Αποστολέας Θέμα: Guzzitech ecu tuning  (Αναγνώστηκε 88433 φορές)

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #30 στις: Μαρτίου 23, 2017, 11:50:58 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Είμαι έτοιμος, έχω τον σωστό χάρτη, τον εργοστασιακό χάρτη, κατέβασα το diag, το reader, το writer, τις υπόλοιπες εφαρμογές που δεν ξερω τι κάνουν και έχω το laptop έτοιμο.
Ισως χρειαστεί εναν driver για την επικοινωνία (που δεν θα τον κοτσάρω αν δεν χρειαστεί) και το μόνο που λείπει είναι το καλώδιο.
Αύριο θα ψάξω στην εδώ αγορά μήπως και βρω κάτι για να κάνουμε δουλειά, αλλιώς περιμένω από τον Μάνο αν έχει χρόνο να γίνει η εγκατάσταση.
Σου στέλνω το τηλέφωνό μου για να το έχεις.
Η θα νικήσουμε, η θα πάμε πακέτο όλοι μαζί στον Λύμπε για κινητήρες...
Μέση λύση δεν υπάρχει.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #31 στις: Μαρτίου 24, 2017, 08:20:43 πμ »

Αποσυνδεδεμένος artech

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 38
    • pausiphono
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V7 II Special
  • Πόλη: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα
Καλημέρα!
Αυτό είχα διαβάσει ότι είναι καλό πακέτο με καλώδια. Βέβαια δεν είναι και πολύ φτηνό.
Αλλά αν δεν το έχεις ήδη, πώς διάβασες το χάρτη;
 :icon4_questions:
Φώτης

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #32 στις: Μαρτίου 24, 2017, 09:17:33 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Βρηκα τον στοκ χαρτη απο το net (τελυταιο update που φοραει το δικο μου)και εκανα συγκριση με αυτον που μου εστειλε ο Γκριζος.
Το V7/2 εχει ως τωρα 6 αναβαθμισεις απο το εργοστασιο.
Και βλεπω πως εχει και μια ακομα για την Αμερικη.
Ας ερθουν τα καλωδια και θα την κανω καρβουνο τη Μαρελι.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #33 στις: Μαρτίου 24, 2017, 09:18:55 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Αυτα τα καλωδια πηρα και εγω αλλα μεχρι να ερθουν, τρωω τα νυχια μου
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #34 στις: Μαρτίου 24, 2017, 10:12:53 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Θα πάρω το V65 του φίλου μου του Βασίλη που στάζουν οι "μπεντζίνες" από το καρμπυρατέρ και θα 'ρθω να σας δείξω τι σημαίνει (αν)ομαλή λειτουργία.  :icon4_laughter: :icon4_laughter:


 :icon3_goodpost: for ever
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #35 στις: Μαρτίου 24, 2017, 10:46:02 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Εγω θα παρω δυο ντελορτο και θα δεις που θα παει ο ΜουιΤρια και οι Λαμδα.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #36 στις: Μαρτίου 24, 2017, 10:46:34 πμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
Δοκίμασε κανείς να βάλει δυο σταγόνες γράσο χαλκού στην άκρη του αισθητηρίου θερμοκρασίας κινητήρα?
il capo dei bravi

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #37 στις: Μαρτίου 24, 2017, 11:26:48 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Βγαζει κιτρινο λαμπακι τσεκ εντζιν.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #38 στις: Μαρτίου 24, 2017, 11:34:53 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Ενταξει. Μιλησα και με τους Μπολεκ και Λολεκ στην Αγγλια, θα στειλουν εξπρες το μαραφετι.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #39 στις: Μαρτίου 24, 2017, 04:47:13 μμ »

