Αποστολέας Θέμα: Οδηγός μεταχειρισμένης Guzzi και λοιπών... διαρροών- εγκεφαλικών  (Αναγνώστηκε 3199 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Ο λόγος που γράφω την ανάρτηση είναι γιατί μερικά από αυτά ίσως  απασχολούν πιθανόν αγοραστές (περίπου τα ίδια σκεφτόμουν και ήμουν ανάμεσα σε μεταχειρισμένη breva και σε καινούργιο v7). Και γενικά καλό είναι να έχουμε ένα checkpoint που θα διευκολύνουμε τον υποψήφιο αγοραστή να αντιμετωπίσει την ασχετοσύνη,και την ελλειπή ενημέρωση)
Αν αφήσουμε το Hardware failure-ανακλήσεις  στην άκρη θα διαπιστώσουμε ότι οι περισσότερες μ@λ...  προέρχονται από λάθη είτε αφέλειας είτε ασχετοσύνης-γρηγοράδας των μηχανικών.Όμως αυτό δε σημαίνει και ότι οι ιδιοκτήτες πάνε πίσω (έτσι την πάτησα εγώ στη δική μου breva) όταν παραμελούν όχι τα service αλλά και βασικούς άλλους ελέγχους.
Δε θα αναφερθώ τώρα στα οπτικά προβλήματα από πτώσεις, ή ημ/νιες ελαστικών και χλμ αυτά υποτίθεται ότι τα αναγνωρίζουμε πριν την αγορά, όπως και  σε μια οδήγηση της υποψήφιας τυχόν άλλα κουσούρια. Εδώ θέλω να μείνω και να επισημάνω θέματα όπως διαρροές, βαλβίδες, κτλπ και διάφορα άλλα που τελικά είναι θέματα ασχετοσύνης και γρηγοράδας των μηχανικών του group (και όχι μόνον).
Μου είπαν "θα ρυθμίζεις συνέχεια βαλβίδες..."
Φυσικά δεν αληθεύει ότι θέλει ρύθμιση βαλβίδων κάθε 10000χμλ. Θέλει όμως έλεγχο στο διάκενο των βαλβίδων ανάλογα τα χιλιόμετρα που γράφει το service manual. Επίσης θέλει και επιμέρους ελέγχους και στα σώματα ψεκασμού και γκαζιού. (Ρύθμιση σημαίνει βάζω χέρι... και για να βάλεις χέρι σημαίνει ότι κάποιο άλλο χέρι δεν έκανε καλά τη δουλίτσα του 8) )
Μου είπαν "ακριβό service, δύσκολα ανταλλακτικά..."
Ανάλογα το συνεργείο, τιμές ανταλλακτικών πλέον με το ίντερνετ δεν αγοράζεις αν δε το συμβουλευτείς (ενδεικτικά, τιμή αισθητήρα ταχύτητας που με απασχολεί τώρα Piaggio Hellas 125, Piaggio Ρόδου 120, ebay 98 χωρίς μεταφορικά)
Μου είπαν "διαρροές λάδια κτλπ..."
Εδώ η κουβέντα ξεκινάει και γίνεται από αστεία μέχρι εκνευριστική... Οι μαμά φλάτζες είναι για τον που@@, όπως επίσης και το ιξώδες που λέει ο κατασκευαστής αυτό όμως είναι θέμα του τι χρήση κάνεις, εγώ εδώ πλέον έχω καταλήξει τον άξονα μου όπως και το κιβώτιο μου το έχω να κολυμπάει στο λάδι. Καλοκαίρι θα ανακαλύψεις ότι οι κεφαλές θα δακρύζουν αυτό όμως θα οφείλεται σε μια λογική σειρά δηλαδή έχει 30-40 και εσύ βολτάρεις στη κίνηση, πιθανόν να σου κοπεί η φλάτζα είτε από υψηλή θερμοκρασία, είτε από εκτόνωση αγαμίας του μηχανικού στις βίδες των κεφαλών, είτε από στραβό καπάκι... (σου μιλώ εγώ που άλλαξα 6 φορές φλάτζες κατακαλόκαιρο και μετά από διεξοδική μελέτη ευθύνεται το δεύτερο). Υπάρχουν όμως καλύτερες φλάντζες από τις μαμα στο εμπόριο και πλέον έχω ησυχάσει.
Μου είπαν "Το να έχεις Guzzi είναι ψυχαναγκασμός..."
Συμφωνώ και επαυξάνω και έτσι θέλω να με αντιμετωπίζουν οι μηχανικοί... δεν είμαι και δεν ήμουν νορμάλ, για να αγοράζω moto guzzi δεν είμαι "λογικός" υπακούω σε άλλες φωνές και άλλους θεούς, η λογική της ζωής μου δεν είναι σκούτερ και ευκολία. Μέσα από την ενασχόληση μαζί της θα καταλάβεις αν είσαι τυχερός και έχεις γκαραζ ή χώρο δικό σου τι σημαίνει να είσαι μόνος μαζί της. Μακάρι να σε ευλογήσει ο Θεός να έχεις τα 3 Χ (Χρόνο-Χρήμα-Χώρο) μαζί της.
Μου είπαν "Ιταλικό Ευρωπαϊκό μηχανάκι θα πάρεις..." 
Ναι για πολλούς λόγους που έχουν να κάνουν με το τι θέλω από τον εαυτό μου και τη μοτοσυκλέτα μου και τους δρόμους που οδηγώ.
Ναι γιατί χαμογελάω όταν πολλοί μαθαίνουν ότι η Guzzi δεν έχει σχέση με την Gucci.
Nαι γιατί όταν βλέπεις και άλλους Guzzisti στο δρόμο το μάτι γυαλίζει, και η φιλία είναι θέμα λεπτών είτε δευτερολέπτων.
Ναι γιατί τα τρακτέρ δε χαλάνε... χαλάνε όταν αυτοί που εν έτη 2014 ακόμα φτιάχνουν με το αυτί ή με το μάτι.
Ναι γιατί αφού βρω τον μηχανικό μου γίνομαι και εγώ θέμα του προβλήματος ανακαλύπτοντας τον μοτοσυκλετισμό.
Ναι γιατί η ποιότητα και ο σχεδιασμός τους είναι θέμα αισθητικής και όχι χρηματισμού διαφημίσεων σε περιοδικά.
Ναι γιατί κόντρα στον καταναλωτισμό τους το service άμα το μάθεις το κάνεις και μόνος σου.
Ναι και πολλά ναι ακόμα...

Guzzisti συνεχίσετε να γράφετε και άλλα, δώστε φως στους ημιμαθείς... δεν έχετε ιδέα τι ακούω συνέχεια στους δρόμους.

Απ: Οδηγός μεταχειρισμένης Guzzi και λοιπών... διαρροών- εγκεφαλικών
« Απάντηση #1 στις: Δεκεμβρίου 15, 2014, 09:27:47 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Επαρχος

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 329
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: v7 classic
  • Πόλη: Μυτιλήνη
fotis ...τις πιο πολλές ζημιές τα guzzi τις βγάζουν στις καφετέριες  ;) ;)

δεν χρειάζεσαι αλλα φωτα το κάλυψες το θεμα πλήρως ...
 
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 15, 2014, 09:32:55 μμ από Επαρχος »

Απ: Οδηγός μεταχειρισμένης Guzzi και λοιπών... διαρροών- εγκεφαλικών
« Απάντηση #2 στις: Δεκεμβρίου 16, 2014, 09:01:07 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2287
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Γεια σου ρε Φωτη...



καλημερα...μου εφτιαξες την ημερα...

Απ: Οδηγός μεταχειρισμένης Guzzi και λοιπών... διαρροών- εγκεφαλικών
« Απάντηση #3 στις: Δεκεμβρίου 16, 2014, 11:29:11 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Όσα πλήρωνα για την συντήρηση του Fazer 600 τόσα πληρώνω και για το 1200 sport.

Το πρώτο ήθελε πολλά αναλώσιμα (αλυσίδα, γρανάζια, ρουλεμάν, δίσκους συμπλέκτη, αμορτισέρ!!!) αλλά πιο αραιά.
Το 2ο θέλει συχνότερο έλεγχο με λιγότερα αναλώσιμα αλλά βγάζει μικρά σπαστικά, ευτυχώς μια φορά το καθένα.

Όταν με ρωτάνε διάφοροι "να πάρω guzzi" τους ρωτάω και 'γω "τι τύπος" μοτοσικλετιστή είναι. Αν θέλεις μόνο να βάζεις βενζίνη τότε τα γκούτσι δεν κάνουν για σένα. Αν θέλεις να ασχολείσαι και να βάζεις χέρι εύκολα, τότε προχώρα.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: Οδηγός μεταχειρισμένης Guzzi και λοιπών... διαρροών- εγκεφαλικών
« Απάντηση #4 στις: Δεκεμβρίου 16, 2014, 01:19:38 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
μακαρι να  γινοταν ενα θαυμα με μια σκουληκοτρυπα και να σε ειχα διαβασει πριν 30 ετη ;)
guzziholic

Απ: Οδηγός μεταχειρισμένης Guzzi και λοιπών... διαρροών- εγκεφαλικών
« Απάντηση #5 στις: Δεκεμβρίου 16, 2014, 03:36:52 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Jimlemans

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 263
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: 850 le mans 3 '81,1100 sport '94
Εισαι σε σωστο δρομο,ευγε! ;)
Απανω τους!

Απ: Οδηγός μεταχειρισμένης Guzzi και λοιπών... διαρροών- εγκεφαλικών
« Απάντηση #6 στις: Δεκεμβρίου 16, 2014, 07:08:27 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ο αχαριστος

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 825
  • Guzzi 100% lover
Μπράβο ρε ΦΩΤΗ ωραία τα έγραψες και άλλη κλασσική ερώτηση πόσους ίππους έχει και πόσοι τελικοί?
Αξιοπερίεργο είναι το να μπορεί ο καθένας με ευκολία να αναφέρει πόσα υπάρχοντα έχει και να μήν μπορεί να αναφέρει πόσους φίλους έχει.

Απ: Οδηγός μεταχειρισμένης Guzzi και λοιπών... διαρροών- εγκεφαλικών
« Απάντηση #7 στις: Δεκεμβρίου 16, 2014, 10:51:23 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 814
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7 Special
  • Πόλη: Αθήνα
Born to be guzzista!