Αποστολέας Θέμα: Early Injected Models, parts compability  (Αναγνώστηκε 5255 φορές)

Early Injected Models, parts compability
« στις: Δεκεμβρίου 17, 2014, 01:56:24 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dr.JoHN

  • Guzzisti
  • Newbie
  • **
  • Μηνύματα: 37
  • Guzzi 100% lover
Καλησπερα, καλησπερα...

Σκεφτηκα να ανοιξω το συγκεκριμενο θεμα και να μοιραστω την γνωση μου μετα απο ωρες καψιματος.
Επειδη σαν εργοστασιο δεν μπορω να πω οτι εχουμε τρελη καταναλωση,
ηταν-ειναι λογικο και επομενο τα εξαρτηματα μας να τα εχουμε δανιστει απο διαφορους και διαφορες...
Το concept λοιπον ειναι να εντοπισουμε αυτα τα εξαρτηματα ουτως ωστε οταν τα χρειαστουμε (χτυπα ξυλο)
να τα παρουμε απο ''αυτοκινηταδικα στεκια'' και να μην χρειαστει ουτε να τα ψαχνουμε - περιμενουμε,
αλλα ουτε και να τα πληρωσουμε καραβισια...


Ξεκιναμε λοιπον...

-Μπεκ μεχρι να ξεκινησουν τα brevoειδη... (V11, California,1100i sport κ.τ.λ)
Τα μπεκ που φοραμε ειναι τα Weber IW-031
Τα συγκεκριμενα μπεκ τα συνανταμε στα Fiat Coupe 2.0, Lancia Dedra 2.0 16v , Fiat Tipo 2.0 16v
επισης εχουν μπει σε Maserati Ghibli και Lamborghini Murcielago,
αλλα δεν ειναι και πολυ σοφη ιδεα να τα παρετε απο εκει... ;D
Επισης εχουν φορεθει στα Ducati SS (ψεκαστα πρωτης γενιας) και ST2


-Ρυθμιστης πιεσης βενζινης που εδραζει αναμεσα στο ''V''  (Daytona, California, Quota)
Επαναλαμβανω, οχι αυτος που εδραζει στο τεποζιτο.
Lancia Intergrale
Θελει πατεντα στα σωληνακια...
Προσοχή... Να ειναι τα ιδια BAR! (2.5 ή 3 ) αναλογα το μοντελο.


-MAP Sensor         ( California, Quota, 1100i sport  κ.τ.λ )
Ολη η 90's Ιταλια... χαχαχα
Seriously now... Η λιστα ειναι τεραστια, μπορειτε να το βρειτε και στα σκουπιδια.
Ξεκιναει απο Fiat Cinquecento,Uno,Palio μεχρι Lancia Y10, Delta και και και...


- Τρομπα βενζινης       ( V11 εως 2002, California, Quota, 1100i sport  κ.τ.λ )
ΠΡΟΣΟΧΗ...  Εκτος τεποζιτου!!!!
Lancia Gamma, Beta HPE και καποιες Delta (1983 - 2004)
Αυτα για original, αλλιως μπορειτε να ταιριαξετε οποιαδηποτε αντλια στελνει 3 Bar.


Υπαρχουν πολλα ακομα στην λιστα, αλλα δινω πασα και στους υπολοιπους...
Γραψτε αυτα που εχετε διαπιστωσει και εσεις... (με προσοχη μην παρουμε κανενα στον λαιμο)

Ενδεικτικα, να πω οτι αγορασα μπεκ Lancia με 135euro γνησια weber
και ο φιλος Stein Dinse για το ιδιο μπεκ ηθελε  359euro...
Να τα βαλει στον πατο του λοιπον...

Απ: Early Injected Models, parts compability
« Απάντηση #1 στις: Δεκεμβρίου 17, 2014, 02:20:16 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 478
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Πολύ χρήσιμο topic Γιάννη!
Η Guzzi είναι ένα "ανθρώπινο" κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τεχνητή νοημοσύνη σε δυο ρόδες!

Απ: Early Injected Models, parts compability
« Απάντηση #2 στις: Δεκεμβρίου 17, 2014, 06:27:59 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • Hero Member
  • **
  • Μηνύματα: 805
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7/ κλπ κλπ
  • Πόλη: Αθήνα
Η βαλβίδα που ελέγχει το λαμπάκι λαδιού επίσης είναι αυτοκινητάδικη, και την βρίσκεις εύκολα και φθηνά στο εμπόριο. Είμαι σίγουρος οτι ο Γιάννης ξέρει και τα μοντέλα που ταιριάζουν, αλλιώς την παίρνεις στο χέρι και ρωτάς.

Απ: Early Injected Models, parts compability
« Απάντηση #3 στις: Δεκεμβρίου 17, 2014, 06:32:55 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • Hero Member
  • **
  • Μηνύματα: 805
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7/ κλπ κλπ
  • Πόλη: Αθήνα
Επίσης για τα 1100 Sport & Daytona ,  το εμπρός φανάρι στις αμερικάνικες εκδόσεις (τετράγωνο) είναι ίδιο με Ducati 900 SS πρώτης γενιάς, και για τις Ευρωπαικές εκδόσεις με το τραπέζιο φανάρι, ( απο την Guzzi δεν υπάρχει πλέον), η BMW το πουλάει ακόμα για το scooter C1 (αυτό με την σκεπή).

Απ: Early Injected Models, parts compability
« Απάντηση #4 στις: Δεκεμβρίου 17, 2014, 06:55:02 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ο αχαριστος

  • Guzzisti
  • Hero Member
  • **
  • Μηνύματα: 817
  • Guzzi 100% lover
Μπράβο ρε ΓΙΑΝΝΗ όντως χρήσιμο το θέμα σου.
Αξιοπερίεργο είναι το να μπορεί ο καθένας με ευκολία να αναφέρει πόσα υπάρχοντα έχει και να μήν μπορεί να αναφέρει πόσους φίλους έχει.

Απ: Early Injected Models, parts compability
« Απάντηση #5 στις: Δεκεμβρίου 18, 2014, 12:38:17 πμ »

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 854
Μπράβο ρε ΓΙΑΝΝΗ όντως χρήσιμο το θέμα σου.

 ;) 8)
MELODY PIPES !

Απ: Early Injected Models, parts compability
« Απάντηση #6 στις: Δεκεμβρίου 18, 2014, 08:57:50 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 2235
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Αν και δεν εχω ψεκαστο γκουτσι,

Εξαιρετικη η προσπαθεια του Γιαννη!!!

 ;)
Keep riding.

Απ: Early Injected Models, parts compability
« Απάντηση #7 στις: Δεκεμβρίου 18, 2014, 09:52:12 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 644
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Για Brevoειδή γνωρίζει κανείς;

Το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι ότι το φίλτρο αέρα και φιλτροκούτι είναι ίδιο με Tuono 2002.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: Early Injected Models, parts compability
« Απάντηση #8 στις: Δεκεμβρίου 26, 2014, 03:18:18 πμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Όντως, στα brevoειδή;
Ξέρουμε κανένα αυτοκίνητο που τα φοράει; γιατί με λίγο ψάξιμο, μόνο κάτι harley είδα να έχουν ίδια

Απ: Early Injected Models, parts compability
« Απάντηση #9 στις: Ιανουαρίου 08, 2015, 01:57:18 μμ »

Αποσυνδεδεμένος pepanmg

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Get lost on a Moto Guzzi......it's good for you!!
  • Μοτοσυκλέτα: California 1100 SS / Le Mans III / V50 Monza

-Ρυθμιστης πιεσης βενζινης που εδραζει αναμεσα στο ''V''  (Daytona, California, Quota)
Επαναλαμβανω, οχι αυτος που εδραζει στο τεποζιτο.
Lancia Intergrale
Θελει πατεντα στα σωληνακια...
Προσοχή... Να ειναι τα ιδια BAR! (2.5 ή 3 ) αναλογα το μοντελο.

- Τρομπα βενζινης       ( V11 εως 2002, California, Quota, 1100i sport  κ.τ.λ )
ΠΡΟΣΟΧΗ...  Εκτος τεποζιτου!!!!
Lancia Gamma, Beta HPE και καποιες Delta (1983 - 2004)
Αυτα για original, αλλιως μπορειτε να ταιριαξετε οποιαδηποτε αντλια στελνει 3 Bar.



Γιάννη μας ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ, έστω και καθυστερημένα!

Συγχαρητήρια που κατα την γνώμη μου, ξεκίνησες το πιο χρήσιμο topic σε αυτό το forum.
Να προσθέσω και εγώ σχετικές διαπιστώσεις ή/και εμπειρίες στο θέμα.

