Αποστολέας Θέμα: Το restoration της μικρής v35ii  (Αναγνώστηκε 59979 φορές)

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #45 στις: Μαρτίου 25, 2016, 09:30:47 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Προς το παρόν απόφασισα να χρησιμοποιήσω τις υφιστάμενες που έχω. Ύπάρχουν σημάδια από τα κοκοράκια στη κεφαλή των βαλβίδων και μικρές-μικρές τρυπίτσες στις έδρες. Τώρα όντως φαίνονται με μεγεθυντικό φακό τα θέματα τους. Καινούργιες όμως δε το πολυβλέπω να βρίσκω... το κυρίως θέμα το έχουν οι εξαγωγής.


Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #46 στις: Μαρτίου 26, 2016, 01:18:10 πμ »

Αποσυνδεδεμένος pepanmg

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Get lost on a Moto Guzzi......it's good for you!!
  • Μοτοσυκλέτα: California 1100 SS / Le Mans III / V50 Monza

19036121/6150/23036100 - Moto Guzzi V35 1.Serie, V35 II 1.Serie/ V50 1.Serie - 27,5mm - Preis: 29,- Euro

http://www.gawa-guzzi.de/index.html

  Για βαλβίδες εξαγωγής επικοινώνησε με τον GAWA GUZZI GmbH!

Πάντως η παρατήρηση σου ότι υπάρχουν ¨μικρές τρυπίτσες¨ στις έδρες, δείχνει ότι χρειάζεται φρεζάρισμα εδρών ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, και στην περίπτωση που χρησιμοποιήσεις τις παλιές βαλβίδες πρέπει και αυτές να φρεζαριστούν. Το εάν όμως επιδέχονται οι παλιές βαλβίδες φρεζάρισμα ή όχι (λόγω πιθανού...... μη έντιμου πρώτερου βίου) θα στο πουν μόνο στο μηχανουργείο-ρεκτιφιέ.
Εάν εξασφαλίσεις τα παραπάνω, τότε με ελάχιστο απο το κλάσικό ¨τρίψιμο¨ βαλβίδων θα σου εξασφαλίσει την σωστή σταγανοποίηση τους ΑΛΛΑ και την σωστή επαφή βαλβίδας με την έδρα της για την αποτελεσματική ψύξη της  :duim:

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #47 στις: Μαρτίου 26, 2016, 04:27:30 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
o dinse έχει της εισαγωγής εδώ
ο gawa της εξαγωγής  εδώ

Του gawa του έστειλα mail και για τις δυο και περιμένω...
Ερώτηση τώρα κουλή...
Γιατί τα μεγέθη μου είναι διαφορετικά από ότι δίνει ο κατασκευαστής...
Συγκεκριμένα στο official δίνει:

ΙΝΤΑΚΕ: GU 19036021 και σε βιβλιο για το V35ii το GU19036010 
EXH: GU23036100 (TO ΔΙΝΕΙ Ο GAWA) στα 27mm είμαι οκ

Στην εισαγωγής τώρα στη διάμετρο ο dinse λέει 30,6mm ενώ ο GAWA 32.6mm για το 19036050, οι GU13036021 και 19036010 που δίνουν οι κατασκευαστές άγνωστη διάμετρο αλλά και σαν κωδικός δεν υπάρχει. :icon2_furious: :icon2_furious: Έχω στείλει mail για να μετρήσουν.

Τώρα αφού αγοράσω καινούργιες βαλβίδες δε θα πάω και για καινούργιες βάσεις στις κεφαλές;

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #48 στις: Μαρτίου 27, 2016, 02:05:19 πμ »

Αποσυνδεδεμένος pepanmg

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Get lost on a Moto Guzzi......it's good for you!!
  • Μοτοσυκλέτα: California 1100 SS / Le Mans III / V50 Monza

Τώρα αφού αγοράσω καινούργιες βαλβίδες δε θα πάω και για καινούργιες βάσεις στις κεφαλές;

Τι εννοείς λέγοντας ¨βάσεις κεφαλής¨, τις έδρες των βαλβίδων ή τους οδηγούς τους?
- Λογικά οι έδρες των βαλβίδων θα φρεζαριστούν και θα ταιριάξουν με τις νέες βαλβίδες (ή τις παλιές στην περίπτωση που χρησιμοποιηθούν οι οποίες όμως θα έχουν φρεζαριστεί). Εάν οι εδρες των βαλβίδων είναι σε τόσο κακή κατάσταση που δεν επιδεχονται φρεζάρισμα....τότε τα πράγματα δυσκολέυουν!! Ναι μπορούν να αντικατασταθούν οι έδρες των βαλβίδων, αλλά τότε το συνολικό κόστος θα πάει αρκετά μακριά!
- Επίσης στο μηχανουργείο-ρεκτιφιέ θα πρέπει να εκτιμήσουν την φθορά και να σε συμβουλέψουν έαν πρέπει να αντικατασταθούν οι οδηγοί των βαλβίδων. Πρώτα πρέπει να εξασφαλίσουμε την σωστή ανοχή της βαλβίδας μέσα στο οδηγό της και μετά προχωράμε και φρεζάρουμε την έδρα της στο καπάκι. Εάν βάλεις καινούργιες βαλβίδες επέμεινε στον αυστηρό έλεγχο των οδηγών και προχώρα σε αντικατάσταση τους εάν έχουν σημαντική φθορά. Είναι σχεδόν άσκοπη η τοποθέτηση καινούργιων βαλβίδων σε φθαρμένους οδηγούς.


Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #49 στις: Μαρτίου 27, 2016, 05:20:18 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Σου έχω πει ότι είσαι μονάκριβος σε αυτά... στο ξαναλέω πάλι...  :icon4_ok: :icon4_ok: Ναι για τους οδηγούς συζητώ και για τις έδρες... αλλά τα απάντησες με τη μια  :icon3_respect: :icon3_respect: :icon3_respect:

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #50 στις: Μαρτίου 28, 2016, 10:31:22 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 815
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7 Special
  • Πόλη: Αθήνα
Φώτη οργασμός βλεπω 
τα είπε όλα ο Πέτρος και με εξαιρετική ακρίβεια  :icon3_respect:

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #51 στις: Μαρτίου 28, 2016, 06:33:39 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Χρήστο ναι... γιατί οι μηχανάτζες  θα ασχοληθούν να σου εξηγήσουν; Θα σου πετάξουν τα επιστημονικά τους και μετά θα τους κοιτάς στα μάτια σκεπτόμενος να του ρίξω ένα χάστουκα...!

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #52 στις: Απριλίου 12, 2016, 09:14:22 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα




Το αριστερό μπράτσο του σκελετού έχει τη μεγάλη, ενώ το δεξιό έχει 3-4 τρυπίτσες διάσπαρτες ... Ερώτηση μπορώ να επιδιορθώσώ ή να ξεκινώ να ψάχνω για αντικατάσταση...

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #53 στις: Απριλίου 13, 2016, 08:57:42 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Ωραιες δουλειες

αργα αλλα σταθερα το περπατας...

Στο σκελετο κοιτα την κατασταση διπλα στην τρυπα, και εαν ειναι γερο το κομματι γεμιζεις και κολλας.
Αν οχι, βαλε αλλο, διοτι θα αρχισει να σκορπαει σε καθε κολληση.

 :icon3_goodpost:
Keep riding.

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #54 στις: Απριλίου 13, 2016, 10:25:43 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 815
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7 Special
  • Πόλη: Αθήνα
Εχω δυο σε καλή κατάσταση, πες μου πως θες να τα παρεις

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #55 στις: Φεβρουαρίου 19, 2017, 11:47:48 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Πέρασε καιρός, αλλάξαμε και γκαράζ γιατί δε χωρούσαμε πολλοί εκεί μέσα, δύσκολο εγχείρημα μέχρι να βρεις και να μεταφέρεις ένα γκαράζ. Όμως έγινε και σιγά σιγά από το Γενάρη μέχρι και σήμερα ξεκίνησα και στήνω επιτέλους :drink: :drink: την μικρή κούκλα.

Έτσι μεταφέρθει περίπου αρχές Νοέμβρη το σύστημα...



Ο σκελετός plus πηρούνια και λοιπά συμπαραμαρτούντα ήτο σε μηχανικό προς λύσιμο και καθοδόν για τρίψιμο και βάψιμο... (2 μήνες )
Αμοιβή μηχανικού: 120
Βαφή Σκελετού- Λαιμών κτλπ: 140



Με τα πολλά και αφού έπεσα με τα μούτρα τέλη Γενάρη αφού πήρα σκελετό και λοιπά βαμμένα ξεκίνησα το δέσιμο και γενικά όλα τα καλούδια της καλωδίωσης αφού ο τύπος τα έβαλε όπου φανεί του λολοστεφανή... Γενικά με το δέσιμο φάνηκαν και άλλες παπάτζες (μερικές φάνηκαν στο λύσιμο... κάτι σωληνάκια αναθυμιάσεων στον αέρα, ένα σωληνάκι σε σχήμα π περιμέτρικά από το κιβώτιο χωρίς αρχή :icon3_respect: :icon3_respect:)




Γενικά από τη στούκα του καπετάνιου στα πλαινά και το κάτω μέρος του σκελετού που έδωσε ο Χρήστος  :duim: :duim: υπήρχε ένα θέμα γιατί το σύνολο κεντρικό σταντ, πλαινό σταντ, λεβιέ ταχύτητας (είχαν τραβηχτεί με δύναμη για να ξεστραβωσουν) αλλά ευτυχώς με εφαρμογή του κανόνα αργή και σταθερή δύναμη  :icon2_hehe: :icon2_hehe: τα μέρη ήρθαν στη θέση τους. Ο μοχλός της ταχύτητας κατεβαίνει αρκετά χαμηλά αλλά θα το δούμε και αυτό στο μέλλον.



Και κάπου εδώ φτάνουμε στις χοάνες... 42mm οι οποίες δυστυχώς δε χωρούσαν με τη μπαταρία τέρας που έχει η κούκλα.... Η θεαματική σε κωμωδία αυτή μέρα ξεκίνησε περίπου ως εξής: 08:35 πηγαίνω και σκάω 100 για τη 53030 τύπου μπαταρία που η Ρόδος δεν είχε και περίμεναμε  με το βαπόρι, 100Ε για τα Μ22 ελαστικά τα οποία ο μάστορας τα έβαλε ανάποδα και έτρεχα να τα αλλάξω... Στο γκαράζ τώρα η χοάνη δεν άφηνε τη μπαταρία να μπεί, οπότε δρόμο οι χοάνες και επιστράτευση του μαμά φίλτρουκουτιού που παρεπιπτόντως από το καλοκαίρι είχε καθαριστεί ευλαβικά. Όμως αμ δε... Τίποτα δε χωρούσε να περάσει, (για όποιον έχει λύσει το φιλτροκούτι να το καθαρίσει ξέρει πολύ καλά ότι δε το ξαναλύνει... :computer-17: :computer-17:) Με τα πολλά και αφού πέσανε μερικές χριστοπαναγίες αφού τα σωληνάκια αναθυμιάσεων ήταν αλλού και αλλού, το  ρακόρ έσπασε στη βάση του κάρτερ και το ρημάδι το σπήρωμα έμεινε μέσα, η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν στη καλωδίωση όπου ο τύπος έβαλε τους πολλαπλασιαστές όπου ήθελε και τα καλώδια στα μπουζιά δεν... Τι θέα, τι φάση... να ανοίγεις πλεξούδα και σιγά σιγά φτού και από την αρχή να περνάς τα καλώδια...  η μεγαλύτερη δε απορία μου είναι το δεματικό κάνει άραγε για όλες τις δουλειές?

Κάπου εδώ και αφού χώρεσαν όλα και στριμώχτηκε το φιλτροκούτι... πήρα μερικές αποφάσεις. Οι σωλήνες αναθυμιάσεων με ένα Υ κατέληξαν με νέο σωληνάκι στο πλαινό σταντ μέχρι να βρεθεί νέο ρακόρ... αλλιώς τόρνος. 45 Ευρώ δε δίνω για το σωληνάκι. Το σπείρωμα βγήκε και μια ωραία αλενόβιδα έκλεισε τη τρύπα. Οι χοάνες είναι για οποιον τις θέλει αρκεί να αλλάξει τις εισαγωγές και να βάλει ίσιες. Στο νετ είδα ότι τις βάζουν απευθείας πάνω στο carb. Από τη μικρή μου εμπειρία γνωρίζω ότι όταν αλλάζεις το σχήμα της εισαγωγής (εννοώ μήκος και σχήμα αλλάζουν όλα στο τρόπο που δουλεύει το μοτέρ. Αποφάσισα να το ερευνήσω περισσότερο δεδομένου ότι οι πληροφορίες είναι περίεργες. Προς το παρών λοιπόν μαμά...

Στο θέμα σέλα και λοιπά λύγισα σχεδόν τα δυο σημεία που βιδώνει ο πίσω προφυακτήρας. Το σχήμα που θα επιλέξω είναι ένα πλαινό Η θα περάσουν 3 βίδες σε κάθε μεριά τις σέλας (6 τρύπες έχει) η μεσαία θα στηρίξει τη σέλα στο σκελετό ενώ η πίσω μεριά θα στηριξέι σέλα και πίσω φτερό.

Σε αναμονή λοιπόν για τα "cosmetics" σέλα, φτερά, φλας, πλαινές τριγωνικές βαλίτσες... είπα να βάλω ντεπόζιτο να συνδέσω σωληνάκια και να την ανάψω για να δω αν έβαλα σωστά καλώδια και αν γενικά η μηχανή μετά από 1 1/2 χρόνο ανάψει και δουλεύουν όλα σωστά. Στη σέλα με το ντεπόζιτο εντοπίστηκε ένα κενό μισού δαχτύλου αρκετό να δείχνει από κάτω το δοχείο του πίσω φρένου. Θα μεγαλώσω όμως το Η και ίσως ένα μπροστινό ίσιο κομμάτι καλύψει το σχετικό κενό.

Η μηχανή εκκίνησε αμέσως με το χαρακτηριστικό μπάσο της ήχο. Καίει υπερβολικό μείγμα και φαίνεται το αβανς να είναι αρκετά ψηλά. Με το φόβο της προανάφλεξης και λοιπά αποφάσισα να αφήσω τα πειράγματα στα καρμπυρατέρ και να ξεκινήσω την επόμενη εβδομάδα με σειρά ως εξής. Αβάνς με έλεγχο του βολάν στο κέντρο -> Αβάνς ελαφρά ψηλά-> Αβάνσ χαμηλά. Τα μπουζιά στο πρώτο 15λεπτο δούλεμα της μηχανής βγήκαν μαύρα, στον έλεγχο σπινθηρισμού τους ήταν οκ. Δοκίμασα κίλυνδρο κίλυνδρο ύπαρχουν διαφορές στο χρόνο που φοβάμαι δυο ενδεχόμενα ή έχουν βγει εκτός πλατίνες κτλπ ή έχουν μπει διαφορετικά τα καλώδια στα μπουζιά. Θα δείξει...

Στη τελευταία φώτο βλέπετε στο πίσω ελαστικό τα Μ22 σε πολλές φώτο στο ιντερνετ οι γραμμές των ελαστικών είναι ανάποδες. Σκέφτομαι μήπως τα έχουν βάλει ανάποδα.
Εν αναμονή λοιπόν των δοκιμών εντός  εβδομάδας, το πρόγραμμα έχει πατρονάρισμα με χαρτόνι για τη βάση της σέλας, κοπή μιας λαμαρίνας για τη βάση. Απόφαση για το τελικό ύψος του πίσω φτερού και φύσικά όλη εβδομάδα θα φύγει με χρονισμό και ρύθμιση καρμπυρατέρ.

Βίβα Guzzi  :icon3_goodpost: :icon3_goodpost:

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #56 στις: Φεβρουαρίου 19, 2017, 12:51:31 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
 :icon2_goodpost:



 :icon3_goodpost:
guzziholic

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #57 στις: Φεβρουαρίου 19, 2017, 01:38:12 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Πολυ καλη δουλεια. Μπραβο!
Καλα ξετελεματα με τις λεπτομερειες.

Για τα λαστιχα, με καθε επιφυλαξη γιατι εχω χρονια να ασχοληθω με universal εφαρμογες, σαν να θυμαμαι οτι βαζαμε το πισινο αναποδα απο το μπροστινο.
Αυτο ιδεα δεν εχω αν ηταν σωστο, ουτε και θυμαμαι γιατι το καναμε.
Αλλα αφου ειμαι ακομα ζωντανος και σου γραφω, μαλλον δεν ειναι και σοβαρο λαθος αν δεν μπει σωστα.
Αφου δουλευε η συνταγη στη ντακοτα το CB 550 του 80 Αθηνα Θεσσαλονικη με καταιγιδα, η ειμαι υπερηρωας η δεν παιζει ρολο.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #58 στις: Φεβρουαρίου 19, 2017, 05:16:41 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 217
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
ωρια δουλεια εκανες,δεν μου λες 2 ερωτησεις,1η τα μηχανικα μερη θα τα βαψεις,αν ναι τι και πως,και 2η μηπως εχεις την μαμα σελα?

Απ: Το restoration της μικρής v35ii
« Απάντηση #59 στις: Φεβρουαρίου 19, 2017, 06:51:35 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ο αχαριστος

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 833
  • Guzzi 100% lover
Μπράβο ρε Φώτη ωραία δουλειά :icon3_goodpost:
Αξιοπερίεργο είναι το να μπορεί ο καθένας με ευκολία να αναφέρει πόσα υπάρχοντα έχει και να μήν μπορεί να αναφέρει πόσους φίλους έχει.