Forum Guzzisti Hellas

Φόρουμ Guzzisti Hellas => Restoring, κατασκευές => Μήνυμα ξεκίνησε από: Fotis στις Δεκεμβρίου 17, 2014, 03:30:54 μμ

Τίτλος: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Δεκεμβρίου 17, 2014, 03:30:54 μμ
Επειδή έχω αρχίσει τώρα να ψάχνομαι για την μικρή v35ii

Κοιτούσα αυτό
http://www.gutsibits.co.uk/pr/TheShop/index.php?f=d&q=ELA01738 (http://www.gutsibits.co.uk/pr/TheShop/index.php?f=d&q=ELA01738)

και αυτό
http://www.gutsibits.co.uk/pr/TheShop/index.php?f=d&q=ACA01001 (http://www.gutsibits.co.uk/pr/TheShop/index.php?f=d&q=ACA01001)

Το ότι είναι σε μίλια δε με ενοχλεί ιδιαίτερα με δύο αυτοκόλλητα στο 120km/h και στο 70km/h είμαι ΟΚ.

Ξέρετε αν ταιριάζουν στην μικρή, τους έχω στείλει ένα mail να μου απαντήσουν στους διακόπτες μου απάντησαν με Modification και στο κοντέρ ότι ταιριάζει αλλά δε το έχει βάλει κανείς σε v35.
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Jimlemans στις Δεκεμβρίου 17, 2014, 04:25:26 μμ
Ο διακοπτης που κοιτας ειναι της ντομινο universal, μπαινει αλλα χρειαζεται μετατροπη στα καλωδια, ο αρ.διακοπτης της γκουτσι βγαζει 12 καλωδια και με διαφορετκα χρωματα κ της ντομινο 9,τον εχω παρει κ εγω για το λεμαν αλλα δεν εχω φτασει ακομα εκει.(ο γνησιος υπαρχει?)
Το δευτερο λινκ που εχεις βαλει ειναι για βαση οργανων,εαν θες τη βαση οκ ταιριαζει(2 οργανα Χ 80χιλ.διαμετρο ) εαν θες οργανα
οι κυριοι Dr.John & Mr.Dingo απο εδω μεσα εχουν πραγματα για small block ισως μπορουν να βοηθησουν κ ο κυριος Thrylos που ανεβοκατεβαινει ροδο. 8)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Ιανουαρίου 07, 2015, 02:41:04 μμ
Υπάρχει περίπτωση να ξέρουμε τον κωδικό χρώμματος της v7 stone green 2014 ;  Ονομάζεται "Verde Agata" αλλά νομίζω είναι το racing green της guzzi.
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: carcano στις Ιανουαρίου 08, 2015, 09:46:20 πμ
Εχω οργανα σε εξαιρετικη κατασταση ....

το σημαντικοτερο...ξερω και που τα εχω σε αντιθεση με αλλα ανταλλακτικα   ::)

Εαν σε ενδιαφερει ....σφυρα π.μ.

Επισης, προσφατα αγορασα διακοπτη για φωτα κλπ....δεν τον εχω βαλει για να σας πω αποψεις αλλα απο τιμη ....εσκιζε...
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: pepanmg στις Ιανουαρίου 08, 2015, 12:26:59 μμ
Εάν δεν βρείς μεταχειρισμένο δεξι διακόπτη απο κάποιο φίλο, τον έχει τώρα διαθέσιμο ο Stein Dinse μαζι με την ''γκαζιέρα''!

http://www.stein-dinse.biz/Complete-partlist/Unsorted/Throttle-control-with-starter-switch-LM-2-3-850T3-1000-SP::207793.html (http://www.stein-dinse.biz/Complete-partlist/Unsorted/Throttle-control-with-starter-switch-LM-2-3-850T3-1000-SP::207793.html)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Φεβρουαρίου 27, 2015, 08:10:49 μμ
Καλησπέρα φίλοι guzzisti η μικρή χρειάζεται κιτ αναρτήσεων πίσω, οπότε όποιος πιστός έχει από μεταχερισμένες ή καινούργιες ας μου στείλει pm

Ευχαριστώ...
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Μαΐου 27, 2015, 03:21:08 μμ
Σιγά, σιγά παίρνει το δρόμο του...


(http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/538/2D8CB4.jpg) (http://imageshack.com/f/ey2D8CB4j)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: FANIS στις Μαΐου 27, 2015, 07:37:52 μμ
Πιπινολάτρης!   ;D

Βάλε κι άλλες φωτό!!
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: carcano στις Μαΐου 28, 2015, 09:58:23 πμ
Πιπινολάτρης!   ;D

Βάλε κι άλλες φωτό!!

Με το σταγονομετρο τις βαζει....
 ::)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Ιουνίου 12, 2015, 03:13:53 μμ
Σήμερα βρήκαμε λίγο χρόνο να ασχοληθούμε με τις "δεύτερες" κόρες. Ξεβιδώνοντας τη βίδα του δαχτυλιδιού της αριστερής εξάτμισης στην κεφαλή διαπιστώνω ότι έχει σπάσει το μπουζόνι και κρατιέται στον αέρα... Τρυπανάκι, ανάποδο γύρισμα ... τίποτα τα πάντα έχουν κολλήσει. Το βράδυ φώτο

(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/IMG_4673_zpsmz1pef5f.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/IMG_4673_zpsmz1pef5f.jpg.html)

(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/IMG_4669_zpspcotv4ta.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/IMG_4669_zpspcotv4ta.jpg.html)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Dakota στις Ιουνίου 12, 2015, 04:04:25 μμ
Lancia είναι αυτό από μπροστά;
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Ιουνίου 12, 2015, 04:33:28 μμ
Alfa Romeo GTV 2.0 lt  1971...  ;) γνωστή κ ως junior veloce.

