Αποστολέας Θέμα: Guzzitech ecu tuning  (Αναγνώστηκε 11268 φορές)

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #15 στις: Μαρτίου 22, 2017, 07:29:18 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 306
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Ευχαριστω για την βοηθεια.
Εχω μολις 3.800 χιλιομετρα γιατι "την εχω βαλει στην ακρη" και στα διαγνωστικα της η μηχανη ειναι factory standard.
Δεν εχει θεματα.
Προσωπικη μου ανωμαλια ειναι να δουλεψει πιο "ραφιναρισμενα".
Ντιζα γκαζιου θα τραβηξω το Σαββατο αν και μου αρεσει το free play που εχει.
Η αισθηση μου ειναι πως δουλευει πολυ φτωχο στις χαμηλες μεσαιες γιατι οταν του δινεις χρονο να προσαρμοστει στο γκαζι τα παει μια χαρα.
Εκει που πασχει (αποψη μου παντα) ειναι το κυνηγι οπου πνιγεται, σκορτσαρει και γενικα δειχνει εξω απο τα νερα του.
Σε συγκριση με παλιοτερο (2012) το δικο μου ειναι σαν να καθαριζει το λαιμο του και το παλιο σαν να τραγουδαει οπερα.
Παντως με τους Λαμδα εκτος, ειναι αλλο μηχανακι.
Σβελτο, υπακουο, δεν διασταζει, γενικα δειχνει πολυ "νορμαλ".
Το θεμα ειναι πως ολα τα V7ii που εχω οδηγησει ειναι καπως ετσι. Ενα ειδικα ηταν πολυ χειροτερο.
Για αυτο και ψαχνω καποιον με το ιδιο (πχ Σποντ) για να ανταλλαξουμε εμπειριες.
Απο οσα εχουμε πει μεχρι τωρα, κραταω τις ντιζες για αρχη (μαλλον placebo πρεπει να ειναι σαν λυση) και τις "φακες" στους Λαμδα.
Εν τω μεταξυ ο Τοντ απο την Γκουζιτεκ με εχει ψοφησει στα email για το ποσο θα τον ευχαριστω μετα που θα κοτσαρω το μαραφετι.

Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #16 στις: Μαρτίου 23, 2017, 12:26:39 πμ »

Αποσυνδεδεμένος asotosios

  • Guzzisti
  • Hero Member
  • **
  • Μηνύματα: 1097
  • Τρείς & Ο Κούκος στο Θεατρο της Πραβίου 21...!!!
Εμενα γιατι ετσι όπως το περιγράφεις μου μυρίζει επιτηδευμένη φτωχοποίηση του μείγματος για να συνάδει με τις νόρμες της ευρωπεοΐκης πολιτικης ρύπων...???
Λέσχη περιήγησης (οχι απαραίτητα με μοτοσυκλέτας βάζουμε και βανακι...) και φωτογραφίας...Πραβιου 21 Ρουφ...!!!

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #17 στις: Μαρτίου 23, 2017, 10:46:20 πμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 478
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Ευχαριστω για την βοηθεια.
Εχω μολις 3.800 χιλιομετρα γιατι "την εχω βαλει στην ακρη" και στα διαγνωστικα της η μηχανη ειναι factory standard.
Δεν εχει θεματα.
Προσωπικη μου ανωμαλια ειναι να δουλεψει πιο "ραφιναρισμενα".
Ντιζα γκαζιου θα τραβηξω το Σαββατο αν και μου αρεσει το free play που εχει.
Η αισθηση μου ειναι πως δουλευει πολυ φτωχο στις χαμηλες μεσαιες γιατι οταν του δινεις χρονο να προσαρμοστει στο γκαζι τα παει μια χαρα.
Εκει που πασχει (αποψη μου παντα) ειναι το κυνηγι οπου πνιγεται, σκορτσαρει και γενικα δειχνει εξω απο τα νερα του.
Σε συγκριση με παλιοτερο (2012) το δικο μου ειναι σαν να καθαριζει το λαιμο του και το παλιο σαν να τραγουδαει οπερα.
Παντως με τους Λαμδα εκτος, ειναι αλλο μηχανακι.
Σβελτο, υπακουο, δεν διασταζει, γενικα δειχνει πολυ "νορμαλ".
Το θεμα ειναι πως ολα τα V7ii που εχω οδηγησει ειναι καπως ετσι. Ενα ειδικα ηταν πολυ χειροτερο.
Για αυτο και ψαχνω καποιον με το ιδιο (πχ Σποντ) για να ανταλλαξουμε εμπειριες.
Απο οσα εχουμε πει μεχρι τωρα, κραταω τις ντιζες για αρχη (μαλλον placebo πρεπει να ειναι σαν λυση) και τις "φακες" στους Λαμδα.
Εν τω μεταξυ ο Τοντ απο την Γκουζιτεκ με εχει ψοφησει στα email για το ποσο θα τον ευχαριστω μετα που θα κοτσαρω το μαραφετι.

Φιλε Σταμάτη,
αφού το μηχανάκι είναι καινούριο, φουλ μαμά, και δεν έχει θέματα η συμβουλή μου είναι να πας εδώ: https://www.griso.org/#
Επειδή ξέρω καλά πως είναι φτιαγμένοι οι συγκεκριμένοι χάρτες, δεν είναι απλά μια απενεργοποίηση του "λ" αλλά είναι τροποποιημένοι σε πολλές παραμέτρους, αβάνς, καύσιμο, διορθωτικούς συντελεστές κτλ.
Στείλε ένα email στον mark@griso.org να σου εξηγήσει ακριβώς περί τίνος πρόκειται. O Mark είναι ένας καμένος σαν κι εμάς που είχε το ίδιο θέμα σου με το griso του. ψάχτηκε μόνος του το θέμα και το εξέληξε και για άλλα μηχανάκια. Στην αρχή έδινε του χάρτες δωρεάν. Μετά πήρε χαμπάρι ότι κάποιοι επιτήδειοι τους έπαιρναν και τους πουλούσαν...

Με 100usd αγοράζεις τον χάρτη και ή τον περνάς μόνος σου ή βρισκόμαστε να στον περάσω (με guzzidiag writer).
Μπορείς μάλιστα να μοιραστείς το έξοδο με κάποιον άλλο V7 II.

ΜΗΝ μπλέξεις με έξτρα ηλεκτρονικά μαραφέτια, ΜΗΝ κάνεις γιατροσόφια, ΜΗΝ μπεις στη διαδικασία να τροποποιήσεις μόνος σου το χάρτη, θα βλαστημήσεις και θα το πετάξεις στον πρώτο γκρεμό.



Η Guzzi είναι ένα "ανθρώπινο" κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τεχνητή νοημοσύνη σε δυο ρόδες!

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #18 στις: Μαρτίου 23, 2017, 10:49:40 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 642
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Εμενα γιατι ετσι όπως το περιγράφεις μου μυρίζει επιτηδευμένη φτωχοποίηση του μείγματος για να συνάδει με τις νόρμες της ευρωπεοΐκης πολιτικης ρύπων...???

Αυτό ακριβώς. Είναι επίτηδες πνιγμένο στις χαμηλές στροφές για να περνάει τις προδιαγραφές των ρύπων.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #19 στις: Μαρτίου 23, 2017, 10:57:18 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 306
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Ευχαριστω για την βοηθεια.
Εχω μολις 3.800 χιλιομετρα γιατι "την εχω βαλει στην ακρη" και στα διαγνωστικα της η μηχανη ειναι factory standard.
Δεν εχει θεματα.
Προσωπικη μου ανωμαλια ειναι να δουλεψει πιο "ραφιναρισμενα".
Ντιζα γκαζιου θα τραβηξω το Σαββατο αν και μου αρεσει το free play που εχει.
Η αισθηση μου ειναι πως δουλευει πολυ φτωχο στις χαμηλες μεσαιες γιατι οταν του δινεις χρονο να προσαρμοστει στο γκαζι τα παει μια χαρα.
Εκει που πασχει (αποψη μου παντα) ειναι το κυνηγι οπου πνιγεται, σκορτσαρει και γενικα δειχνει εξω απο τα νερα του.
Σε συγκριση με παλιοτερο (2012) το δικο μου ειναι σαν να καθαριζει το λαιμο του και το παλιο σαν να τραγουδαει οπερα.
Παντως με τους Λαμδα εκτος, ειναι αλλο μηχανακι.
Σβελτο, υπακουο, δεν διασταζει, γενικα δειχνει πολυ "νορμαλ".
Το θεμα ειναι πως ολα τα V7ii που εχω οδηγησει ειναι καπως ετσι. Ενα ειδικα ηταν πολυ χειροτερο.
Για αυτο και ψαχνω καποιον με το ιδιο (πχ Σποντ) για να ανταλλαξουμε εμπειριες.
Απο οσα εχουμε πει μεχρι τωρα, κραταω τις ντιζες για αρχη (μαλλον placebo πρεπει να ειναι σαν λυση) και τις "φακες" στους Λαμδα.
Εν τω μεταξυ ο Τοντ απο την Γκουζιτεκ με εχει ψοφησει στα email για το ποσο θα τον ευχαριστω μετα που θα κοτσαρω το μαραφετι.

Φιλε Σταμάτη,
αφού το μηχανάκι είναι καινούριο, φουλ μαμά, και δεν έχει θέματα η συμβουλή μου είναι να πας εδώ: https://www.griso.org/#
Επειδή ξέρω καλά πως είναι φτιαγμένοι οι συγκεκριμένοι χάρτες, δεν είναι απλά μια απενεργοποίηση του "λ" αλλά είναι τροποποιημένοι σε πολλές παραμέτρους, αβάνς, καύσιμο, διορθωτικούς συντελεστές κτλ.
Στείλε ένα email στον mark@griso.org να σου εξηγήσει ακριβώς περί τίνος πρόκειται. O Mark είναι ένας καμένος σαν κι εμάς που είχε το ίδιο θέμα σου με το griso του. ψάχτηκε μόνος του το θέμα και το εξέληξε και για άλλα μηχανάκια. Στην αρχή έδινε του χάρτες δωρεάν. Μετά πήρε χαμπάρι ότι κάποιοι επιτήδειοι τους έπαιρναν και τους πουλούσαν...

Με 100usd αγοράζεις τον χάρτη και ή τον περνάς μόνος σου ή βρισκόμαστε να στον περάσω (με guzzidiag writer).
Μπορείς μάλιστα να μοιραστείς το έξοδο με κάποιον άλλο V7 II.

ΜΗΝ μπλέξεις με έξτρα ηλεκτρονικά μαραφέτια, ΜΗΝ κάνεις γιατροσόφια, ΜΗΝ μπεις στη διαδικασία να τροποποιήσεις μόνος σου το χάρτη, θα βλαστημήσεις και θα το πετάξεις στον πρώτο γκρεμό.

Μανο σε ευχαριστω.
Αυτο θα κανω.
Ερχομαι σε επαφη μαζι του και θα σε αγγαρεψω καποια στιγμη για βοηθεια.
Του γραφω τωρα κιολας.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #20 στις: Μαρτίου 23, 2017, 11:41:02 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 306
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Ωραια. Πηρα τον χαρτη τον εχω ηδη στα χερια μου.
Τωρα μενει να προχωρησω με τα καλωδια και τα ρεστα.
Εαν φυσικα ισχυει η πολυ ευγενικη προσφορα σου και δεν σε φερνω σε δυσκολη θεση θα ηθελα να "μου τον περασεις" με το εργαλειο σου γιατι θα ειναι η πρωτη μου φορα και θελω να γινει σωστα.
(Λιγο προστυχο ακουγεται ολο αυτο)
Αν παλι δεν εχεις χρονο θα περιμενω τα καλωδια και θα αυτοϊκανοποιηθω.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #21 στις: Μαρτίου 23, 2017, 12:13:42 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 306
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Επισης ο χαρτης για απολυτως στοκ v7/2 ειναι διαθεσιμος δωρεαν για οποιον φιλο ενδιαφερεται.
Το λιγοτερο που μπορω να προσφερω στην παρεα για τη βοηθεια.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #22 στις: Μαρτίου 23, 2017, 12:52:06 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 306
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Α, πολυ ωραια. Εγινε η μ@λακια.
Κατεβασα ΛΑΘΟΣ χαρτες.
Του εστειλα email και περιμενω απαντηση.
Τρα-λα-λα.
Τι χαρα!
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #23 στις: Μαρτίου 23, 2017, 05:08:43 μμ »

Αποσυνδεδεμένος artech

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 38
    • pausiphono
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V7 II Special
  • Πόλη: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα
 :icon4_hi:
Καλησπέρα σας και να χωθώ ωσάν τη σφηνόβουρτσα  :icon2_whistle: στην κουβέντα. Έχω την ίδια μηχανή με το Σταμάτη (V7II, τέρμα στοκ), ακριβώς το ίδιο σκάλωμα (αυτόν το βρωμολόξυγγα του γκαζιού στις χαμηλές στροφές) και καμία τεχνική γνώση. Προσπάθησα πριν από λίγο καιρό να καταλάβω την ιστορία, έπεσα πάνω σε φινεμπάου, γκουτσιτέκ, γκουτσιντιάγκ, τους χάρτες του κυρίου Μάρκου που συζητάτε, μπουρδουκλώθηκα, στέγνωσα κι από λεφτά στο μεταξύ κι έτσι τα παράτησα.
Θέλω να δω από κοντά τη λύση σου, Σταμάτη, όταν ολοκληρωθεί, και να το πω από τώρα, δεν ψάχνω κάτι δωρεάν. Ψάχνω έναν άνθρωπο να τον κεράσω δυο πιτόγυρα να με καθίσει κάτω μισή ώρα να μου δείξει «αυτό θα πάρεις, εκεί θα το βάλεις, αυτά τα κουμπάκια θα πατήσεις και στο τέλος θα γίνει έτσι». Οπότε, όταν το λύσεις, θερμοπαρακαλώ, και προγραμματιστεί καμιά συνάντηση ή μονοήμερη, τώρα που κι ο καιρός γλυκαίνει κι η νύχτα μικραίνει, να έρθει κι η αφεντιά μου να κάτσει λίγο στο θρανίο.
Αυτά, καλό απόγευμα, καλή συνέχεια στο έργο και πάντα Guzzi!
 :icon3_goodpost:
Φώτης

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #24 στις: Μαρτίου 23, 2017, 07:02:17 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 306
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Με πολυ μεγαλη μου χαρα θα βοηθησω οσο μπορω.
Προς το παρον περιμενω μια απαντηση απο τον τυπο να δουμε αν δεχεται να μου στειλει με καποια εκπτωση τους σωστους χαρτες.
Αν δεν το κανει, συνεχιζω με νεα παραγγελια και περιμενω τα καλωδια.
Μολις ειμαι κομπλε, θα ενημερωσω.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #25 στις: Μαρτίου 23, 2017, 09:21:21 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • Hero Member
  • **
  • Μηνύματα: 883
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
τελικα εισαι ο πιο σοφος κι ο πιο σοβαρος φιλος μου


ανοιγω την καρδια μου σε κατι αλλους για τη συμπεριφορα Της στις χαμηλες και μου απαντουν ειρωνικα


1.ρε αυτό ντουκατιζει, τι ωραια!!!!

2.βαλε PGMF1

3.δωρο από μενα 1 κιλο γαλαζιο ντουκο

4.καλα σου κανει με το βρωμοκαρμα που εχεις

5.πιατζιο ε, να(με την αντιστοιχη χειρονομια)

6.η αποδοχή είναι ένα ειδος ελευθεριας

7. αει σιχτιρ με τις ιδιοτροπίες σου ξυνομουρη

8. να μην πουλαγες το σκουτερ παλιοασχετε

9.δοκιμασε το επομενο V7 και κανε ανταλλαγη στον λυμπε

......περιμενω κι εγω το αποτέλεσμα αλλα περισσοτερο ως αφορμή για να σε ξαναδω γιατι το εχω παρει αποφαση να το οδηγαω λιγο πιο γρηγορα από οσο θελω


 :icon2_goodpost:
guzziholic

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #26 στις: Μαρτίου 23, 2017, 09:27:14 μμ »

Αποσυνδεδεμένος FANIS

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 1025
  • I believe in a twin iron eagle...
  • Μοτοσυκλέτα: Black widow-Bobos
  • Πόλη: Mandello del Loutrakio
Ε αφού τρολάρετε ναμαι κι εγώ...

