Σβήνω εντελώς...γυρνάω κάνει τσεκ ακούγετε και η τρόμπα και τιποτις...
Ανοίγω ταπα κολλάω αυτί (μετα απο παρότρυνση του ιατρού των guzzi (ηρακλη)...και ήχος κανονικά αλλα και σαν καζανάκι που στάζει...
99% έχει βγει το κοντό σωληνάκι από την τρόμπα. Ή έχει κοπεί. Άλλη @@ριά αυτή, δε φαίνεται στις φωτό, αλλά στην έξοδο της τρόμπας, δίπλα στο στόμιο που μπαίνει το σωληνάκι, έχει κάτι εξογκώματα. Οπότε, δε χωράει να μπει σωληνάκι υψηλής πίεσης και στο Griso είχε λεπτό - "κανονικό". Το λεπτό όμως, καθώς ξεραίνεται με τον καιρό σκληραίνει, και με την ταλάντωση που κάνει το φίλτρο, κόβεται.
Το δύσκολο είναι να βγάλεις το ντεπόζιτο από τη μηχανή. Το βάλε - βγάλε την αντλία από το ντεπόζιτο είναι πανεύκολο, μετά την 3η φορά, θα το κάνεις ακόμα και με γεμάτο ντεπόζιτο
Με την ευκαιρία, καθάρισε και το ντεπόζιτο, όλο και κάποια σκουπίδια θα έχει μέσα.
Όσο για τη στερέωση, δε το βλέπω να γίνεται αυτό που έκανα στο Griso. Στη φωτό φαίνεται ο μετρητής στάθμης (που υποθέτω ότι είναι αυτό το άσπρο πράμα) να είναι στερεωμένος πάνω στην αντλία με δυο νίκελ τσέρκια. Αν τον γυρίσεις ώστε να κατεβάσεις το φίλτρο για να το στερεώσεις στην αντλία, θα αυξηθεί το πλάτος του συστήματος, και δε θα χωράει να περάσει από το άνοιγμα του ντεπόζιτου. Αν ο μετρητής δεν είναι "ψεύτικος", ίσως μπορείς να δέσεις το φίλτρο σε αυτόν, αλλιώς... πατέντα? Δένεις λαμάκι στην αντλία και το φίλτρο στο λαμάκι?
Πρέπει πάντως, να στερεωθεί το φίλτρο, αν μείνει να ταλαντώνεται πάνω στο σωληνάκι, το σωληνάκι ή θα βγαίνει ή θα κόβεται.