξει τα καπάκια των κεφαλών και έβαλα την ίδια φλάντζα (Ελληνική σιλικονάτη). Είναι θέμα σφιξίματος.

Για τα υπόλοιπα το μηχανάκι θέλει επειγόντως ρύθμιση!
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #23 στις: Οκτωβρίου 07, 2014, 07:11:31 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 478
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες: σωστή ρύθμιση από μάστορα που ξέρει. Άλλαξε και φίλτρο βενζίνης, αν δεν έχει γίνει ποτέ.
Επίσης φόρα και το σινεμπλόκ από Stelvio στην κόντρα του άξονα.

Για τον θόρυβο στο κιβώτιο έχω ακούσει μόνο από έναν τύπο με 1100, πριν χρόνια...
Αυτό ακούς? https://www.youtube.com/watch?v=4mTT_Idk0pc
Η Guzzi είναι ένα "ανθρώπινο" κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τεχνητή νοημοσύνη σε δυο ρόδες!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #24 στις: Οκτωβρίου 07, 2014, 07:28:48 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ο αχαριστος

  • Guzzisti
  • Hero Member
  • **
  • Μηνύματα: 817
  • Guzzi 100% lover
αν και έχεις κανονίσει είδη μηχανικό,υπάρχει και ο ΗΡΑΚΛΗΣ ο οποίος εργάζεται σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο.
Αξιοπερίεργο είναι το να μπορεί ο καθένας με ευκολία να αναφέρει πόσα υπάρχοντα έχει και να μήν μπορεί να αναφέρει πόσους φίλους έχει.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #25 στις: Οκτωβρίου 08, 2014, 07:56:32 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες: σωστή ρύθμιση από μάστορα που ξέρει. Άλλαξε και φίλτρο βενζίνης, αν δεν έχει γίνει ποτέ.
Επίσης φόρα και το σινεμπλόκ από Stelvio στην κόντρα του άξονα.

Για τον θόρυβο στο κιβώτιο έχω ακούσει μόνο από έναν τύπο με 1100, πριν χρόνια...
Αυτό ακούς? https://www.youtube.com/watch?v=4mTT_Idk0pc

Αν και η ποιότητα δεν είναι και η καλύτερη... φαίνεται να είναι ίδιος.
Η μηχανή ταξιδεύει σήμερα για Αθήνα. Αύριο, μεθαύριο τα νεώτερα.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #26 στις: Οκτωβρίου 09, 2014, 09:20:34 πμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 478
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
3 φορές έχω ανοίξει τα καπάκια των κεφαλών και έβαλα την ίδια φλάντζα (Ελληνική σιλικονάτη). Είναι θέμα σφιξίματος.

Για τα υπόλοιπα το μηχανάκι θέλει επειγόντως ρύθμιση!

Αγαπητέ Dakota που τις πήρες αυτές τις φλάντζες?
Η Guzzi είναι ένα "ανθρώπινο" κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τεχνητή νοημοσύνη σε δυο ρόδες!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #27 στις: Οκτωβρίου 09, 2014, 11:00:13 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 644
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Από τον Νικολάου στην Αθήνα το 2009. Είναι made in greece.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #28 στις: Οκτωβρίου 09, 2014, 01:55:23 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Να ρωτήσω για την κατανάλωση. Πόσο θεωρείται νορμαλ στη μηχανή; Μεγάλο θέμα, το ξέρω. Ας πούμε με το χέρι ήσυχο, χωρίς εξάρσεις. Γιατί κάτω από 7.5-8 δεν βλέπω. Άντε 6και κάτι στο δρόμο με 120

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #29 στις: Οκτωβρίου 09, 2014, 02:08:52 μμ »

Αποσυνδεδεμένος bil

  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 86
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Ιωάννινα
Καταρχήν δεν νομίζω οτι η πραγματική κατανάλωση έχει πολύ μεγάλη σχέση με τις ενδείξεις του trip computer. Ίσως μόνο "ενδεικτικά" - συμβουλευτικά μπορείς να τις λάβεις υπ'όψιν.

Για το 1100 που έχω εγώ, μπορώ να σου πω οτι μέσα στην πόλη παίζει στο 7 - 8 λτ/100 χλμ, αλλά σε δρόμο εθνική με προσωμοίωση ιδανικών συνθηκών ( όχι αέρας κόντρα, όχι ανηφόρα, καλές πιέσεις ελαστικών ) στα 100χλμ/ώρα δίχνει και 4,2 λτ/100 χλμ.

Κάνε ενα τέστ με γεμάτο ρεζερβουάρ, κάνε 100 χιλιόμετρα μικτά σε γνωστή διαδρομή, ξαναγέμισε στο ίδιο βενζινάδικο και θα έχεις περίπου μια ιδέα για την κατανάλωση.