Αποστολέας Θέμα: Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη  (Αναγνώστηκε 754 φορές)

Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη
« στις: Μαρτίου 22, 2019, 11:05:33 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2295
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8


Ταξιδέψαμε στην Ιταλία για την παγκόσμια παρουσίαση μιας μοτοσυκλέτας που ούτε λίγο ούτε πολύ συνιστά μια κατηγορία μόνη της.

Το ταξίδι ήταν μακρύ μιας και ο γράφων θα ξεκινούσε από Κρήτη για να φτάσει εν τέλει στη Σαρδηνία, κάτι που από μόνο του αφενός εμπεριέχει αρκετή δόση ταλαιπωρίας και αφετέρου εντείνει την προσμονή. Μια προσμονή που έμελλε να κορυφωθεί στο ξενοδοχείο όπου θα γινόταν η παρουσίαση της μοτοσυκλέτας, αρκετά έξω από το Cagliari, την πρωτεύουσα της Σαρδηνίας. Τίποτα δεν ήταν τυχαίο για τους Ιταλούς, καθώς η τοποθεσία αλλά και η όλη οργάνωση σε έβαζαν σταδιακά σε mood ταξιδιάρικο που τελικά θα όριζε και το V85 TT. Στο χώρο της παρουσίασης υπήρχαν τρεις μοτοσυκλέτες, με τις δυο εξ αυτών να έχουν τον ασφάλτινο χαρακτήρα που επέβαλλαν τα αντίστοιχα ελαστικά της Metzeler, ενώ η τρίτη, φορώντας τα Anakee της Michelin, σίγουρα σε προϊδέαζε για παιχνίδι στο χώμα. Οι άνθρωποι της Moto Guzzi ακολούθως θα μας παρουσίαζαν τη μοτοσυκλέτα αναλυτικότατα, ουσιαστικά και χωρίς να γίνουν κουραστικοί. Φυσικά το «κυρίως πιάτο» θα ήταν το επόμενο πρωί με την οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους του Ιταλικού νησιού.

Εξ όψεως Μodern Classic Enduro

Η συνολική εικόνα της μοτοσυκλέτας παραπέμπει στο παρελθόν και αυτή ακριβώς είναι η ουσιαστική διαφοροποίηση του μοντέλου σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σε ένα αγωνιστικό παρελθόν άλλων δεκαετιών, με επίκεντρο το θρυλικό Παρίσι-Ντακάρ. Από αυτό τον αγώνα ας μας μείνει το «Enduro». Οι σχεδιαστές της Moto Guzzi κράτησαν μεν τις φόρμες και τις γραμμές μιας άλλης εποχής, τις έκαναν δε σύμφωνες με το παρόν, ώστε να έρθει και το «Modern Classic».
Τα Led δεσπόζουν παντού, με τον εμβληματικό αετό να σχηματίζεται χαρακτηριστικά στο διπλό εμπρός φωτιστικό σώμα, ενώ πίσω συναντάμε πάλι διπλά φωτιστικά σώματα σε στυλ.. μαχητικού, παραπέμποντας στις μετακαύσεις των αντίστοιχων αεροσκαφών. Ζάντες με ακτίνες και σεβαστή από το έδαφος απόσταση συμπληρώνουν το «rally» χαρακτήρα, ενώ στο ίδιο μοτίβο κυμαίνεται και η προστατευτική ποδιά κάτω από τον αερόψυκτο κινητήρα των 853cc. Στα λειτουργικά στοιχεία ξεχωρίζουμε τις χειρολαβές στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, που προτρέπουν σε κάθε συνδυασμού φόρτωμα χάρη στην αρθρωτή σωληνωτή λογική τους αλλά και στο αλεξίνεμο μπροστά, που επίσης περιβάλλεται από σωληνωτές βάσεις. Τέλος, ιδιαίτερη σχεδιαστική και μηχανολογική νότα δίνει τόσο η μετάδοση με άξονα όσο και το μονό πίσω αμορτισέρ στη δεξιά μεριά της μοτοσυκλέτας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 28, 2019, 07:30:34 μμ από guzzisti »

Απ: Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη
« Απάντηση #1 στις: Μαρτίου 22, 2019, 11:06:00 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2295
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Περί κινητήρα το ανάγνωσμα

Εδώ έχουμε ένα μηχανικό σύνολο άξιο θαυμασμού, καθώς παραμένει στη λογική μιας άλλης αερόψυκτης εποχής ενώ παράλληλα συμμορφώνεται με τις προσταγές που ορίζει το Euro4. Η διάταξη είναι εγκάρσια σε σχήμα V στις 90 μοίρες, με τα 853 κυβικά του νέου δικύλινδρου συνόλου να αποδίδουν 80 ίππους, οι οποίοι θα καλπάσουν γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα. Μεταξύ 4.000-7.000 στροφών συναντάμε την ουσία, ενώ κάπου εκεί ο ήχος γίνεται και πιο μπάσος συνεισφέροντας τα δέοντα στο κομμάτι της οδηγικής ευχαρίστησης. Ευχαρίστηση που φαίνεται και στις αλλαγές ταχυτήτων, με το 6άρι κιβώτιο να είναι αθόρυβο και με τον –μη υδραυλικό- συμπλέκτη να θυμίζει ζεστό μαχαίρι σε βούτυρο.



Η λειτουργία του κινητήρα πλαισιώνεται και με τα αντίστοιχα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα Riding Modes. Στο Road συναντάμε το ABS και το Traction Control ενώ στο Rain τα βοηθήματα παραμένουν με την απόκριση του ride by wire γκαζιού να γίνεται ηπιότερη. Ενδιαφέρον έχει το Off-Road mode, όπου ο κινητήρας τα δίνει όλα με την ελάχιστη παρέμβαση των ηλεκτρονικών και την πλήρη απουσία του ABS στον πίσω τροχό. Μιλώντας για ηλεκτρονικά δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στην εντυπωσιακή οθόνη των 4,3 ιντσών, που πέρα από πληθώρα πληροφοριών μπορεί να συνδεθεί και με smartphone μεταφέροντας στον αναβάτη πλήθος δεδομένων, όπως πλοήγηση, μηνύματα, κλήσεις κλπ.


Απ: Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη
« Απάντηση #2 στις: Μαρτίου 22, 2019, 11:06:37 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2295
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Περί κινητήρα το ανάγνωσμα

Εδώ έχουμε ένα μηχανικό σύνολο άξιο θαυμασμού, καθώς παραμένει στη λογική μιας άλλης αερόψυκτης εποχής ενώ παράλληλα συμμορφώνεται με τις προσταγές που ορίζει το Euro4. Η διάταξη είναι εγκάρσια σε σχήμα V στις 90 μοίρες, με τα 853 κυβικά του νέου δικύλινδρου συνόλου να αποδίδουν 80 ίππους, οι οποίοι θα καλπάσουν γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα. Μεταξύ 4.000-7.000 στροφών συναντάμε την ουσία, ενώ κάπου εκεί ο ήχος γίνεται και πιο μπάσος συνεισφέροντας τα δέοντα στο κομμάτι της οδηγικής ευχαρίστησης. Ευχαρίστηση που φαίνεται και στις αλλαγές ταχυτήτων, με το 6άρι κιβώτιο να είναι αθόρυβο και με τον –μη υδραυλικό- συμπλέκτη να θυμίζει ζεστό μαχαίρι σε βούτυρο.



Η λειτουργία του κινητήρα πλαισιώνεται και με τα αντίστοιχα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα Riding Modes. Στο Road συναντάμε το ABS και το Traction Control ενώ στο Rain τα βοηθήματα παραμένουν με την απόκριση του ride by wire γκαζιού να γίνεται ηπιότερη. Ενδιαφέρον έχει το Off-Road mode, όπου ο κινητήρας τα δίνει όλα με την ελάχιστη παρέμβαση των ηλεκτρονικών και την πλήρη απουσία του ABS στον πίσω τροχό. Μιλώντας για ηλεκτρονικά δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στην εντυπωσιακή οθόνη των 4,3 ιντσών, που πέρα από πληθώρα πληροφοριών μπορεί να συνδεθεί και με smartphone μεταφέροντας στον αναβάτη πλήθος δεδομένων, όπως πλοήγηση, μηνύματα, κλήσεις κλπ.


