Αποστολέας Θέμα: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα  (Αναγνώστηκε 47058 φορές)

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #285 στις: Νοεμβρίου 24, 2017, 12:27:09 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 453
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Την υποπίεση πως θα τη μετρήσεις? Έχεις όργανο? Αν κάνεις καμιά πατέντα απο αυτές που μπορεί κανείς να δει στο youtube, με λάστιχο, υγρό, και συγγυνονούντα δοχεία, έχε το νου σου, το λάστιχο μπορεί να λιώσει καθώς οι λαιμοί ζεσταίνονται αρκετά, και κυρίως, η διαφορά υποπίεσης, θα τραβήξει το υγρό στον κύλινδρο, αν είναι μεγάλη η διαφορά, δε θα προλάβεις να κάνεις κιχ...

Αυτό το αυτοσχέδιο μπαλατζόμετρο αν εκτελεστεί σωστά είναι πολύ ακριβές.

Θέλει η κάθε στήλη να είναι γύρω στο 1,5m ύψος. Γέμισμα με δεκαράκι λάδι κάτω απ'τη μέση.

Για να μην λιώνουν οι άκρες που συνδέονται στους αυλούς, ματίζουμε στο τελείωμα δύο κομματάκια σωληνάκι σιλικόνης, ένα για κάθε κύλινδρο.

Εννοείται ότι θέλει προσοχή τα σωληνάκια να μην ακουμπάνε πουθενά στο κινητήρα...
Η Guzzi είναι ένα "ανθρώπινο" κατασκεύασμα του ανθρώπου. Τεχνητή νοημοσύνη σε δυο ρόδες!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #286 στις: Νοεμβρίου 24, 2017, 02:32:36 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • Jr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 94
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
....
Αυτό το αυτοσχέδιο μπαλατζόμετρο αν εκτελεστεί σωστά είναι πολύ ακριβές.
....

Αν εκτελεστεί λάθος? Και αν το μπαλαντζάρισμα των πεταλούδων είναι άλλα αντ'άλλων? Πόσο διαφορετική μπορεί να είναι η ροή αέρα (οπότε και η υποπίεση) όταν κοκκινίζει η μια εξαγωγή ενώ η άλλη όχι? Απ'όλα αυτά το πραγματικό ερώτημα είναι ένα: Θα το ρουφήξει το λάδι ο κύλινδρος? Μήπως πιο καλά "don't try it at home" όπως λένε και στο χωριό μου?
il capo dei bravi

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #287 στις: Νοεμβρίου 24, 2017, 10:52:34 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 201
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
εχουμε και λεμα το μηχανακι δουλει καλυτερα απο πριν σε σχεση ρελαντι ειμαι στης 1200 και οταν ειναι κρυο περιπου στης 1700 για λιγο,τωρα αυτο που προσεξα ειναι στο δουλεμα οτι κανει μια μικρη αριθμια λογο οτι πειραξα το μπαλακι απο δεξια και ενω κοκκινιζε η δεξια εξατμισει τωρα κοκκινιζει η αριστερη.τα σωματα θα τα κανω οταν ερθει το καλωδιο το οποιο το παρηγγειλα,τωρα θα κανω μονο τον αισθητηρα του ρελαντη και βλεπουμε,παντος αυχαριστω και θα μηλισουμε και παλι. :icon3_goodpost: :icon3_goodpost: :icon3_goodpost: :icon3_goodpost:

Πόλυ, αν για αισθητήρα ρελαντί εννοείς το βηματικό μοτέρ ανάμεσα στα σώματα, άστο προς το παρόν. Κάνε το μαζί με τα σώματα.
Σε ξαναρωτάω σχετικά με το αλλενάκι στο αριστερό σώμα. Είναι πειραγμένο?

οχι ολα ειναι μαμα παντου εχει την κιτρινη μπογια.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #288 στις: Νοεμβρίου 24, 2017, 10:59:31 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 201
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
....
Αυτό το αυτοσχέδιο μπαλατζόμετρο αν εκτελεστεί σωστά είναι πολύ ακριβές.
....

Αν εκτελεστεί λάθος? Και αν το μπαλαντζάρισμα των πεταλούδων είναι άλλα αντ'άλλων? Πόσο διαφορετική μπορεί να είναι η ροή αέρα (οπότε και η υποπίεση) όταν κοκκινίζει η μια εξαγωγή ενώ η άλλη όχι? Απ'όλα αυτά το πραγματικό ερώτημα είναι ένα: Θα το ρουφήξει το λάδι ο κύλινδρος? Μήπως πιο καλά "don't try it at home" όπως λένε και στο χωριό μου?

κοιτα αμα κατσεις και βαλεις κατω οτι ειχα το v65 απο το 97 στα χερια μου και ποτε δεν το πηγα να μου σεταρουνε τα καρμπυρατερ που μου εκοβε σχεδων καθε χρονο ντιζες γκαζιου και το μοτερ εκοβε και εραβε μονο με το αυτι και την εμπειρια.Μια φορα το πηγα περιση αφου το ειχα αλλαξει ντηζες και τα σεταρισα απο περιεργεια και ητανε τελεια.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #289 στις: Νοεμβρίου 25, 2017, 10:22:08 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • Sr. Member
  • **
  • Μηνύματα: 298
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Αποψη μου ενα καλο καθαρισμα θελει.
Παραγγελνεις ενα seafoam απο το ιντερνετ, ακολουθεις τις οδηγιες και εισαι κομπλε.
Μετα απο μακρυα ακινησια η καθε 20.000 χλμ αυτο το ζουμι κανει θαυματα.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #290 στις: Νοεμβρίου 26, 2017, 01:04:04 πμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 201
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
Αποψη μου ενα καλο καθαρισμα θελει.
Παραγγελνεις ενα seafoam απο το ιντερνετ, ακολουθεις τις οδηγιες και εισαι κομπλε.
Μετα απο μακρυα ακινησια η καθε 20.000 χλμ αυτο το ζουμι κανει θαυματα.

δεν μου λες σταματη το δοκιμασες αυτο? :thinking2: :thinking2: :thinking2:

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #291 στις: Νοεμβρίου 26, 2017, 02:35:30 μμ »

Αποσυνδεδεμένος FANIS

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 1015
  • I believe in a twin iron eagle...
  • Μοτοσυκλέτα: Black widow-Bobos
  • Πόλη: Mandello del Loutrakio
Δεν θα επεκταθώ πολύ...

Σωτήριο έτος 2011, μήνας Απρίλιος... Breva 1100 me 44.000 επάνω της...

Σπάσιμο νεύρων από το ρελαντί των 1600-1800 στροφών με αποτέλεσμα όποτε έβαζα πρώτη να μου πηγαίνει η καρδιά για ανακοπή με το απότομο ΚΛΑΝΓΚ ΣΠΑΜ ΓΚΤΟΥΠ που άκουγα....

Επίσκεψη στον γκουρού Μπίμπη...

Καθάρισμα πεταλούδων και μπαλατσάρισμα.

Προβλεμ σόλβντ.

Καλημέρα.  :drink:
Η ζωή είναι ωραία!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #292 στις: Νοεμβρίου 26, 2017, 10:56:03 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 201
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
λοιπον πηρα αποφαση οταν ερθει το καλωδιο θα κανω το καθαρισμα πεταλουδων και θα φτιαξω και δικο μου οργανω για το παλατζαρισμα με τα (μπουκαλια) και θα σας πω το αποτελεσμα,μπορει και να τραβηξω  και βιντεακι. :bike: :bike: :bike: :bike: :bike: :bike:

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #293 στις: Δεκεμβρίου 16, 2017, 08:56:22 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 201
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
καλησπερα στην ομαδα,ξερει κανενας για την εξατμιση την dominator που εχει και στο car?την εχει βαλει κανεις?

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #294 στις: Δεκεμβρίου 18, 2017, 10:42:42 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 618
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Φτηνιάρικη κατασκευή. Για παπάκι καλή είναι. Για την Breva μάζεψε λεφτά για Mistral.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #295 στις: Δεκεμβρίου 18, 2017, 09:46:39 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 201
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
Φτηνιάρικη κατασκευή. Για παπάκι καλή είναι. Για την Breva μάζεψε λεφτά για Mistral.

φιλε μου δημητρη ο νταουν τζοουνς εχει πτωση δεν παιζει κατι τετοιο οβερ  :icon4_laughter: :icon4_laughter: :icon4_laughter: :icon4_laughter:

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #296 στις: Δεκεμβρίου 18, 2017, 10:19:33 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 618
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Σε καταλαβαίνω.

 :icon2_hehe:
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr