Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 ... 8 9 [10]
91
2001 - ... / Απ: Griso - Πίσω αμορτισέρ
« Τελευταίο μήνυμα από guzzonord στις Φεβρουαρίου 26, 2018, 07:43:49 πμ »
 :duim: :icon3_goodpost: :icon3_goodpost:
92
2001 - ... / Griso - Πίσω αμορτισέρ
« Τελευταίο μήνυμα από DonRodrigo στις Φεβρουαρίου 25, 2018, 11:54:45 μμ »
Πριν καιρό έκανα κάτι, ώρα να ενημερώσω, μπας και ενδιαφέρει κανέναν...

Από διάφορες πηγές, έμαθα οτι είναι πιθανό, να μην υπάρχει καθόλου γράσο (ενώ χρειάζεται, και μάλιστα με μολυβδαίνιο) στα ρουλεμάν του ψαλιδιού (στην έδραση στο σκελετό) και του μοχλικού του αμορτισέρ, οπότε εφοδιάστηκα κατάλληλα, ξήλωσα και γρασάρισα. Τα ρουλεμάν του ψαλιδιού είχαν γράσο, του μοχλικού ήταν στεγνά...

Κατά τη διαδικασία αυτή, αναγκαστικά ξεβίδωσα τις βίδες του αμορτισέρ για να λύσω το μοχλισμό, και κατάλαβα οτι είχαν στραβώσει.
Και αυτό γιατί το αμορτισέρ τερμάτιζε - φυσικά και τό'ξερα, δικάβαλος και λακούβα σήμαινε τερμάτισμα, το λάστιχο στον άξονα του αμορτισέρ που "τρώει" το τερμάτισμα είχε διαλυθεί, δε περίμενα όμως ότι θα είχαν αρχίσει οι ζημιές σε μέταλλα...

Οπότε, το αμορτισέρ πήγε για καινούργιο λάστιχο και με την ευκαιρία συντήρηση (λάδι/αέριο). Ελατήριο το ίδιο, μιας που για τα κιλά μου είναι τέλειο.
Και εξηγώ:

Στα χαρτιά, η διαδρομή πίσω είναι 110mm. Είχα ρυθμίσει τα παξιμάδια-δαχτυλίδια προφόρτισης του ελατηρίου τόσο ώστε απο έχοντας τη ρόδα στον αέρα μέχρι να πατάει με όλο το δικό μου βάρος πάνω στη μηχανή, να "κάθεται" κατά 28mm.
Δηλαδή total sag μια ιδέα πάνω απο 25% (20% = πίστα, 25% = "σβέλτη" οδήγηση, 30% = βόλτα)
Μόνο με το βάρος της μηχανής, "καθόταν" 7mm, δηλαδή static sag το 1/4 του total, πράγμα που δείχνει ότι το ελατήριο είναι ιδανικό.
Για τα κιλά μου. Μόνο μου. Χωρίς συναναβάτη ή άλλο φορτίο.
Υπ'όψιν, αν δε τα λογαριάζω σωστά, γράψε κάτι...

Το πρόβλημά μου λοιπόν ήταν ότι για φορτίο, θα έπρεπε απλά, να αυξήσω την προφόρτιση, να σφίξω δηλαδή το ελατήριο.
Όταν λέμε "θα έπρεπε απλά"?
"Πάμε βόλτα? - Ναι αμέ, περίμενε κομματάκι να ξηλώσω το δεξί μαρσπιέ του συναναβάτη, μαζί με τη βάση του, για να περάσει το γατζόκλειδο, περίμενε κομματάκι ακόμα να παλέψω με τα δαχτυλίδια του ελατηρίου για να το σφίξω, να ξαναμοντάρω μαρσπιέ, να πλυθώ, να πάρω μια ανάσα, και φύγαμε αμέσως"... Και φυσικά, μόλις θελήσω να ανέβω μόνος, η ίδια διαδικασία, αλλιώς το μηχανάκι θα'ναι "κόκαλο" πίσω, και με τόσα οικόπεδα θα με φάει ο ενφια...

Τελικά η λύση ήταν ο υδραυλικός μηχανισμός προφόρτισης.

Έβαλα αυτό (το πιο οικονομικό που βρήκα):

https://www.wrs.sm/en/shock-absorbers/70652-hydraulic-preload-mupo-flex-moto-guzzi-griso-1100-05---11.html

Μπήκε μια χαρά στο σπείρωμα του sachs (Μ52x1,5)... Η εσωτερική διάμετρος του ελατηρίου είναι 56mm ο οδηγός στο πάτημα για το ελατήριο είναι 57mm (αν θυμάμαι καλά), οπότε το ελατήριο πέρασε "σφηνωτά", πέρασε πάντως, και πάτησε μια χαρά στο μηχανισμό.