https://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/moto-guzi-v85-t-mia-sinidita-diaforetiki-italida

Απ: Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη
« Απάντηση #3 στις: Μαρτίου 22, 2019, 08:13:53 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Επαρχος

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 329
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: v7 classic
  • Πόλη: Μυτιλήνη
...δείχνει ότι είναι μια πάρα πολύ καλή μοτοσυκλέτα αν και ο ανταγωνισμός είναι πολύ δυνατός , μακάρι να αρέσει στο αγοραστικό κοινό και να δούμε πολλά από δαύτα να κυκλοφορούν και στους ελληνικούς δρόμους γιατί έχει βαρεθεί η ψυχή μου να βλέπω προπέλες παντού.

Απ: Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη
« Απάντηση #4 στις: Μαρτίου 24, 2019, 07:13:33 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
 :icon2_goodpost: :bike:
guzziholic

Απ: Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη
« Απάντηση #5 στις: Απριλίου 19, 2019, 12:05:39 πμ »

Αποσυνδεδεμένος corsair

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 59
  • Guzzi 100% lover
ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ

Συνάντηση στη Φυλή με ήλιο, αναμονή της άφιξης καλών φίλων και υπόκρουση Red Hot Chilly Peppers από την παρακείμενη εκδήλωση των ορειβατών.  Τα παραπάνω είναι σοβαροί  λόγοι  για να ξεκινήσει ένα Κυριακάτικο τοπικό βολταράκι με τους Guzzisti.
Guest star η πολύφερνη V85 TT, η οποία συγκεντρώνει τα βλέμματα  ορειβατών, Guzzisti και περαστικών.  Οκ, η εμφάνιση και η ομορφιά είναι υποκειμενική, αλλά η ασχήμια είναι αντικειμενική και η V85 σε καμμία περίπτωση δεν είναι άσχημη.
Το ευτύχημα του να έχεις φίλο (και σύγγαυρο) τον Doc είναι μεγάλη υπόθεση, διότι σου δίδεται η δυνατότητα δοκιμής του V85 από την Φυλή έως την Πύλη (δηλαδή στροφές, φουρκέτες, στροφές, ανηφόρες, χώμα (εύκολο κ΄ δύσκολο), στροφές, στροφές και μια μεγάλη ευθεία για τελικές, και όλα αυτά πάντα με χαμόγελο και πριν της δοκιμής του μοντέλου από τα ειδικά έντυπα στην Ελλάδα.

Ανεβαίνοντας στη σέλα του V85 και παίρνοντας ελάχιστο χρόνο για την προσαρμογή μου σε αυτή δια πιστώνω τα εξής:
-   Το ύψος σέλας επιτρέπει βασιλικό πάτημα για τους πάρα πολύ ψηλούς (πάνω από 1,80), άνετο / καλό πάτημα για τους πολύ ψηλούς (1,75 – 1,80) και μύτες για τους υπόλοιπους ψηλούς. Είναι κάτι μεταξύ GS 1150 και 990, με δυνατότητα χαμηλότερης θέσης κατά 2cm νομίζω (λεπτομέρειες στο ΜΟΤΟ).
-   Η θέση είναι πιο πολύ πάνω και λιγότερο μέσα στη μοτοσυκλέτα και το τιμόνι είναι αυτό που πρέπει για να διατηρείς ξεκούραστα τα χέρια.
-   Τα μπλιμπλίκια είναι αρκετά (κανόνας: ότι δεν ξέρουμε, δεν το πειράζουμε) και η οθόνη είναι του γούστου μου σίγουρα, αλλά και αντικειμενικά μοντέρνα, προκαλώντας μια γενικότερη θετική διάθεση με τα bianco azzuro χρώματα.
-   Η σέλα είναι βασιλική. Παρότι φαίνεται λεπτούτσικη, πιστέψτε με, μετά από πολλααά χλμ  πάνω σε R80 – 1150-1200 GS, TIGER 955i, KTM 620,640 ADV, 990 ADV, επιμένω ότι είναι βασιλική. Το ένιωσα με το που κάθισα και δεν διαψεύστηκα κατά τη διάρκεια της δοκιμής.

