Αποστολέας Θέμα: Η νουαζετα...  (Αναγνώστηκε 31299 φορές)

Η νουαζετα...
« στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 03:57:44 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dr.JoHN

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 37
  • Guzzi 100% lover
Μην με ρωτησετε γιατι, κοιταζοντας το, μου εσκασε πριν κατι μηνες το ''ονομα'' της.
Ειχα πει πως δεν θα το εμφανιζα μεχρις οτου να ηταν ετοιμο, μιας και που το θεωρω καπως ''χρουσουζια''.
Αν και καποιοι γνωριζουν για την παρουσια του.
Αποφασισα λοιπον, λογω της οικογενειακης κατανηξεις του Forum να το παρουσιασω.
Λογω ανωτερας βιας, το Project εχει παγωσει και περιμενω να ''καψω τα ριμαδια τα λεφτα μου'' μπας και ζεσταθει ξανα.
Το μηχανακι στηθηκε απο κουτες ανταλλακτικων. Οποτε ''πριν'' και ''μετα'' δεν υπαρχει.
Ο σκελετος του ειναι V35 Imola.

Και καπως ετσι ξεκινησε...







Εστησα τον σκελετο του Imola στο κεντρο του υπογειου... πηρα ενα σκαμπο, καθησα απεναντι του και αρχισα να καπνιζω...
Η διαδικασια αυτη κρατησε πανω απο 20 μερες. Οι γοπες, οταν σκουπισα στο τελος, ηταν πανω απο 80 σε εκεινο το σημειο.
Η ιδεα δεν ειχε ελθει. Δεν ηθελα να κανω αλλο ενα cafe racer. Δεν τα παω καλα με τις μοδες.







Το μηχανακι ηταν χωρις τιμονι και εγω το μετακινουσα απ τα καλαμια, κανοντας διαφορα ακροβατικα για να μην μου πεσει στις ''μανουβρες''.
Μια μερα λοιπον μου επεσε... Θυμωσα τοσο με τον εαυτο μου... Πηρα ενα τιμονι απο ενα enduro που ειχα στο υπογειο και το βιδωσα πανω.
Αμεσως αρχισα να γελαω... να γελαω ασταματητα. Η ιδεα ειχε ερθει. Ειχε ερθει απο το Αμερικα... Το μηχανακι θα γινοταν Flat Track.

Αρχισα λοιπον να αγοραζω πραγματα για τον σκοπο αυτο.
Μεσα στα ανταλλακτικα που μαζεψα, μαζεψα και αυτο... ;D







Κατ' ευθειαν λιγουρευτικα το μοτερ του και τα 750 κ.εκ.
Μετα απο καποια απογευματα δουλειας... κ μια αποπειρα αυτοκτονιας εν αγνοια μου.
Κατεληξα με αυτο...







Η προβες ηταν, και ειναι ατελειωτες, πραγματικα δεν ειναι δυνατον να τις αναφερω.
Ας αναφερω ομως καποια ενδιαφεροντα πραγματα.
Ολοι ξερουμε πως για να βγαλει αλογα το συγκεκριμενο μοτερ ειναι κατι πολυ μα πολυ ακριβο.
(Υπολογιστε καπου στα 2.500e + για να πατε καπου στα 50 με 52 αλογα ροδα)
Ετσι η ιδεα ηταν να βγαλω κιλα απο πανω της...
Εφερα λοιπον 2 ζυγαριες στο υπογειο (μια ακριβειας εως 5kg, και μια εως 120kg) και αρχισα δουλεια.
Αγορασα ενα σασμαν V50 Nato, το μοναδικο σασμαν με μανιβελα. Ετσι πεταξα την μπαταρια και την μιζα.
Οι ζαντες περαν του look, ειναι borrani (ακτινωτες)... Το αποτελεσμα ειναι 1100 gram εμπρος, 900 gram πισω.
Θα μου πει καποιος, σιγα τα ωα.
Οκ, ας εξηγησω:
Οι ζαντες ειναι περιστρεφομενη μαζα. Πραγμα που σημαινει πως -1 gram στην ζαντα, ισοδυναμη με -4 gram απ' την μοτοσυκλετα.
Αυτες οι τιμες αφορουν την μοτοσυκλετα οσο ειναι σταματημενη. Για να μην σας ζαλιζω...
Μετα απο πολλες πολλες πολλες πραξεις, η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα οταν θα κινηται με 150 km/h θα συμπεριφερεται σαν 34kg ελαφρυτερη.
Ετσι, εχουμε καλυτερα φρενα, καλυτερο κρατημα, και καλυτερη επιταχυνση.
Αναρτησεις δεν αλλαξα μιας και που ηθελα το μηχανακι να ειναι λιγο τρομαχτικο...
Ενδεικτικα να πω οτι η ακτινωτη ζαντα με τους δισκους δεν χωραγε καν στο μπροστινο. (175mm offset)
Αλλα ολα αυτα ειναι αλλουνου παπα ευαγγελια.
Αγοραστηκε μια ηλεκτρονικη Silent Hektik η οποια διαβαζει απο στροφαλο και ταιριαξε με τους Silent Hektik πολλαπλασιαστες.
Ενδεικτικα να πω, πως οι μαμισιοι πολλαπλασιαστες στο peak τους εχουν 30-40mj ενεργεια, ενω οι Silekt Hektik αγγιζουν τα 120mj.
Τα καρμπυρατερ πηραν ποδι Dellorto PHBH 30 και στην θεση τους μπηκαν Dellorto PHF 30 με αντλια επιταχυνσης.
(Δεν ηθελα να το παρακανω, μην καιει κιολας...χαχαχαχαχα  :P    ειχα αλλο λογο, θα αναφερθει αργοτερα)
Οι εξατμισεις ειναι Mistral. Τις θεωρω Bestest στα μικρα απο θεμα ηχου.


