Αποστολέας Θέμα: Αγορά κράνος  (Αναγνώστηκε 4970 φορές)

Αγορά κράνος
« στις: Σεπτεμβρίου 24, 2014, 11:25:44 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Ixar <Προς το παρόν, τόσο η σχάρα όσο και το μασκάκι του agostini δεν μου γεμίζουν το μάτι. Το πιο όμορφο πράγμα που χω δει για φεριγκ είναι του 1200sport ή κάτι παρεμφερές. Μαύρο στο πλάι με την κεντρική ρίγα στο χρώμα της σέλας μου. Έτσι το φαντάζομαι δηλαδή. Άντε και με τον αετό>

Αγαπητε Ixar αυτο που φανταζεσαι ειναι η τελεια λυση.
Τεχνικα ειναι εφικτο , υπαρχουν περιθωρια στην καλωδιωση και τοποθετειται ευκολα.
Χρειαζεσαι μαυρη μασκα με βαμενο το ασπρο κοματι στο χρωμα της σελλας και τις βασεις στηριξης.
Το ασπρο κοματι κυκλοφορει και σε ποιο ψηλη εκδοχη για να προσφερει καλυτερη καλυψη απ τον αερα.Μαλιστα σε φιμε ,ισως δεν χρειασθεις να το βαψεις.
Το κοστος αγγιζει τα 450 ευρω.
Απο το e bay ομως θα σου στοιχισει τα μισα.  ;)

Υστ.Η σχαρα ειναι μονοδρομος αν θελεις μπαγαζιερα

Τις κρατώ λοιπόν τις μετατροπές/αλλαγές που προτείνετε και σε κάποια φάση θα γίνουν. Ίσως και στην αλλαγή λαδιών που θα γίνει σύντομα. Αλήθεια, μπορεί κανείς να μου δώσει λινκ για το φίλτρο βενζίνης;
Χαίρομαι που συμφωνείτε με την αλλαγή αυτή.
Σχάρα ναι, θα βάλω της givi την SR210 για Breva που είναι monokey και μετά βάζω όποια μπαγκαζιέρα Kappa ή givi επιλέξω εν τέλει
Να ανοίξω κουβέντα για κράνος ή σας κούρασα;

Απ: Αγορά κράνος
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2014, 11:47:35 μμ »

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 856
SHOEI XR 1100 σε οτι σχεδιο θελεις . 8)
MELODY PIPES !

Απ: Αγορά κράνος
« Απάντηση #2 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2014, 11:53:42 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
διαλλακτικός βλέπω :)

Απ: Αγορά κράνος
« Απάντηση #3 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 08:53:02 πμ »

Αποσυνδεδεμένος asotosios

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 1097
  • Τρείς & Ο Κούκος στο Θεατρο της Πραβίου 21...!!!
Λέσχη περιήγησης (οχι απαραίτητα με μοτοσυκλέτας βάζουμε και βανακι...) και φωτογραφίας...Πραβιου 21 Ρουφ...!!!

Απ: Αγορά κράνος
« Απάντηση #4 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 09:45:15 πμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
αγαπητε ελξαρ


κι εγω σου  προτείνω το shoei


αλλα αν θελεις κατι φθηνοτερο που για μενα αποτελεσε ευχαριστη εκπληξη


κοιτα για dainese



ενώ δεν φημίζεται για τα κρανη της είναι πολύ ανετο και αθορυβο



αισθητικα τωρα ( ονομάζομαι και κακογουστιξ) σκεψου για ένα μονοχρωμο με διαφορα αυτοκόλλητα γκουτζι
guzziholic

Απ: Αγορά κράνος
« Απάντηση #5 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 09:59:42 πμ »

Αποσυνδεδεμένος asotosios

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 1097
  • Τρείς & Ο Κούκος στο Θεατρο της Πραβίου 21...!!!
κοιτα και τα NEXX...υπεροχα κρανη...πολυ καλη ποιοτητα...πολυ ελαφρυα κρανη...

