Αποστολέας Θέμα: Κοντερ Breva 100/850  (Αναγνώστηκε 694 φορές)

Κοντερ Breva 100/850
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2019, 01:26:55 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Χαιρετώ την όμορφη παρέα,

Ανοίξαμε κοντέρ στη Breva αυτές τις ημέρες, αφού από βλακεία δική μου, του παλιού ιδιοκτήτη, αστοχίας υλικού, :icon2_hehe: δεν ξέρω τι άλλο... το κοντέρ γέμισε βροχή η LCD οθόνη κάηκε ή σταμάτησε να λειτουργεί ορθά. Δυστυχώς μετά από στέγνωμα ημερών το πρόβλημα εξακολοθούσε να υπάρχει αφού βραχυκύκλωσε immobilizer και ένδειξη μεγάλων φώτων. Η διαδικασία να ανοίξεις το κοντέρ δεν είναι δύσκολη, θα περιγράψω αναλυτικά τη διαδικασία σε άλλο ποστ μαζί με προτάσεις μόνωσης που απλά μεταφέρουν - καθυστερούν το πρόβλημα και δεν το λύνουν οριστικά καθώς το θέμα είναι απλά σχεδιαστικά και κατασκευαστικά άθλιο. Το πρόβλημα αφορά τα Norge- Breva και γνώμη μου είναι πως το Griso έχει καλύτερη κατασκευή.

Το κύριο πρόβλημα εντοπίζεται στη μητρική πλακέτα που βρίσκεται στο πίσω μέρος του κοντερ και προστατευεται από το ασιμένιο καπάκι αλλά μονωτικά υστερεί αφού επιτρέπει το νερό να εισχωρήσει από το μπροστινό μέρος (δείκτες) και λόγω της κακής μόνωσης περιμετρικά το νερό να καταλήξει μέσα στο ψηφιακό κύκλωμα. Δυστυχώς όσο και να μην ήθελα να το πιστέψω, οι κατασκευαστικά- σχεδιαστικά οπές αναπνοής βρίσκονται ψηλότερα από το χαμηλό σημείο του κοντέρ με αποτέλεσμα να συλλέγεται εκεί η υγρασία να υγροποιείται και αργότερα να οξειδώνει το κύκλωμα. Αργός θάνατος λοιπόν με λίγα λόγια



Στη φώτο βλέπετε με πράσινο κύκλο τις οπές αναπνοής και εκτόνωσης και με κόκκινο την υποδοχή όπου ακριβώς από πίσω χωρίς καμία προσθήκη επιφάνειας είναι η ψηφιακή πλάκετα :icon2_furious: :icon2_furious:


Στη φωτογραφία βλέπετε την οξείδωση και για καλή μου τύχη μετά από αρκετό και προσεκτικό καθάρισμα έσωσα από καθαρή σύμπτωση το IMMOBILIZER και τα φωτα πορείας. Η οξειδωση αυτή είναι αποτέλεσμα υγρασίας χρόνων και όχι 1-2 εβδομάδων νερού εντός του κοντερ. Ζημιά δε κλασσική όπως μου αποκάλυψε τηλεφωνικά και στο μεήλ ο  Ολλανδός τεχνικός του Carmo. Με αποκάλεσε δε τυχερό άτυχο αφού η ζημια της LCD μπορεί να επισκευαστεί κανιβαλίζοντας άλλο κοντερ καθως ή digitek (εταιρεία που έφτιαξε το κοντερ) δεν παρέχει μεμονωμένα parts. Δηλαδή αυτό που "κινδυνεύουμε" να πάθουμε αργά και σταθερά "όλοι" είναι πως μια ημέρα θα γυρίσουμε τα κλειδιά μας και η μηχανή "γιοκ".



Μερικές ακόμα φώτο από τη ζημιά... στο καπάκι που είναι όπως σας είπα το ακριβώς από πίσω βλέπετε τα άλατα από την αργή εξάτμιση και περιμετρικά την "άμα πιάσει" μόνωση τους. Μια γραμμή σφουγγάρι και μια γραμμη σιλικόνη που σε μια βροχή με μόρια κόκκινης άμμου, είτε σκόνης όπως συμβαίνει στην ξεραίνει για πλάκα και στη ξηλώνει στο λεπτό !! 








