Αποστολέας Θέμα: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα  (Αναγνώστηκε 230831 φορές)

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #150 στις: Απριλίου 12, 2015, 10:29:14 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Ο Βαγγέλης είναι πολύ καλός για σκούτερ και βέσπες. Μέχρι εκεί. Δεν κατάφερε να περάσει ένα σινεμπλόκ που ερασιτέχνες αλλάζουν στην αυλή τους....

Το γκούτσι δεν θα τον άφηνα ούτε να το κοιτάξει. Έχω τις χειρότερες εμπειρίες από αυτό το συνεργείο. Σου έχω προτείνει μάστορα στο Ωραιόκαστρο έχετε μιλήσει κιόλας.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #151 στις: Απριλίου 12, 2015, 11:40:32 πμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες
Λάδι στο κιβώτιο αλλαξε?
Υγρό συμπλέκτη αλλαξε?
Χρόνια πολλά καταρχήν. Χριστός Ανέστη παιδιά. Γεροί να μαστε πρώτα και να ανταμώνουμε όποτε μπορούμε. Άλλαξα και λαδι στο κιβώτιο και υγρό συμπλέκτη που ήταν λάσπη.
Ο Βαγγέλης είναι πολύ καλός για σκούτερ και βέσπες. Μέχρι εκεί. Δεν κατάφερε να περάσει ένα σινεμπλόκ που ερασιτέχνες αλλάζουν στην αυλή τους....

Το γκούτσι δεν θα τον άφηνα ούτε να το κοιτάξει. Έχω τις χειρότερες εμπειρίες από αυτό το συνεργείο. Σου έχω προτείνει μάστορα στο Ωραιόκαστρο έχετε μιλήσει κιόλας.
Δημήτρη ναι, εκεί ήταν να πάω αλλά ήθελα να το περάσει και στο axone οπότε είπα να πάω αντιπροσωπεία. Στο επόμενο δεν ξέρω μάλλον θα πάω Ωραιόκαστρο αφού τόσο εσύ όσο και ο Σώτος αυτόν μου πρότεινε. Πάντως έχω έναν ψιλό ήχο στις λακούβες μετά το σερβις που με προβληματίζει. Κάτι σαν πλαστικό, τσικ στις μεγάλες αναταράξεις.


Θα σου πω εγώ, λοιπόν γυρνώντας από μπάρι -πάτρα πάμε Λυμπερόπουλο να στο τοποθετήσει ο Ηρακλής
Τι λες Χάμπο?

Πανίκα μ' αφενός η Ιταλία μοιάζει για μένα στενάχωρα μακριά αφετέρου αν τα καταφέρω τελικά θα κατεβώ Ηγουμενίτσα. Θα ψαχτώ πάντως κάπως να το περάσω εδώ Σέρρες. Εχω κανονίσει και την αλλαγή καλωδίων με χοντρότερα, όπως είχε γράψει ο Μάνος. Ο άλλος Μπάμπης που είχε θέμα διαρροής ρεύματος με αλλαγή καλωδίωσης έχει σταθερά πάνω απο 14Volt

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #152 στις: Απριλίου 19, 2015, 12:29:45 πμ »

Αποσυνδεδεμένος lxar

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 259
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100
  • Πόλη: Σέρρες

Θα σου πω εγώ, λοιπόν γυρνώντας από μπάρι -πάτρα πάμε Λυμπερόπουλο να στο τοποθετήσει ο Ηρακλής
Τι λες Χάμπο?

Πανίκα μ' τωρα είδα το μήνυμα. Χρόνια πολλά και όμορφα. Άγνωσται αι βουλαί της υγείας ακόμη για το ταξίδι. Θα σας ρωτήσω τι και πως για να το επιχειρήσω εδώ με κανα 2 φίλους αφού λέτε πως είναι εύκολο

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #153 στις: Μαΐου 15, 2015, 08:59:24 μμ »

Αποσυνδεδεμένος asotosios

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 1097
  • Τρείς & Ο Κούκος στο Θεατρο της Πραβίου 21...!!!
Και μαλλον έμεινα απο τρόμπα βενζίνης...