- Τρομπα βενζινης  (V11 εως 2002, California, Quota, 1100i sport  κ.τ.λ ), εκτός τεπόζιτου
η γνήσια 29107261 απο Steine Dinse κοστίζει Euro 196, ακριβώς των ιδίων προδιαγραφών παροχής 3 bar, διαστάσεων κ.τ.λ. σε Bosch (0580464070) την βρίσκουμε στα Euro 108.
π.χ. στο παρακάτω ιντερνετομάγαζο απο το οποίο έχω κάνει αρκετές αγορές στο παρελθον

http://powerparts.gr/shop/index.php/antallaktika-autokiniton/systima-kafsimou-eksatmisis/000208-antlia-kaysimou-bosch-0580464070-detail

-Ρυθμιστης πιεσης βενζινης που εδραζει μπροστά αναμεσα στο ''V'' του τεπόζιτου  (Daytona, California, Quota, V11 εως 2002 κ.τ.λ.)
απο Steine Dinse ο γνήσιος Weber (01112800) κοστίζει Euro 139, σε Bosch (0280160557) ακριβώς στις ίδιες διαστάσεις για να μπαίνει μέσα στην σχετική βάση, στα 3 bar και με πρόσθετη σίτα φίλτρο τον βρίσκουμε πανεύκολα σε καταστήματα ανταλλακτικών γύρω στα Euro 25 μιας και μπαίνει σε παρα πολλά VW, Audi, Opel κ.τ.λ.

https://dl-web.dropbox.com/get/Bikes_Moto%20Guzzi/Bosch%20_pressure%20reg_0280160557.jpg?_subject_uid=323743858&w=AADoHwAmEo_vsAA713RFjkFDHSliqCrVY6U1kLF6R6mY7g

Καλη Επιτυχία σε όσους........"σκαλίζουν" τα Guzzi τους 8)




Απ: Early Injected Models, parts compability
« Απάντηση #10 στις: Ιανουαρίου 08, 2015, 04:14:33 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 478
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Να προσθέσω κι εγώ τα εξής για τα brevoειδή:

Αισθητήρας στροφών: Marelli sen8i3 (ενδεικτικά! τιμή guzzi 75 €, τιμή Fiat 38 €)

Αισθητήρας θερμοκρασίας κινητήρα: Marelli wts05

Αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα: Marelli ats05
Η Guzzi είναι ένα "ανθρώπινο" κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τεχνητή νοημοσύνη σε δυο ρόδες!

Απ: Early Injected Models, parts compability
« Απάντηση #11 στις: Ιανουαρίου 08, 2015, 04:15:53 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 478
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Α! να και ένα αντίστοιχο ποστ απο το AnimaGuzzista

http://forum.animaguzzista.com/viewtopic.php?t=23528

Με λίγο googletranslate... ;)
Η Guzzi είναι ένα "ανθρώπινο" κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τεχνητή νοημοσύνη σε δυο ρόδες!

Απ: Early Injected Models, parts compability
« Απάντηση #12 στις: Ιανουαρίου 08, 2015, 05:09:45 μμ »

Αποσυνδεδεμένος asotosios

  • Guzzisti
  • Hero Member
  • **
  • Μηνύματα: 1097
  • Τρείς & Ο Κούκος στο Θεατρο της Πραβίου 21...!!!
Να προσθέσω κι εγώ τα εξής για τα brevoειδή:

Αισθητήρας στροφών: Marelli sen8i3 (ενδεικτικά! τιμή guzzi 75 €, τιμή Fiat 38 €)

Αισθητήρας θερμοκρασίας κινητήρα: Marelli wts05

Αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα: Marelli ats05
Αισθητηρας φασεως Στροφαλου (μπορει και να τον λεω λαθος) επισης Fiat τον ειχα αλλαξει στην αρχη που ειχα την Breva και ΔΕΝ ξερω κωδικους...
Λέσχη περιήγησης (οχι απαραίτητα με μοτοσυκλέτας βάζουμε και βανακι...) και φωτογραφίας...Πραβιου 21 Ρουφ...!!!

Απ: Early Injected Models, parts compability
« Απάντηση #13 στις: Ιανουαρίου 08, 2015, 05:42:33 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 478
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Αισθητήρας στροφών, στροφάλου είναι το ίδιο. Αυτόν είχες αλλάξει.
Η Guzzi είναι ένα "ανθρώπινο" κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τεχνητή νοημοσύνη σε δυο ρόδες!