Στην τελευταία φώτο με τους δείκτες βλέπετε τη ζημιά του LCD από τον ήλιο και καταλαβαίνετε ότι αντί το όλο θέμα να εγκλωβίζεται σε μια κατασκευή όπως γίνεται με το περίβλημα ορθώς μπροστά (αυτό που δηλ. βλέπουμε) στην ουσία πίσω από το λευκό πλαστικό είναι εκτεθειμένη η πλακέτα και περιμετρικά την μόνωση που απλά αφήνει την υγρασία να λιμνάζει κυλώντας από το μπροστά μέρος στο πίσω.

Το πρόβλημα  δεν είναι το νερό, είναι η υγροποίηση του αέρα που περιλαμβάνει ποσοστό υγρασίας και το οποίο εισέρχεται από τις οπές αναπνοής και εξατμίζεται σαν "θολούρα" στο τζάμι μας. 

Στη δική μου βλάβη τώρα, part guzzi δεν υπάρχει τίποτα αφού οι απανταχού γκουτσαιοι στοκάρουν κοντερ και η πλάκα είναι πως τα ποστ στα διεθνη φόρα από παρόμοια προβλήματα είναι 2016-2017-2018 δηλ 10 χρονια μετά και ψάχνουν κοντερ ακόμα. Ο carmo προτείνει κοντερ Norge ως αντικατάσταση και restore τη μνήμη για να έχεις το ίδιο μηχανάκι. Μόλις ανακάλυψα τι παπαριά έγινε στο δικό μου μηχανάκι από τον παλιό ιδιοκτήτη φευ... Άρα λίγα τρακαρισμένα, αρκετά κανιβαλισμένα guzzi ρωτώ και ρωτώ μάντρες - συνεργεία συνεχεία.
Την LCD οθόνη η Piaggio δεν ... η Aprilia όμως την έβαζε μέσω της digitek στα Μάνα και Ντορσοντουρο σκέφτομαι μήπως να ταιριάζει.

Στα άλλα νέα τη ημέρας σε μια απομακρυσμένη αποθήκη του Οχάιο έχει βρεθεί ένα κοντέρ Νόρτζε με χαμένο κωδικό από πλειστηριασμό της μηχανής και κόψιμο της σε ανταλλακτικά.

Θα ενημερώνω και φυσικά χρειάζομαι απεγνωσμένα βοήθεια !!!



Απ: Κοντερ Breva 100/850
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουαρίου 13, 2019, 09:25:52 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2302
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Το μονο που μου ερχεται στο μυαλο τωρα ειναι να δεις την "ταινια" που συνδεει την οθονη στην πλακετα και να μετρησεις τα pin, και μετα αναλογα με την διασταση στης LCD να βρει ιδια οθονη ...

μπορει να ειναι απο πλυντηριο, gps, αμαξι, ασανσερ, παιχνιδομηχανη...οτιδηποτε...

μπες ali, H madeinchina και με τα χαρακτηριστικα θα βρεις...

αλλιως απλα βαλε ενα παραλληλο κοντερ για τα χλμ και την σταθμη της βεζνινης-δεν εχω μπρεβα δεν ξερω τι δειχνει εκει....- εχει πολλα universal.

Απ: Κοντερ Breva 100/850
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουαρίου 13, 2019, 10:19:18 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Εκεί δείχνει της παναγιάς τα μάτια. Είναι η οθόνη του trip computer.

Απαράδεκτη ποιότητα κατασκευής... Θυμάμαι και το δικό μου μάζευε υγρασία πάνω από το στροφόμετρο.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: Κοντερ Breva 100/850
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουαρίου 26, 2019, 05:31:50 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Anvas

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 41
  • "καί ὅσον ἐκίνησεν ὁ νοῦς, πᾶν τοῦτο διεκρίθη"
    • Anvas
  • Μοτοσυκλέτα: 1200 sport
  • Πόλη: N. Ionia
Ανατρίχιασααα με τις φωτογραφίες που είδα....  :icon4_questions:
Το βέβαιο είναι πως πρέπει να ανοιχτούν οπές αποστράγγισης χαμηλότερης στάθμης.. καθώς και νέα μόνωση στο δακτύλιο σφραγίσεως του κελύφους..
Αυτά αφορούν και εμάς τους μη έχοντες πρόβλημα.
Φώτη δεν υπάρχει ούτε σε Ebay μεταχειρισμένο ? Αυτό ας πούμε δε σου κάνει ? https://www.ebay.com/itm/2006-2012-Moto-Guzzi-Norge-1200-IE-8V-DASHBOARD-SPEEDOMETER-GAUGE-GAUGES-METER-/382376226408
Ανδρέας