τα εχουμε 2 εδω μεσα...Don Rodringo και ο Asotos...(αυτο απο μονο του αποτελει εγγυηση αλλα τελος παντων :D)

και σε αρκετα καλες τιμες...

Απο την αλλη το κρανος εχει να κανει πολυ και με το κεφαλι (σχημα)...οποτε πρεπει να βρεις αυτο που θα σου καθετε σωστα στο δικο σου κεφαλι...
Λέσχη περιήγησης (οχι απαραίτητα με μοτοσυκλέτας βάζουμε και βανακι...) και φωτογραφίας...Πραβιου 21 Ρουφ...!!!

Απ: Αγορά κράνος
« Απάντηση #6 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 01:23:24 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Δοκίμασα ένα Shark, Evoline 3 που είναι ανοιγόμενο και δεν μου γέμισε καθόλου το μάτι.δίως το υποσιάγωνο ήταν πολύ λεπτό. Έχω και κεφάλα οπότε θέλει ψάξιμο. Αντίθετα το Vision R μου άρεσε. Αυτό με το σχήμα του κεφαλιού όντως παίζει ε; Δηλαδή από μάρκα σε μάρκα, άλλο για αυτούς με σφαιρικό κεφάλι και άλλο για μακρύ;

Απ: Αγορά κράνος
« Απάντηση #7 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 02:21:56 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Χρόνια τώρα με έχουν βολέψει τα Shoei. Η διαφορά ποιότητας κατασκευής (αντοχή βαφής, λουριά, ζελατίνες, στεγανοποίηση, εξαερισμός, σταθερότητα) είναι εμφανής με τα υπόλοιπα.

Το ίδιο ισχύει και με τα Arai, Shuberth, Shuomi. Προσοχή αυτό δεν σημαίνει ότι ένα φτηνότερο κράνος δεν είναι το ίδιο ασφαλές.
Απλώς ένα shoei των 400€ αξίζει τα λεφτά του σε σχέση με ένα AGV των 400€ που έχει πάνω τη φάτσα του Ρόσσι.

Ο κάθε κατασκευαστής έχει διαφορετικά καλούπια για τα κράνη του με αποτέλεσμα να μην ταιριάζουν όλα το ίδιο στο κεφάλι σου.
Αυτό που ξεχωρίζει ένα καλό κράνος από ένα φτηνό κράνος: Η Arai για κάθε μέγεθος κράνους έχει και διαφορετικό καλούπι. Η Shoei τα πάει ανα 2. Δηλαδή η Arai για το small φτιάχνει εξωτερικό κέλυφος μόνο για αυτό, για το Large επίσης κτλ. Η Shoei στο κέλυφος του small βάζει και το extra small. Οι φτηνιάρικες εταιρείες τα βάζουν όλα σε ένα και τα μικρά μεγέθη τα παραγεμίζουν με αποτέλεσμα αν φοράς small να έχεις ένα τεράστιο κράνος που δεν σε προστατεύει το ίδιο. Για αυτό και οι μεγάλες διαφορές τιμής. Επίσης να ΜΗΝ πάρεις αγωνιστικό κράνος γιατί δεν είναι ασφαλέστερο από τα τουριστάδικα. Το αγωνιστικό εκτός από πανάκριβο θα κάνει και πολύ θόρυβο.

Καλή σχέση ποιότητας/κόστους έχουν και τα xlite.

Τέλος ταπεινή μου άποψη ότι κράνος κάτω από τα 100-120€ κάνει μόνο για να μην σε γράφει η τροχαία.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: Αγορά κράνος
« Απάντηση #8 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 02:23:36 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Έχω και κεφάλα οπότε θέλει ψάξιμο.

Schuberth ακριβά αλλά από τα καλύτερα της αγοράς. Αν ψάξεις στο internet θα βρεις προσφορές ακόμα και σε Ελληνικά καταστήματα.

Προσφορά για τα Schuerth είναι από 700€ να στο αφήσει 400€...
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: Αγορά κράνος
« Απάντηση #9 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 03:03:34 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Για χρόνια στο burgman μου είχα ένα uvex ανοιχτού τύπου που ξεζουμίστηκε. Δεν ξέρω εάν πρέπει να πάρω κλειστού τύπου ή flip up.
Στα ανοιγόμενα νομίζω το C3 της Schuberth δεν έχει αντίπαλο.
Στα κλειστά πάλι, δεν ξέρω. Παρακολουθώ τις γνώμες σας
Αυτό με τα καλούπια, δεν το ήξερα

Απ: Αγορά κράνος
« Απάντηση #10 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 03:05:08 μμ »

Αποσυνδεδεμένος FANIS

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 1035
  • I believe in a twin iron eagle...
  • Μοτοσυκλέτα: Black widow-Bobos
  • Πόλη: Mandello del Loutrakio
Αν αντέχεις οικονομικά το Schuberth C3 είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ.

Εγώ είχα και το SHOEI 1100 αλλά δεν την βρίσκω με τα κλειστά κράνη, προτιμώ τα ανοιγόμενα...
Η ζωή είναι ωραία!

Απ: Αγορά κράνος
« Απάντηση #11 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 03:38:40 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
ενας φίλος με απέτρεψε για το schuberth οτι χαλάει η ντίζα του sun visor πως έχει προβλήματα στο κούμπωμα κτλ. Είδα πως και στο SHARP τεστ έχει μόλις 3 αστέρια και προβληματίζομαι.
Εμένα με εμπνέει πάντως, είναι στιβαρό. Επίσης άκουσα πως τα SHOEI είναι για οβαλ κεφάλια

Απ: Αγορά κράνος
« Απάντηση #12 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 08:20:29 μμ »

Αποσυνδεδεμένος FANIS

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 1035
  • I believe in a twin iron eagle...
  • Μοτοσυκλέτα: Black widow-Bobos
  • Πόλη: Mandello del Loutrakio
Εγώ δεν δίνω σημασία στα sharp, sony, philips και διάφορα άλλα χρηματιζόμενα τεστ. Επίσης δύο άλλοι φίλοι δικοί μου έχουν το schuberth και δεν έχουν κανένα πρόβλημα....  8)

Ελαττωματικό προιόν μπορεί να τύχει στον καθένα στο 1 στα 10.000 κομμάτια, για αυτό και διασταυρώνεις γνώμες αλλά κι αυτό μέχρι ένα όριο.
Επίσης εκτός από τα ελαττωματικά προιόντα υπάρχουν και τα ελαττωματικά χέρια... μανταλάκια που λέμε...   ;D ;D

Για το κράνος έχω έναν χρυσό κανόνα.

Τιμή 150+, μάρκα δεν κοιτάζω και άμα το βάλω και "κουμπώσει" το κεφάλι μου, το τυλίγω και φεύγω.


Είχα δώσει 450+ ευρώ παλιά για κράνος που με στένευε λίγο και πίστεψα το "ε σιγά σιγά θα ανοίξει και λίγο".... κάθε φορά που έκανα ταξίδι σταματούσα κάθε μισή ώρα και το έβγαζα γιατί ένιωθα ότι μου κοπανάνε με σφυριά το κεφάλι... μετά από 3 ταξίδια δεν το ξαναφόρεσα...
Η ζωή είναι ωραία!

Απ: Αγορά κράνος
« Απάντηση #13 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 10:49:10 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 101
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
Δικές μου εμπειρίες στα γρήγορα:
Το πιο "κουφό" πρόβλημα το είχα με ενα BELL - δε θυμάμαι μοντέλο. Στο griso, ακόμα και με ταχύτητες πόλης, το τράβαγε ο αέρας προς τα πάνω!!! Όσο πιο γρήγορα, τόσο με έπνιγε!!! Με το katana που είχα παλιότερα δεν είχε κανένα θέμα... Κατέληξε στον κάδο έξω από το μαγαζί που πήρα το Xlite (το Χ11 αν θυμάμαι καλά). Το Xlite μια χαρά ήταν, με τη διπλή του ζελατίνα, και ελαφρύτερο από το Bell, κανένα πρόβλημα, μέχρι που ανακάλυψα το θόρυβο... Γεράματα?
Τέλος πάντων, σε μεγαλούτσικες "σβέλτες" βόλτες γινόμουν "κουδούνι" απο το βουητό του αέρα, και άρχισα το ψάξιμο. Πήρα αυτό που βρήκα (από διάφορα φορα κτλ) ότι ήταν το πιο ήσυχο - το Schuberth R1. Και καλά πιο ήσυχο και από το S και κατά πολύ από το C... Εντυπώσεις: Ακριβό, τεράστιο οπτικό πεδίο, βολικότατο το κρυμμένο φιμέ ζελατινάκι, όντος πιο ήσυχο από το Xlite, τα προβλήματα που λένε για τη ζελατίνα είναι αλήθεια - ξεκολλάει η αντιθαμβωτική επίστρωση. Αλλάχτηκε με ζελατίνα απο το S (διπλή). Ο θόρυβος ναι μεν λιγότερος αλλά ακόμα, πολύ κουραστικός. Βαρύ κράνος (κι άλλα γεράματα?)
Κάποια στιγμή πρόσεξα το NEXX Diablo. Μόλις είχε βγει. Αγορά από Αγγλικό site καθώς δεν ερχόταν Ελλάδα. Πολύ καλός οδηγός για να βρω τη μέγεθός μου, και επιπλέον η nexx βάζει μαζί και εξτρα εσωτερική επένδυση, ώστε αν σου είναι (λίγο) μεγάλο να το φέρεις ακριβώς στο κεφάλι σου - δεν μου χρειάστηκαν.
Ο λόγος που το πήρα: Είναι ντυμένο με δέρμα, που εκτός της εμφάνισης, έχει από κάτω του και ένα φύλλο αφρολεξ. Κέλυφος - αφρολέξ - δέρμα. Για θερμο-ηχο μόνωση. Και δουλεύει. "Πυρώνει" λιγότερο το καλοκαίρι (σταματημένος δε σε σώζει τίποτα) και είναι σαφώς πιο "ήσυχο" ακόμα και από το SChuberth. Με το nexx κατάλαβα όμως κάτι... τελικά, η λύση για το θόρυβο είναι οι ωτοασπίδες. Ούτε και το diablo με τη μόνωση μπορεί να εξουδετερώσει το βουητό του αέρα...
Φοβερή εντύπωση μου έκανε το οπτικό πεδίο. τε-ρα-στι-ο . Το μόνο μέρος του κράνους που μπορώ να δώ όταν το φοράω, είναι η άκρη απο το ελαστικό που είναι μπροστά στη μύτη για να κρατάει τα χνώτα από τη ζελατίνα. Εκτός από αυτό, τίποτα, βλέπω σα να μη φοράω κράνος.
Επίσης φοβερή εντύπωση μου έκανε και το βάρος. Είναι Carbon... αφού το φόρεσα, όλα τα άλλα, αυτόματα μπήκαν στην κατηγορία "τσιμεντόλιθος". Τα 200-400 γραμμάρια διαφοράς των carbon από τα άλλα, έχουν μεγάλη διαφορά στην αίσθηση. Όποιος φοράει carbon ξέρει, για όποιον δεν έχει φορέσει... δε μπορώ να το περιγράψω.
Το μόνο που μου λείπει με το Nexx Diablo, είναι το βολικότατο κρυμμένο φιμέ τζαμάκι - που δεν έχει...

Φινίρισμα? έχουν τα κράνη τέτοιο πράμα? Ιδέα δεν έχω... Ραφές? ναι, θυμάμαι όλα τα κράνη που είχα είχαν από μέσα κάτι γαζιά... ακόμα και το nalanακι που μου έσωσε το κεφάλι κάποτε που το κοπάνησα στη γωνιά ενός πεζοδρομίου...

Αν αγόραζα σήμερα κράνος, το πρώτο που θα κοιτούσα θα ήταν το Carbon που έχει βγάλει η Caberg. Ελαφρύ, οικονομικά πιο προσιτό από άλλα, με καλούπι (αεροδυναμική) σαν του schuberth και χοντρά μαξιλάρια κάτω από τα αυτιά (εκεί δημιουργείται ο πολύς θόρυβος)...

Όσο για κλειστό ή ανοιγόμενο... Με ανοιχτό αν πέσει κάποιος, ακόμα και σε αστείο ατύχημα, μπορεί να πάθει χοντρές ζημιές. Να χτυπήσει - ξύσει σαγόνι και μύτη. Με ανοιγόμενο που τό'χει ανοιχτό μπορεί να πάθει ακόμα μεγαλύτερες, λόγο του σχήματος και του παράκεντρου βάρους του κράνους.
Οπότε το ανοιγόμενο εξυπηρετεί στην οδήγηση μόνο τα σιδερόκωλα χαρμάνια που θέλουν τσιγάρο και δε θέλουν στάση. Εγώ σταματάω, καπνίζω, και το σβήνω στα σίγουρα πριν ξαναβάλω το κράνος και συνεχίσω... (τσαααα, είμαι και οικολόγος, δε βάζω και πυρκαγιές)
Το ανοιγόμενο επίσης βολεύει και όταν ξεκαβαλάς (να πας στο περίπτερο κτλ), αλλά... Η άνεση του μοτοσικλετιστή ως πεζού, σίγουρα έρχεται σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με την άνεσή του όταν οδηγεί. Και σε σχέση με την ασφάλεια... Έχω ενα jet, το φοράω μόνο κατακαλόκαιρο για διαδρομές μέχρι χιλιόμετρο...
il capo dei bravi

Απ: Αγορά κράνος
« Απάντηση #14 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 11:29:38 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Δικές μου εμπειρίες στα γρήγορα:
Το πιο "κουφό" πρόβλημα το είχα με ενα BELL - δε θυμάμαι μοντέλο. Στο griso, ακόμα και με ταχύτητες πόλης, το τράβαγε ο αέρας προς τα πάνω!!! Όσο πιο γρήγορα, τόσο με έπνιγε!!! Με το katana που είχα παλιότερα δεν είχε κανένα θέμα... Κατέληξε στον κάδο έξω από το μαγαζί που πήρα το Xlite (το Χ11 αν θυμάμαι καλά). Το Xlite μια χαρά ήταν, με τη διπλή του ζελατίνα, και ελαφρύτερο από το Bell, κανένα πρόβλημα, μέχρι που ανακάλυψα το θόρυβο... Γεράματα?
Τέλος πάντων, σε μεγαλούτσικες "σβέλτες" βόλτες γινόμουν "κουδούνι" απο το βουητό του αέρα, και άρχισα το ψάξιμο. Πήρα αυτό που βρήκα (από διάφορα φορα κτλ) ότι ήταν το πιο ήσυχο - το Schuberth R1. Και καλά πιο ήσυχο και από το S και κατά πολύ από το C... Εντυπώσεις: Ακριβό, τεράστιο οπτικό πεδίο, βολικότατο το κρυμμένο φιμέ ζελατινάκι, όντος πιο ήσυχο από το Xlite, τα προβλήματα που λένε για τη ζελατίνα είναι αλήθεια - ξεκολλάει η αντιθαμβωτική επίστρωση. Αλλάχτηκε με ζελατίνα απο το S (διπλή). Ο θόρυβος ναι μεν λιγότερος αλλά ακόμα, πολύ κουραστικός. Βαρύ κράνος (κι άλλα γεράματα?)
Κάποια στιγμή πρόσεξα το NEXX Diablo. Μόλις είχε βγει. Αγορά από Αγγλικό site καθώς δεν ερχόταν Ελλάδα. Πολύ καλός οδηγός για να βρω τη μέγεθός μου, και επιπλέον η nexx βάζει μαζί και εξτρα εσωτερική επένδυση, ώστε αν σου είναι (λίγο) μεγάλο να το φέρεις ακριβώς στο κεφάλι σου - δεν μου χρειάστηκαν.
Ο λόγος που το πήρα: Είναι ντυμένο με δέρμα, που εκτός της εμφάνισης, έχει από κάτω του και ένα φύλλο αφρολεξ. Κέλυφος - αφρολέξ - δέρμα. Για θερμο-ηχο μόνωση. Και δουλεύει. "Πυρώνει" λιγότερο το καλοκαίρι (σταματημένος δε σε σώζει τίποτα) και είναι σαφώς πιο "ήσυχο" ακόμα και από το SChuberth. Με το nexx κατάλαβα όμως κάτι... τελικά, η λύση για το θόρυβο είναι οι ωτοασπίδες. Ούτε και το diablo με τη μόνωση μπορεί να εξουδετερώσει το βουητό του αέρα...
Φοβερή εντύπωση μου έκανε το οπτικό πεδίο. τε-ρα-στι-ο . Το μόνο μέρος του κράνους που μπορώ να δώ όταν το φοράω, είναι η άκρη απο το ελαστικό που είναι μπροστά στη μύτη για να κρατάει τα χνώτα από τη ζελατίνα. Εκτός από αυτό, τίποτα, βλέπω σα να μη φοράω κράνος.
Επίσης φοβερή εντύπωση μου έκανε και το βάρος. Είναι Carbon... αφού το φόρεσα, όλα τα άλλα, αυτόματα μπήκαν στην κατηγορία "τσιμεντόλιθος". Τα 200-400 γραμμάρια διαφοράς των carbon από τα άλλα, έχουν μεγάλη διαφορά στην αίσθηση. Όποιος φοράει carbon ξέρει, για όποιον δεν έχει φορέσει... δε μπορώ να το περιγράψω.
Το μόνο που μου λείπει με το Nexx Diablo, είναι το βολικότατο κρυμμένο φιμέ τζαμάκι - που δεν έχει...