Αποσυνδεδεμένος artech

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 38
    • pausiphono
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V7 II Special
  • Πόλη: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα
Ψήθηκα κι εγώ (πάλι) και αγόρασα τούτο, γιατί δεν έχω λεφτά για αυτό το λόνελεκ δυστυχώς. Θα έρθει σε κανένα μήνα κι αν είναι πατάτα θα το κάνω κολιέ.
Μέχρι τότε, Σταμάτη, περιμένουμε ενημέρωση όταν με το καλό το μοντάρεις!
Καλό απόγευμα!
Φώτης

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #40 στις: Μαρτίου 24, 2017, 06:01:01 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Μια χαρα εργαλειο. Μην σου πω οτι και το μπολεκλολεκ τετοιο ειναι και το χρεωνουν εξτρα.
Εδω τωρα ψαχνω τηλεφωνο android για να εχω καβατζα για το εξτρα καλωδιο που διαβαζει τα δεδομενα.
Μας εφαγε η λεζαντα με τα αηφον, ολο θεωρια και ουτε ενα ψεκασμο δεν μπορει να ρυθμισει.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #41 στις: Μαρτίου 24, 2017, 06:25:52 μμ »

Αποσυνδεδεμένος artech

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 38
    • pausiphono
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V7 II Special
  • Πόλη: Παλαιό Φάληρο, Αθήνα
Αντίστοιχα κι εδώ που έχω Mac και δεν δουλεύει το tunepro, κοιτάω να βρω parallels και windows για να κάνω δουλειά...
 :biggrin:
Φώτης

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #42 στις: Μαρτίου 25, 2017, 10:14:31 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 815
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7 Special
  • Πόλη: Αθήνα
Δοκίμασε κανείς να βάλει δυο σταγόνες γράσο χαλκού στην άκρη του αισθητηρίου θερμοκρασίας κινητήρα?

Γράσο όχι, θερμική πάστα για υπολογιστή έβαλα, όλα καλά

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #43 στις: Μαρτίου 26, 2017, 11:01:47 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Καλημέρα σε όλους!
Μόλις αναχώρησε ο Μάνος τον οποίο και ευχαριστώ θερμά και του είμαι βαθιά υποχρεωμένος.

Μετά από μια ψυχρολουσία όπου το ένα laptop δεν διάβαζε την ECU, βάλαμε σε δράση ένα πιο σύγχρονο μηχάνημα και όλα δούλεψαν όπως έπρεπε.
Διαβάσαμε τον αυθεντικό χάρτη και τον αποθηκεύσαμε.
Περάσαμε τον καινούργιο επάνω και βάλαμε μπρος αφού πατήσαμε ακριβώς τρία κουμπιά με τη σειρά.
Τόσο απλό, τόσο εύκολο.

Πρώτες εντυπώσεις.
Στο ξεκίνημα (κρύα εκκίνηση) ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.
Τέλος. Η μηχανή κρατάει ένα σταθερό και ψυχωμένο ρελαντί, ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΜΕΣΩΣ (πηδάς επάνω, βάζεις μπρος και φεύγεις).
Τόσο καλύτερα, τόσο πιο ευχάριστα.

Σε μια μικρή βόλτα στο τετράγωνο (με εντελώς κρύο κινητήρα) κανένας δισταγμός, καμία αρρυθμία, τίποτα.
Δουλεύει όπως περιμένουμε όλοι ότι πρέπει να δουλέψει.

Μέχρι τώρα, όλα δείχνουν πως πήγαν καλά.

Αναμείνατε εντυπώσεις από την πρώτη βόλτα που θα γίνει μέσα στην ημέρα.
Φουλάρω και βενζίνη για να έχουμε μια σύγκριση με τον πριν και το μετά (για αυτό θα πρέπει να περιμένουμε βέβαια 250+ χιλιόμετρα).

Για άλλη μια φορά ευχαριστώ τον Μάνο και την παρέα για όλη τη βοήθεια και την φιλική διάθεση.

Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #44 στις: Μαρτίου 26, 2017, 01:09:27 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
 :icon2_goodpost:



 :icon3_goodpost:



ελπιδες .........
guzziholic