Γαμω γαμω τον μουσολινι τους μέσα...
Έσπρωχναν την γομάρα κανά χλμ και τα τελευταια 100μετρα στην ανηφόρα...
Λέσχη περιήγησης (οχι απαραίτητα με μοτοσυκλέτας βάζουμε και βανακι...) και φωτογραφίας...Πραβιου 21 Ρουφ...!!!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #154 στις: Μαΐου 15, 2015, 09:18:06 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
Μάλλον δεν έμεινες από τρόμπα αλλά απλά έφυγε το σωληνάκι απο τη θέση του. Το έχω πάθει 3 φορές. Συγκεκριμένα, από μαμά, η τρόμπα σπρώχνει μέσα από ένα κοντό σωληνάκι προς το φίλτρο που είναι από πάνω της, και μετά το φίλτρο, η βενζίνη πάει προς τα κάτω μέσα από ένα μακρύτερο (και καλύτερο) σωληνάκι. Ε, το σωληνάκι που πάει απο τη τρόμπα προς τα φίλτρο, φεύγει. Από τη μια η πίεση της βενζίνης που την κοντράρει το φίλτρο, από την άλλη το ίδιο το φίλτρο που στηρίζεται (και κουνιέται) πάνω σε αυτό το σωληνάκι... ε, κάποια στιγμή βγαίνει.

Τούμπα το ντεπόζιτο, βγάζεις τρόμπα, ξαναβάζεις σωληνάκι στη θέση του και οκ..

Εγώ έκανα μια αλλαγή στη διευθέτηση των εξαρτημάτων, ελπίζω η φωτό να είναι αντιληπτή... το μακρύ σωληνάκι στην τρόμπα για να "γυρίσει" τη βενζίνη προς τα κάτω, το φίλτρο με φορά προς τα κάτω, στηρίζεται στο κοντό που τώρα πάει προς την έξοδο. Και ένα έξτρα σφιχτηράκι που δένει το φίλτρο πάνω στην τρόμπα για να μην κουνιέται και βγαίνει. Μέχρι στιγμής δε ξαναβγήκε... (από τον Οκτώβρη)







Βρήκα αυτή τη φωτό, το δικό σου είναι έτσι ? :



Αυτό το άσπρο κυλινδρικό πράμα, μάλλον είναι ο μετρητής στάθμης. Άμα σε παίρνει να τον γυρίζεις κάπως, ώστε να στερεώσεις το φίλτρο να μη κουνιέται σα σημαία πάνω από την τρόμπα...

« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 15, 2015, 09:38:11 μμ από DonRodrigo »
il capo dei bravi

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #155 στις: Μαΐου 15, 2015, 11:33:34 μμ »

Αποσυνδεδεμένος asotosios

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 1097
  • Τρείς & Ο Κούκος στο Θεατρο της Πραβίου 21...!!!
Να σαι καλα...και μακάρι να ειναι αυτο...
Μαλλον κυριακη η εξπρές ξεφορτώνει στην γιάφκα νοτίων προαστίων...

Το περίεργο ειναι οτι πάω να ξεκινήσω απο το φανάρι και έσβησε...
Πάω να ξαναβαλτω μίζιες και τίποτα...
Σβήνω εντελώς...γυρνάω κάνει τσεκ ακούγετε και η τρόμπα και τιποτις...
Ανοίγω ταπα κολλάω αυτί (μετα απο παρότρυνση του ιατρού των guzzi (ηρακλη)...και ήχος κανονικά αλλα και σαν καζανάκι που στάζει...
Η μαμάκια ειναι οτι δεν εχω χρόνο να την σκαλίσω...την χρειαζομαι καθημερινά...
Λέσχη περιήγησης (οχι απαραίτητα με μοτοσυκλέτας βάζουμε και βανακι...) και φωτογραφίας...Πραβιου 21 Ρουφ...!!!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #156 στις: Μαΐου 16, 2015, 12:51:46 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 815
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7 Special
  • Πόλη: Αθήνα
Γραμμένο καιρό τώρα, αλλά τελικά επικαιρο.

