Ολόιδιο με το 1100, χωρίς το ψυγείο λαδιού. Οπότε:
Η θέση οδήγησης είναι "κάπως"... Η original καρατιμόνα, ανοίγει πολύ τους καρπούς, κουράζει, εγώ το άλλαξα με αυτό του 1200, έχει καλύτερη γωνία, ακόμα και έτσι όμως είναι πολύ μεγάλο και άβολο στα τέρματα. Άλλοι νομίζω βάλανε το τιμόνι του mana? Η σέλα πολύ φαρδιά, ανοίγει πολύ τα πόδια, δυσκολεύει να πατήσεις κάτω, είναι θέμα καθώς άμα αρχίσει να γέρνει ο μπούλης δε σταματάει με τίποτα - ακόμα ενα σημείο που βελτίωσαν στο 1200, έχει πιο στενή σέλα. Με original τιμόνι και σέλα, το μπρος-πισω για να κάνεις πχ επιτόπου είναι λίγο θέμα.
Κουνήματα και άλλα θέματα με κράτημα, δεν έχω καταλάβει, ούτε στην τελική, αντίθετα το θεωρώ τραίνο. Βέβαια δεν έχω και μέτρο σύγκρισης, δεν έχω ιδέα πως πάει πχ το monster... Τα λάστιχα παίζουν ρόλο, με τα michelin power pilot είναι πεταλούδα σε σχέση με τον ελέφαντα που ήταν με τα με τα metzler Μ3.
Εξτραδάκια: To τζαμάκι είναι απαραίτητο, με τα χέρια ανοιχτά μαζεύεται όλος ο αέρας στο στήθος και σε ψηλή ταχύτητα βρίσκεσαι να προσπαθείς να κρατηθείς πάνω στη μηχανή. Το μαμά tank bag είναι όσο χωράει στο χώρο τεπόζιτο-τιμόνι-στήθος. Παραφουσκωμένο σε επιτόπου, πατάνε οι πλαϊνές τσέπες το μπουτόν της μεγάλης στα φώτα ή το kill switch, ανάλογα που τερματίζεις το τιμόνι. Δηλαδή, πιο μεγάλο tank bag δε παίζει. Οι μαμά πλαϊνές βαλίτσες "δένουν" καλά οπτικά άλλα είναι κομματάκι μικρές. Αν αλλάξεις τον θηριώδη σιγαστήρα με το διπλό κέλυφος, βάλε quat-d γιατί έχει καταλύτη που αλλάζει, και είναι (σχετικά) φτηνός. Επίσης, απ'όσο κατάλαβα, αν όχι όλα τα "ψεκαστά", τουλάχιστον το griso χωρίς σιγαστήρα πάει χειρότερα...
Αξιοπιστία: Μάλλον αλεξίσφαιρο όπως το 1100, με τα ίδια χαζά προβλήματα του. Φαντάζομαι θα έχει ίδιο λάθος στο σωληνάκι της αντλίας βενζίνης και ίσως μείνεις μέχρι να το βάλεις σε πιο σωστή θέση, το καλώδιο του σένσορα του λαδιού θα κάνει κακή επαφή, το αισθητήριο θερμοκρασίας κινητήρα θα θέλει λίγη κρέμα, ο λαστιχάς ίσως παρασφίξει καμιά δαγκάνα και σκίσει το σπείρωμα, ή ίσως δε σφίξει σωστά (110Nm) τον πίσω τροχό και φύγουν εν κινήσει τα μπουζόνια, θα σου κάψει ο ήλιος τον υγρό κρύσταλλο του κοντέρ άμα το αφήνεις να λιάζεται... Πάντως μάλλον ΔΕΝ θα έχει τα προβλήματα εκκίνησης των μεγαλύτερων, μιας που τα λεπτά καλώδια και η άστοχη σύνδεση γειώσεων ΔΕΝ θα προβάλουν αρκετή αντίσταση στο λιγότερο ρεύμα που χρειάζεται ο μικρότερος κινητήρας.
Τεχνικά: manual υπάρχουν online, για την ecu υπάρχει άλλο post, θα χρειαστείς ένα σταντ να το κρατάς όρθιο προφανώς απο becker (δε μπαίνει κεντρικό λόγο εξάτμισης). Θα μπεις και στο grisoghetto.com...
Απ'όλα νομίζω το σημαντικότερο είναι να το καβαλήσεις, και μάλιστα να προσπαθήσεις να το στρίψεις επιτόπου σε περιορισμένο χώρο, μπρος πίσω. Αν είσαι εντάξει με αυτό, προχώρα.