Forum Guzzisti Hellas

Φόρουμ Guzzisti Hellas => Moto Guzzi 24/7 => Μήνυμα ξεκίνησε από: FANIS στις Μαρτίου 14, 2017, 09:07:04 μμ

Τίτλος: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: FANIS στις Μαρτίου 14, 2017, 09:07:04 μμ
Ακούω γνώμες...

Χαρακτηριστικά.

Θέλω εμπεριστατωμένη άποψη. Νο σπαμ.
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: thrylos στις Μαρτίου 15, 2017, 07:32:30 πμ
Ενα πολυ καλο MG  :duim:

Στην ουσια ειναι 900 cc

Στα ταξιδια δουλευει με λιγες περισσοτερες στροφες , αλλα ολα τ αλλα σαν 1100 .

Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: Stamatis στις Μαρτίου 15, 2017, 07:36:54 πμ
Θεση οδηγησης ιδανικη για μακρυχερη κοντοποδαρο πιθηκο, κινητηρας που στροφαρει ψηλα και γλυκα, μπροστινο που μαλλον κατι θελει ακομα για να δινει ολη την πληροφορια του δρομου, στριβει αλλα οχι σαν ντουκατι monster, φρεναρει αλλα οχι σαν fazer και ειναι κουναει στα πολλα αλλα λογω γυμνιας ετσι και αλλιως τελικες δεν ειναι στο μενου συχνα.
Ποιοτητα καλη στο χρονο εκτος αν παρκαρεις πεζοδρομιο οποτε να περιμενεις τα κλασικα ξεθωριασματα και τελος για το υλικο της σελας επιβαλεται αλλαγη με gel και γραμμωση αν εισαι σε ηλικια που ο προστατης εχει κανει αισθητη την παρουσια του.
Μηχανολογικα και για βλαβες ας πει αλλος, εγω δεν τοχω.
Συμπερασμα, καλυτερο απο το V7, οχι τοσο καλο οσο η Breva.
Αυτα εχω να σου πω.
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: DonRodrigo στις Μαρτίου 15, 2017, 02:48:57 μμ
Ολόιδιο με το 1100, χωρίς το ψυγείο λαδιού. Οπότε:
Η θέση οδήγησης είναι "κάπως"... Η original καρατιμόνα, ανοίγει πολύ τους καρπούς, κουράζει, εγώ το άλλαξα με αυτό του 1200, έχει καλύτερη γωνία, ακόμα και έτσι όμως είναι πολύ μεγάλο και άβολο στα τέρματα. Άλλοι νομίζω βάλανε το τιμόνι του mana? Η σέλα πολύ φαρδιά, ανοίγει πολύ τα πόδια, δυσκολεύει να πατήσεις κάτω, είναι θέμα καθώς άμα αρχίσει να γέρνει ο μπούλης δε σταματάει με τίποτα - ακόμα ενα σημείο που βελτίωσαν στο 1200, έχει πιο στενή σέλα. Με original τιμόνι και σέλα, το μπρος-πισω για να κάνεις πχ επιτόπου είναι λίγο θέμα.

Κουνήματα και άλλα θέματα με κράτημα, δεν έχω καταλάβει, ούτε στην τελική, αντίθετα το θεωρώ τραίνο. Βέβαια δεν έχω και μέτρο σύγκρισης, δεν έχω ιδέα πως πάει πχ το monster... Τα λάστιχα παίζουν ρόλο, με τα michelin power pilot είναι πεταλούδα σε σχέση με τον ελέφαντα που ήταν με τα με τα metzler Μ3.

Εξτραδάκια: To τζαμάκι είναι απαραίτητο, με τα χέρια ανοιχτά μαζεύεται όλος ο αέρας στο στήθος και σε ψηλή ταχύτητα βρίσκεσαι να προσπαθείς να κρατηθείς πάνω στη μηχανή. Το μαμά tank bag είναι όσο χωράει στο χώρο τεπόζιτο-τιμόνι-στήθος. Παραφουσκωμένο σε επιτόπου, πατάνε οι πλαϊνές τσέπες το μπουτόν της μεγάλης στα φώτα ή το kill switch, ανάλογα που τερματίζεις το τιμόνι. Δηλαδή, πιο μεγάλο tank bag δε παίζει. Οι μαμά πλαϊνές βαλίτσες "δένουν" καλά οπτικά άλλα είναι κομματάκι μικρές. Αν αλλάξεις τον θηριώδη σιγαστήρα με το διπλό κέλυφος, βάλε quat-d γιατί έχει καταλύτη που αλλάζει, και είναι (σχετικά) φτηνός. Επίσης, απ'όσο κατάλαβα, αν όχι όλα τα "ψεκαστά", τουλάχιστον το griso χωρίς σιγαστήρα πάει χειρότερα...

Αξιοπιστία: Μάλλον αλεξίσφαιρο όπως το 1100, με τα ίδια χαζά προβλήματα του. Φαντάζομαι θα έχει ίδιο λάθος στο σωληνάκι της αντλίας βενζίνης και ίσως μείνεις μέχρι να το βάλεις σε πιο σωστή θέση, το καλώδιο του σένσορα του λαδιού θα κάνει κακή επαφή, το αισθητήριο θερμοκρασίας κινητήρα θα θέλει λίγη κρέμα, ο λαστιχάς ίσως παρασφίξει καμιά δαγκάνα και σκίσει το σπείρωμα, ή ίσως δε σφίξει σωστά (110Nm) τον πίσω τροχό και φύγουν εν κινήσει τα μπουζόνια, θα σου κάψει ο ήλιος τον υγρό κρύσταλλο του κοντέρ άμα το αφήνεις να λιάζεται... Πάντως μάλλον ΔΕΝ θα έχει τα προβλήματα εκκίνησης των μεγαλύτερων, μιας που τα λεπτά καλώδια και η άστοχη σύνδεση γειώσεων ΔΕΝ θα προβάλουν αρκετή αντίσταση στο λιγότερο ρεύμα που χρειάζεται ο μικρότερος κινητήρας.

Τεχνικά: manual υπάρχουν online, για την ecu υπάρχει άλλο post, θα χρειαστείς ένα σταντ να το κρατάς όρθιο προφανώς απο becker (δε μπαίνει κεντρικό λόγο εξάτμισης). Θα μπεις και στο grisoghetto.com...

Απ'όλα νομίζω το σημαντικότερο είναι να το καβαλήσεις, και μάλιστα να προσπαθήσεις να το στρίψεις επιτόπου σε περιορισμένο χώρο, μπρος πίσω. Αν είσαι εντάξει με αυτό, προχώρα.
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: FANIS στις Μαρτίου 15, 2017, 03:38:05 μμ
Εχω οδηγική εμπειρία του 1100 στην πίστα των Μεγάρων για αρκετές γύρες... μου άρεσε οδηγικά πάντως και το θέμα στρίψιμο είναι θέμα οδηγού.

Στο θέμα του τιμονιού ήταν όντως κάπως, σε σχέση με την breva 1100 που είχα.

Εχω φάει μια σφαίρα τις τελευταίες μέρες και επειδή είδα το 850 καλογυαλισμένο με στοίχειωσε... δεν με ενδιαφέρει η άνεση, σε αυτό με καλύπτει η Νεβάδα σε μεγάλα ταξίδια και δικάβαλος. Και δεν θέλω να ξαναπάρω breva, εφόσον είχα παλιότερα...

Ψάχνομαι για big block που θα το καβαλάω όταν είμαι μόνος μου ανευ Μαρίνας, να πηγαίνω Μέγαρα  και να το ξεσκίσω και λίγο εμφανισιακά, ξέρετε...
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: DonRodrigo στις Μαρτίου 15, 2017, 04:23:38 μμ
Εχω φάει μια σφαίρα τις τελευταίες μέρες και επειδή είδα το 850 καλογυαλισμένο με στοίχειωσε...

Γιαυτό το είχα άπλυτο όταν ήρθα Λουτράκι, για να μη σε στοιχειώσει  ;)


Ψάχνομαι για big block που θα το καβαλάω όταν είμαι μόνος μου ανευ Μαρίνας, να πηγαίνω Μέγαρα  και να το ξεσκίσω και λίγο εμφανισιακά, ξέρετε...