https://www.guzzista.gr/arthra/texnika-technical/antlia-benzines.html

Άμα δεν σκαλίσεις, με τα πόδια θα πηγαίνεις για ένα παλιοσωληνάκι

στην Breva σειρά ευπαθές είναι και το φίλτρο βενζίνης (εκτός αν το έχεις αλλάξει ήδη)

 σπάει και μένεις κάγκελο

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #157 στις: Μαΐου 16, 2015, 10:15:32 πμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη

Σβήνω εντελώς...γυρνάω κάνει τσεκ ακούγετε και η τρόμπα και τιποτις...
Ανοίγω ταπα κολλάω αυτί (μετα απο παρότρυνση του ιατρού των guzzi (ηρακλη)...και ήχος κανονικά αλλα και σαν καζανάκι που στάζει...


99% έχει βγει το κοντό σωληνάκι από την τρόμπα. Ή έχει κοπεί. Άλλη @@ριά αυτή, δε φαίνεται στις φωτό, αλλά στην έξοδο της τρόμπας, δίπλα στο στόμιο που μπαίνει το σωληνάκι, έχει κάτι εξογκώματα. Οπότε, δε χωράει να μπει σωληνάκι υψηλής πίεσης και στο Griso είχε λεπτό - "κανονικό". Το λεπτό όμως, καθώς ξεραίνεται με τον καιρό σκληραίνει,  και με την ταλάντωση που κάνει το φίλτρο, κόβεται.

Το δύσκολο είναι να βγάλεις το ντεπόζιτο από τη μηχανή. Το βάλε - βγάλε την αντλία από το ντεπόζιτο είναι πανεύκολο, μετά την 3η φορά, θα το κάνεις ακόμα και με γεμάτο ντεπόζιτο  :P Με την ευκαιρία, καθάρισε και το ντεπόζιτο, όλο και κάποια σκουπίδια θα έχει μέσα.

Όσο για τη στερέωση, δε το βλέπω να γίνεται αυτό που έκανα στο Griso. Στη φωτό φαίνεται ο μετρητής στάθμης (που υποθέτω ότι είναι αυτό το άσπρο πράμα) να είναι στερεωμένος πάνω στην αντλία με δυο νίκελ τσέρκια. Αν τον γυρίσεις ώστε να κατεβάσεις το φίλτρο για να το στερεώσεις στην αντλία, θα αυξηθεί το πλάτος του συστήματος, και δε θα χωράει να περάσει από το άνοιγμα του ντεπόζιτου. Αν ο μετρητής δεν είναι "ψεύτικος", ίσως μπορείς να δέσεις το φίλτρο σε αυτόν, αλλιώς... πατέντα? Δένεις λαμάκι στην αντλία και το φίλτρο στο λαμάκι?

Πρέπει πάντως, να στερεωθεί το φίλτρο, αν μείνει να ταλαντώνεται πάνω στο σωληνάκι, το σωληνάκι ή θα βγαίνει ή θα κόβεται.
il capo dei bravi

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #158 στις: Μαΐου 16, 2015, 10:32:12 πμ »

Αποσυνδεδεμένος FANIS

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 1036
  • I believe in a twin iron eagle...
  • Μοτοσυκλέτα: Black widow-Bobos
  • Πόλη: Mandello del Loutrakio
99,9% έχει βγει το σωληνάκι όπως λέει ο DonRodrigo και ο Doom...