Εδώ μια φώτο της μικρής ( το ξέρω ότι θέλει δουλειά ακόμη πολλή)

(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/7CC9411A-D3A4-43B8-A162-4259215BA3F1_zpsqg8nnbl2.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/7CC9411A-D3A4-43B8-A162-4259215BA3F1_zpsqg8nnbl2.jpg.html)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Αυγούστου 04, 2015, 05:54:53 μμ
Παίδες χρειάζομαι φίλτρο λαδιού της μικρής...
βοηθάτε...
Το UFI 2546500 δεν υπάρχει στο νησί... μόνο από έξω και εκεί έχουμε capital control, υπάρχει εναλλακτική από Ελλάδα?
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: SPONT στις Αυγούστου 05, 2015, 02:35:14 μμ
 την λυση θα στη δωσει ο δοκτωρ τζων


σου στελνω με πμ το τηλ.


πες του ότι εισαι συστημένος από τους θρυλικους ;)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: FANIS στις Αυγούστου 06, 2015, 01:55:24 μμ
Φεύγει αύριο το πρωί από το Λουτράκι, προορισμός Ρόδος,  με easy mail...


 8)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: ο αχαριστος στις Αυγούστου 06, 2015, 03:08:03 μμ
Φάνης for president
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: SPONT στις Αυγούστου 06, 2015, 08:18:22 μμ
μπραβο φανη!!!
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Αυγούστου 07, 2015, 11:27:48 πμ
Ευχαριστώ σας πολύ...λέμε  8) 8)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Αυγούστου 12, 2015, 11:57:28 πμ
Φάνη ξανά ευχαριστώ... μόλις παρελήφθει.
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Νοεμβρίου 20, 2015, 09:53:58 μμ
Σήμερα ασχοληθήκαμε με τη μικράν...
3 σκελετόβιδες με την καμία...έσπασαν και πάμε για καινούργιες.
1 βίδα του σκελετού που κομπλάρει το στάντ και ο μοχλός του σασμάν την πήραμε μαζί μας... δε θέλει να βγεί
Τώρα
τρίψε, τρίψε... !!!





(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/IMG_5447_zpserr9cwah.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/IMG_5447_zpserr9cwah.jpg.html)

(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/IMG_5450_zpsuvh6fwlu.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/IMG_5450_zpsuvh6fwlu.jpg.html)

(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/IMG_5453_zpsocs302dy.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/IMG_5453_zpsocs302dy.jpg.html)

(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/IMG_5462_zpsrgubnafo.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/IMG_5462_zpsrgubnafo.jpg.html)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Νοεμβρίου 21, 2015, 05:52:12 μμ
Aπό εδώ...

(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/IMG_5464_zpsllznjefr.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/IMG_5464_zpsllznjefr.jpg.html)

Βρεθήκαμε εδώ:
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/IMG_5465_zpskkatnw6s.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/IMG_5465_zpskkatnw6s.jpg.html)

Ο ρότορας αρνείται να βγεί... τα έχω κάνει όλα by the book, η μακρυά αλενόβιδα με τη ροδέλα που είναι βιδωμένη στο ρότορα με τον στρόφαλο έχει βγεί... όπως βλέπετε στη φώτο.

Δώστε λύσεις...
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Doom στις Νοεμβρίου 21, 2015, 07:44:42 μμ
Εχεις βγάλει σασμαν, λάδια? Ισως να το γύρναγες με τον rotora πανω και να το μούλιαζες με WD 40 για ένα βράδυ τουλάχιστον
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Νοεμβρίου 21, 2015, 09:45:43 μμ
Εχεις βγάλει σασμαν, λάδια? Ισως να το γύρναγες με τον rotora πανω και να το μούλιαζες με WD 40 για ένα βράδυ τουλάχιστον

Doom ευχαριστώ... έχω βγάλει λάδια και το σασμάν... Στο workshop manual λέει το εξης:
"Undo the central screw «A .. fixing the rotor to
the crankshaft; introduce tool .. Β .. and screw on
until you hear the rotor snap away from the
crankshaft.
"

Τώρα το tool B που λέει... μάλλον κάτι βιδώνει στη θέση της αλενόβιδας που αποσπά τον ρότορα από το στρόφαλο...
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: guzzonord στις Νοεμβρίου 21, 2015, 09:50:34 μμ
Εξωλκεας  ;)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Νοεμβρίου 21, 2015, 10:04:45 μμ
Εξωλκεας  ;)
Δοκιμάσα... αλλά δεν ζόρισα...

αλλά βρήκα αυτό:

http://www.stein-dinse.biz/Moto-Guzzi/Tools/Spezialwerkzeug/Extracting-tool-for-alternator::1914.html#prettyPhoto (http://www.stein-dinse.biz/Moto-Guzzi/Tools/Spezialwerkzeug/Extracting-tool-for-alternator::1914.html#prettyPhoto)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: pepanmg στις Νοεμβρίου 22, 2015, 02:38:59 πμ
Φώτη, αυτό που βρήκες είναι....ο εξωλκέας που αναφέρει ο guzzonord, ΚΑΙ αυτό είναι που πρέπει να χρησιμοποιήσεις! ;)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: guzzonord στις Νοεμβρίου 22, 2015, 09:49:41 πμ
Σίγουρα μπορείς να τον φτιάξεις και μόνος σου, μια μακριά βίδα είναι με το πασσο της αλενοβιδας που εβγαλες. Α
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Νοεμβρίου 22, 2015, 12:26:40 μμ
Φώτη, αυτό που βρήκες είναι....ο εξωλκέας που αναφέρει ο guzzonord, ΚΑΙ αυτό είναι που πρέπει να χρησιμοποιήσεις! ;)
Σίγουρα μπορείς να τον φτιάξεις και μόνος σου, μια μακριά βίδα είναι με το πασσο της αλενοβιδας που εβγαλες. Α

capisco  ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: pepanmg στις Νοεμβρίου 24, 2015, 01:26:56 πμ
Εάν το φτιάξεις μόνος σου, μπορώ να σου στείλω με pm τις διαστάσεις (έχω το πρωτότυπο). Λάβε υπ όψιν σου ότι θα χρειαστείς μια αρκετα μακριά βίδα χωρίς κορμό (δηλαδή με σπείρωμα μεχρι το κεφάλι) και μετα να καθαρίσεις το κάτω μέρος στο μηχανουργείο, ή με την λίμα έαν τα καταφέρνεις, στην επιθυμητή διάμετρο ώστε να μπορεί να μπεί όσο βαθιά χρειάζεται για να κοντράρει στον στρόφαλο.
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Νοεμβρίου 24, 2015, 04:35:17 μμ
Ευχαριστώ πολύ... ήταν τελικά πιο εύκολο από ότι νόμιζα. 8) Ένα χαλασμένο ίσιο κατσαβίδι 6χιλ πάχος έκοψα γύρω στους 5 πόντους, το έχωσα στην τρύπα βίδωσα λίγο τη βίδα και τσουπ... πετάχτηκε έξω.

Ευτυχώς αλυσίδα τεντωμένη όλα καθαρά εκεί μέσα. Έριξα ένα καλό τρίψιμο με βουρτσάκι στο καπάκι... και βουρ στο διαφορικό και το ψαλίδι... φωτο σε λίγο... 
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Νοεμβρίου 24, 2015, 05:05:14 μμ
Υπάρχει μια αλοιφή της 3Μ που χρησιμοποιούμε στα ιστιοπλοικά έχει χρώμα ροζ και το μυστικό είναι μετά την επάλειψη να μείνει επάνω στο αλουμίνιο 4-5 ώρες να στεγνώσει. Μετά ένα πέρασμα με ένα βουρτσάκι στο τριβείο και γίνεται super.... Αυτό το μισό-γυαλισμένο, βρώμικο look αρχίζει και μου αρέσει...
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/6E059E78-F572-4C9B-ACE2-01F0799DDDA0_zpsbemuofy7.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/6E059E78-F572-4C9B-ACE2-01F0799DDDA0_zpsbemuofy7.jpg.html)

Το καπάκι αφού βγήκε ο ρότορας...
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/D0C4CA59-B991-4E7E-9FAC-3A6A89F746DE_zps3k9wie0z.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/D0C4CA59-B991-4E7E-9FAC-3A6A89F746DE_zps3k9wie0z.jpg.html)

(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/51AB19D5-3568-43EB-8449-1EA638E92338_zpslebkvlcu.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/51AB19D5-3568-43EB-8449-1EA638E92338_zpslebkvlcu.jpg.html)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Νοεμβρίου 28, 2015, 02:30:23 πμ
Πολύ καθάρισμα... μα πολύ λέμε...!!!

Τρίψε και ξανατρίψε και σκέφτομαι είμαι μόνο στα καπάκια...
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/1728A9E0-A795-499A-9470-9F6FE73EE69F_zpslvvwpl5f.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/1728A9E0-A795-499A-9470-9F6FE73EE69F_zpslvvwpl5f.jpg.html)

Φοβόμουν ότι το λευκό χρώμα στο ψαλίδι θα ήταν ανοδιωμένο... ευτυχώς με ένα διαβρωτικό και λίγο τρίψιμο όλα καλά...
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/385B4CC9-3F17-44FF-9F4D-4E42009B40E3_zpsq1nkhrbi.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/385B4CC9-3F17-44FF-9F4D-4E42009B40E3_zpsq1nkhrbi.jpg.html)
Σε προηγούμενο ποστ είπα ότι το μπουζόνι στη δεξιά εξάτμιση είχε κοπεί σύριζα στη κεφαλή... αποφάσισα ευλαβικά με τρυπανάκι και λοιπά να το βγάλω... Τα @@ μου κουνιούνται... έσπασε το τρυπανάκι μέσα στη τρύπα και φεύγει αύριο για τορναδόρο...
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/41924543-2349-4749-B3B0-5EEC5BAEB6D2_zpsa5kqdpwl.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/41924543-2349-4749-B3B0-5EEC5BAEB6D2_zpsa5kqdpwl.jpg.html)
Και κάπου εδώ το project σταματά περιμένωντας τα ανταλλακτικά να τα φέρει φίλος από τη Γερμανία...
Οι επόμενες εργασίες αφορούν, ελατήρια πιστονιών, αλλαγή δίσκου συμπλέκτη, ντίζες γκαζιού και ηλεκτρονική της Dyna S. Στο μεταξύ έχουμε τρίψιμο κιβώτιο και μοτέρ μέχρι να έρθουν τα ανταλλακτικά. Επειδή σκέφτομαι προς υαλοβολή μεριά, υπάρχει κάποιος να μου συστήσει glass beads μέγεθος- κοκκομετρία και από που θα το παραγγείλω...
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: manos77 στις Νοεμβρίου 28, 2015, 07:19:50 μμ
Καλό το κόλπο με την αλοιφή και ωραίο το αποτέλεσμα. Ξέρεις αν και με την αλοιφή wenol (σήμερα glanol) κάνει το ιδιο?
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Νοεμβρίου 30, 2015, 03:00:12 μμ
Μάνο μου δε ξέρω... αν θες τη γνώμη μου, δουλεύουν το ίδιο με λίγο παραπάνω ή λιγότερο τρίψιμο. Εγώ δουλεύω αυτή καιρό:
http://www.marineshop.gr/product.asp?catid=454 (http://www.marineshop.gr/product.asp?catid=454) απλά θέλει λίγο χρόνο παραπάνω για να ποτίσει στη βρωμιά.

Πρόσφατα που μίλησα με το Φάνη μου πρότεινε το ΒΙΟΝΟΛ:
http://62.103.68.93:8087/index.php?id=2&lang=gr&catid=97&productid=10854 (http://62.103.68.93:8087/index.php?id=2&lang=gr&catid=97&productid=10854) που είναι κάτι αντίστοιχο με το SWAZ:
http://www.katharodynamiki.gr/2015/02/swaz-1kgr-150.html (http://www.katharodynamiki.gr/2015/02/swaz-1kgr-150.html)

Δουλεύουν σε αναλογία και αφορούν μπουγάδα 1-2 ημερών.

Τα παραπάνω δεν τα βρήκα στη Ρόδο... οπότε πήγα στη κλασσική μου λύση. Στο θέμα μόνο της αλοιφής είναι δύσκολο να βρείς τα κατάλληλα βουρτσάκια για το δράπανο ή τον τροχό ανάλογα το τι δουλεύεις. Βρήκα κάτι απίστευτα βουρτσάκια με πανί σκληρό σαν μοκέτα χωρίς να τραυματίζει το αλουμίνιο και καθαρίζουν υπέροχα, μετά περνάς καθαρή βενζίνη με ένα πινέλο και είναι μια χαρά...

Παίδες για τα glass beads κανείς;
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Φεβρουαρίου 23, 2016, 10:26:23 πμ
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/81D13111-A21C-4A67-86E9-259C013D4CCB_zpsb2v5sukd.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/81D13111-A21C-4A67-86E9-259C013D4CCB_zpsb2v5sukd.jpg.html)


Ξέχασα σαν τον παπ... να παραγγείλω 4 τσιμουχάκια του λαδιού στις βαλβίδες. Υπάρχει περίπτωση να έχει βρει κανένας; Στη Ρόδο δεν υπάρχουν.

Ο ευρών θα αμοιφθεί...

valve stem oil seal Αγγλιστί...
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Μαρτίου 18, 2016, 02:16:37 μμ
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/5B40ABD7-B180-4830-BA29-8F8E4D404F0F_zpsc8qnqmex.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/5B40ABD7-B180-4830-BA29-8F8E4D404F0F_zpsc8qnqmex.jpg.html)

Υαλοβολή και καλό καθάρισμα- σαπούνισμα με υγρό πιάτων.
Τρίψιμο βαλβίδων με αλοιφή και εργαλείο βεντούζα για πατήσουν σωστά στις έδρες ( Forza Alfa Romeo)
Πέρασα χαρτοταινία για φιξάρω τις νέες θέσεις των βαλβίδων, περιμένω τις φλάτζες για να περάσω ελατήρια... και επιτέλους κλείνουμε μοτέρ
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Dakota στις Μαρτίου 18, 2016, 04:15:44 μμ
R E S P E C T
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: ryk στις Μαρτίου 18, 2016, 04:56:06 μμ
Όντως είναι μία ομορφιά!!! :wub:
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Jimlemans στις Μαρτίου 19, 2016, 06:49:44 μμ
Mια χαρα το πας το προτζεκτ , εχεις υπομονη!  :icon3_respect:

Υ.Γ. Αυτο με το τροχισμενο κατσαβιδι κ το στροφαλο ... :icon2_yikes: :icon2_yikes: ανατριχιασα λεμε ....

παρε το ειδικο εργαλειο.....please  :drink:
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Μαρτίου 19, 2016, 08:55:16 μμ
 :icon4_laughter: :icon4_laughter: :icon4_laughter:

Τζιμ πάντως σε κάτι τέτοια καταλαβαίνεις αυτό που λένε για την μπογιά και τα αυγά...
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: thrylos στις Μαρτίου 19, 2016, 10:33:10 μμ
Φωτη πολυ καλη δουλεια !  :icon3_respect:

Αντε να προλαβεις την τουριστικη σεζον !  ;)
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Μαρτίου 23, 2016, 04:28:31 μμ
Παίδες υπάρχει περίπτωση να βρούμε σετ εισαγωγής - εξαγωγής βαλβίδες...?
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: FANIS στις Μαρτίου 23, 2016, 08:15:17 μμ
Παίδες υπάρχει περίπτωση να βρούμε σετ εισαγωγής - εξαγωγής βαλβίδες...?

Καινούριες δεν έχω... μεταχειρισμένες πρέπει να έχω από διάφορα που έχουν περάσει από τα χέρια μου... να ψάξω αποθήκη?
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Μαρτίου 24, 2016, 03:05:02 μμ
Φάνη σχετικά με αυτά που μιλήσαμε το πρωί...

Οι διαστάσεις των βαλβίδων  είναι

ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
Βάση 30,44mm
Στέλεχος: 5,44mm
Ύψος: 93,44mm

ΕΞΑΓΩΓΗΣ
Βάση 27,44mm
Στέλεχος: 5,44mm
Ύψος: 93,44mm

Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: pepanmg στις Μαρτίου 25, 2016, 02:08:51 πμ
Παίδες υπάρχει περίπτωση να βρούμε σετ εισαγωγής - εξαγωγής βαλβίδες...?

Φώτη, δεν ξέρω αν το γνωρίζεις, αλλά οι βαλβίδες των small block έχουν την τάση.....να μακραίνουν, (το φαινόμενο παρατηρείται στα 50-80.000 Km) και το επόμενο που συμβαίνει είναι το σπάσιμο και πέσιμο της κεφαλής της βαλβίδας μέσα στον κύλινδρο. Δεν χρειάζεται να σου περιγράψω το μέγεθος της ζημιάς σε αυτή την περίπτωση.
Σκέψου το καλά πριν αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις μεταχειρισμένες βαλβίδες, ........εκτός εάν πράγματι έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ λιγο....ή αποφασίσεις να μην ξεπερνάς τις 3000rpm! 
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Μαρτίου 25, 2016, 09:30:47 μμ
Προς το παρόν απόφασισα να χρησιμοποιήσω τις υφιστάμενες που έχω. Ύπάρχουν σημάδια από τα κοκοράκια στη κεφαλή των βαλβίδων και μικρές-μικρές τρυπίτσες στις έδρες. Τώρα όντως φαίνονται με μεγεθυντικό φακό τα θέματα τους. Καινούργιες όμως δε το πολυβλέπω να βρίσκω... το κυρίως θέμα το έχουν οι εξαγωγής.

Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: pepanmg στις Μαρτίου 26, 2016, 01:18:10 πμ

19036121/6150/23036100 - Moto Guzzi V35 1.Serie, V35 II 1.Serie/ V50 1.Serie - 27,5mm - Preis: 29,- Euro

http://www.gawa-guzzi.de/index.html (http://www.gawa-guzzi.de/index.html)

  Για βαλβίδες εξαγωγής επικοινώνησε με τον GAWA GUZZI GmbH!

Πάντως η παρατήρηση σου ότι υπάρχουν ¨μικρές τρυπίτσες¨ στις έδρες, δείχνει ότι χρειάζεται φρεζάρισμα εδρών ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, και στην περίπτωση που χρησιμοποιήσεις τις παλιές βαλβίδες πρέπει και αυτές να φρεζαριστούν. Το εάν όμως επιδέχονται οι παλιές βαλβίδες φρεζάρισμα ή όχι (λόγω πιθανού...... μη έντιμου πρώτερου βίου) θα στο πουν μόνο στο μηχανουργείο-ρεκτιφιέ.
Εάν εξασφαλίσεις τα παραπάνω, τότε με ελάχιστο απο το κλάσικό ¨τρίψιμο¨ βαλβίδων θα σου εξασφαλίσει την σωστή σταγανοποίηση τους ΑΛΛΑ και την σωστή επαφή βαλβίδας με την έδρα της για την αποτελεσματική ψύξη της  :duim:
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Μαρτίου 26, 2016, 04:27:30 μμ
o dinse έχει της εισαγωγής εδώ (http://www.stein-dinse.biz/Moto-Guzzi/Motor/Valves-guides-springs/Einlassventil-V35-2-Imola-30-6mm::8210.html)
ο gawa της εξαγωγής  εδώ (http://www.gawa-guzzi.de/firma_frame_eng.html)

Του gawa του έστειλα mail και για τις δυο και περιμένω...
Ερώτηση τώρα κουλή...
Γιατί τα μεγέθη μου είναι διαφορετικά από ότι δίνει ο κατασκευαστής...
Συγκεκριμένα στο official δίνει:

ΙΝΤΑΚΕ: GU 19036021 και σε βιβλιο για το V35ii το GU19036010 
EXH: GU23036100 (TO ΔΙΝΕΙ Ο GAWA) στα 27mm είμαι οκ

Στην εισαγωγής τώρα στη διάμετρο ο dinse λέει 30,6mm ενώ ο GAWA 32.6mm για το 19036050, οι GU13036021 και 19036010 που δίνουν οι κατασκευαστές άγνωστη διάμετρο αλλά και σαν κωδικός δεν υπάρχει. :icon2_furious: :icon2_furious: Έχω στείλει mail για να μετρήσουν.

Τώρα αφού αγοράσω καινούργιες βαλβίδες δε θα πάω και για καινούργιες βάσεις στις κεφαλές;
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: pepanmg στις Μαρτίου 27, 2016, 02:05:19 πμ

Τώρα αφού αγοράσω καινούργιες βαλβίδες δε θα πάω και για καινούργιες βάσεις στις κεφαλές;

Τι εννοείς λέγοντας ¨βάσεις κεφαλής¨, τις έδρες των βαλβίδων ή τους οδηγούς τους?
- Λογικά οι έδρες των βαλβίδων θα φρεζαριστούν και θα ταιριάξουν με τις νέες βαλβίδες (ή τις παλιές στην περίπτωση που χρησιμοποιηθούν οι οποίες όμως θα έχουν φρεζαριστεί). Εάν οι εδρες των βαλβίδων είναι σε τόσο κακή κατάσταση που δεν επιδεχονται φρεζάρισμα....τότε τα πράγματα δυσκολέυουν!! Ναι μπορούν να αντικατασταθούν οι έδρες των βαλβίδων, αλλά τότε το συνολικό κόστος θα πάει αρκετά μακριά!
- Επίσης στο μηχανουργείο-ρεκτιφιέ θα πρέπει να εκτιμήσουν την φθορά και να σε συμβουλέψουν έαν πρέπει να αντικατασταθούν οι οδηγοί των βαλβίδων. Πρώτα πρέπει να εξασφαλίσουμε την σωστή ανοχή της βαλβίδας μέσα στο οδηγό της και μετά προχωράμε και φρεζάρουμε την έδρα της στο καπάκι. Εάν βάλεις καινούργιες βαλβίδες επέμεινε στον αυστηρό έλεγχο των οδηγών και προχώρα σε αντικατάσταση τους εάν έχουν σημαντική φθορά. Είναι σχεδόν άσκοπη η τοποθέτηση καινούργιων βαλβίδων σε φθαρμένους οδηγούς.

Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Μαρτίου 27, 2016, 05:20:18 μμ
Σου έχω πει ότι είσαι μονάκριβος σε αυτά... στο ξαναλέω πάλι...  :icon4_ok: :icon4_ok: Ναι για τους οδηγούς συζητώ και για τις έδρες... αλλά τα απάντησες με τη μια  :icon3_respect: :icon3_respect: :icon3_respect:
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Doom στις Μαρτίου 28, 2016, 10:31:22 πμ
Φώτη οργασμός βλεπω 
τα είπε όλα ο Πέτρος και με εξαιρετική ακρίβεια  :icon3_respect:
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Μαρτίου 28, 2016, 06:33:39 μμ
Χρήστο ναι... γιατί οι μηχανάτζες  θα ασχοληθούν να σου εξηγήσουν; Θα σου πετάξουν τα επιστημονικά τους και μετά θα τους κοιτάς στα μάτια σκεπτόμενος να του ρίξω ένα χάστουκα...!
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Απριλίου 12, 2016, 09:14:22 μμ
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/ACA14593-9DD4-4999-AEDB-CFD4DCFC32AC_zpsfndqxtfg.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/ACA14593-9DD4-4999-AEDB-CFD4DCFC32AC_zpsfndqxtfg.jpg.html)

(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/B385CB54-FDB4-419B-BA93-ADB40F9C41B9_zpsjhf30dqb.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/B385CB54-FDB4-419B-BA93-ADB40F9C41B9_zpsjhf30dqb.jpg.html)

Το αριστερό μπράτσο του σκελετού έχει τη μεγάλη, ενώ το δεξιό έχει 3-4 τρυπίτσες διάσπαρτες ... Ερώτηση μπορώ να επιδιορθώσώ ή να ξεκινώ να ψάχνω για αντικατάσταση...
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: carcano στις Απριλίου 13, 2016, 08:57:42 πμ
Ωραιες δουλειες

αργα αλλα σταθερα το περπατας...

Στο σκελετο κοιτα την κατασταση διπλα στην τρυπα, και εαν ειναι γερο το κομματι γεμιζεις και κολλας.
Αν οχι, βαλε αλλο, διοτι θα αρχισει να σκορπαει σε καθε κολληση.

 :icon3_goodpost:
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Doom στις Απριλίου 13, 2016, 10:25:43 πμ
Εχω δυο σε καλή κατάσταση, πες μου πως θες να τα παρεις
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Φεβρουαρίου 19, 2017, 11:47:48 πμ
Πέρασε καιρός, αλλάξαμε και γκαράζ γιατί δε χωρούσαμε πολλοί εκεί μέσα, δύσκολο εγχείρημα μέχρι να βρεις και να μεταφέρεις ένα γκαράζ. Όμως έγινε και σιγά σιγά από το Γενάρη μέχρι και σήμερα ξεκίνησα και στήνω επιτέλους :drink: :drink: την μικρή κούκλα.

Έτσι μεταφέρθει περίπου αρχές Νοέμβρη το σύστημα...

(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/1900BAB1-D5FA-499E-855D-72589CA6E5BF_zpssatyizge.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/1900BAB1-D5FA-499E-855D-72589CA6E5BF_zpssatyizge.jpg.html)

Ο σκελετός plus πηρούνια και λοιπά συμπαραμαρτούντα ήτο σε μηχανικό προς λύσιμο και καθοδόν για τρίψιμο και βάψιμο... (2 μήνες )
Αμοιβή μηχανικού: 120
Βαφή Σκελετού- Λαιμών κτλπ: 140

(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/2C87D378-6297-4A67-81AB-1A5E5FBA2174_zpsgahpgnda.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/2C87D378-6297-4A67-81AB-1A5E5FBA2174_zpsgahpgnda.jpg.html)

Με τα πολλά και αφού έπεσα με τα μούτρα τέλη Γενάρη αφού πήρα σκελετό και λοιπά βαμμένα ξεκίνησα το δέσιμο και γενικά όλα τα καλούδια της καλωδίωσης αφού ο τύπος τα έβαλε όπου φανεί του λολοστεφανή... Γενικά με το δέσιμο φάνηκαν και άλλες παπάτζες (μερικές φάνηκαν στο λύσιμο... κάτι σωληνάκια αναθυμιάσεων στον αέρα, ένα σωληνάκι σε σχήμα π περιμέτρικά από το κιβώτιο χωρίς αρχή :icon3_respect: :icon3_respect:)
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/91A538D6-D599-46A4-85ED-10ED0F8316D4_zpsl8l7wqvg.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/91A538D6-D599-46A4-85ED-10ED0F8316D4_zpsl8l7wqvg.jpg.html)

(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/EFF711B1-0296-4E0B-8C32-1AFEB8225736_zpsfch83zao.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/EFF711B1-0296-4E0B-8C32-1AFEB8225736_zpsfch83zao.jpg.html)

Γενικά από τη στούκα του καπετάνιου στα πλαινά και το κάτω μέρος του σκελετού που έδωσε ο Χρήστος  :duim: :duim: υπήρχε ένα θέμα γιατί το σύνολο κεντρικό σταντ, πλαινό σταντ, λεβιέ ταχύτητας (είχαν τραβηχτεί με δύναμη για να ξεστραβωσουν) αλλά ευτυχώς με εφαρμογή του κανόνα αργή και σταθερή δύναμη  :icon2_hehe: :icon2_hehe: τα μέρη ήρθαν στη θέση τους. Ο μοχλός της ταχύτητας κατεβαίνει αρκετά χαμηλά αλλά θα το δούμε και αυτό στο μέλλον.