Ξεκινάμε από την πλατεία με λίγη κίνηση, η οποία ξεπεράστηκε ως δια μαγείας πριν βγούμε  στην πρώτη ρεματιά, λόγω απίστευτης ευκολίας κατεύθυνσης   - συμπλέκτη – ροπής χαμηλά και γενικότερα λόγω απίστευτης προσαρμοστικότητας – ευχρηστίας της μοτοσυκλέτας. Μου ενέπνευσε στο πρώτο χλμ την ίδια εμπιστοσύνη με το 990, αλλά με σαφώς λιγότερη προσπάθεια. 
Χωρίς να το καταλάβω και χωρίς να θέλω να κινηθώ γρήγορα, βρέθηκα μόνος μου να χαζεύω το τοπίο ενώ ταυτόχρονα προσπαθούσα να αντιληφθώ τις πληροφορίες που μου μετέφεραν οι  αναρτήσεις.  Άπειρες πληροφορίες και τελικά καμμία, καθόσον παρόλο που ένιωθες το οδόστρωμα, στην πράξη στο μυαλό μου σχηματιζόταν η εικόνα του μαγικού χαλιού. Δηλαδή, όλες αυτές οι πληροφορίες  μου έδιναν την ακλόνητη πεποίθηση ότι δεν χρειάζεται να ασχολούμαι με τις αναρτήσεις  και γενικότερα με την επιφάνεια κύλισης, παρά την επί τούτου στόχευση αρκετών σαμαριών και κρατήρων.

Από πλευράς κινητήρα, προσπάθησα να δοκιμάσω πράγματα και παραμέτρους που θα ήθελα να έχει η μηχανή, ή διαφορετικά που με ενοχλούσαν λίγο ή πολύ στις μηχανές που έχω κάνει πολλά χλμ. Με βάση αυτό το σκεπτικό μπορώ να σας παραθέσω  τα εξής:
-   Ο ήχος είναι γεμάτος , μπάσος, ωραίος (όχι σαν του Griso)  όταν ανοίγεις το γκάζι. Όταν το κλείνεις, δεν υπάρχει ήχος. Έχεις την αίσθηση ποδηλάτου, ή για τους τυχερότερους που έχουν την εμπειρία,  ειδικά όταν στρίβεις με κλειστό γκάζι  (ναι γίνεται κι αυτό) νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε ανεμόπτερο.
-   Οι κραδασμοί υπάρχουν (λιγότερο από  όσο θα ήθελα, αλλά ευτυχώς υπάρχουν). Το γουργούρισμα κάτω από τη σέλα (βλέπε Griso 1200) δυστυχώς δεν υπάρχει, αλλά είπαμε δεν σου βγαίνει πολεμική μηχανή, ανεμόπτερο βγαίνει .
-   Η ροπή υπάρχει άφθονη από χαμηλά, από πολύ χαμηλά και με πολύ ελαστικό τρόπο. Παράδειγμα:  χαζεύεις το τοπίο, με μια ταχύτητα πάνω  (35km/h με 4η) και ξαφνικά κοιτάς μπροστά και βλέπεις κλειστή στροφή.  Ο κινητήρας  είναι στις 1200 σαλ,  απλά ανοίγεις ομαλά το γκάζι και χωρίς σκορτσαρίσματα στρίβεις και είσαι στην έξοδο γεμάτος.  Αν η στροφή είναι ανηφορική φουρκέτα, τότε κατεβάζεις μία και στρίβεις.
-   Αδράνεια με το κλείσιμο του γκαζιού;  Σχετικά μικρή και σχετικά μικρό φρενάρισμα.
-   Στην μεγάλη ευθεία για την Πύλη άνοιξα το γκάζι για να δω τι γίνεται. Με 6η στο κιβώτιο μετά τα 150km/h δεν ανεβάζει τόσο άμεσα όπως σε χαμηλότερες σαλ (σωστά το μαντέψατε, δεν θυμάμαι τις σαλ γι’ αυτό και η ταχύτητα). Γενικά τα 170km/h έρχονται πιο απρόθυμα και για πιο πάνω αργούμε. Να σημειώσω ότι μετά τα 160, αναβόσβηναν κάτι μπλιμπλίκια, αλλά δεν ξέρω αν έχει να κάνει με κόφτες κλπ.

