Αποστολέας Θέμα: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα  (Αναγνώστηκε 228575 φορές)

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #135 στις: Μαρτίου 04, 2015, 07:27:13 πμ »

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 857
ΩΟΟΟΟΟ !!!
Νομιζω χθες την ακουσα την κυρια !!!  8)

Μεγεια Φωτη !  :)
MELODY PIPES !

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #136 στις: Μαρτίου 04, 2015, 01:02:38 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Με γεια την ορχηστρα σου Φωτη.Δια να μην κανει παραφωνια το πλαινο σταντ=
α)Λασκαρεις την αλλενοβιδα της εξατμησεως κατα δυο στροφας.
β)Λασκαρεις επισης τους κολιεδες του κροσσοβερ.
γ)Με ανεβασμενο το πλαινο σταντ,ωθεις δια του αριστερου αντιχειρος τον κολλιε εξατμησεως-κροσσοβερ,μεχρις οτου απομακρυνθουν αι σωληναι απο το σταντ και με το δεξι σφιγγεις την αλλενοβιδα και τα κολλαρα και τερμα αι παραφωνιαι.Και παλι με γεια.

respect !!!
Ευχαριστώ ...

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #137 στις: Μαρτίου 04, 2015, 03:03:36 μμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Lector Uber Alles!!!
 8)
Keep riding.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #138 στις: Μαρτίου 06, 2015, 10:59:47 πμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Με γεια την ορχηστρα σου Φωτη.Δια να μην κανει παραφωνια το πλαινο σταντ=
α)Λασκαρεις την αλλενοβιδα της εξατμησεως κατα δυο στροφας.
β)Λασκαρεις επισης τους κολιεδες του κροσσοβερ.
γ)Με ανεβασμενο το πλαινο σταντ,ωθεις δια του αριστερου αντιχειρος τον κολλιε εξατμησεως-κροσσοβερ,μεχρις οτου απομακρυνθουν αι σωληναι απο το σταντ και με το δεξι σφιγγεις την αλλενοβιδα και τα κολλαρα και τερμα αι παραφωνιαι.Και παλι με γεια.

Αφού πω κι εγώ μεγειά για την εξάτμιση, δεν θα μπορούσα να μην σχολιάσω τις συμβουλές του Λέκτωρος. Χάρμα ιδέσθαι.

Αγαπητέ Φώτη, θα ήθελα όταν ζεστάνει ο καιρός να μου πεις εάν με το crossover έχεις μικρότερη ζέστη, όπως είχα διαβάσει πως ισχύει. Διαφορές άλλες πέραν του τέλειου ήχου της;

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #139 στις: Μαρτίου 06, 2015, 03:00:07 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Η διαφορά που εντοπίζω πρώτα είναι η θερμοκρασία που έχει πέσει στις κεφαλές... (Δε με ενοχλούσε όμως ιδιαίτερα δεδομένου ότι η διαδρομή μου ήταν 15χλμ τα 2-3 στην πόλη και μέτα ελεύθερη διαδρομή)
Στις εξαγωγές περιμένω να στρώσει το μέταλλο του crossover, εκεί συμβαίνει το εξής: γρήγορη άνοδο της θερμοκρασίας και όταν σβήνει ο κινητήρας απότομη πτώση της.
Στις κεφαλές επειδή έχω λίγο ανοιχτές βαλβίδες (11-16) έχω αύξηση θερμοκρασίας που όμως ενδεικτικά είναι χαμηλότερη σε σχέση με το καζανάκι πριν.

Στα θετικά του crossover είναι η καλύτερη επιτάχυνση και η γενική απόκριση της μηχανής στα χαμηλά. (δε πιστεύω τα παπατζιλίκια για αύξηση ιπποδύναμης 3-4 άλογα)

Περιμένω όμως το καλοκαίρι εδώ στη Ρόδο (37-42 βαθμοί) για να έχω εικόνα κανονική όπως και το service σε κανένα δίμηνο εν΄όψει Σικελίας...

Δεδομένου ότι η προσθήκη δεν επηρεάζει την μεταπώληση της μηχανής αλλά ούτε προσφέρει και μια ικανοποιητική αύξηση της ιπποδύναμης αν δεν συνδυαστεί με πρόγραμμα χαρτογράφησης και φίλτρο αέρα, η εν λόγω αφορά μόνο ηχητικούς και οπτικούς λόγους αντικατάστασης.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 06, 2015, 03:16:09 μμ από Fotis »

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #140 στις: Απριλίου 10, 2015, 03:38:33 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Προχτες έκανα το σέρβις τελικά στη Θεσσαλονίκη, στην αντιπροσωπεία. Εξυπηρετικότατος ο Βαγγέλης, είχε τη μηχανή από τις 10μιση το πρωί έως τις 7μιση. Δεν μπόρεσε να βάλει το σινεμπλοκ από το stelvio (μου είπε πως είναι 30mm και δεν χώραγε)
Η μόνωση που είναι πάνω από την εισαγωγή του αέρα είχε καεί, θα παραγγείλουμε καινούρια.
Μπήκε η χαρτογράφηση BRV12, αλλάχτηκαν τα μπουζί μέσα-έξω, τακάκια μπροστά, φλάντζες, το τζαμάκι στο κοντερ και έγινε σαν καινούριο επιτέλους!
Τα δυσάρεστα. Ο επιλογέας ταχυτήτων έχει πάρει κενά, θέλει κάποια λύση με δίσκο τεφλόν ενδεχομένως μου είπε.
Η μια κεφαλή είχε γραμμές από κακή προσπάθεια ανοίγματος ενδεχομένως με σπάτουλα, μπήκε μπόλικη φλαντζόκολλα.
Η διαφορά ήταν μεγάλη αμέσως μετά στο δρόμο για Σέρρες


Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #141 στις: Απριλίου 10, 2015, 04:08:57 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
ετοιμη για ένα μεγαλο ταξιδι ;)
guzziholic

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #142 στις: Απριλίου 10, 2015, 06:29:19 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
ετοιμη για ένα μεγαλο ταξιδι ;)

Η μηχανή είναι έτοιμη, χλωμότατο όμως για μένα αλλά...γίνονται και θαύματα....

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #143 στις: Απριλίου 10, 2015, 07:14:52 μμ »

Αποσυνδεδεμένος guzzonord

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 231
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: 1200 Sport
  • Πόλη: Nord
Χαραλαμπε το σινεμπλόκ μπαίνει με πρεσσα.
Κανεις μας δεν είχε πρόβλημα να το βάλει!
Συνδρομή τέλος.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #144 στις: Απριλίου 10, 2015, 09:41:04 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Εγώ τον Βαγγέλη δεν τον εμπιστεύομαι ούτε να μου δέσει τα κορδόνια.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #145 στις: Απριλίου 10, 2015, 10:17:09 μμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Dakota δώσε τα φώτα σου για τα...κορδόνια.
Για το σινεμπλοκ πού θα μπορούσα λέτε να απευθυνθώ;

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #146 στις: Απριλίου 10, 2015, 10:36:48 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ο αχαριστος

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 833
  • Guzzi 100% lover

Θα σου πω εγώ, λοιπόν γυρνώντας από μπάρι -πάτρα πάμε Λυμπερόπουλο να στο τοποθετήσει ο Ηρακλής
Τι λες Χάμπο?
Αξιοπερίεργο είναι το να μπορεί ο καθένας με ευκολία να αναφέρει πόσα υπάρχοντα έχει και να μήν μπορεί να αναφέρει πόσους φίλους έχει.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #147 στις: Απριλίου 10, 2015, 11:11:58 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Χαράλαμπε το σινεμπλοκ ειναι must.
Εγώ το άλλαξα μόνος μου, δεν θέλει πολύ επιστήμη!
Αγορασέτο και κάποιος μηχανικός με καλή θέληση θα βρεθεί να στο αλλάξει...

Το κιβώτιο τι σου κάνει? Στο έκανε και πριν σου παρουσιάστηκε μετά το σερβις?

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #148 στις: Απριλίου 11, 2015, 12:39:53 πμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Μάνο το έχω το σινεμπλοκ, απλώς δεν μπόρεσε να το βάλει ο Βαγγέλης. Το κιβώτιο έχει κενά ο επιλογέας. Το είχε και πριν το σερβις, είχα μερικά false neutral, νόμιζα πως θέλει να κατεβεί ένα κλικ ο επιλογέας αλλά φαίνεται πως έχει κενά

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #149 στις: Απριλίου 11, 2015, 11:29:49 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Λάδι στο κιβώτιο αλλαξε?
Υγρό συμπλέκτη αλλαξε?