Αποστολέας Θέμα: Καρμπυρατεροκουβέντα  (Αναγνώστηκε 12547 φορές)

Καρμπυρατεροκουβέντα
« στις: Ιουνίου 30, 2015, 02:26:39 μμ »

Αποσυνδεδεμένος vassilis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 28
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: v65
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Αγόρασα για το V65 ένα καινούριο ζευγάρι PHBH 30άρια από Stein-dinse. Με τις εξατμίσεις και τα φίλτρα που φοράει έχω κάνει κάποιες αλλαγές στα ζιγκλέρ αλλά θέλω να ψαχτώ λίγο παραπάνω. Έχει κανείς σας καμιά συμβουλή?

Απ: Καρμπυρατεροκουβέντα
« Απάντηση #1 στις: Ιουνίου 30, 2015, 03:19:58 μμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Πες μας τι νουμερα φορας να σου πουμε.
Εξατμισης και φιλτρο μαμα;
Keep riding.

Απ: Καρμπυρατεροκουβέντα
« Απάντηση #2 στις: Ιουλίου 01, 2015, 03:36:12 μμ »

Αποσυνδεδεμένος vassilis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 28
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: v65
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Εξατμίσεις και φίλτρο σίγουρα όχι μαμά. κεντρικό ζιγκλέρ 125, μάλλον γιαυτό δεν πάει στα ψηλά. Το θέμα μου είναι να μπορέσω να βάλω κάτι κουκλίστικα velocity stacks που έχω...τα καρμπυρατέρ που αγόρασα έχουν τα εξής , slide 45,needle X8, atomiser 268T,idle jet 38,choke jet 60 floatvalve 9010.1 και float 9.5 grams.Main jet είχαν 105 και το έκανα 125 αλλά μάλλον θα πάω για παραπάνω. Ακούω προτάσεις.

Απ: Καρμπυρατεροκουβέντα
« Απάντηση #3 στις: Ιουλίου 01, 2015, 07:27:36 μμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
main 140 και τελειωσες
Keep riding.

Απ: Καρμπυρατεροκουβέντα
« Απάντηση #4 στις: Ιουλίου 09, 2015, 04:04:38 μμ »

Αποσυνδεδεμένος vassilis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 28
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: v65
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Άμα αγοράζεις ιταλικά καρμπυρατέρ αυτά παθαίνεις...το ολοκαίνουριο αριστερό μου ντελλόρτο κατά περιόδους βραχυκύκλωνε το μπουζί. Νταξ, άμα το φλοτεράκι του ήταν τρύπιο και γέμιζε βενζίνη - το μέσα από τα δύο, για να μη φαίνεται και εύκολα - πως να μη το βραχυκυκλώνει...Τέλος καλό όλα καλά, έβαλα και 140άρια ζιγκλέρ και όλα βαίνουν καλώς. Αργότερα θα παίξει και παραπάνω σκάλισμα σε δυναμόμετρο γιατί εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.

Απ: Καρμπυρατεροκουβέντα
« Απάντηση #5 στις: Ιουλίου 09, 2015, 04:58:27 μμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Χαιρομαι που σου δουλεψε...


αντε να βλεπουμε και καμια φωτο...
Keep riding.

Απ: Καρμπυρατεροκουβέντα
« Απάντηση #6 στις: Ιουλίου 09, 2015, 11:06:38 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 815
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7 Special
  • Πόλη: Αθήνα
Ωραία  ;D

Απ: Καρμπυρατεροκουβέντα
« Απάντηση #7 στις: Ιουλίου 10, 2015, 12:06:14 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Άντε να το κάνουμε και καμιά βόλτα.  ::)
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: Καρμπυρατεροκουβέντα
« Απάντηση #8 στις: Ιουλίου 10, 2015, 10:59:10 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 217
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
Άμα αγοράζεις ιταλικά καρμπυρατέρ αυτά παθαίνεις...το ολοκαίνουριο αριστερό μου ντελλόρτο κατά περιόδους βραχυκύκλωνε το μπουζί. Νταξ, άμα το φλοτεράκι του ήταν τρύπιο και γέμιζε βενζίνη - το μέσα από τα δύο, για να μη φαίνεται και εύκολα - πως να μη το βραχυκυκλώνει...Τέλος καλό όλα καλά, έβαλα και 140άρια ζιγκλέρ και όλα βαίνουν καλώς. Αργότερα θα παίξει και παραπάνω σκάλισμα σε δυναμόμετρο γιατί εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.
δεν μου λες μηπως εχεις το δεξι το παλιο?

Απ: Καρμπυρατεροκουβέντα
« Απάντηση #9 στις: Ιουλίου 13, 2015, 08:04:16 πμ »

Αποσυνδεδεμένος vassilis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 28
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: v65
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Τα έχω και τα δυο τα παλιά....απλά είναι λυμένα όσο πάει και έχουν κολλημένα τα σλάιντ τους και τα δυο. Εδώ και δυο βδομάδες προσπαθώ να τα ξεκολλήσω με WD40 αλλά μάταια. Αν δεν δουλέψει και αυτό το ειδικό υγρό για καθάρισμα καρμπυρατέρ, θα τα πάω για ultrasonic.

Απ: Καρμπυρατεροκουβέντα
« Απάντηση #10 στις: Ιουλίου 14, 2015, 10:18:52 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 217
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
Τα έχω και τα δυο τα παλιά....απλά είναι λυμένα όσο πάει και έχουν κολλημένα τα σλάιντ τους και τα δυο. Εδώ και δυο βδομάδες προσπαθώ να τα ξεκολλήσω με WD40 αλλά μάταια. Αν δεν δουλέψει και αυτό το ειδικό υγρό για καθάρισμα καρμπυρατέρ, θα τα πάω για ultrasonic.
παντος ενδιαφερομε για το ενα η και τα δυο,πες μου αμα ειναι και κανονιζουμε.