Έχω την εντύπωση ότι απο τα big block, είναι το καλύτερο για αυτή τη δουλειά. Αρκεί να τα βρεις με την καρατιμόνα.

Και κάτι που ξέχασα πριν, κάγκελα για τον κινητήρα απο becker, του tsuchi στραβώνουν...
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: FANIS στις Μαρτίου 15, 2017, 09:06:12 μμ
 :icon3_respect: :icon3_respect: :icon3_respect: :icon3_respect:
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: corsair στις Μαρτίου 16, 2017, 02:11:33 πμ
Φανη, με κλειστά μάτια. Είναι σαν να καβαλάς αντιεροπορικό και στις στροφές να  προσπαθείς (anetally) να βάλεις τον μπροστινό σου στη μέρμηθα (σκοπευτικό) της τιμονάρας. Θα εκπλαγείς και στο τουριστικό κομμάτι, αφού μπορώ να σου εκμυστηριευτώ την πατέντα για το πανωμαξίλαρο του οπισθίου τμήματος της σέλας (βλεπε ημεροόγιο 2017, απρίλιος). Και για σαμάρια υπάρχει το know how. Να μη σου πω ότι θα ξεχάσεις το nevada. Άντε καλώς να join the club
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: thrylos στις Μαρτίου 19, 2017, 01:42:45 πμ
Ερωτησεις  :icon2_whistle:

1.<Η θέση οδήγησης είναι "κάπως"... Η original καρατιμόνα, ανοίγει πολύ τους καρπούς, κουράζει, εγώ το άλλαξα με αυτό του 1200, έχει καλύτερη γωνία, ακόμα και έτσι όμως είναι πολύ μεγάλο και άβολο στα τέρματα. Άλλοι νομίζω βάλανε το τιμόνι του mana? >

Τα καβαλετα τιμονιου ειναι ιδια στο 1100 και 1200 Griso ?

2.<Η σέλα πολύ φαρδιά, ανοίγει πολύ τα πόδια, δυσκολεύει να πατήσεις κάτω, είναι θέμα καθώς άμα αρχίσει να γέρνει ο μπούλης δε σταματάει με τίποτα - ακόμα ενα σημείο που βελτίωσαν στο 1200, έχει πιο στενή σέλα.>

  Η σελα του 1200 ταιριαζει στο 1100 ?

3. <Αν αλλάξεις τον θηριώδη σιγαστήρα με το διπλό κέλυφος, βάλε quat-d γιατί έχει καταλύτη που αλλάζει, και είναι (σχετικά) φτηνός. Επίσης, απ'όσο κατάλαβα, αν όχι όλα τα "ψεκαστά", τουλάχιστον το griso χωρίς σιγαστήρα πάει χειρότερα...>

Τι ειναι το quat-d ?

4. <Φαντάζομαι θα έχει ίδιο λάθος στο σωληνάκι της αντλίας βενζίνης και ίσως μείνεις μέχρι να το βάλεις σε πιο σωστή θέση>

  Ποια ειναι η σωστη θεση ?

5.<και η άστοχη σύνδεση γειώσεων>

 Ποιες γοιωσεις εχουν συνηθως θεμα ?

Ευχαριστω προκαταβολικως Πετρο  :duim:
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: FANIS στις Μαρτίου 19, 2017, 11:24:55 πμ
Επίσης αλλη μια...

η διαφορά ίππων μεταξύ 1100 και 850 (δεν μιλάμε για το 1200 που σίγουρα είναι το τοπ) φαίνεται στο άνοιγμα του γκαζιού; γιατί ουσιαστικά μεταξύ 850 και 1100 απότι βλέπω στα χαρακτηριστικά, ακόμη και το βάρος είναι το ίδιο οπότε η μόνο διαφορά τους είναι τα αλόγαατα...

Οταν βρεθούμε όλοι μαζί θα ήθελα να προσφερθεί κάποιος με  850 να το κάνω μια βόλτα αν γίνεται....

Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: DonRodrigo στις Μαρτίου 19, 2017, 04:39:09 μμ
1.....
Τα καβαλετα τιμονιου ειναι ιδια στο 1100 και 1200 Griso ?

Νομίζω είναι ίδια (δεν τα έχω μετρήσει κιόλας) - Το τιμόνι του 1200 "έκατσε" μια χαρά στο 1100. Υπόψιν, το τιμόνι του 1200 θέλει και τα δικά του αντίβαρα, ΔΕΝ ταιριάζουν τα αντίβαρα απο τις άκρες του τιμονιού του 1100.

2....
  Η σελα του 1200 ταιριαζει στο 1100 ?

Απ'όσο θυμάμαι την έχει δοκιμάσει ο Πίνδαρος και ταιριάζει. Ξανάβαλε τελικά την μαμά (του 1100), τον βόλευε καλύτερα. Δεν είναι απαραίτητη αλλαγή, εξαρτάται απόλυτα απο τον αναβάτη.

3....
Τι ειναι το quat-d ?

http://www.qdexhaust.it/en/catalogo/moto-guzzi-en/moto-guzzi-griso-850-1100-1200-8v-magnum-serie-slip-on-muffler-in-truncated-cone-titanium/ (http://www.qdexhaust.it/en/catalogo/moto-guzzi-en/moto-guzzi-griso-850-1100-1200-8v-magnum-serie-slip-on-muffler-in-truncated-cone-titanium/)

Μόνο και μόνο γιατί έχω την εντύπωση οτι μπορεί να αντικατασταθεί ο καταλύτης. Εντύπωση. Αν αγόραζα τώρα τελικό, θα έστελνα ενα mail για να επιβεβαιώσουν τη δυνατότητα αλλαγής του καταλύτη και το αν δουλεύει με τον εργοστασιακό "χάρτη" της ECU.
Έχω την termignoni που έδινε η Guzzi (αποκλειστικά), την πήρα για να είμαι σίγουρος οτι δεν θα χρειαστεί αλλαγή ο χάρτης. Πανάκριβη όμως, και άμα χρειαστεί αλλαγή ο καταλύτης.... τον ήπια  :icon2_apologise:. Σίγουρα πάντως, τουλάχιστον το Griso, πάει καλύτερα ΜΕ το σιγαστήρα παρά χωρίς - με ότι τελικό και να έχει.

4. <Φαντάζομαι θα έχει ίδιο λάθος στο σωληνάκι της αντλίας βενζίνης και ίσως μείνεις μέχρι να το βάλεις σε πιο σωστή θέση>
  Ποια ειναι η σωστη θεση ?

Το εργοστάσιο είχε το φίλτρο βενζίνης στηριγμένο πάνω στην αντλία, με ένα σωληνάκι της πλάκας. "Ανέμιζε" και φυσικά έφευγε απο τη θέση του και κοβόταν - έμεινα 3 φορές. Δες https://forum.guzzisti.gr/index.php?topic=70.msg4539#msg4539 (https://forum.guzzisti.gr/index.php?topic=70.msg4539#msg4539)


5.<και η άστοχη σύνδεση γειώσεων>
 Ποιες γειώσεις έχουν συνήθως θέμα ?

https://forum.guzzisti.gr/index.php?topic=231.msg3786#msg3786 (https://forum.guzzisti.gr/index.php?topic=231.msg3786#msg3786)

Νεότερη πληροφόρηση: Το πρόβλημα εκκίνησης οφείλεται (κατα Guzzi) στο λεπτό καλώδιο απο το ρελέ της μίζας προς το μαγνητικό πηνίο-οδηγό της μίζας. Κατα guzzi πρέπει να αποσυνδεθεί και να μονωθεί το υπάρχον, και να περαστεί ένα τουλάχιστον 2,5mm. Μέχρι τώρα, την έβγαλα καθαρή μόνο με την αλλαγή στις γειώσεις.



Επιπλέον -  Για το Griso 1100: Αρ. πλαισίου ώς ZGULS...6M111954 ανακλήθηκε το carc με αριθμό ως 003171. Ο αριθμός του carc είναι κάτω απο το λάστιχο-φυσούνα της αντιστρεπτικής δοκού. Το δικό που αν και το carc είχε μεταγενέστερο νούμερο, εμφάνισε το πρόβλημα - ξέρασε τη βαλβολίνη στο ρόδα. Μη δείτε φωτό, θα φρίξετε, ο Θεός βοηθός, κυριολεκτικά. Καλό είναι να είναι κανείς ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι έχει γίνει η αλλαγή της ανάκλησης. Ομοίως στα Breva 1100 ως ZGULP...6M113250.


Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: manos77 στις Μαρτίου 20, 2017, 10:53:49 πμ
Επίσης αλλη μια...

η διαφορά ίππων μεταξύ 1100 και 850 (δεν μιλάμε για το 1200 που σίγουρα είναι το τοπ) φαίνεται στο άνοιγμα του γκαζιού; γιατί ουσιαστικά μεταξύ 850 και 1100 απότι βλέπω στα χαρακτηριστικά, ακόμη και το βάρος είναι το ίδιο οπότε η μόνο διαφορά τους είναι τα αλόγαατα...

Οταν βρεθούμε όλοι μαζί θα ήθελα να προσφερθεί κάποιος με  850 να το κάνω μια βόλτα αν γίνεται....

To griso 850 πάει όσο η Breva 1100, λόγω κοντίτερων σχέσεων.
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: asotosios στις Μαρτίου 21, 2017, 01:04:45 μμ

Επίσης αλλη μια...

η διαφορά ίππων μεταξύ 1100 και 850 (δεν μιλάμε για το 1200 που σίγουρα είναι το τοπ) φαίνεται στο άνοιγμα του γκαζιού; γιατί ουσιαστικά μεταξύ 850 και 1100 απότι βλέπω στα χαρακτηριστικά, ακόμη και το βάρος είναι το ίδιο οπότε η μόνο διαφορά τους είναι τα αλόγαατα...

Οταν βρεθούμε όλοι μαζί θα ήθελα να προσφερθεί κάποιος με  850 να το κάνω μια βόλτα αν γίνεται....



Σε πολλαπλα ανοιγματα με την κουλομαρια (βλεπε Βάκης) στην προπερσυνη βολτα στα Βορεια...τον ειχα κερασει τσαγακι...ειτε απο σταση ειτε εν κινηση... η μεγαλη διαφορά ηταν μετα τα 140-150 που εκει του ανοιγα και ανοιγα...
3 κυριοι παραγοντες που πρεπει να λαβεις υπ οψιν σου...για τα παραπανω γραφομενα μου...

ο Βακης ειναι κουλος...γυψος...δεν εχει χερια εχει μονο αγκωνες...

ο Βακης ειναι και 60κιλα βαρυτερος μου...(τοτε γιατι πλεον ειναι ακομα περισσοτερα)

ο Βακης ειναι σε πολυ προχωρημενη ηλικια οποτε και εχει αντιδρασεις αντιστοιχες της ηλικιας του...

To griso 850 πάει όσο η Breva 1100, λόγω κοντίτερων σχέσεων.
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: Doom στις Μαρτίου 21, 2017, 08:01:39 μμ
Οι κοντές σχέσεις τι έιναι βρε παιδιά,
βρίσκεις μια κοντή και κάνεις σχέση...και μετά το Guzzi σου γκαζώνει?

...με τρελλάνατε :icon4_questions:
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: thrylos στις Μαρτίου 22, 2017, 12:10:35 πμ
Ευχαριστω για τις απαντησεις Don Πετρο  :duim: :icon3_respect:
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: asotosios στις Μαρτίου 22, 2017, 11:26:36 πμ
Οι κοντές σχέσεις τι έιναι βρε παιδιά,
βρίσκεις μια κοντή και κάνεις σχέση...και μετά το Guzzi σου γκαζώνει?

...με τρελλάνατε :icon4_questions:

Αγαπητε Ντουμ...
εξαρταται την κοντη που θα βρεις για να κανεις σχεση...
θα ελεγα για σιγουρα αποτελεσματα γαζωματος...να προτιμησεις τα κοντοπ@@τ@να...

Παντως ειναι σαρκαστικο ο συνδιασμος λεξεων...γαζωμα και Moto Guzzi δεν βρισκετε...???
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: Oliver στις Μαρτίου 26, 2017, 01:44:39 μμ
ρε συ άσωτε τον είδα και γω αυτόν τον Βακη και νομίζω ότι θέλεις να πεις

Του αρέσει πολύ το τσάι λόγω καταβολών

3 κύριοι παράγοντες που πρέπει να λάβεις υπ όψιν σου...για τα παραπάνω γραφόμενα...

ο Βακης είναι κου( κ )λος...έχει ένα ύψος..σαν αετός σε χαμηλή πτήση, που μαζί με τα χέρια του και τους αγκώνες δένουν αρμονικά σαν φτερά....

ο Βακης με τα 60 του κιλά (συν ή πλην 30 κιλά) προσδίδει την απαραίτητη σταθερότητα που χρειάζεται η μηχανή....

ο Βακης αντιμετωπίζει το οδόστρωμα με μια εξαιρετική ωριμότητα οι δε αντιδράσεις του γλυκαίνουν όλη την οδηγική εμπειρία..

xxx
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: asotosios στις Μαρτίου 26, 2017, 07:49:59 μμ
ρε συ άσωτε τον είδα και γω αυτόν τον Βακη και νομίζω ότι θέλεις να πεις

Του αρέσει πολύ το τσάι λόγω καταβολών

3 κύριοι παράγοντες που πρέπει να λάβεις υπ όψιν σου...για τα παραπάνω γραφόμενα...

ο Βακης είναι κου( κ )λος...έχει ένα ύψος..σαν αετός σε χαμηλή πτήση, που μαζί με τα χέρια του και τους αγκώνες δένουν αρμονικά σαν φτερά....

ο Βακης με τα 60 του κιλά (συν ή πλην 30 κιλά) προσδίδει την απαραίτητη σταθερότητα που χρειάζεται η μηχανή....

ο Βακης αντιμετωπίζει το οδόστρωμα με μια εξαιρετική ωριμότητα οι δε αντιδράσεις του γλυκαίνουν όλη την οδηγική εμπειρία..

xxx

Μαλλον σε άλλον αναφέρεσαι...
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: FANIS στις Απριλίου 02, 2017, 07:58:06 μμ
Σήμερα είχα την ευχαρίστηση να οδηγήσω το υπέροχο πράσινο Tenni griso 1200 4v του Απόστολου Γκλέτσου... όχι του Παύλου  :icon4_laughter: :icon4_laughter:

Περιληπτικά, κάνοντας μια σύγκριση μεταξύ breva 1100 (που την είχα για 60.000 χλμ) , 1200 sport (που το έχω οδηγήσει για κανα μισάωρο)  και griso 1100 2v (που το οδήγησα σε track day στα Μέγαρα), ένα έχω να πω...

ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ  :wub: :wub: :wub: :wub:

Δύναμη άφθονη, ροπή παντού και πάντα, αναρτήσεις ΠΟΙΗΜΑ, έτοιμο όπλο στημένο από το εργοστάσιο για πίστα και στροφές...

Ο ήχος της εργοστασιακης εξάτμισης απλά εκπληκτικός όταν το οδηγάς, δεν υπάρχει λόγος να βάλεις ΚΑΜΙΑ αφτερμαρκετ...

Το αφρώδες της  σέλας  πολύ άνετο και φιλικό με το κωλαράκι του αναβάτη.

Οι αναρτήσεις σφιχτές όσο πρέπει, ακριβείς, το μηχανάκι ξυράφι, τα φρένα του πολύ καλά!

Το μόνο μειονέκτημα που βρήκα είναι η ΘΕΣΗ οδήγησης είναι άνετη μεν αλλά όχι τόσο όσο τα brevoειδή, ίσως σε πολύωρη οδήγηση κουράσει, (σε σύγκριση με τα 340 χλμ σερί που έχω κάνει με την breva 1100) έχει όμως ΟΛΑ τα άλλα που λείπουν...

Απλά καταπληκτικό, το καλύτερο σύγχρονο Big Block  :icon3_respect:

Πάω να παίξω τζόκερ....
 :bike:

 :icon3_goodpost:
Τίτλος: Απ: Moto Guzzi GRISO 850
Αποστολή από: Kostas V7 classic στις Απριλίου 02, 2017, 09:44:55 μμ
 :icon3_goodpost: :icon3_goodpost: