Forum Guzzisti Hellas
Φόρουμ Guzzisti Hellas => Βίδες και παξιμάδια => Γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stevenson στις Ιανουαρίου 08, 2016, 09:05:37 μμ
-
http://v9.motoguzzi.com/en/ (http://v9.motoguzzi.com/en/)
(http://v9.motoguzzi.com/dist/images/hero.jpg)
Κινητήρες Μoto Guzzi 750 ~ 850cc (Κάντε τις συγκρίσεις στη διάρκεια των χρόνων ...)
Old Tonti-framed 850 engine 850T3 (1975)
844 cc
Bore x Stroke 83 x 78 mm
Parallel valves
59 HP @ 6800 rpm
6,23 kg/m @ 5000 rpm
Compression Ratio 9.5:1
750SP (1989)
743.9 cc
Bore x Stroke 80 x 74 mm
48 HP @ 6600 rpm
6,06 kg/m @ 3200 rpm
Compression Ratio 9.7:1
Breva 850
877 cc
Bore x Stroke 92 x 66 mm
72.1 HP @ 7700 rpm
6,72 kg/m @ 7000 rpm
Compression Ratio 9.8:1
V7 II
744 cc
Bore x Stroke 80 x 74 mm
48 HP @ 6200 rpm
6,1 kg/m @ 2800 rpm
Compression Ratio 10.2:1
V9
853 cc
Bore x Stroke 84 x 77 mm
Angled valves
55 HP @ 6250 rpm
6,32 kg/m @ 3000 rpm
Compression Ratio 10.5:1
-
Έχασε 5 άλογα σε 40 χρόνια καλά είναι. ;D
-
θα ηθελα και τα κιλα τους
-
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί δεν εκμεταλλεύτηκαν όπως έπρεπε τον αστεράτο κινητήρα του BREVA 850;
Φοβερό μοτέρ, με αλογάκια αρκετά, με ωραία εμφάνιση, με πολύ καλή σχέση τιμής/συντήρησης/απόδοσης...
-
Καθε περσι και καλυτερα....
Moto Guzzi V850 Eldorado
Year 1972
Engine-Air cooled, four stroke, V twin, longitudinally mounted, OHV, 2 valve per cylinder.
Capacity 844
Bore x Stroke 83 x 78 mm
Compression Ratio 9.2:1
Induction- 2x 29mm VHB Dell'Orto
Max Power 64 hp @ 6500 rpm
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4N_27bLqrzs (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4N_27bLqrzs)
-
Αυτοί οι κινητήρες δεν είναι σχεδιασμένοι για euro 3 - 4 - 5 - 6 κτλ.
Αν δεν αλλάξει ριζικά η σχεδίαση δεν γίνετε δουλειά. Ανεβάζοντας μόνο τα κυβικά, ανεβαίνει το βάρος ενώ η ιπποδύναμη....
Ψυγειάκια βλέπω στο μέλλον, εκκεντροφόρους επικεφαλής ::)
-
θα ηθελα και τα κιλα τους
Μάλιστα Κε Δημήτρη μας ...
850T3
Dry 211 kg
750SP
Dry 185 kg
BREVA 850
Dry 231 kg
V7 II
Dry 189 kg
V9
Dry +-200 kg