Forum Guzzisti Hellas

Φόρουμ Guzzisti Hellas => Moto Guzzi 24/7 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stamatis στις Απριλίου 01, 2017, 02:45:22 μμ

Τίτλος: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
Αποστολή από: Stamatis στις Απριλίου 01, 2017, 02:45:22 μμ

(http://catalog-moto.com/wp-content/uploads/2014/3/guzzi-tt-350-monoshock-prototype_8.jpg)


ΝΤΧ.
Ήδη το 1986, την εποχή της ακμής των αφρικανικών μαραθωνίων όπως τα Paris-Dakar και Ράλι Φαραώ, η εταιρεία του Mandello del Lario έβαλε αυτό το διακριτικό για να πιστοποιήσει τα Moto Guzzi των μεγάλων ταξιδευτών, μοντέλα που κατέκτησαν αποδοχή αξιοσημείωτη τόσο, ώστε να παραχθούν για περισσότερο από μία δεκαετία.

Σήμερα αυτά τα τρία γράμματα επιστρέφουν για να χαρακτηρίσουν την πιο εξειδικευμένη και περιπετειώδη έκδοση της εταιρείας με τον νέο κινητήρα των 1400 κυβικών και 16 βαλβίδων, σε μια μοτοσυκλέτα που σηματοδοτεί  την επιστροφή της Moto Guzzi στον τομέα των maxi enduro.

Από αυτήν τη σύγχρονη και αναβαθμισμένη τεχνολογικά αφετηρία, πήρε σάρκα και οστά ένα νέο concept μοτοσυκλέτας χωρίς όρια, ικανής και μυώδους, ισχυρής και ανυπότακτης.

Μία εικόνα που γεννά η στιβαρή «θωράκιση» που περιβάλλει τη φόρμα του Moto Guzzi NTX, αποτελούμενη από προστατευτικά για κάρτερ, κινητήρα, μανέτες και χέρια, ώστε να προστατέψει τη μοτοσυκλέτα και τον αναβάτη κατά την οδήγηση από τα απρόβλεπτα περιστατικά κάθε διαδρομής.
Εντυπωσιακά, όσο και αποτελεσματικά και καλοφτιαγμένα, οι αλουμινένιες βαλίτσες και οι συμπληρωματικοί προβολείς αλογόνου ολοκληρώνουν το πολυτελές «πακέτο» εξοπλισμού του νέου NTX, που μπορεί να εμπλουτισθεί ακόμα περισσότερο μέσα από έναν πλούσιο κατάλογο εξοπλισμού κατά παραγγελία, όπως για παράδειγμα το σύστημα πλοήγησης GPS, τα θερμαινόμενα γκριπ στο τιμόνι και, για τους λάτρεις της περιπέτειας, ένα ζευγάρι «χωμάτινων» ελαστικών, με το πίσω σε διαστάσεις 150/70 R17, τοποθετημένο στον τροχό των 4,25 ιντσών του βασικού εξοπλισμού, Bluetooth με σύνεση για τηλέφωνο και τηλεμετρία, όπως επίσης ρυθμιζόμενες υδραυλικές αναρτήσεις και το νέο πρωτοποριακό σύστημα της Guzzi που ονομάζεται Terra.

To Terra, με 15 αισθητήρες επάνω στη μοτοσυκλέτα, μπορεί να διακρίνει τις οδικές και οδηγικές συνθήκες και να προσαρμόσει την λειτουργία του κινητήρα και αναρτήσεων ανάλογα, για χώμα, ταξίδι, πόλη ή ακόμα και ανάβαση με ένα εξελιγμένο αντισπίν σύστημα της Bosch.

Στην καρδιά του κινητήρα των 1.400 κυβικών και 16 βαλβίδων, φωλιάζουν 145 άγρια άλογα και 24 κιλά ροπής που περιμένουν να τα δαμάσετε.
Επιπλέον στοιχεία είναι ο ψεκασμός πολλαπλών σημείων καθώς και η επιλογή του sport kit, με εξατμίσεις Lafranconi και ειδικά σχεδιασμένο φιλτρο, που ανεβάζουν την αδρεναλίνη στα ύψη.

Καλό μήνα σε όλους.
 
Τίτλος: Απ: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
Αποστολή από: guzzonord στις Απριλίου 01, 2017, 03:26:14 μμ
Αυτο στη φωτο ειναι καποιο κονσεπτ που ειχε παρουσιαστει πριν μερικα χρονια με τον 1200 κινητηρα.

16βαλβιδο δικυλινρο :icon4_questions: κατι δε μου καθεται καλα  :icon2_hehe:
Τίτλος: Απ: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
Αποστολή από: Stamatis στις Απριλίου 01, 2017, 03:52:30 μμ
👌ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
Τίτλος: Απ: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
Αποστολή από: SPONT στις Απριλίου 01, 2017, 08:39:21 μμ
και υδροψυκτο :icon2_hehe:


καλο μηνα :drink:
Τίτλος: Απ: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
Αποστολή από: FANIS στις Απριλίου 01, 2017, 10:57:58 μμ
ΚαρTerra άμοιρε γκουτσίστα...

 :icon4_laughter: :icon4_laughter: :icon4_laughter:
Τίτλος: Απ: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
Αποστολή από: Doom στις Απριλίου 01, 2017, 11:13:09 μμ
Άκουσα για 146 άλογα,  145 είναι λίγα :Think:
Τίτλος: Απ: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
Αποστολή από: Kostas V7 classic στις Απριλίου 02, 2017, 06:48:20 πμ
με 8 βαλβιδες στο κυλινδρο και λιγα ειναι τα αλογα..... :mockery-057:
Τίτλος: Απ: Και όμως, το StelvioNTX θα ξαναζήζει, απλά ως ΝΤΧ!
Αποστολή από: pepanmg στις Απριλίου 07, 2017, 11:21:41 πμ
Εγώ άκουσα ότι ήταν πρωταπριλιά....και μετά ηρέμησα!!!!! :icon4_laughter: