Αποστολέας Θέμα: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!  (Αναγνώστηκε 1157 φορές)

Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
« στις: Απριλίου 01, 2017, 02:45:22 μμ »

Συνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 306
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ




ΝΤΧ.
Ήδη το 1986, την εποχή της ακμής των αφρικανικών μαραθωνίων όπως τα Paris-Dakar και Ράλι Φαραώ, η εταιρεία του Mandello del Lario έβαλε αυτό το διακριτικό για να πιστοποιήσει τα Moto Guzzi των μεγάλων ταξιδευτών, μοντέλα που κατέκτησαν αποδοχή αξιοσημείωτη τόσο, ώστε να παραχθούν για περισσότερο από μία δεκαετία.

Σήμερα αυτά τα τρία γράμματα επιστρέφουν για να χαρακτηρίσουν την πιο εξειδικευμένη και περιπετειώδη έκδοση της εταιρείας με τον νέο κινητήρα των 1400 κυβικών και 16 βαλβίδων, σε μια μοτοσυκλέτα που σηματοδοτεί  την επιστροφή της Moto Guzzi στον τομέα των maxi enduro.

Από αυτήν τη σύγχρονη και αναβαθμισμένη τεχνολογικά αφετηρία, πήρε σάρκα και οστά ένα νέο concept μοτοσυκλέτας χωρίς όρια, ικανής και μυώδους, ισχυρής και ανυπότακτης.

Μία εικόνα που γεννά η στιβαρή «θωράκιση» που περιβάλλει τη φόρμα του Moto Guzzi NTX, αποτελούμενη από προστατευτικά για κάρτερ, κινητήρα, μανέτες και χέρια, ώστε να προστατέψει τη μοτοσυκλέτα και τον αναβάτη κατά την οδήγηση από τα απρόβλεπτα περιστατικά κάθε διαδρομής.
Εντυπωσιακά, όσο και αποτελεσματικά και καλοφτιαγμένα, οι αλουμινένιες βαλίτσες και οι συμπληρωματικοί προβολείς αλογόνου ολοκληρώνουν το πολυτελές «πακέτο» εξοπλισμού του νέου NTX, που μπορεί να εμπλουτισθεί ακόμα περισσότερο μέσα από έναν πλούσιο κατάλογο εξοπλισμού κατά παραγγελία, όπως για παράδειγμα το σύστημα πλοήγησης GPS, τα θερμαινόμενα γκριπ στο τιμόνι και, για τους λάτρεις της περιπέτειας, ένα ζευγάρι «χωμάτινων» ελαστικών, με το πίσω σε διαστάσεις 150/70 R17, τοποθετημένο στον τροχό των 4,25 ιντσών του βασικού εξοπλισμού, Bluetooth με σύνεση για τηλέφωνο και τηλεμετρία, όπως επίσης ρυθμιζόμενες υδραυλικές αναρτήσεις και το νέο πρωτοποριακό σύστημα της Guzzi που ονομάζεται Terra.

To Terra, με 15 αισθητήρες επάνω στη μοτοσυκλέτα, μπορεί να διακρίνει τις οδικές και οδηγικές συνθήκες και να προσαρμόσει την λειτουργία του κινητήρα και αναρτήσεων ανάλογα, για χώμα, ταξίδι, πόλη ή ακόμα και ανάβαση με ένα εξελιγμένο αντισπίν σύστημα της Bosch.

Στην καρδιά του κινητήρα των 1.400 κυβικών και 16 βαλβίδων, φωλιάζουν 145 άγρια άλογα και 24 κιλά ροπής που περιμένουν να τα δαμάσετε.
Επιπλέον στοιχεία είναι ο ψεκασμός πολλαπλών σημείων καθώς και η επιλογή του sport kit, με εξατμίσεις Lafranconi και ειδικά σχεδιασμένο φιλτρο, που ανεβάζουν την αδρεναλίνη στα ύψη.

Καλό μήνα σε όλους.
 
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
« Απάντηση #1 στις: Απριλίου 01, 2017, 03:26:14 μμ »

Αποσυνδεδεμένος guzzonord

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 218
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: 1200 Sport
  • Πόλη: Nord
Αυτο στη φωτο ειναι καποιο κονσεπτ που ειχε παρουσιαστει πριν μερικα χρονια με τον 1200 κινητηρα.

16βαλβιδο δικυλινρο :icon4_questions: κατι δε μου καθεται καλα  :icon2_hehe:
Συνδρομή τέλος.

Απ: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
« Απάντηση #2 στις: Απριλίου 01, 2017, 03:52:30 μμ »

Συνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 306
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
👌ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
« Απάντηση #3 στις: Απριλίου 01, 2017, 08:39:21 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • Hero Member
  • **
  • Μηνύματα: 883
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
και υδροψυκτο :icon2_hehe:


καλο μηνα :drink:
guzziholic

Απ: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
« Απάντηση #4 στις: Απριλίου 01, 2017, 10:57:58 μμ »

Αποσυνδεδεμένος FANIS

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 1025
  • I believe in a twin iron eagle...
  • Μοτοσυκλέτα: Black widow-Bobos
  • Πόλη: Mandello del Loutrakio
ΚαρTerra άμοιρε γκουτσίστα...

 :icon4_laughter: :icon4_laughter: :icon4_laughter:
Η ζωή είναι ωραία!

Απ: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
« Απάντηση #5 στις: Απριλίου 01, 2017, 11:13:09 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • Hero Member
  • **
  • Μηνύματα: 801
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7/ κλπ κλπ
  • Πόλη: Αθήνα
Άκουσα για 146 άλογα,  145 είναι λίγα :Think:

Απ: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
« Απάντηση #6 στις: Απριλίου 02, 2017, 06:48:20 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Kostas V7 classic

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 405
  • juve V7 - 0
  • Μοτοσυκλέτα: V7 Classic
  • Πόλη: peristeri
με 8 βαλβιδες στο κυλινδρο και λιγα ειναι τα αλογα..... :mockery-057:
Forza juve....

Απ: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
« Απάντηση #7 στις: Απριλίου 07, 2017, 11:21:41 πμ »

Αποσυνδεδεμένος pepanmg

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Get lost on a Moto Guzzi......it's good for you!!
  • Μοτοσυκλέτα: California 1100 SS / Le Mans III / V50 Monza
Εγώ άκουσα ότι ήταν πρωταπριλιά....και μετά ηρέμησα!!!!! :icon4_laughter: