Αποστολέας Θέμα: Το restoration της μικρής v35ii  (Αναγνώστηκε 18281 φορές)

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #30 στις: Νοεμβρίου 24, 2015, 05:05:14 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Υπάρχει μια αλοιφή της 3Μ που χρησιμοποιούμε στα ιστιοπλοικά έχει χρώμα ροζ και το μυστικό είναι μετά την επάλειψη να μείνει επάνω στο αλουμίνιο 4-5 ώρες να στεγνώσει. Μετά ένα πέρασμα με ένα βουρτσάκι στο τριβείο και γίνεται super.... Αυτό το μισό-γυαλισμένο, βρώμικο look αρχίζει και μου αρέσει...


Το καπάκι αφού βγήκε ο ρότορας...




Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #31 στις: Νοεμβρίου 28, 2015, 02:30:23 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Πολύ καθάρισμα... μα πολύ λέμε...!!!

Τρίψε και ξανατρίψε και σκέφτομαι είμαι μόνο στα καπάκια...


Φοβόμουν ότι το λευκό χρώμα στο ψαλίδι θα ήταν ανοδιωμένο... ευτυχώς με ένα διαβρωτικό και λίγο τρίψιμο όλα καλά...

Σε προηγούμενο ποστ είπα ότι το μπουζόνι στη δεξιά εξάτμιση είχε κοπεί σύριζα στη κεφαλή... αποφάσισα ευλαβικά με τρυπανάκι και λοιπά να το βγάλω... Τα @@ μου κουνιούνται... έσπασε το τρυπανάκι μέσα στη τρύπα και φεύγει αύριο για τορναδόρο...

Και κάπου εδώ το project σταματά περιμένωντας τα ανταλλακτικά να τα φέρει φίλος από τη Γερμανία...
Οι επόμενες εργασίες αφορούν, ελατήρια πιστονιών, αλλαγή δίσκου συμπλέκτη, ντίζες γκαζιού και ηλεκτρονική της Dyna S. Στο μεταξύ έχουμε τρίψιμο κιβώτιο και μοτέρ μέχρι να έρθουν τα ανταλλακτικά. Επειδή σκέφτομαι προς υαλοβολή μεριά, υπάρχει κάποιος να μου συστήσει glass beads μέγεθος- κοκκομετρία και από που θα το παραγγείλω...

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #32 στις: Νοεμβρίου 28, 2015, 07:19:50 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 478
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Καλό το κόλπο με την αλοιφή και ωραίο το αποτέλεσμα. Ξέρεις αν και με την αλοιφή wenol (σήμερα glanol) κάνει το ιδιο?
Η Guzzi είναι ένα "ανθρώπινο" κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τεχνητή νοημοσύνη σε δυο ρόδες!

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #33 στις: Νοεμβρίου 30, 2015, 03:00:12 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Μάνο μου δε ξέρω... αν θες τη γνώμη μου, δουλεύουν το ίδιο με λίγο παραπάνω ή λιγότερο τρίψιμο. Εγώ δουλεύω αυτή καιρό:
http://www.marineshop.gr/product.asp?catid=454 απλά θέλει λίγο χρόνο παραπάνω για να ποτίσει στη βρωμιά.

Πρόσφατα που μίλησα με το Φάνη μου πρότεινε το ΒΙΟΝΟΛ:
http://62.103.68.93:8087/index.php?id=2&lang=gr&catid=97&productid=10854 που είναι κάτι αντίστοιχο με το SWAZ:
http://www.katharodynamiki.gr/2015/02/swaz-1kgr-150.html

Δουλεύουν σε αναλογία και αφορούν μπουγάδα 1-2 ημερών.

Τα παραπάνω δεν τα βρήκα στη Ρόδο... οπότε πήγα στη κλασσική μου λύση. Στο θέμα μόνο της αλοιφής είναι δύσκολο να βρείς τα κατάλληλα βουρτσάκια για το δράπανο ή τον τροχό ανάλογα το τι δουλεύεις. Βρήκα κάτι απίστευτα βουρτσάκια με πανί σκληρό σαν μοκέτα χωρίς να τραυματίζει το αλουμίνιο και καθαρίζουν υπέροχα, μετά περνάς καθαρή βενζίνη με ένα πινέλο και είναι μια χαρά...

Παίδες για τα glass beads κανείς;

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουαρίου 23, 2016, 10:26:23 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα



Ξέχασα σαν τον παπ... να παραγγείλω 4 τσιμουχάκια του λαδιού στις βαλβίδες. Υπάρχει περίπτωση να έχει βρει κανένας; Στη Ρόδο δεν υπάρχουν.

Ο ευρών θα αμοιφθεί...

valve stem oil seal Αγγλιστί...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 23, 2016, 12:31:44 μμ από Fotis »

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #35 στις: Μαρτίου 18, 2016, 02:16:37 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα


Υαλοβολή και καλό καθάρισμα- σαπούνισμα με υγρό πιάτων.
Τρίψιμο βαλβίδων με αλοιφή και εργαλείο βεντούζα για πατήσουν σωστά στις έδρες ( Forza Alfa Romeo)
Πέρασα χαρτοταινία για φιξάρω τις νέες θέσεις των βαλβίδων, περιμένω τις φλάτζες για να περάσω ελατήρια... και επιτέλους κλείνουμε μοτέρ

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #36 στις: Μαρτίου 18, 2016, 04:15:44 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 644
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
R E S P E C T
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #37 στις: Μαρτίου 18, 2016, 04:56:06 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ryk

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 136
  • Μοτοσυκλέτα: V50 III reborn!
Όντως είναι μία ομορφιά!!! :wub:
Rocakbilly Rulez!

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #38 στις: Μαρτίου 19, 2016, 06:49:44 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Jimlemans

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 263
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: 850 le mans 3 '81,1100 sport '94
Mια χαρα το πας το προτζεκτ , εχεις υπομονη!  :icon3_respect:

Υ.Γ. Αυτο με το τροχισμενο κατσαβιδι κ το στροφαλο ... :icon2_yikes: :icon2_yikes: ανατριχιασα λεμε ....

παρε το ειδικο εργαλειο.....please  :drink:
Απανω τους!

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #39 στις: Μαρτίου 19, 2016, 08:55:16 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
 :icon4_laughter: :icon4_laughter: :icon4_laughter:

Τζιμ πάντως σε κάτι τέτοια καταλαβαίνεις αυτό που λένε για την μπογιά και τα αυγά...

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #40 στις: Μαρτίου 19, 2016, 10:33:10 μμ »

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 854
Φωτη πολυ καλη δουλεια !  :icon3_respect:

Αντε να προλαβεις την τουριστικη σεζον !  ;)
MELODY PIPES !

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #41 στις: Μαρτίου 23, 2016, 04:28:31 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Παίδες υπάρχει περίπτωση να βρούμε σετ εισαγωγής - εξαγωγής βαλβίδες...?

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #42 στις: Μαρτίου 23, 2016, 08:15:17 μμ »

Αποσυνδεδεμένος FANIS

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 1031
  • I believe in a twin iron eagle...
  • Μοτοσυκλέτα: Black widow-Bobos
  • Πόλη: Mandello del Loutrakio
Παίδες υπάρχει περίπτωση να βρούμε σετ εισαγωγής - εξαγωγής βαλβίδες...?

Καινούριες δεν έχω... μεταχειρισμένες πρέπει να έχω από διάφορα που έχουν περάσει από τα χέρια μου... να ψάξω αποθήκη?
Η ζωή είναι ωραία!

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #43 στις: Μαρτίου 24, 2016, 03:05:02 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Φάνη σχετικά με αυτά που μιλήσαμε το πρωί...

Οι διαστάσεις των βαλβίδων  είναι

ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
Βάση 30,44mm
Στέλεχος: 5,44mm
Ύψος: 93,44mm

ΕΞΑΓΩΓΗΣ
Βάση 27,44mm
Στέλεχος: 5,44mm
Ύψος: 93,44mm


Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #44 στις: Μαρτίου 25, 2016, 02:08:51 πμ »

Αποσυνδεδεμένος pepanmg

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Get lost on a Moto Guzzi......it's good for you!!
  • Μοτοσυκλέτα: California 1100 SS / Le Mans III / V50 Monza
Παίδες υπάρχει περίπτωση να βρούμε σετ εισαγωγής - εξαγωγής βαλβίδες...?

Φώτη, δεν ξέρω αν το γνωρίζεις, αλλά οι βαλβίδες των small block έχουν την τάση.....να μακραίνουν, (το φαινόμενο παρατηρείται στα 50-80.000 Km) και το επόμενο που συμβαίνει είναι το σπάσιμο και πέσιμο της κεφαλής της βαλβίδας μέσα στον κύλινδρο. Δεν χρειάζεται να σου περιγράψω το μέγεθος της ζημιάς σε αυτή την περίπτωση.
Σκέψου το καλά πριν αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις μεταχειρισμένες βαλβίδες, ........εκτός εάν πράγματι έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ λιγο....ή αποφασίσεις να μην ξεπερνάς τις 3000rpm!