Πφφφφ... ηδη βαρεθηκα να γραφω... παμε να το δουμε... (εχω κι αλλα, πολλα να γραψω)

















 






Προς το παρον ειμαστε σε αυτο το σημειο...Και οπως ειναι στην φοτο ειναι 141Kg. Βεβαια, εχουμε πολυ, μα πολυ δρομο ακομα....
Αν υπαρχουν αετοπουλα που θελουν περαιτερο ''ζουμερες'' λεπτομεριες για την Νουαζετα, πειτε μου να συνεχισω την ''ξεναγηση''  :P 

Απ: Η νουαζετα...
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 06:57:48 πμ »

Αποσυνδεδεμένος pepanmg

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Get lost on a Moto Guzzi......it's good for you!!
  • Μοτοσυκλέτα: California 1100 SS / Le Mans III / V50 Monza
Πολλά Μπράβο,.......θέλουμε συνέχεια!!!!!!!!  8)               

Απ: Η νουαζετα...
« Απάντηση #2 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 10:51:40 πμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
ιωαννη αισθανομαι ότι τιμησες το φορουμ με αυτή την ημιτελή παρουσιαση

 ξεπερνώντας τις φοβιες και τις προκαταλήψεις σου για την μετεπειτα εξελιξη του εγχειρήματος


ευχομαι η θετικη μας ενεργεια να επιταχυνει την ολοκληρωση του πρωτου? ελληνικου φλατ τρακ γκουτζι


guzziholic

Απ: Η νουαζετα...
« Απάντηση #3 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 10:54:42 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Dr πολυ  ομορφο βγηκε...


Με βαζεις σε πονηρες σκεψεις....
Keep riding.

Απ: Η νουαζετα...
« Απάντηση #4 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 11:14:45 πμ »

Αποσυνδεδεμένος FANIS

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 1036
  • I believe in a twin iron eagle...
  • Μοτοσυκλέτα: Black widow-Bobos
  • Πόλη: Mandello del Loutrakio
Go Jonny Go!!!

Δώσε!!!

Η ζωή είναι ωραία!

Απ: Η νουαζετα...
« Απάντηση #5 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 12:21:14 μμ »

Αποσυνδεδεμένος asotosios

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 1097
  • Τρείς & Ο Κούκος στο Θεατρο της Πραβίου 21...!!!
Γιάννη πολύ καλό μέχρι στιγμής...μπραβο...!!!
Αγωνιούμε για την συνέχεια φυσικά...!!!
Λέσχη περιήγησης (οχι απαραίτητα με μοτοσυκλέτας βάζουμε και βανακι...) και φωτογραφίας...Πραβιου 21 Ρουφ...!!!

Απ: Η νουαζετα...
« Απάντηση #6 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 03:06:07 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Το πρότζεκτ μαμάει!!! Θέλουμε κι αλλο!

Μόνο που θα διαφωνήσω με το μόνο τελικό. Οκ...το βάρος, αλλά το διπλό έχει άλλο ηχο.

Απ: Η νουαζετα...
« Απάντηση #7 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 03:53:51 μμ »

Αποσυνδεδεμένος thrylos

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 857
Προχωρα Γιαννη !
Πολυ ωραια παρουσιαση  8)
MELODY PIPES !