Ας μιλήσω και λίγο για το στήσιμο της μηχανής (γεωμετρία,  ευστάθεια κλπ):
-   Στα στροφιλίκια με λίγα και με πολλά, η μηχανή στρίβει σαν φτερό, με τελείως επαναστατικό τρόπο. Ξεχάστε πάτημα εσωτερικού μασπιέ, πίεση στο τιμόνι εξωτερικά, κρέμασμα στη σέλα κοκ. Τώρα στρίβουμε με την ιδέα, κάτι σαν mentalist.  Άντε να μην υπερβάλω, στρίβουμε με ένα απαλό σπάσιμο (λίκνισμα) της μέσης. Τόσο απλά.
-   Στα πολλά, πάνω από τα 160km/h, το εργαλείο ελαφραίνει αρκετά και πρέπει να του δώσεις και λίγη σημασία για να πηγαίνεις καλά. Κάτω από αυτά τα χλμ δεν ασχολείσαι. Επίσης, η κάλυψη του ανεμοθώρακα μέχρι τα 150 είναι άψογη για ύψη κάτω του 1,80, και ικανοποιητική μέχρι τα 170.
-   Όσο για τις στροφές, κλίσεις και γραμμές, έχω να δηλώσω τα εξής:  αυτό το μηχανάκι δεν κάνει για καινούργιους αναβάτες. Δεν πρόκειται να τους μάθει τίποτε για τις στροφές, για την προετοιμασία, τις γραμμές, τα φρένα κοκ, γιατί πολύ απλά δεν τα χρειάζεται για να στρίψει. Είναι για τεμπέληδες, για κοπριές, πώς να το πω αλλιώς. Οι καινούργιοι θα στρίβουν όπως να’ ναι  και όταν καβαλήσουν άλλη μηχανή θα έχουν σοβαρό πρόβλημα.
-   Α, για τη σέλα είπα ότι είναι βασιλική, αλλά αν θέλει κάποιος θέλει να εξαντλήσει το τεπόζιτο χωρίς στάση και νιώθει λίγο τα μαλακά του, τότε μπορεί να σηκωθεί στα μασπιέ με όσα χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα για όση ώρα χρειάζεται.
-   Α, για το κιβώτιο, σχεδόν καρφωτές, δεν υπάρχει.
-   Α, και για τον άξονα, ποιον άξονα; Λένε, έχει  λιγότερη δεξιά κλίση η μηχανή με το γκάζι κ.α. Τιναυτάρε, ποια κλίση και ποιος βλαμμένος γκαζώνει σταματημένος για να δει αν κουνιέται η μηχανή. Αν θέλει να μην κουνιέται να πάρει πολυθρόνα. Εμένα, είτε στρίβω με αλυσίδα,  είτε με άξονα το ίδιο μου κάνει.
Φυσικά και δοκίμασα χώμα.  Στην αρχή διστακτικά και σε φλαταδούρα, αλλά μόλις είδα ότι πάει, μπήκα σε πωπόδρομο με 30-45km/h, καθήμενος παρακαλώ.  Δοκίμασα και όρθιος, anetally, αλλά σε αυτές τις ταχύτητες δεν χρειάζεται.  Αναρτήσεις μπουχάρα, ροπή είπαμε και πριν, άρα πάει στο χώμα και πάει παντού με κλειστά μάτια για εκδρομική διάσχιση παντός  χωματόδρομου.

Για το τέλος  άφησα τα φρένα, για τον απλό λόγο ότι τα χρησιμοποίησα ελάχιστα. Το έκανα μόνο για λίγες φορές  επί τούτου και είναι άψογα, σε ευθεία, πριν τη στροφή  και κυρίως μέσα στη στροφή. Δεν ασχολούμαι άλλο.

Συνοψίζοντας, ανεβαίνοντας στη σέλα του V85 έχεις να επιλέξεις τα εξής mode λειτουργίας:
-   Mode ταξιδεύω:  Κάνω όλα τα παραπάνω με χαρά και γρήγορα, δεν βλέπω τον δρόμο, βλέπω πεταλούδες, μαργαρίτες κ.α. και φτάνω στον προορισμό μου ξεκούραστα.
-   Mode οδηγώ: Κάνω όλα τα παραπάνω, αλλά με +20 km/h,  με χαρά και πολύ γρήγορα, οπότε ασχολούμαι  με τον δρόμο και έχω ντοπαμίνες full. 

Ως concept, νομίζω ότι η mama guzzi χτύπησε κέντρο, δεδομένου της υπερπροσφοράς mega on/off και την αποκάλυψη της ματαιότητας του επιχειρήματος του off σε αυτές. Από την άλλη έβγαλε στη φόρα ένα ελαφρό all around (GS: παντός δρόμου) μηχανάκι με έναν κινητήρα που διατηρεί τον χαρακτήρα της εταιρείας, καβάλα στο τραίνο της τεχνολογίας, με μια πλατφόρμα που εκτιμώ ότι θα χρησιμοποιηθεί σε 5,6 μοντέλα ακόμη.

Συμπέρασμα:
-   θα το έπαιρνα το V85?
Εννοείται, αύριο (αν είχα τα λεφτά)

-   θα έδινα το Griso για το V85?
Εννοείται όχι, αν είχα τα λεφτά για να τα έχω και τα δύο. Τώρα που δεν τα έχω, πρέπει να μπώ στην διαδικασία της σύγκρισης.
Το Griso είναι αρκούδα (που ευστόχως αναφέρει ο Γιάννης ο Σαλαμίνιος), έχει κραδασμούς, έχεις γουργούρισμα, είναι κούκλα, έχει ροπή παντού, και ανεβάζει αέρας μέχρι τα 200. Μόνο που ο αυχένας μου πάνω από τα 140 αρχίζει και φωνάζει, δεν μπαίνω σε χώμα, και ενεργειακά είναι υπολογίσιμο το κόστος.
Από την άλλη με το V85 ένιωσα, είδα εικόνες και παράλληλα οδηγούσα  γρήγορα, με εμπιστοσύνη και ξεκούραστα. Μου θύμισε την αίσθηση της R80 GS με επιδόσεις KTM, κι αυτό δεν είναι λίγο. Τέλος με έβαλε στη μπρίζα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου με σας (και μάλλον αυτές  ήταν πολλές), με έκανε να ασχοληθώ και να σχεδιάζω ταξίδια μακρινά.
Και εις άλλα με υγεία, Κύριοι...


Απ: Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη
« Απάντηση #6 στις: Απριλίου 19, 2019, 09:54:22 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2295
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Ωραια η περιγραφη σου Αποστολε,

καπως ετσι το φανταζομουνα το ΤΤ

Ενα νεο BMW Gs1100/850....

μηχανακι που εχω ακομη και εκτιμω απεριοριστα.....

καλα χλμ στους τυχερους που θα το αγορασουν.

 :icon3_goodpost:

Απ: Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη
« Απάντηση #7 στις: Απριλίου 19, 2019, 10:31:23 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 814
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7 Special
  • Πόλη: Αθήνα
Μεγάλη υπόθεση η γνώμη έμπειρου αναβάτη, καλά τα test των περιοδικών, αλλά άμα είχες σύ τόσο θετική εντύπωση
μάλον τα κατάφεραν στην  Guzzi  :biggrin:

Απ: Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη
« Απάντηση #8 στις: Απριλίου 19, 2019, 01:45:58 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
 :icon3_respect: :icon3_respect:
εξαιρετικη περιγραφη!!!!

σε ευχαριστουμε αποστολη!!!!!!!! :icon2_goodpost:


guzziholic

Απ: Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη
« Απάντηση #9 στις: Απριλίου 19, 2019, 05:35:02 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ο αχαριστος

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 825
  • Guzzi 100% lover
 :icon3_goodpost: :icon3_goodpost: :icon2_goodpost: :icon2_goodpost:
Αξιοπερίεργο είναι το να μπορεί ο καθένας με ευκολία να αναφέρει πόσα υπάρχοντα έχει και να μήν μπορεί να αναφέρει πόσους φίλους έχει.