Forum Guzzisti Hellas- ένα φόρουμ ανοιχτό σε κάθε Guzzista
Στο γυρισμό από Νυμφαίο έπιασα στιγμιαία 15l κατανάλωση. Εχω το παγκόσμιο ρεκορ;
Εγώ γέμισα Αετό.Έκανα όλοα υτό που κάναμε μέχρι Πρέπσπες. Από Πρέσπες μέχρι Ιωάννινα πήγαινα πιο γρήγορα από τον άνεμο ( χα χα χα χα χ αχ ... ), τέλως πάντων Εγνατία ήμουνα συνέχεια 160 - 170 και μου άναψε ρεζέρβα στα 330 Km.
και 9 και 10 μεση κατανάλωση. Θέλει ένα καλό σινιάρισμα η μηχανή μου φαίνεται να ρθει στα ίσα της γιατί βενζινοκολικιά μου φαίνεται με τέτοιες καταναλώσεις
Παράθεση από: lxar στις Οκτωβρίου 21, 2014, 10:45:52 πμκαι 9 και 10 μεση κατανάλωση. Θέλει ένα καλό σινιάρισμα η μηχανή μου φαίνεται να ρθει στα ίσα της γιατί βενζινοκολικιά μου φαίνεται με τέτοιες καταναλώσειςΦένεται έχεις "βαρύ χέρι"
Παράθεση από: lxar στις Οκτωβρίου 21, 2014, 10:45:52 πμκαι 9 και 10 μεση κατανάλωση. Θέλει ένα καλό σινιάρισμα η μηχανή μου φαίνεται να ρθει στα ίσα της γιατί βενζινοκολικιά μου φαίνεται με τέτοιες καταναλώσειςΦαίνεται Χαράλαμπε έχεις "βαρύ χέρι"
Τι εννοείς για roll off?Έχει πειραχτεί το αλενάκι στην αριστερή πεταλούδα? Αυτό του ρελαντί, με την κίτρινη μπογιά?
Παράθεση από: manos77 στις Οκτωβρίου 22, 2014, 05:37:00 μμΤι εννοείς για roll off?Έχει πειραχτεί το αλενάκι στην αριστερή πεταλούδα? Αυτό του ρελαντί, με την κίτρινη μπογιά?Mάνο δεν έχω εικόνα του allen που λες από εδω.Το πρόβλημα είναι ότι όταν η μηχανή είναι κρύα και κλείσεις το γκάζι οι στροφές κινούνται στο ρελαντί +- 100. Όταν ζεσταθεί για παράδειγμα στην πολλή κίνηση στο κλείσιμο γκαζιού οι στροφές ας πούμε από 2000-3000 πέφτουν ή κρατάνε 1500-1800.