Doom θυμάσαι στο Ναύπλιο? το ίδιο είχε πάθει και η Cali....
Η ζωή είναι ωραία!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #159 στις: Μαΐου 16, 2015, 10:41:47 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 815
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7 Special
  • Πόλη: Αθήνα
Αν θυμάμαι?  ;D

επισκευή με θέα το Μπούρτζι, νόμιζαν οτι κάναμε σεμινάριο

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #160 στις: Μαΐου 16, 2015, 10:01:13 μμ »

Αποσυνδεδεμένος asotosios

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 1097
  • Τρείς & Ο Κούκος στο Θεατρο της Πραβίου 21...!!!

Σβήνω εντελώς...γυρνάω κάνει τσεκ ακούγετε και η τρόμπα και τιποτις...
Ανοίγω ταπα κολλάω αυτί (μετα απο παρότρυνση του ιατρού των guzzi (ηρακλη)...και ήχος κανονικά αλλα και σαν καζανάκι που στάζει...


99% έχει βγει το κοντό σωληνάκι από την τρόμπα. Ή έχει κοπεί. Άλλη @@ριά αυτή, δε φαίνεται στις φωτό, αλλά στην έξοδο της τρόμπας, δίπλα στο στόμιο που μπαίνει το σωληνάκι, έχει κάτι εξογκώματα. Οπότε, δε χωράει να μπει σωληνάκι υψηλής πίεσης και στο Griso είχε λεπτό - "κανονικό". Το λεπτό όμως, καθώς ξεραίνεται με τον καιρό σκληραίνει,  και με την ταλάντωση που κάνει το φίλτρο, κόβεται.

Το δύσκολο είναι να βγάλεις το ντεπόζιτο από τη μηχανή. Το βάλε - βγάλε την αντλία από το ντεπόζιτο είναι πανεύκολο, μετά την 3η φορά, θα το κάνεις ακόμα και με γεμάτο ντεπόζιτο  :P Με την ευκαιρία, καθάρισε και το ντεπόζιτο, όλο και κάποια σκουπίδια θα έχει μέσα.

Όσο για τη στερέωση, δε το βλέπω να γίνεται αυτό που έκανα στο Griso. Στη φωτό φαίνεται ο μετρητής στάθμης (που υποθέτω ότι είναι αυτό το άσπρο πράμα) να είναι στερεωμένος πάνω στην αντλία με δυο νίκελ τσέρκια. Αν τον γυρίσεις ώστε να κατεβάσεις το φίλτρο για να το στερεώσεις στην αντλία, θα αυξηθεί το πλάτος του συστήματος, και δε θα χωράει να περάσει από το άνοιγμα του ντεπόζιτου. Αν ο μετρητής δεν είναι "ψεύτικος", ίσως μπορείς να δέσεις το φίλτρο σε αυτόν, αλλιώς... πατέντα? Δένεις λαμάκι στην αντλία και το φίλτρο στο λαμάκι?

Πρέπει πάντως, να στερεωθεί το φίλτρο, αν μείνει να ταλαντώνεται πάνω στο σωληνάκι, το σωληνάκι ή θα βγαίνει ή θα κόβεται.

Η μαμάκια ειναι οτι η μηχανή ειναι φίσκα στην μπεντζινα...
Επίσης το κόλλημα μου με το ντεπόζιτο ειναι ο πουστης ο σύνδεσμος...επειδή ειμαι λίγο αγαρμπιδης προβλέπω να τον σπάω...και να μένω κανά μήνα χωρις μηχανακι...το οποίο θα μου κόψει τα χέρια μιας και ειναι το μοναδικό μεταφορικό μου μεςω...
Αλλα η λυση θα δωθεί με φόρτωμα αυριο στην οδική...και καφε σε μια εκ των γιάφκων της Αθήνας...και ελπίζω και επισκευή...
Λέσχη περιήγησης (οχι απαραίτητα με μοτοσυκλέτας βάζουμε και βανακι...) και φωτογραφίας...Πραβιου 21 Ρουφ...!!!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #161 στις: Μαΐου 16, 2015, 10:50:10 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
Τυχερέ, και άλλη ευκαιρία - να μάθεις και να κάνεις εξάσκηση στο βάλε - βγάλε το σύνδεσμο.  ;D
Στο Griso πάντως, το ντεπόζιτο βγαίνει μια χαρά και γεμάτο.... ακόμα και όταν είναι τούμπα, δε χάνει - εκτός από λίγο-ελάχιστο από τα μαρκούτσια της υπερχείλισης, ανάλογα της κλίσης του. Αλλά ζωρίζει λόγο βάρους. Είπαμε, μετά απο τις 3 πρότες φορές, θα το κάνεις πανεύκολα...  :P

Πονάει η πρώτη φορά - ειδικά άμα είναι σε 36ωρο...

il capo dei bravi

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #162 στις: Μαΐου 17, 2015, 03:05:19 μμ »

Αποσυνδεδεμένος asotosios

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 1097
  • Τρείς & Ο Κούκος στο Θεατρο της Πραβίου 21...!!!
Φόρτωμα πρωι πρωι και Βούρο για ιατρό των guzzi (Ηρακλή) στην γιάφκα των νοτίων...
Ως σωστός πελάτης...πήγα πριν έρθει ο μάστορας να προμηθευτώ τα απαραίτητα...
Καφεδάκι όπως τον πίνει ο μάστορας...
Με τα πολλα και τα λιγα ο μάστορας εκανε τους πρώτους Ελέγχους και εγω το πρώτο τσιγάρο μιας και δεν ήμουν σε τίποτα χρήσιμος...
Αδειάζουμε καμία 10αρια λίτρα μπεντζινα...καλη μαστουρα δεν μπορω να πω...
Βγάζει τελικά ρεζερβουάρ...και τσουυυυπ με άριστοτεχνικες κινήσεις βγάζει (οχι εγω ο αγαρμπιδης ο Ηρακλής) την τρόμπα...σαν να ξεγεννας αγελάδα ενα πράγμα απο μια σχετικά μικρή ωπη...βγαινει αυτο...


Το πρόβλημα εμφανέστατο...


Κόψιμο εργοστασιακών κολλιεδων...και προσάρτηση νέου ολο μεταλλικού φίλτρου...(αναβάθμιση απο το μαμά εύθραυστο στο σημείο που συναντιέται το μέταλλο με το πλαστικό)...
Προσοχή στην φορα του φίλτρου (μπλε βέλος)...όπως παρακάτω...


Επανατοπεθετηση με αντριστροφες κινήσεις στο ρεζερβουάρ...πλήρωση με την βενζίνη που είχαμε αφαίρεση πριν...
Επανατοποθέτηση ρεζερβουάρ...και Ολα καλα...

Σουβλάκια μπύρες και κουβεντούλα...
Μια όμορφη κυριακη...
Ηρακλη ευχαριστώ πολυ...μου έσωσες απο μεγαλο τράβηγμα...
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 17, 2015, 03:18:36 μμ από asotosios »
Λέσχη περιήγησης (οχι απαραίτητα με μοτοσυκλέτας βάζουμε και βανακι...) και φωτογραφίας...Πραβιου 21 Ρουφ...!!!

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #163 στις: Μαΐου 17, 2015, 03:12:04 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
σας το εχω τονισει επανειλημμένως


στο τελος κερδιζουν οι καλοι ;D
guzziholic

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #164 στις: Μαΐου 17, 2015, 03:30:37 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
Δηλαδή, είχε σκάσει το φίλτρο... Αλλά το καινούργιο φίλτρο, δε στερεώθηκε κάπως? Στέκεται πάνω στο σωληνάκι και πηγαινοέρχεται σα σημαία? Να γίνω Κασσάνδρα?
il capo dei bravi