Θα πρότεινα, αν θυμάσαι πως ήταν να το ξαναφέρεις στην προηγούμενη κατάσταση.
Για να καθαρίσεις πεταλούδες, θα πρέπει να βγάλεις τα σώματα μαζί, σαν σετ, να μην τα ξεχωρίσεις. Για να το κάνω αυτό, εγώ χρειάστηκε να βγάλω επίσης μπαταρία και φιλτροκούτι...
Πριν απο αυτό, αξίζει τον κόπο να καθαρίσεις τη βαλβίδα του ρελαντί (το stepper είναι το μοτεράκι που κινεί τη βαλβίδα). Δες το stepper, ακολούθα το σωληνάκι απο το οποίο παίρνει αέρα απο το φιλτροκούτι, βγάλ'το απο το φιλτροκούτι, και ενώ δουλεύει ο κινητήρας, ψέκασε μέσα στο σωληνάκι με σπρέυ καθαρισμού καρμπιρατέρ. Με μικρές δόσεις, καθώς σε κάθε δόση ο κινητήρας θα μπερδεύει και θα κάνει να σβήσει -κράτα τον με το γκάζι. Ότι παπαριά έχει πιάσει η βαλβίδα θα βγει σα καπνός απο την εξάτμιση. Μπορεί το πρόβλημα του ρελαντί να είναι και απο αυτό, μάκα μέσα στη βαλβίδα που δεν την αφήνει να κινηθεί ελεύθερα.
Τυχών παπαριές απο το stepper μείνουν στα σώματα, τις καθαρίζεις μετά.
Οπότε: καθάρισε stepper, μετά τα σώματα (μαζί), βάζοντας τα σώματα ρυθμίζεις ντίζες γκαζιού... και μετά πρέπει να μπαλανσάρεις πεταλούδες.
Θα χρειαστείς όργανο που μετράει υποπίεση, ίσως να μπορείς να δανειστείς απο κάποιον....
Στα breva-griso, νομίζω και σε όλα τα carc η διαδικασία είναι:
- βγάζεις τις 2 βίδες-τάπες 6mm που είναι στην έξω πλευρά των λαιμών εισαγωγής, κοντά στους κυλίνδρους. Βιδώνεις στη θέση τους τους μαστούς με τα σωληνάκια του οργάνου που μετράει υποπίεση.
- κλείνεις τα bypass και στα δύο σώματα. Είναι το βιδάκι που φωλιάζει μέσα στο κυλινδρικό εξόγκωμα στην έξω πλευρά και λίγο μπροστά απο την πεταλούδα, και βιδώνει απο κάτω.
- ζεσταίνεις τον κινητήρα, περίπου στους 70 αν θυμάμαι καλά
- ανεβάζεις 3000-4000 στροφές. Ρυθμίζεις τη διαφορά της υποπίεσης μεταξύ των κυλίνδρων, γυρίζοντας το βιδάκι με το ελατήριο που είναι κάτω απο την αριστερή πεταλούδα, πάνω στο σύνδεσμο της ράβδου που ενώνει τις πεταλούδες, αυτό που μετακινείται μαζί με τη ράβδο καθώς ανοιγοκλείνει το γκάζι. Θές η υποπίεση των κιλύνδρων να είναι ίδια. Όσο πιο "ίδια" τόσο το καλύτερο.
- σβήνεις απο kill switch. κάνεις reset στο tps. κλείνεις διακόπτη. ξανανοίγεις διακόπτη. Βλέπεις TPS. Ανοίγεις λίγο γκάζι και ξανακλείνεις σιγά χωρίς δύναμη και χωρίς χτύπημα. Βλέπεις TPS. Με κλειστό γκάζι πρέπει να δείχνει 4,6~4,8. Αν είναι τόσο, συνεχίζεις με το παρακάτω, αν δεν είναι reset πάλι και ξαναελέγχεις.
- Βάζεις μπρος και αφήνεις να δουλεύει στο ρελαντί. Κοιτάς υποπιέσεις. Ρυθμίζεις ώστε να είναι ίδιες, ανοίγοντας το βιδάκι bypass μόνο του κυλίνδρου με τη μεγαλύτερη υποπίεση.