Εγώ λεφτά μονο για βενζίνες πλέον, ούτε φράγκο στον Τοντ, στον Μάρκο το σουγιά, στον ιπτάμενο Ολλανδο ή στην ιταλική νυφίτσα... τους μπούχτησα όλους...

Οποιος θέλει άλογα να πάρει gsxr, όποιος θέλει τρακτέρ να πάρει fiatgri

Πάντως υπάρχει μια διαφωνία με τον μονό ψεκασμό... beverly....

YΓ.τον έσκισα τον ΙΤΑ

 :icon4_laughter:

Η ζωή είναι ωραία!

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #27 στις: Μαρτίου 23, 2017, 10:20:14 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 478
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Φίλε Σταμάτη οποτε είσαι έτοιμος. Σου στέλνω το κινητό μου σε pm.
Η Guzzi είναι ένα "ανθρώπινο" κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τεχνητή νοημοσύνη σε δυο ρόδες!

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #28 στις: Μαρτίου 23, 2017, 10:41:20 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 306
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Με μεγάλη συγκίνηση παρέλαβα τους σωστούς χάρτες.
Τους άνοιξα με το tunerpro και έκανα τις συγκρίσεις μου με τους νορμάλ.
Η μέρα με τη νύχτα.
Τα νούμερα δείχνουν καύσιμο σε όλη τη ράντα, δείχνουν αβανς και δείχνουν επίσης και μια χοντρή σφαλιάρα στους Λάμδα όσο είναι ακόμα κρύοι.
Είμαι σίγουρος ότι θα δουλέψουν και θα έχουν επιτυχία.
Για παράδειγμα δίνει τιμές στους Λάμδα στο ξεκίνημα, ενώ στο μαμα πρόγραμμα οι τιμές είναι ΜΗΔΕΝ και ΜΗΔΕΝ.
Τύπωσα τις σχετικές οδηγίες και είμαι έτοιμος...
Εξυπακούεται πως οι χάρτες και για το παλιό και για το 2 είναι στη διάθεση όποιου φίλου τους χρειάζεται.
Δωρεάν από εμένα.
Αν τώρα κάποιος θέλει να κάνει μονος του μια δωρεά στο Diag η στον Mark, δικό του θέμα.
Η ας βάλει κανα ευρώ στο Χαμόγελο του παιδιού.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #29 στις: Μαρτίου 23, 2017, 11:32:21 μμ »

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 851
<Προσπαθω να την κανω να δουλευει ομαλα σε ολη τη κλιμακα και οχι σαν τρακτερ στο λιγο-μισο γκαζι.
Εχω αναβαθμισει καθε χαρτη που βγαζει το εργοστασιο και καθε φορα που οδηγαω προηγουμενη γενια και ανεβαινω στο δικο μου, νομιζω οτι εμενα ειναι αρρυθμιστο.
Θελω ρε παιδι μου να δουλευει οπως πιστευω οτι πρεπει να δουλευει. >

Σταματη επειδη εχω κι εγω το ιδιο μοντελο V7 με σενα

1. Το προβλημα στις χαμηλες ειναι γενικο

2.Η υποδειξη που πρωτοεφερες να περιμενουμε λιγα δευτερολεπτα αναμονης με το κλειδι γυρισμενο πριν αναψουμε και μετα 1 με 2

λεπτα ζεσταμα βελτιωσε το φαινομενο.

3.Οι ελευθερες Mistral επισης βελτιωσαν την κατασταση.

Πλεον με τα παραπανω ειμαι ΟΚ, το φαινομενο ειναι περιορισμενο σε ανεκτα επιπεδα.  :duim:

Παρ ολα αυτα οταν εισαι ετοιμος θα σου ημουν ευγνωμων να  περασω κι εγω τον χαρτη στο δικο μου  :drink:
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 23, 2017, 11:42:07 μμ από thrylos »
MELODY PIPES !