Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
MGWC Meeting Internazionale 2019 Raduno Patras-Ancient Olympia GR / MGWC ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΑΤΡΑ - ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΟΙΩΝ
« Τελευταίο μήνυμα από guzzisti στις Μαρτίου 29, 2019, 11:01:13 πμ »


ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΟΙΩΝ

Χορηγός της διοργάνωσης είναι η SUPERFAST FERRIES η οποία προσφέρει την έκπτωση 40% στους συμμετέχοντες στην εκδήλωση. H έκπτωση ισχύει για δρομολόγια από 18/06/19 έως και 25/06/19. Για να κάνετε κράτηση αποστείλατε αίτημα με email στην διεύθυνση motoguzzi@ferrycenter.gr  αναφέροντας τα προσωπικά σας στοιχεία και τον κωδικό που λάβατε με την αίτηση εγγραφής σας στην εκδήλωση πχ ΟΝΟΜΑ- (rdnpatra0001)-δρομολόγιο που επιλέγετε.


Απο Ιταλία προς Ελλάδα

To λιμάνι προορισμού είναι της Πάτρας, ενώ τα λιμάνια αναχώρησης είναι του Μπάρι, της Αγκόνα, της Βενετίας.

Αναχώρηση από Mπάρι: καθημερινά στις 19:30. Αφιξη την επομένη στις 13:00.

Αναχώρηση από Αγκόνα: καθημερινά στις 13:30. Αφιξη την επομένη στις 14:30.

Αναχώρηση από Βενετία: την Τετάρτη στις 12:00. Αφιξη την Πέμπτη στις 21:00.

Απο Ελλάδα προς Ιταλία

Το λιμάνι αναχώρησης είναι η Πάτρα.

Αναχώρηση για Mπάρι: καθημερινά στις 18:00. Αφιξη την επομένη στις 09:30.

Αναχώρηση για Αγκόνα: καθημερινά στις 17:30. Αφιξη την επομένη στις 16:30.

Αναχώρηση για Βενετία: την Δευτέρα στις 23:59. Αφιξη την επομένη στις 07:00.

Για να δείτε τις τιμές (άνευ έκπτωσης) πατήστε εδώ: https://ferrycenter.gr

22
Guzzisti Hellas εκδηλώσεις / Απ: MGWC 2019 Raduno Patra-8η Πανελλήνια MG Guzzisti Hellas
« Τελευταίο μήνυμα από SPONT στις Μαρτίου 28, 2019, 07:39:12 μμ »
 :icon3_goodpost:


 :icon2_goodpost:


 :bike:
23
Guzzisti Hellas εκδηλώσεις / MGWC 2019 Raduno Patra-8η Πανελλήνια MG Guzzisti Hellas
« Τελευταίο μήνυμα από Doom στις Μαρτίου 28, 2019, 05:17:18 μμ »
Τώρα που έγινε επίσημο για να ζεσταινόμαστε. Σερβις λαδια, άδειες απο δουλειά κλπ,
αν λείψουμε απο τέτοια εκδήλωση θα μας κάψει τα Guzzi ο θεός  :icon2_hehe:

24
MGWC Meeting Internazionale 2019 Raduno Patras-Ancient Olympia GR / MGWC Meeting Internazionale 2019 Raduno Patras-Ancient Olympia GR
« Τελευταίο μήνυμα από guzzisti στις Μαρτίου 28, 2019, 05:07:08 μμ »
Αγαπητοί μας φίλοι,
Με μεγάλη χαρά η Κοινότητα Guzzisti Hellas σας ανακοινώνει ότι στις 21 με 23 Ιουνίου 2019,
έχει αναλάβει τη διοργάνωση του Meeting Internazionale 2019 Raduno Patras-Ancient Olympia,
μια εκδήλωση υπό την αιγίδα του Moto Guzzi World Club που θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα.
ταυτόχρονα με την καθιερωμένη 8η ετήσια Πανελλήνια συνάντηση Moto Guzzi.

Προορισμός μας είναι η φιλόξενη Πάτρα, ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια του Ιονίου
με καθημερινά δρομολόγια πλοίων από το Μπάρι, την Αγκόνα και τη Βενετία.
Επιπλέον, σε κοντινή απόσταση βρίσκεται ο δεύτερος προορισμός μας, η Αρχαία Ολυμπία,
κοιτίδα των Ολυμπιακών Αγώνων και μητέρα της Ολυμπιακής Φλόγας,
 μια πόλη που θα επισκεφθούμε ομαδικά και θα ξεναγηθούμε στην ιστορία και το Μουσείο της το Σάββατο 22 Ιουνίου,
ενώ την Κυριακή 23 λίγο πριν από τον αποχαιρετισμό μας, θα διασχίσουμε την πιο σύγχρονη γέφυρα της Ευρώπης,
το Ρίο Αντίρριο, με προορισμό τη Ναύπακτο  για να τιμήσουμε τη Sacra Lega,
που κατάφερε να κρατήσει την Ευρώπη ελεύθερη το 1571 μ.Χ.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης για τις τρείς μέρες έχει διαμορφωθεί με κύριο άξονα
την ήρεμη οδήγηση ανάμεσα στις ομορφιές της περιοχής, την καλή παρέα και τις επισκέψεις στους ιστορικούς χώρους.




ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


Παρασκευή 21/06/2019

12.30 Έναρξη εκδήλωσης, υποδοχή και εγγραφές - Villaggio Moto Guzzi (Πλατεία Γεωργίου Α’, Πάτρα)
16:00 Test ride και παρουσίαση V85TT
18:00 Γευσιγνωσία τοπικών κρασιών
20:00 Μουσική βραδιά - Villaggio Moto Guzzi

Σάββατο 22/06/2019

09:00 Άνοιγμα γραμματείας/εγγραφές - Villaggio Moto Guzzi
10:00 Αναχώρηση για Αρχαία Ολυμπία
12:00 Επίσκεψη αρχαιολογικού χώρου και μουσείου Αρχαίας Ολυμπίας
Στο τέλος της επίσκεψης θα προσφερθούν σνακ & αναψυκτικά
20:00 Συγκέντρωση στο Villaggio Moto Guzzi & αναχώρηση για Gala dinner
21:00 Επίσημο δείπνο

Κυριακή 23/06/2019
09:00 Άνοιγμα Γραμματείας
10:30 Αναχώρηση από Villaggio Moto Guzzi - Parade - Διέλευση Γέφυρας
Ρίο Αντίρριο - Φωτογράφηση - επίσκεψη στην Ναύπακτο
13:00 Επιστροφή από Αντίρριο στο Ρίο με φέρρυ
15:00 Συγκέντρωση στο Villaggio Moto Guzzi – Αποχαιρετισμός

Η τιμή της συμμετοχής για κάθε άτομο είναι 40 ευρώ
(περιλαμβάνεται πακέτο αναμνηστικών, δείπνο Gala Σάββατο, είσοδος σε όλες τις εκδηλώσεις),
ενώ για την επίσκεψη στον Αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας το κόστος είναι 12 Ευρώ
(περιλαμβανει εισιτήριο αρχαιολογικού χώρου, Μουσείου, σνακ, αναψυκτικό).

Επίσης έχουν ήδη κανονιστεί ειδικές τιμές σε ξενοδοχεία και ακτοπλοϊκά εισιτήρια με σημαντικές εκπτώσεις
για τους εγγεγραμμένους συμμετέχοντες.

Περισσότερες πληροφορίες, χάρτες της διαδρομής και φόρμα συμμετοχής  σύντομα.


Σας χαιρετούμε και σας περιμένουμε,
μοιραστείτε το πάθος σας μαζί μας.

Saluti Guzzisti

25
2001 - ... / Απ: Κοντερ Breva 100/850
« Τελευταίο μήνυμα από manos77 στις Μαρτίου 26, 2019, 10:45:38 πμ »
Εδώ κάποιες εικόνες για το πως δίνεται η διαδικασία.

https://drive.google.com/file/d/1Fvdt9es45oUPc0me5OT6mvWNGyaQsZ1o/view
26
2001 - ... / Απ: Κοντερ Breva 100/850
« Τελευταίο μήνυμα από Fotis στις Μαρτίου 25, 2019, 06:02:24 πμ »
Συγγνώμη για τη μη παρακολούθηση του thread αλλα έμπλεξα με δουλειά κτλπ. Κυρίως ξενέρωσα γιατί μιλάμε για κάτι πάρα πολύ ύπουλο που απλά σου γ@μ τη ψυχολογία.
Μάνο μου, άνοιξα νεες τρύπες αμέσως μετά τη βλάβη και πριν το κλείσω στα κάτω χαμηλά σημεία. Επειδή το έβγαλα ξανά το κοντερ για να δοκιμάσω μια οθόνη απρίλια που βρήκα (δεν ταίριαζαν οι οπές τις ταινίας) οι νεες τρύπες διευκολύνουν και φαίνεται ότι δουλευουν γιατί είδα υγροποιηση. Έχω βγάλει φώτο δε ξερω που από τα νεύρα μου τις έχω χώσει ή τις έχω διαγράψει. Το κοντερ Νορτζε είναι στην Αμερική, είμαι σε συνενόηση με φίλο να δούμε πως θα το κανουμε κ ίσως το φερει μαζί του το καλοκαίρι. Οι εργασιες αντικατασταση-αποκατασταση θα πανε χρονικά και οικονομικά τότε... στο μεσοδιάστημα αν φανω τυχερος με οθονη απρίλια θα δείξει.

Το θετικό είναι ότι έσωσα το imobilizer στη μηχανή, δηλαδή οκ δουλεύει χωρίς οθόνη τώρα, δε γαμιέτ... θα αλλάζω καθε 6 μηνες λάδια αν πάνε όλα στραβα δηλ. δε μου λεει κάτι αυτό.

Αναβεις φλας δεξί και αμέσως αναβει το κοκκινο φως του αλαρμ.... Οκ ζουμε με τα κουσουρια μας τώρα!!

Σε δουλειά μωρέ να βρισκόμαστε !!
27
Moto Guzzi 24/7 / Απ: Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη
« Τελευταίο μήνυμα από SPONT στις Μαρτίου 24, 2019, 07:13:33 μμ »
 :icon2_goodpost: :bike:
28
Moto Guzzi 24/7 / Απ: Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη
« Τελευταίο μήνυμα από Επαρχος στις Μαρτίου 22, 2019, 08:13:53 μμ »
...δείχνει ότι είναι μια πάρα πολύ καλή μοτοσυκλέτα αν και ο ανταγωνισμός είναι πολύ δυνατός , μακάρι να αρέσει στο αγοραστικό κοινό και να δούμε πολλά από δαύτα να κυκλοφορούν και στους ελληνικούς δρόμους γιατί έχει βαρεθεί η ψυχή μου να βλέπω προπέλες παντού.
29
Moto Guzzi 24/7 / Απ: Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη
« Τελευταίο μήνυμα από carcano στις Μαρτίου 22, 2019, 11:06:37 πμ »
Περί κινητήρα το ανάγνωσμα