Φινίρισμα? έχουν τα κράνη τέτοιο πράμα? Ιδέα δεν έχω... Ραφές? ναι, θυμάμαι όλα τα κράνη που είχα είχαν από μέσα κάτι γαζιά... ακόμα και το nalanακι που μου έσωσε το κεφάλι κάποτε που το κοπάνησα στη γωνιά ενός πεζοδρομίου...

Αν αγόραζα σήμερα κράνος, το πρώτο που θα κοιτούσα θα ήταν το Carbon που έχει βγάλει η Caberg. Ελαφρύ, οικονομικά πιο προσιτό από άλλα, με καλούπι (αεροδυναμική) σαν του schuberth και χοντρά μαξιλάρια κάτω από τα αυτιά (εκεί δημιουργείται ο πολύς θόρυβος)...

Όσο για κλειστό ή ανοιγόμενο... Με ανοιχτό αν πέσει κάποιος, ακόμα και σε αστείο ατύχημα, μπορεί να πάθει χοντρές ζημιές. Να χτυπήσει - ξύσει σαγόνι και μύτη. Με ανοιγόμενο που τό'χει ανοιχτό μπορεί να πάθει ακόμα μεγαλύτερες, λόγο του σχήματος και του παράκεντρου βάρους του κράνους.
Οπότε το ανοιγόμενο εξυπηρετεί στην οδήγηση μόνο τα σιδερόκωλα χαρμάνια που θέλουν τσιγάρο και δε θέλουν στάση. Εγώ σταματάω, καπνίζω, και το σβήνω στα σίγουρα πριν ξαναβάλω το κράνος και συνεχίσω... (τσαααα, είμαι και οικολόγος, δε βάζω και πυρκαγιές)
Το ανοιγόμενο επίσης βολεύει και όταν ξεκαβαλάς (να πας στο περίπτερο κτλ), αλλά... Η άνεση του μοτοσικλετιστή ως πεζού, σίγουρα έρχεται σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με την άνεσή του όταν οδηγεί. Και σε σχέση με την ασφάλεια... Έχω ενα jet, το φοράω μόνο κατακαλόκαιρο για διαδρομές μέχρι χιλιόμετρο...

γνώμη σε επίπεδα επαγγελματικού ριβιού!