Στερέωσα το μαρκούτσι στη μέσα μεριά της αριστερής βάσης του μαρσπιέ του συναναβάτη, ακριβώς πάνω απο τη στήριξη της εξάτμισης, και απο τότε...
"Πάμε βόλτα? - Μισό, 10 κλικ βίδωμα (απο τα 24), ανέβα να φύγουμε"
"Έχουμε μπαγκάζια? - ας βιδώσω 2 κλικ ακόμα" (αποσβέσεις δε πειράζω, όταν έχω φορτίο οδηγώ "αλλιώς")
Μόνος? Τέρμα ξεβίδωμα και έτοιμος.

Μερικές ακόμα πληροφορίες για όποιον τυχών ενδιαφέρεται:

Το ελάχιστο ύψος του μηχανισμού (τέρμα "μαζεμένος") είναι 34mm. Βάλε 1 ακόμα για να έχεις περιθόριο να τον γυρίσεις στο σπείρωμα ώστε να τον προσανατολίσεις (μπρος-πίσω) για να βολεύει το πέρασμα του μαρκουτσιού, υπολόγισε ελάχιστο ύψος 35mm. - Αυτό είναι απο το σημείο που θα πατάει το ελατήριο, μέχρι την πιο πάνω πλευρά του πιο πάνω παξιμαδιού.
Δηλαδή, απο την άκρη του ελατηρίου μέχρι την κεφαλή του αμορτισέρ, το τέλος του σπειρώματος, χρειάζεται 35mm.
Με τη ρύθμιση που είχα (και ήθελα για τα κιλά μου) η απόσταση αυτή ήταν 29mm. Πήρα την κάτω βάση του ελατηρίου, το κωνικό εξάρτημα με το κόψιμο στο πλάι, και σε ένα μηχανουργείο μου φτιάξανε ένα κομμάτι με ίδια "πατήματα" αλλά 6mm πιο κοντό.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Για να περάσει ο μηχανισμός, πρέπει να βγει το ελατήριο, για να βγει πρέπει να πατηθεί, για να ξαναμπεί αφού έχει περάσει ο μηχανισμός, πρέπει να ξαναπατηθεί και μάλιστα περισσότερο. Η δύναμη που θα χρειαστεί (και που θα αποθηκεύσει όσο είναι πατημένο) είναι άνετα της τάξης των 500 κιλών. Το πράμα μπορεί πολύ εύκολα να γίνει πολύ επικίνδυνο.
Εξολκέας αμορτισέρ που κυκλοφορεί στο εμπόριο, δεν χωράει ανάμεσα στις σπείρες και βρίσκει στο "σώμα" οπότε μένει πολύ έξω - δεν κάνει, είναι για πιο "αεράτα" ελατήρια, τύπου αυτοκινήτου ίσως? Έφτιαξα μια πατέντα, η οποία με την προσοχή που επιβάλουν τα 500+ κιλά, μου επέτρεψε να κάνω τη δουλειά αρκετά εύκολα, λέω όμως να μη την περιγράψω, αρκετά έγραψα για αυτή τη φορά... Αν κάποιος θέλει να κάνει τέτοια δουλειά, πολύ ευχαρίστως...

smiley με κατσαβίδια σφυροκάλεμα βαριοπούλες δεν έχει ε? Καλά θα βάλω τούτο...  :2c:
93
Εξοπλισμός αναβάτη / Απ: Βρέθηκαν επικίνδυνα κράνη - Πανευρωπαϊκή ανάκληση
« Τελευταίο μήνυμα από themislarisa στις Φεβρουαρίου 21, 2018, 05:46:08 μμ »
 :icon2_goodpost:

 :icon3_goodpost: :icon3_goodpost: :icon3_goodpost:
94
Εξοπλισμός αναβάτη / Βρέθηκαν επικίνδυνα κράνη - Πανευρωπαϊκή ανάκληση
« Τελευταίο μήνυμα από carcano στις Φεβρουαρίου 21, 2018, 02:07:37 μμ »


Βρέθηκαν επικίνδυνα κράνη - Πανευρωπαϊκή ανάκληση



Αν έχεις τέτοιο κράνος, ΠΕΤΑ ΤΟ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΩΡΑ!

http://www.motomag.gr/news/epikairotita/vrethikan-epikindyna-krani-paneyropaiki-anaklisi


Προσοχή, όσοι από εσάς έχετε ένα από τα παρακάτω κράνη, μην το ξαναφορέσετε. Η ανάκληση αφορά σε τρία μοντέλα κρανών της εταιρείας Qtech που πωλούσε μέσω διαδίκτυο σε όλο τον κόσμο (ebay) το διαδικτυακό κατάστημα Quadsinn. Η είδηση αφορά όλους μας, καθώς πωλούταν κυρίως σε Αμερική και όλες τις Ευρωπαίκές χώρες
Πρόκειται για τα μοντέλα που στο λουράκι τους έχουν τους παρακάτω κωδικούς E9-13.10312; Q998, E9-05.1810, FF601/JX-F60 και έπειτα από την δοκιμασία των crash test στην Ευρώπη και την Αμερική, βρέθηκαν ακατάλληλα να προσφέρουν προστασία. Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να σημειώσουμε, ότι τα συγκεκριμένα κράνη κινεζικής προέλευσης, κυκλοφορούν στην αγορά και πωλούνται μέσω διαδικτυακών καταστημάτων και με άλλα, διαφορετικά εμπορικά ονόματα. Δηλαδή τα ίδια ακριβώς κράνη μπορεί να μην ονομάζονται Qtech, αλλά στην πραγματικότητα να είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά της πανευρωπαϊκής ανάκλησης.

Αυτό συμβαίνει διότι το εργοστάσιο κατασκευής τους δουλεύει ως εταιρεία που φτιάχνει κράνη για οποιονδήποτε τους το ζητήσει, με οποιοδήποτε όνομα. Γι΄αυτό σας δίνουμε τους κωδικούς των μοντέλων που αναγράφονται στο λουράκι και όχι την εμπορική ονομασία των μοντέλων. Με την ευκαιρία αυτής της είδησης, θα θέλαμε επίσης να υπενθυμίσουμε σε όλους ότι με τα κράνη και γενικά με τον εξοπλισμό ασφάλειας οφείλουμε να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί! 
95
Guzzisti Hellas εκδηλώσεις / Απ: RIETI / ITALIA / WORLD MOTO GUZZI CLUB 4-6 Μαιου 2018
« Τελευταίο μήνυμα από ο αχαριστος στις Φεβρουαρίου 20, 2018, 09:26:27 μμ »
Τα στοιχεία σας παρακαλώ!!!
96
Guzzisti Hellas εκδηλώσεις / Απ: RIETI / ITALIA / WORLD MOTO GUZZI CLUB 4-6 Μαιου 2018
« Τελευταίο μήνυμα από themislarisa στις Φεβρουαρίου 20, 2018, 06:18:04 μμ »
Themis kai Apostolia (liakada)

E T O I M O I  !!!!!!!!!

 :icon3_goodpost: :icon3_goodpost: :icon3_goodpost:
97
Guzzisti Hellas εκδηλώσεις / Απ: RIETI / ITALIA / WORLD MOTO GUZZI CLUB 4-6 Μαιου 2018
« Τελευταίο μήνυμα από carcano στις Φεβρουαρίου 20, 2018, 11:00:38 πμ »
Guzzisti.....Ετοιμοι;

98
Guzzisti Hellas εκδηλώσεις / RIETI / ITALIA / WORLD MOTO GUZZI CLUB 4-6 Μαιου 2018
« Τελευταίο μήνυμα από thrylos στις Φεβρουαρίου 20, 2018, 01:37:15 πμ »
Αγαπητοι φιλοι Guzzisti

Η Κοινοτητα θα συμμετασχει στην μεγαλη συγκεντρωση του WORLD MOTO GUZZI CLUB  στις 4-6 Μαιου 2018 στο Ριετι της Ιταλιας,

η οποια εχει και φιλανθρωπικο χαρακτηρα λογω του  μεγαλου σεισμου που συνεβη προ διετιας.

Οι συμμετοχες ηδη ξεπερασαν τις 40 !!!

Οποιος φιλος  Guzzisti επιθυμει μπορει να δηλωσει συμμετοχη μεχρι 28/2/2018 .

RIETI / ITALIA
! No longer available Small | Large


Αναχωρηση απο Πατρα την Πεμπτη 3 Μαιου ωρα 1700 με αφιξη στην Ανγκονα την

Παρασκευη ωρα 13.30 με τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ .

Απο Ηγουμενιτσα αναχωρει στις 2300.

Απο Ανγκονα για Ριετι εχουμε 222 χιλ με 3 εναλλακτικες διαδρομες, αρα θα φθασουμε Ριετι 1700-1800 της Παρασκευης .

4 , 5 , 6  Μαιου συμμετοχη στις εκδηλωσεις .

Η επιστροφη θα γινει απο Ανγκονα την Κυριακη 6 Μαιου και ωρα 17.30 αρα και για λογους ασφαλειας η αναχωρηση απο Ριετι θα γινει στις 1200 - 1230 το μεσημερι.

Η αφιξη στην Ελλαδα ειναι την Δευτερα 7/5 και ωρα 10.30 στην Ηγουμενιτσα και 1630 στην Πατρα.

Το πλοιο ειναι ιδιο και στις 2 διαδρομες το Cruise Olympia ετ.κατασκευης 2010.

https://www.marinetraffic.com/gr/ais/details/ships/shipid:280629/imo:9351505/mmsi:247286700/vessel:CRUISE%20OLYMPIA

Αν καποιοι φιλοι επιθυμουν να παρατεινουν την διαμονη τους στην Ιταλια με αλλη ημερομηνια επιστροφης ειναι εφικτο.

Μετα τις 28/2 /18 οι συμμετοχες ειναι περιορισμενες.

Για ακτοπλοικα τηλ. 690 707 5788 / ppmguzzi@yahoo.gr

για ξενοδοχειο τηλ 6972251327 / mvoulgarelis@gmail.com

Ισχυει και το info@guzzisti.gr

 :icon3_goodpost:


99
Guzzisti Hellas εκδηλώσεις / Απ: ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2018
« Τελευταίο μήνυμα από FANIS στις Ιανουαρίου 30, 2018, 08:49:28 μμ »
Υπερπαραγωγή.....

Θέμης με Λία από Λάρισα, Δημήτρης με Σάντρα από ΘΕσσαλονίκη, Μάριο Αρόσιο από Ιταλία, Χενκ ντε βρίες από Ολλανδία,  Φάνης Ζήσης από Λουτράκι... πωωωωωωω ρε τι έγινε!!!

Του χρόνου μας βλέπω να κλείνουμε το ΣΕΦ έτσι όπως πάμε...

Και του χρόνου με υγεία!!!

 :drink: :drink: :drink:
100
Guzzisti Hellas εκδηλώσεις / Απ: ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2018
« Τελευταίο μήνυμα από manos77 στις Ιανουαρίου 30, 2018, 02:36:55 μμ »
Εκτός από το ποστ στο facebook και το ενημερωτικό email που απεστάλη σε όλους παραθέτω κι εδώ το κείμενο, "για τα πρακτικά":

Καλησπέρα σε όλους,

 αγαπητοί φίλοι ο Mario Arosio έγραψε εχθές στη σελίδα του MGWC κάποιο σχόλιο για την εμπειρία του στην εκδήλωσή μας. Το πρωτότυπο κείμενο το βρίσκει κανείς εκεί,

  https://www.facebook.com/groups/MotoGuzziWorldClub/permalink/10155810624495795/?hc_location=ufi

  Εδώ παραθέτουμε την μετάφραση με κάποια επεξηγηματικά σχόλια για την καλύτερη κατανόηση:

" Συνέλευση των Guzzisti Hellas στην Αθήνα. Ένας ιδιωτικός χώρος με ένα αμφιθέατρο, ανασκόπηση των δραστηριοτήτων του 2017 (με ενθουσιασμό για τη συμμετοχή στο Μπάρι), παρουσίαση του προγράμματος για το 2018 (θα είναι παρόντες στο Rieti), ευχαριστήριες πλακέτες (και για εμένα), κοπή της παραδοσιακής πίτας για το καλό του νέου έτους , λαχειοφόρος με βραβεία. Σιγά-σιγά ρώτησα πληροφορίες για πολλούς από τους συμμετέχοντες: ένας διάσημος όσο και σημαντικός γιατρός ογκολόγος, ένα μέλος της λυρικής ορχήστρας, ένας συνταξιούχος, ένας εργαζόμενος, ένας ελεύθερος επαγγελματίας μηχανικός. Όλοι μοιράζονται το ίδιο πάθος για τη Moto Guzzi. Στη συνέχεια μου συστήνεται ένας κύριος που στα ιταλικά μου είπε: «Ζητώ συγγνώμη, εγώ δεν έχω Guzzi, αλλά περνάω όμορφα με αυτά τα παιδιά.» Ρώτησα επομένως «τα παιδιά» που μου επιβεβαίωσαν ότι είναι ένας από τους σημαντικότερους τραγουδιστές της όπερας της Ελλάδας. Κανείς τους δεν προσπαθεί να «φανεί», όλοι είναι στο ίδιο επίπεδο επειδή όλοι είναι Guzzisti.
Τώρα, αν κάποιος διαμαρτύρεται ότι Berti (Bertalan Ivan) έχει εντολές για διαγραφή από αυτή την ομάδα (group Facebook του M.G. World Club) οποιουδήποτε μιλά για πολιτική, θρησκεία ή τολμά να προσβάλει κάποιον άλλο, έχει την απάντηση. Και αν ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο, είμαι διαθέσιμος για «ιδιωτικές» εξηγήσεις." (Στην ουσία «την λέει» σε κάποια μέλη του MGWC φέροντας τους Guzzisti Hellas ως παράδειγμα καλής συμπεριφοράς και ήθους).
Σελίδες: 1 ... 8 9 [10]