(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/0A53DA6F-B391-4B0A-B81E-06AC52D51A9E_zps3sb2elsf.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/0A53DA6F-B391-4B0A-B81E-06AC52D51A9E_zps3sb2elsf.jpg.html)

Και κάπου εδώ φτάνουμε στις χοάνες... 42mm οι οποίες δυστυχώς δε χωρούσαν με τη μπαταρία τέρας που έχει η κούκλα.... Η θεαματική σε κωμωδία αυτή μέρα ξεκίνησε περίπου ως εξής: 08:35 πηγαίνω και σκάω 100 για τη 53030 τύπου μπαταρία που η Ρόδος δεν είχε και περίμεναμε  με το βαπόρι, 100Ε για τα Μ22 ελαστικά τα οποία ο μάστορας τα έβαλε ανάποδα και έτρεχα να τα αλλάξω... Στο γκαράζ τώρα η χοάνη δεν άφηνε τη μπαταρία να μπεί, οπότε δρόμο οι χοάνες και επιστράτευση του μαμά φίλτρουκουτιού που παρεπιπτόντως από το καλοκαίρι είχε καθαριστεί ευλαβικά. Όμως αμ δε... Τίποτα δε χωρούσε να περάσει, (για όποιον έχει λύσει το φιλτροκούτι να το καθαρίσει ξέρει πολύ καλά ότι δε το ξαναλύνει... :computer-17: :computer-17:) Με τα πολλά και αφού πέσανε μερικές χριστοπαναγίες αφού τα σωληνάκια αναθυμιάσεων ήταν αλλού και αλλού, το  ρακόρ έσπασε στη βάση του κάρτερ και το ρημάδι το σπήρωμα έμεινε μέσα, η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν στη καλωδίωση όπου ο τύπος έβαλε τους πολλαπλασιαστές όπου ήθελε και τα καλώδια στα μπουζιά δεν... Τι θέα, τι φάση... να ανοίγεις πλεξούδα και σιγά σιγά φτού και από την αρχή να περνάς τα καλώδια...  η μεγαλύτερη δε απορία μου είναι το δεματικό κάνει άραγε για όλες τις δουλειές?
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/652D3C4D-2003-4EBE-8B31-AD705FB19741_zpsokxkyh5i.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/652D3C4D-2003-4EBE-8B31-AD705FB19741_zpsokxkyh5i.jpg.html)
Κάπου εδώ και αφού χώρεσαν όλα και στριμώχτηκε το φιλτροκούτι... πήρα μερικές αποφάσεις. Οι σωλήνες αναθυμιάσεων με ένα Υ κατέληξαν με νέο σωληνάκι στο πλαινό σταντ μέχρι να βρεθεί νέο ρακόρ... αλλιώς τόρνος. 45 Ευρώ δε δίνω για το σωληνάκι. Το σπείρωμα βγήκε και μια ωραία αλενόβιδα έκλεισε τη τρύπα. Οι χοάνες είναι για οποιον τις θέλει αρκεί να αλλάξει τις εισαγωγές και να βάλει ίσιες. Στο νετ είδα ότι τις βάζουν απευθείας πάνω στο carb. Από τη μικρή μου εμπειρία γνωρίζω ότι όταν αλλάζεις το σχήμα της εισαγωγής (εννοώ μήκος και σχήμα αλλάζουν όλα στο τρόπο που δουλεύει το μοτέρ. Αποφάσισα να το ερευνήσω περισσότερο δεδομένου ότι οι πληροφορίες είναι περίεργες. Προς το παρών λοιπόν μαμά...
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/5A92DCFE-6093-42C6-AA2A-69033F2E6BEE_zps6kn4mszk.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/5A92DCFE-6093-42C6-AA2A-69033F2E6BEE_zps6kn4mszk.jpg.html)
Στο θέμα σέλα και λοιπά λύγισα σχεδόν τα δυο σημεία που βιδώνει ο πίσω προφυακτήρας. Το σχήμα που θα επιλέξω είναι ένα πλαινό Η θα περάσουν 3 βίδες σε κάθε μεριά τις σέλας (6 τρύπες έχει) η μεσαία θα στηρίξει τη σέλα στο σκελετό ενώ η πίσω μεριά θα στηριξέι σέλα και πίσω φτερό.
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/77940A1A-A2E7-4F04-9D9B-FDE8E3EC7B59_zps4wsjhsjo.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/77940A1A-A2E7-4F04-9D9B-FDE8E3EC7B59_zps4wsjhsjo.jpg.html)
Σε αναμονή λοιπόν για τα "cosmetics" σέλα, φτερά, φλας, πλαινές τριγωνικές βαλίτσες... είπα να βάλω ντεπόζιτο να συνδέσω σωληνάκια και να την ανάψω για να δω αν έβαλα σωστά καλώδια και αν γενικά η μηχανή μετά από 1 1/2 χρόνο ανάψει και δουλεύουν όλα σωστά. Στη σέλα με το ντεπόζιτο εντοπίστηκε ένα κενό μισού δαχτύλου αρκετό να δείχνει από κάτω το δοχείο του πίσω φρένου. Θα μεγαλώσω όμως το Η και ίσως ένα μπροστινό ίσιο κομμάτι καλύψει το σχετικό κενό.
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/77940A1A-A2E7-4F04-9D9B-FDE8E3EC7B59_zps4wsjhsjo.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/77940A1A-A2E7-4F04-9D9B-FDE8E3EC7B59_zps4wsjhsjo.jpg.html)
Η μηχανή εκκίνησε αμέσως με το χαρακτηριστικό μπάσο της ήχο. Καίει υπερβολικό μείγμα και φαίνεται το αβανς να είναι αρκετά ψηλά. Με το φόβο της προανάφλεξης και λοιπά αποφάσισα να αφήσω τα πειράγματα στα καρμπυρατέρ και να ξεκινήσω την επόμενη εβδομάδα με σειρά ως εξής. Αβάνς με έλεγχο του βολάν στο κέντρο -> Αβάνς ελαφρά ψηλά-> Αβάνσ χαμηλά. Τα μπουζιά στο πρώτο 15λεπτο δούλεμα της μηχανής βγήκαν μαύρα, στον έλεγχο σπινθηρισμού τους ήταν οκ. Δοκίμασα κίλυνδρο κίλυνδρο ύπαρχουν διαφορές στο χρόνο που φοβάμαι δυο ενδεχόμενα ή έχουν βγει εκτός πλατίνες κτλπ ή έχουν μπει διαφορετικά τα καλώδια στα μπουζιά. Θα δείξει...
(http://i1381.photobucket.com/albums/ah237/doureios1979a/Mobile%20Uploads/CAA4EF15-1CD8-483F-B5C3-D692EABCB537_zpssufpejl7.jpg) (http://s1381.photobucket.com/user/doureios1979a/media/Mobile%20Uploads/CAA4EF15-1CD8-483F-B5C3-D692EABCB537_zpssufpejl7.jpg.html)
Στη τελευταία φώτο βλέπετε στο πίσω ελαστικό τα Μ22 σε πολλές φώτο στο ιντερνετ οι γραμμές των ελαστικών είναι ανάποδες. Σκέφτομαι μήπως τα έχουν βάλει ανάποδα.
Εν αναμονή λοιπόν των δοκιμών εντός  εβδομάδας, το πρόγραμμα έχει πατρονάρισμα με χαρτόνι για τη βάση της σέλας, κοπή μιας λαμαρίνας για τη βάση. Απόφαση για το τελικό ύψος του πίσω φτερού και φύσικά όλη εβδομάδα θα φύγει με χρονισμό και ρύθμιση καρμπυρατέρ.

Βίβα Guzzi  :icon3_goodpost: :icon3_goodpost:
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: SPONT στις Φεβρουαρίου 19, 2017, 12:51:31 μμ
 :icon2_goodpost:



 :icon3_goodpost:
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Stamatis στις Φεβρουαρίου 19, 2017, 01:38:12 μμ
Πολυ καλη δουλεια. Μπραβο!
Καλα ξετελεματα με τις λεπτομερειες.

Για τα λαστιχα, με καθε επιφυλαξη γιατι εχω χρονια να ασχοληθω με universal εφαρμογες, σαν να θυμαμαι οτι βαζαμε το πισινο αναποδα απο το μπροστινο.
Αυτο ιδεα δεν εχω αν ηταν σωστο, ουτε και θυμαμαι γιατι το καναμε.
Αλλα αφου ειμαι ακομα ζωντανος και σου γραφω, μαλλον δεν ειναι και σοβαρο λαθος αν δεν μπει σωστα.
Αφου δουλευε η συνταγη στη ντακοτα το CB 550 του 80 Αθηνα Θεσσαλονικη με καταιγιδα, η ειμαι υπερηρωας η δεν παιζει ρολο.
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: ΠΟΛΥΣ στις Φεβρουαρίου 19, 2017, 05:16:41 μμ
ωρια δουλεια εκανες,δεν μου λες 2 ερωτησεις,1η τα μηχανικα μερη θα τα βαψεις,αν ναι τι και πως,και 2η μηπως εχεις την μαμα σελα?
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: ο αχαριστος στις Φεβρουαρίου 19, 2017, 06:51:35 μμ
Μπράβο ρε Φώτη ωραία δουλειά :icon3_goodpost:
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Doom στις Φεβρουαρίου 19, 2017, 10:22:56 μμ
Μπράβο για την πρόοδο, πλησιάζεις  :duim:
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: thrylos στις Φεβρουαρίου 20, 2017, 05:14:12 πμ
Φωτη  :icon3_respect: :icon3_respect: :icon3_respect:
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: carcano στις Φεβρουαρίου 20, 2017, 09:45:21 πμ
Αγαπητε φιλε Φωτη


οποιος δεν εχει ριξει καντηλια μονταροξεμονταρωντας ιταλικο
δεν εχει εμπειρια στο μπινελικι....
 :icon2_hehe:

Η μοτο σου εχει βγει πολυ ομορφη...

βλεπω βουρτσισες και το μοτερ/ψαλιδι και βγηκε καλο.

Κοιτα τις πλατινες και δωσε 2-3 μοιρες προπορια....δουλευει καλυτερα ετσι.

Τις χοανες αν δεν τις θελεις, θα τις χρειαστω....δωστες στον Γιωργο/γιατρο οταν κατεβει Ροδο και θα πιασουν τοπο.

Κατ'εμε δωσε το 150αρι και παρε μια Dyna δουλευει πολυ καλυτερα.
Υ.Γ.
ποια μπαταρια 53030 πηρες;
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: Fotis στις Φεβρουαρίου 21, 2017, 06:29:13 μμ
Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια...  :wub: :wub: 

H μπαταρια είναι ανοιχτού τύπου Winner 53030, τη Dyna την έχω ήδη αγοράσει το καλοκαίρι απλά δεν την έχω βάλει ακόμη !!
Θα μιλήσω αυτή την εβδομάδα με το γιατρό μήπως του τις δώσω... (χοάνες)

 :icon3_goodpost: :icon3_goodpost:
Τίτλος: Απ: Το restoration της μικρής v35ii
Αποστολή από: FANIS στις Φεβρουαρίου 21, 2017, 08:02:54 μμ
Φώτη πολύ καλά το πας. Προχώρα! έρχεται καλοκαίρι, η μικρή θα θέλει βόλτες!!  :biggrin: