Forum Guzzisti Hellas
Φόρουμ Guzzisti Hellas => Βίδες και παξιμάδια => 2001 - ... => Μήνυμα ξεκίνησε από: manos77 στις Μαρτίου 03, 2016, 06:46:52 μμ
-
Ιμάντας γεννήτριας: Στα μοντέλα CARC πρέπει αλλάζει στα 50.000. Εγώ τον άλλαξα στα 40.000 γιατί πατινάριζε.
Θα μπορούσα απλά να τον τεντώσω αλλά το ανταλλακτικό κοστίζει μόνο 6 Ευρώ και ο κόπος είναι ο ίδιος…
H περιγραφή αφορά σε Βreva και brevo-ιδή, αλλά πιστεύω θα είναι παρόμοια και για Griso.
Αφού προμηθευτούμε έναν ιμάντα μοντέλο 4PK736 από ένα ανταλλακτικάδικο αυτοκινήτων πράτουμε ως εξής:
1. Αφαιρούμε ντεπόζιτο, (αν όχι τελείως, το μετακινούμε τόσο ώστε να μπορούμε να αφαιρέσουμε τo δεξί πηνίο ανάφλεξης).
2. Ξεβιδώνουμε τη βάση του ψυγείου και το κατεβάζουμε ώστε να ακουμπήσει στο φτερό, χωρίς φυσικά να αποσυνδέσουμε τα σωληνάκια.
(http://i68.tinypic.com/2q820w9.jpg)
3. Τώρα έχουμε πρόσβαση στο πλαστικό μαύρο κάλυμμα του ιμάντα. Ξεβιδώνουμε τις υπόλοιπες 4 βίδες και το αφαιρούμε.
4. Ο ιμάντας είναι τεντωμένος οπότε πρέπει να μετακινηθεί η γεννήτρια προς τα κάτω ώστε να ξετεντώσει και να αφαιρεθεί.
Πολύ εύκολο. Στη δεξιά πλευρά της η γεννήτρια έχει δύο βίδες Α και Β.
Η Α μια ρυθμίζει το ύψος της και άρα το τέντωμα του ιμάντα, η Β φιξάρει την επιθυμητή θέση.
(http://i63.tinypic.com/24e24q0.jpg)
5. Λασκάρουμε τη Β ώστε να ελευθερώσουμε την κίνηση και ξεβιδώνουμε την Α τέρμα κάτω.
Με προσοχή χτυπάμε από πάνω τη δεξιά πλευρά της γεννήτριας η οποία θα κατέβει και ο ιμάντας θα λασκάρει.
6. Μπορούμε πλέον να αφαιρέσουμε τον ιμάντα. Βοηθάει πολύ στην διαδικασία να περιστρέφουμε με ένα καρυδάκι τον στρόφαλο.
Όποιος έχει αλλάξει ιμάντα σε πλυντήριο ρούχων ξέρει…
7. Τοποθετούμε τον καινούριο ιμάντα, πάντα με περιστροφή στροφάλου.
8. Τώρα πρέπει να τον τεντώσουμε. Το τέντωμα θα γίνει βιδώνοντας πάλι τη βίδα Α. Πόσο τέντωμα θέλει όμως?
Ένας εμπειρικός τρόπος είναι ο εξής: πιάνουμε τον ιμάντα τη μέση του και τον στρίβουμε. Αν η περιστροφή είναι μεταξύ 45 και 90 μοίρες είμαστε οκ.
Αν όχι τεντώνουμε ή χαλαρώνουμε αναλόγως.
(http://i64.tinypic.com/rtfjgm.jpg)
9. Αφού τεντώσουμε τον ιμάντα σφίγγουμε και τη βίδα Β. Ξαναμοντάρουμε τα πάντα και είμαστε έτοιμοι.
Πίστευα ότι θα δυσκολευτώ πολύ λόγο του δυσπρόσιτου σημείου. Τελικά όλα κύλησαν νεράκι...
-
Στις 40.000χλμ...χμμμμμ
Εχω αργήσει 30.000χλμ λες να με πέρνει για ακομα 30.000χλμ...???
Παλαβε μηχανικε ετοιμάσου για μαστορέματα...άντε γιατι αν το πιάσω εγω θα το χαλάσω...
-
Εγώ δεν τον είχα αλλάξει ποτέ, αλλά...
Μπράβο Μάνο Μεκάνικο!
:icon2_goodpost:
-
Απλο, κατανοητο και ευστοχο το αρθρακι...
Ευγε Μανο!
:icon2_goodpost:
-
:icon2_goodpost:
-
:duim: :duim:
-
Παλαβε μηχανικε ετοιμάσου για μαστορέματα...άντε γιατι αν το πιάσω εγω θα το χαλάσω...
Αγόρι μου, το χεράκια είναι και για να τα λερωνουμε, όχι μόνο για να χαιδευεις γυναίκες!!!
-
Παλαβε μηχανικε ετοιμάσου για μαστορέματα...άντε γιατι αν το πιάσω εγω θα το χαλάσω...
Αγόρι μου, το χεράκια είναι και για να τα λερωνουμε, όχι μόνο για να χαιδευεις γυναίκες!!!
Βρε δεν με πειράζει να τα λερώσω...να το χαλάσω με νοιάζει...
-
Άμα δεν χαλάσεις πως θα μάθεις. :icon2_hehe:
-
Άμα δεν χαλάσεις πως θα μάθεις. :icon2_hehe:
Ναι αλλα άμα χαλάσει...πως θα παει ντουλεια...να βγάλει λεφτα...να πάρει ψωμί για το παιδι μου... Χαχαχαχαχαχαχα
-
Αγόρι μου, το χεράκια είναι και για να τα λερωνουμε, όχι μόνο για να χαιδευεις γυναίκες!!!
:wub:
(http://everestwholesales.com/wp-content/uploads/2013/10/NIVEA-HAND-CREME-30-ML.png)