Xαράλαμπε σε καταλαβαίνω 180%. στην αρχή ήμουν έτσι κ εγώ σκεφτόμενος ότι θα χρειάζομαι τακτικά να πετώ 60άρικα για τα ακτοπλοικά μου. Η breva είναι αξιόπιστη κ αν δεις παραπίσω post θα διαπιστώσεις πως από τις 10 βλάβες οι 6-7 οφείλονται σε χειρονακτικές εργασίες ασχέτων scooτεράδων και μηχανικών ανταλλαγής από Ιαπωνικά κ.α. μαγαζιά. Είναι σημαντικό να θες να διατηρείς καλές σχέσεις με το εκεί συνεργείο, όμως σίγουρα δε θά έδινες το μηχανάκι σου σε αυτούς για να μάθουν να δουλεύουν σε Moto Guzzi.
Η breva αν ρυθμιστεί σωστά εξ αρχής κ εννοώ στα TPS, στις βαλβίδες και τα σώματα θεωρητικά χωρίς να πιστεύω ότι καγκουριάζεις μαζί της θα έχεις άνετα 10-15χιλ ιδανικά μαζί της. Τις λοιπές μικροβλάβες- συντηρήσεις αν δε μπορείς ο ίδιος να τις αναλάβεις τότε θα πρέπει να είσαι από πάνω κ εν ανάγκη να εκτυπώσεις το service manual της και να το έχεις- δίνεις σε κάθε εργασία. Με την επιφυλαξη ότι πρέπει πρώτα εσύ να καταλάβεις τι γίνεται, για να το διορθώσεις.
Αυτή τη στιγμή το φλοτερ του καυσίμου στο ντεπόζιτο μου χορεύει μόνο του και η βελόνα στο κοντέρ αρνείται να ανέβει πάνω από το μισό στην ένδειξη βενζίνης, υπάρχουν πολλοί λόγοι, πουρί, μπίχλα, λίγο η βροχή που έφαγε πριν καμιά εβδομάδα κ βραχυκύκλωσε τίποτα...;
ε 60 + εργασία συνεργείου δε δίνω με τίποτα τώρα. Δεκέμβρη στο ανέβασμα μου για γιορτές.
Φλυάρισα πολύ, στείλε την τώρα στον Ηρακλή να έχεις μια βάση για αρχή στο μηχανάκι σου, νομίζω ότι τα βόρεια κλιμάκια μπορεί να σε βοηθήσουν επίσης.