Θυμαμαι το 2008 νομιζω που βγηκε το 1ο V7 ο υπευθυνος παραγωγης ειχε αναφερει οτι στο μελλον θα δουμε πολλες εκδοχες αυτης
της παραγωγης.
Απο τα νεα μοντελα κρατω προσωπικα
1. Τα οργανα δειχνουν πλεον και την ταχυτητα που υφισταται.
2. Το Stone δεν εχει πλεον στροφομετρο υπαρχει μονο ενα οργανο.
3. Τα στεφανια με τις ακτινες στα Σπεσιαλ ειναι πλεον ολα χρωμια και οχι μαυρα .
4. Μακρυτερη 1η και 6η ταχυτητα ,νεος εκεντροφορος ,νεο μπροστινο , ενισχυση πλαισιου
Το V7 II ειναι μια υπεροχη μοτοσυκλετα που θα την ξανααγοραζα αφου του βρισκω 2 μονο ελαττωματα.
α. Στις 1500 - 2500 στροφες θα το ηθελα πιο ηρεμο χωρις διακοπες .
β. Μετα τα 150 χιλ ( ασφαλως δεν ειναι στον χαρακτηρα της μοτοσυκλετας ) σε παρατεταμενες ανοιχτες στροφες υπαρχουν
ταλαντωσεις, παρα τις παρεμβασεις που εκανα με την ενισχυση του μπροστινου συστηματος , τα νεα ρυθμιζομενα πισω ,το
σταμπιλιζατερ τιμονιου και τα νεα ελαστικα ( βεβαια διορθωθηκε 70% το φαινομενο ).
Αυτα ...