Εδώ έχουμε ένα μηχανικό σύνολο άξιο θαυμασμού, καθώς παραμένει στη λογική μιας άλλης αερόψυκτης εποχής ενώ παράλληλα συμμορφώνεται με τις προσταγές που ορίζει το Euro4. Η διάταξη είναι εγκάρσια σε σχήμα V στις 90 μοίρες, με τα 853 κυβικά του νέου δικύλινδρου συνόλου να αποδίδουν 80 ίππους, οι οποίοι θα καλπάσουν γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα. Μεταξύ 4.000-7.000 στροφών συναντάμε την ουσία, ενώ κάπου εκεί ο ήχος γίνεται και πιο μπάσος συνεισφέροντας τα δέοντα στο κομμάτι της οδηγικής ευχαρίστησης. Ευχαρίστηση που φαίνεται και στις αλλαγές ταχυτήτων, με το 6άρι κιβώτιο να είναι αθόρυβο και με τον –μη υδραυλικό- συμπλέκτη να θυμίζει ζεστό μαχαίρι σε βούτυρο.



Η λειτουργία του κινητήρα πλαισιώνεται και με τα αντίστοιχα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα Riding Modes. Στο Road συναντάμε το ABS και το Traction Control ενώ στο Rain τα βοηθήματα παραμένουν με την απόκριση του ride by wire γκαζιού να γίνεται ηπιότερη. Ενδιαφέρον έχει το Off-Road mode, όπου ο κινητήρας τα δίνει όλα με την ελάχιστη παρέμβαση των ηλεκτρονικών και την πλήρη απουσία του ABS στον πίσω τροχό. Μιλώντας για ηλεκτρονικά δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στην εντυπωσιακή οθόνη των 4,3 ιντσών, που πέρα από πληθώρα πληροφοριών μπορεί να συνδεθεί και με smartphone μεταφέροντας στον αναβάτη πλήθος δεδομένων, όπως πλοήγηση, μηνύματα, κλήσεις κλπ.


https://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/moto-guzi-v85-t-mia-sinidita-diaforetiki-italida
30
Moto Guzzi 24/7 / Απ: Moto Guzzi V85 TT: Δοκιμη
« Τελευταίο μήνυμα από carcano στις Μαρτίου 22, 2019, 11:06:00 πμ »
Περί κινητήρα το ανάγνωσμα

Εδώ έχουμε ένα μηχανικό σύνολο άξιο θαυμασμού, καθώς παραμένει στη λογική μιας άλλης αερόψυκτης εποχής ενώ παράλληλα συμμορφώνεται με τις προσταγές που ορίζει το Euro4. Η διάταξη είναι εγκάρσια σε σχήμα V στις 90 μοίρες, με τα 853 κυβικά του νέου δικύλινδρου συνόλου να αποδίδουν 80 ίππους, οι οποίοι θα καλπάσουν γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα. Μεταξύ 4.000-7.000 στροφών συναντάμε την ουσία, ενώ κάπου εκεί ο ήχος γίνεται και πιο μπάσος συνεισφέροντας τα δέοντα στο κομμάτι της οδηγικής ευχαρίστησης. Ευχαρίστηση που φαίνεται και στις αλλαγές ταχυτήτων, με το 6άρι κιβώτιο να είναι αθόρυβο και με τον –μη υδραυλικό- συμπλέκτη να θυμίζει ζεστό μαχαίρι σε βούτυρο.



Η λειτουργία του κινητήρα πλαισιώνεται και με τα αντίστοιχα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα Riding Modes. Στο Road συναντάμε το ABS και το Traction Control ενώ στο Rain τα βοηθήματα παραμένουν με την απόκριση του ride by wire γκαζιού να γίνεται ηπιότερη. Ενδιαφέρον έχει το Off-Road mode, όπου ο κινητήρας τα δίνει όλα με την ελάχιστη παρέμβαση των ηλεκτρονικών και την πλήρη απουσία του ABS στον πίσω τροχό. Μιλώντας για ηλεκτρονικά δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στην εντυπωσιακή οθόνη των 4,3 ιντσών, που πέρα από πληθώρα πληροφοριών μπορεί να συνδεθεί και με smartphone μεταφέροντας στον αναβάτη πλήθος δεδομένων, όπως πλοήγηση, μηνύματα, κλήσεις κλπ.

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 ... 10