Απ: Κοντερ Breva 100/850
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουαρίου 28, 2019, 12:12:16 πμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 488
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Γειά σου Φώτη.
Κι εμένα έκανε υγροποιηση το κοντέρ. Παρόλο που δεν είχα πρόβλημα αλλά ούτε και οξείδωση της πλακέτας έκανα μια προληπτική παρέμβαση.
το άνοιξα μπρος πίσω όπως εσύ. σιλικονάρισα το τζάμι ώστε να σφραγίζει και να μην περνάει το νερό. Τέλος στο πίσω καβούκι, εκεί που μαζεύεται το νερό (βλ φωτό σου) έκανα δυο τρύπες για ντρεναζ.
Από τότε δεν ξαναείχα υγροποίηση.
Η Guzzi είναι ένα "ανθρώπινο" κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τεχνητή νοημοσύνη σε δυο ρόδες!

Απ: Κοντερ Breva 100/850
« Απάντηση #5 στις: Μαρτίου 16, 2019, 12:06:33 πμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 216
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
Παίδες έχει πουθενά βίδες για να το ανοίξεις?

Απ: Κοντερ Breva 100/850
« Απάντηση #6 στις: Μαρτίου 19, 2019, 09:49:21 πμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 488
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Πρέπει να ξεκολλήσεις το χρωμιωμενο πλαισιο.
Απο κάτω είναι οι βίδες
Η Guzzi είναι ένα "ανθρώπινο" κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τεχνητή νοημοσύνη σε δυο ρόδες!

Απ: Κοντερ Breva 100/850
« Απάντηση #7 στις: Μαρτίου 25, 2019, 06:02:24 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Συγγνώμη για τη μη παρακολούθηση του thread αλλα έμπλεξα με δουλειά κτλπ. Κυρίως ξενέρωσα γιατί μιλάμε για κάτι πάρα πολύ ύπουλο που απλά σου γ@μ τη ψυχολογία.
Μάνο μου, άνοιξα νεες τρύπες αμέσως μετά τη βλάβη και πριν το κλείσω στα κάτω χαμηλά σημεία. Επειδή το έβγαλα ξανά το κοντερ για να δοκιμάσω μια οθόνη απρίλια που βρήκα (δεν ταίριαζαν οι οπές τις ταινίας) οι νεες τρύπες διευκολύνουν και φαίνεται ότι δουλευουν γιατί είδα υγροποιηση. Έχω βγάλει φώτο δε ξερω που από τα νεύρα μου τις έχω χώσει ή τις έχω διαγράψει. Το κοντερ Νορτζε είναι στην Αμερική, είμαι σε συνενόηση με φίλο να δούμε πως θα το κανουμε κ ίσως το φερει μαζί του το καλοκαίρι. Οι εργασιες αντικατασταση-αποκατασταση θα πανε χρονικά και οικονομικά τότε... στο μεσοδιάστημα αν φανω τυχερος με οθονη απρίλια θα δείξει.

Το θετικό είναι ότι έσωσα το imobilizer στη μηχανή, δηλαδή οκ δουλεύει χωρίς οθόνη τώρα, δε γαμιέτ... θα αλλάζω καθε 6 μηνες λάδια αν πάνε όλα στραβα δηλ. δε μου λεει κάτι αυτό.

Αναβεις φλας δεξί και αμέσως αναβει το κοκκινο φως του αλαρμ.... Οκ ζουμε με τα κουσουρια μας τώρα!!

Σε δουλειά μωρέ να βρισκόμαστε !!

Απ: Κοντερ Breva 100/850
« Απάντηση #8 στις: Μαρτίου 26, 2019, 10:45:38 πμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 488
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Εδώ κάποιες εικόνες για το πως δίνεται η διαδικασία.

https://drive.google.com/file/d/1Fvdt9es45oUPc0me5OT6mvWNGyaQsZ1o/view
Η Guzzi είναι ένα "ανθρώπινο" κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τεχνητή νοημοσύνη σε δυο ρόδες!