Απ: Η νουαζετα...
« Απάντηση #8 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 05:30:57 μμ »

Αποσυνδεδεμένος KRS

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Guzzi 100% lover
Πολύ μου αρέσει!
Ωραία μπαίνει το φθινόπωρο... 8)

Απ: Η νουαζετα...
« Απάντηση #9 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 07:13:42 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Επαρχος

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 331
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: v7 classic
  • Πόλη: Μυτιλήνη
καλά το πας ....  ;) ;)

Απ: Η νουαζετα...
« Απάντηση #10 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 07:25:24 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Jimlemans

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 263
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: 850 le mans 3 '81,1100 sport '94
Τρελιαρη σε βλεπω του χρονου με πολλα κυπελα!! ;)

Υ.γ.με την φλορετα επρεπε να ξεκινησεις.....
Απανω τους!

Απ: Η νουαζετα...
« Απάντηση #11 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 07:26:48 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Χατζημπούγιας

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 69
  • My Guzzis...My pride!
  • Μοτοσυκλέτα: 850 Le Mans
Γιάννη,

ανεβάζεις το επίπεδο λέμε! Το βλέπω και μου έρχεται κι εμένα να καπνίσω 80 τσιγάρα και να τσαλαβουτήσω στα λάδια και τα γράσσα!
Το τραγανό λιπάκι στην άκρη της μπριτζόλας τρώγεται και πάλι εδώ!

Απ: Η νουαζετα...
« Απάντηση #12 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 07:58:42 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 815
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7 Special
  • Πόλη: Αθήνα
Εξαιρετική ιδέα και προσπάθεια! τελείως διαφορετικό, είμαι σίγουρος οτι θα το παλέψεις μέχρι τέλους

Απ: Η νουαζετα...
« Απάντηση #13 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2014, 08:59:19 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ο αχαριστος

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 833
  • Guzzi 100% lover
ΓΙΑΝΝΗ προχώρα είμαστε μαζί σου ψυχικά και συναισθηματικα
Αξιοπερίεργο είναι το να μπορεί ο καθένας με ευκολία να αναφέρει πόσα υπάρχοντα έχει και να μήν μπορεί να αναφέρει πόσους φίλους έχει.

Απ: Η νουαζετα...
« Απάντηση #14 στις: Σεπτεμβρίου 29, 2014, 12:43:30 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dr.JoHN

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 37
  • Guzzi 100% lover
Κατ' αρχην θελω να πω ενα τεραστιο ευχαριστω σε ολους σας...
Πηρα τετοια δυναμη απο αυτα που γραψατε,
που σημερα ημουν ολη μερα στο υπογειο και δουλευα...  ;D
Να πω μαλιστα οτι το project εχει ηδη αγγιξει τα 2 χρονια, μιας και που τα περιφεριακα που αγοραζοντε ειναι απλησιαστα,
τουλαχιστον για τις ''πλατες'' μου.

Λοιποοοοννν...
Αφου υπαρχει τετοιο ενδιαφερον ας συνεχισουμε... (YEAH!!!)


Και, ας παμε στα φρενα...
Καποτε και μαλλον απο σποντα (οχι τον γνωστο  :P) ,
η Guzzi τοποθετησε μια και μονο μια 16αρα τρομπα πισινη. Ολες οι τρομπες μας (πισω) ειναι 15αρες.
To σπανιο και υποπτο αυτο πλασμα ειναι το εικονιζομενο...



Θα το αναγνωριζετε απο το ''φουσκωμα'' που φτανει μεχρι την πρωτη βιδα...
Αυτη λοιπον ειναι η πισω τρομπα μου, αντι της μαμισιας 15αρας...


Και τωρα αρχιζουν τα ''ωραια'' τα ''πιο ωραια''...
Για δαγκανες, δεν ηθελα να παω στις  Brembo F08  (2 εμβολα, 38mm) , θεωρησα οτι ειναι Too much  για το μικρο...
Κρατησα τις μαμισιες Brembo F05 (2 εμβολα, 32mm)...  Αλλα.... Αλλα μου ελειπε η προσωπικη ''πουτανια''.
Ετσι, και εμπνευσμενος απο το αγωνιστικο Ducati 888...






Τσιμπησα αυτο το δαγκανακι.... ( ''δαγκανακι'', ο θεος να το κανει... )





Εχει την ιδια δυναμη με την μαμισια Brembo F05...
Εχει και αυτη 2 εμβολα 32 χιλιοστων, Ειναι οσο μισο πακετο τσιγαρων...
Και ζυγιζει  74 γραμμαρια...  Υiiiiihhhaaaaa!!!!
Δεν υπαρχει, πραγματικα.... ;D

Μπροστα εχει παραμεινει η 10.2417.00 Brembo, 13 χιλιοστα... Μια χαρα  8)

Επομενο κεφαλαιο... ΚΟΝΤΕΡ... (πολυ πονος!!!)


Υ.Γ. Manos, για τις εξατμισεις δεν εχω καταλληξει ακομα,
σιγουρα ειναι καλυτερο να ακους απο 2 ηχεια μουσικη, αλλα και τα 4 κιλα...ειναι ενα ποσο... χαχαχα