Αποστολέας Θέμα: Guzzitech ecu tuning  (Αναγνώστηκε 82425 φορές)

Guzzitech ecu tuning
« στις: Μαρτίου 22, 2017, 07:01:21 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
http://www.guzzitech.com/store/product/gt-rx-v7-v9-ecu-re-flash-tool/

Προκειται για ενα rom flasher που φορτωνει προγραμμα στον εγκεφαλο της βεσπας εεεε του V7 θελω να πω.
Ο τυπος απο οτι μου εστειλε σε email υποσχεται βελτιωση στα παντα και ενδεικτικα: μηδενικο lag στο γκαζι, καλυτερη καυση, τελειο πρωινο ξεκινημα, αθλητικη κορμοστασια, θεραπεια της στυτικης δυσλειτουργιας και της ποδαγρας.
Μιας και για μοντελα 2013+ δεν υπαρχει λυση στον power commander και στα αλλα εγκεφαλακια που πειραζουν το καυσιμο, (ας οψεται η πατεντα με τον εγκεφαλο απο βεσπα που φοραει το V7/2) λεω να το δοκιμασω.
Το εχει τολμησει κανενας;
Στο φορουμ της εταιρειας, οι τυποι προσκυνανε και μου μυριζει "νοθεια" στην καλπη.

Αποψεις; εναλλακτικες;

Σημειωση: εβγαλα τους αισθητηρες απο τις εξατμισεις και το μηχανακι "γαζωνει".
Αν τελικα το μαραφετι βασιζεται στην ιδια λογικη (ψευτικο σημα στον εγκεφαλο) το θεωρω πεταμενα λεφτα.
Αν οντως "περναει" προγραμμα και δινει αλλο χαρτη στο καυσιμο, τοτε αξιζει.
Αλλα ξεκαθαρη απαντηση απο τον "εφευρετη" δεν πηρα. Ειναι λεει μυστικο.
Στα κατά του λογιζω και το οτι κλειδωνει για ενα συγκεκριμενο μηχανακι και δεν μπορει να χρησιμοποιηθει αλλου. Δηλαδη δεν ειναι κατι που μπορει να μοιραστεις με αλλον.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #1 στις: Μαρτίου 22, 2017, 09:31:23 πμ »

Αποσυνδεδεμένος guzzonord

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 231
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: 1200 Sport
  • Πόλη: Nord
http://www.von-der-salierburg.de/download/GuzziDiag/

 :icon3_goodpost:

Χρειάζεσαι μόνο να αγοράσεις τα καλώδια σύνδεσης https://forum.guzzisti.gr/index.php?topic=539.0

Εγώ έχω πάρει της lonelec και δουλέυει άψογα  :duim:

και μη φανείς καρμύρης, πάτα το κουμπί donate  ;)
Συνδρομή τέλος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #2 στις: Μαρτίου 22, 2017, 09:39:56 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Καρμοιρης εγω; πιο απλας δεν υπαρχει. Απο το να δωσω 450 στον Τοντ, μεχρι και 2 δολλαρια θα κανω donate στους ανθρωπους.
Μπαινω για μελετη.
Ευχαριστω.
Θα επανελθω.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #3 στις: Μαρτίου 22, 2017, 10:21:34 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Μετρα με ενα πολυμετρο την αντισταση στον αισθητηρα σε κατασταση θερμη-πληρους λειτουργιας.

πηγαινε στο τοπικο κατστημα ηλεκτρονικων και αγορασε την αντισταση με την τιμη που θα διαβασεις στο πολυμετρο.
Δωσε 0.1€ για την αντισταση, κολλησε την με καλαι στις ακρες του ακροδεκτη....


ΚΑΙ ΕΓΓΕΝΕΤΩ ΦΩΣ

 :drink:
Keep riding.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #4 στις: Μαρτίου 22, 2017, 11:52:29 πμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Η Guzzitech είναι ψιλοαπάτη, κυρίως για τα λεφτά που ζητάει.

Μπες εδώ και δες αν υπάρχει τον χάρτης για το V7 σου:
https://www.griso.org/#

Έχει και για άλλα μοντέλα guzzi.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #5 στις: Μαρτίου 22, 2017, 12:08:37 μμ »

Αποσυνδεδεμένος asotosios

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 1097
  • Τρείς & Ο Κούκος στο Θεατρο της Πραβίου 21...!!!
απο οτι ειδα τα Breva πανε ηδη ταπα...για αυτο και δεν εχει χαρτη βελτιωσης...

εκτος και αν μπαινουμε με το Norge 2V... :mockery-057: :mockery-057:
Λέσχη περιήγησης (οχι απαραίτητα με μοτοσυκλέτας βάζουμε και βανακι...) και φωτογραφίας...Πραβιου 21 Ρουφ...!!!

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #6 στις: Μαρτίου 22, 2017, 12:25:45 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
απο οτι ειδα τα Breva πανε ηδη ταπα...για αυτο και δεν εχει χαρτη βελτιωσης...

εκτος και αν μπαινουμε με το Norge 2V... :mockery-057: :mockery-057:


Οι χάρτες έχουν φτιαχτεί με οδήγηση στο δρόμο (όχι σε δυναμόμετρο) με data logger Innovate LC2, αισθητήρα λάμδα wideband, και το λογισμικό TunerPro.
Το data logging (συλλογή στοιχείων καυσίμου κτλ) έγινε εθελοντικά από ιδιοκτήτες guzzi ενώ η επεξεργασία των στοιχείων και η κατασκευή των χαρτών από ένα συγκεκριμένο τύπο, τον Mark από την Αυστραλία.
Εγώ ξεκίνησα να κάνω data logging για τη Breva 1100 αλλά κάπου στα μισά τα παράτησα (προσωρινά). Πρόκειται για αρκετά επίπονη διαδικασία...Άλλος εθελοντής δεν ευρέθει...

Γενικώς αυτοί οι χάρτες παίζουν καλά στα μοντέλα για τα οποία έχουν φτιαχτεί και μόνο. Αυτό γιατί έχουν ως κοινό στοιχείο την απενεργοποίηση του Λάμδα οπότε και περιορίζεται η δυνατότητα του εγκεφάλου για προσαρμογές.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #7 στις: Μαρτίου 22, 2017, 01:55:18 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Ευχαριστω απαντες για τις απαντησεις.
Μιλησα με εναν απο το guzzitech που ειχε επιφυλαξεις σχετικα με το μαραφετι.
Βασικα εσκαψα τα θρεντ για να βρω καποιον με διαφορετικη αποψη.
Ο τυπος πηρε το μπλιμολικι και πραγματι η μηχανη του πηγαινε πολυ καλα.
Πηγε για δυναμομτερηση και αναλυση καυσαεριων και καταλαβε οπως εχουμε μυριστει οτι σε στοκ μηχανες απλα ακυρωνει το Λαμδα και δουλευει WOT.
Καταναλωση στο "θεο" και παμε παρακατω.
Σε εφαρμογες με εξατμισεις φιλτρα κτλ παλι δεν κανει κατι σπουδαιο, απλα αλλαζει λιγο (ελαχιστα) την αναφλεξη προφανως για να ειναι ασφαλης η λειτουργια.

Πηρα τηλεφωνο εναν απο τους γνωστους του χωρου με δυναμομετρο (που μου εχει ρυθμισει δυο "κτηναρες" με παραλληλο εγκεφαλο) ανθρωπος εμπιστοσυνης και του ειπα για το diag.
Δεν θελει να ασχοληθει ουτε με σφαιρες.
Εψαξε για Power Commander και λοιπες υλοποιησεις αλλα σταματανε καπου στο 13.

Απο ενα φορουμ ομως για βεσπες (βλεπε vespa, beverly, V7 una φατσα) βρηκα ενα πειραγμα που ισως βοηθαει. Στα 250αρια και 300αρια βαζουν μπεκ απο το 500αρι και λυνουν ολα τους τα θεματα.
Ιδιος κυκλος αλλα πιο πολυ καυσιμο με τα παντα να δουλευουν.
Οποτε ψαχνω να βρω τι σκατα μπεκ φοραει το V7 και τι κουμπωνει επανω του.
Μιλαμε για κοστος της ταξης των 120/130 ευρω που ισως δωσει τη λυση.
Αν καποιος ξερει και μπορει να βοηθησει θα με γλυτωσει απο μεγαλο ψαξιμο.
Αλλοιως ακολουθω την τεχνικη της αντιστασης και βλεπουμε.
450 ευρω για την παπαρια του αλλου που δεν το δινει και ξεκλειδωτο τα βλεπω για μεγαλο κωλ...πιασιμο.
Και αμα του τη βιδωσει να φυγει με τη γκομενα για την Χαβαη και το κλεισει το μαγαζι; τι θα το κανω το μαραφετι;
Μοιαζει εν τω μεταξυ παρα πολυ με αυτο της Rexxer και με βαζει σε υποψιες.
Αυτα για την ωρα, παντως αν δεν στρωσει το V7 δεν θα παθουμε και τιποτα.
Απλα, σε δουλεια να βρισκομαστε, ναχουμε να γκρεμιζουμε που ελεγε και ο Τσετσενογλου.
Ευχαριστω και παλι.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #8 στις: Μαρτίου 22, 2017, 01:59:11 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Μετρα με ενα πολυμετρο την αντισταση στον αισθητηρα σε κατασταση θερμη-πληρους λειτουργιας.

πηγαινε στο τοπικο κατστημα ηλεκτρονικων και αγορασε την αντισταση με την τιμη που θα διαβασεις στο πολυμετρο.
Δωσε 0.1€ για την αντισταση, κολλησε την με καλαι στις ακρες του ακροδεκτη....


ΚΑΙ ΕΓΓΕΝΕΤΩ ΦΩΣ

 :drink:
Δεν τοχω καθολου. Μπορεις να το πεις σαν να μιλαγες σε πενταχρονο για συμπαντικες χορδες;
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #9 στις: Μαρτίου 22, 2017, 02:27:13 μμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Μετρα με ενα πολυμετρο την αντισταση στον αισθητηρα σε κατασταση θερμη-πληρους λειτουργιας.

πηγαινε στο τοπικο κατστημα ηλεκτρονικων και αγορασε την αντισταση με την τιμη που θα διαβασεις στο πολυμετρο.
Δωσε 0.1€ για την αντισταση, κολλησε την με καλαι στις ακρες του ακροδεκτη....


ΚΑΙ ΕΓΓΕΝΕΤΩ ΦΩΣ

 :drink:
Δεν τοχω καθολου. Μπορεις να το πεις σαν να μιλαγες σε πενταχρονο για συμπαντικες χορδες;

Bρες το καλωδιο που παει στον σενσορα του καταλυτη
Keep riding.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #10 στις: Μαρτίου 22, 2017, 02:57:56 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
Με μπέρδεψες. Προσπαθείς να λύσεις κάποιο πρόβλημα, επεμβαίνοντας στο χάρτη? ποιο είναι αυτό?

Αυτό πάντως για την αυξημένη κατανάλωση δε μ'αρέσει, αν μιλάμε για πλούσιο μίγμα, εκτός που λόγω μορφής αυλών θα καίγεται πολύ βενζίνη στους λαιμούς της εξάτμισης, θα γεμίσει καρβουνίλα το σύμπαν. Και καλά βαλβίδες και πιστόνι, εύκολα η δύσκολα καθαρίζονται, άμα μπουκώσουν οι καταλύτες?
il capo dei bravi

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #11 στις: Μαρτίου 22, 2017, 03:29:55 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Ευχαριστω απαντες για τις απαντησεις.
Μιλησα με εναν απο το guzzitech που ειχε επιφυλαξεις σχετικα με το μαραφετι.
Βασικα εσκαψα τα θρεντ για να βρω καποιον με διαφορετικη αποψη.
Ο τυπος πηρε το μπλιμολικι και πραγματι η μηχανη του πηγαινε πολυ καλα.
Πηγε για δυναμομτερηση και αναλυση καυσαεριων και καταλαβε οπως εχουμε μυριστει οτι σε στοκ μηχανες απλα ακυρωνει το Λαμδα και δουλευει WOT.
Καταναλωση στο "θεο" και παμε παρακατω.
Σε εφαρμογες με εξατμισεις φιλτρα κτλ παλι δεν κανει κατι σπουδαιο, απλα αλλαζει λιγο (ελαχιστα) την αναφλεξη προφανως για να ειναι ασφαλης η λειτουργια.

Πηρα τηλεφωνο εναν απο τους γνωστους του χωρου με δυναμομετρο (που μου εχει ρυθμισει δυο "κτηναρες" με παραλληλο εγκεφαλο) ανθρωπος εμπιστοσυνης και του ειπα για το diag.
Δεν θελει να ασχοληθει ουτε με σφαιρες.
Εψαξε για Power Commander και λοιπες υλοποιησεις αλλα σταματανε καπου στο 13.

Απο ενα φορουμ ομως για βεσπες (βλεπε vespa, beverly, V7 una φατσα) βρηκα ενα πειραγμα που ισως βοηθαει. Στα 250αρια και 300αρια βαζουν μπεκ απο το 500αρι και λυνουν ολα τους τα θεματα.
Ιδιος κυκλος αλλα πιο πολυ καυσιμο με τα παντα να δουλευουν.
Οποτε ψαχνω να βρω τι σκατα μπεκ φοραει το V7 και τι κουμπωνει επανω του.
Μιλαμε για κοστος της ταξης των 120/130 ευρω που ισως δωσει τη λυση.
Αν καποιος ξερει και μπορει να βοηθησει θα με γλυτωσει απο μεγαλο ψαξιμο.
Αλλοιως ακολουθω την τεχνικη της αντιστασης και βλεπουμε.
450 ευρω για την παπαρια του αλλου που δεν το δινει και ξεκλειδωτο τα βλεπω για μεγαλο κωλ...πιασιμο.
Και αμα του τη βιδωσει να φυγει με τη γκομενα για την Χαβαη και το κλεισει το μαγαζι; τι θα το κανω το μαραφετι;
Μοιαζει εν τω μεταξυ παρα πολυ με αυτο της Rexxer και με βαζει σε υποψιες.
Αυτα για την ωρα, παντως αν δεν στρωσει το V7 δεν θα παθουμε και τιποτα.
Απλα, σε δουλεια να βρισκομαστε, ναχουμε να γκρεμιζουμε που ελεγε και ο Τσετσενογλου.
Ευχαριστω και παλι.

Γιατί θες να μπλέξεις με μπεκ... Tα μπεκ είναι το τελευταίο που κάνεις αφού έχεις αυξήσει κυβισμό, συμπίεση, εκκεντροφόρο και όλα τα μηχανικά.

Σημασία δεν έχει μόνο να δώσεις καύσιμο αλλά είναι και Που θα το δώσεις. Ο μαμά χάρτης αλλού είναι φτωχός αλλού είναι πλούσιος, δεν είναι σωστό να πείς "δώσε 10% παντού".
Επειδή το V7 είναι λίγο περίεργο στον εγκέφαλο που χρησιμοποιεί κτλ επικοινώνησε με:

pauldaytona@gmail.com
ή και
mark@griso.org

Αυτοί θα σε καθοδηγήσουν όσον αφορά τις DIY δυνατότητες που υπάρχουν για το μηχανάκι σου.

Οι άλλες "έτοιμες" λύσεις είναι Guzzitech, ίσως Power Commander, Rapidbike κτλ...με αμφίβολα αποτελέσματα.




Αν θες πιο πολύ καύσιμο μπορείς τσάμπα να πειράξεις το χάρτη σου

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #12 στις: Μαρτίου 22, 2017, 03:50:05 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Με μπέρδεψες. Προσπαθείς να λύσεις κάποιο πρόβλημα, επεμβαίνοντας στο χάρτη? ποιο είναι αυτό?

Αυτό πάντως για την αυξημένη κατανάλωση δε μ'αρέσει, αν μιλάμε για πλούσιο μίγμα, εκτός που λόγω μορφής αυλών θα καίγεται πολύ βενζίνη στους λαιμούς της εξάτμισης, θα γεμίσει καρβουνίλα το σύμπαν. Και καλά βαλβίδες και πιστόνι, εύκολα η δύσκολα καθαρίζονται, άμα μπουκώσουν οι καταλύτες?
Προσπαθω να την κανω να δουλευει ομαλα σε ολη τη κλιμακα και οχι σαν τρακτερ στο λιγο-μισο γκαζι.
Εχω αναβαθμισει καθε χαρτη που βγαζει το εργοστασιο και καθε φορα που οδηγαω προηγουμενη γενια και ανεβαινω στο δικο μου, νομιζω οτι εμενα ειναι αρρυθμιστο.
Θελω ρε παιδι μου να δουλευει οπως πιστευω οτι πρεπει να δουλευει.
Ακομα και BMW r51 πλατινοφορα πιο γλυκα ανεβαζει στροφες.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #13 στις: Μαρτίου 22, 2017, 03:53:05 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ




Αν θες πιο πολύ καύσιμο μπορείς τσάμπα να πειράξεις το χάρτη σου
Αυτο νομιζω οτι θελω.
Εννοεις το guzzidiag?
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: Guzzitech ecu tuning
« Απάντηση #14 στις: Μαρτίου 22, 2017, 05:02:47 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
Προσπαθω να την κανω να δουλευει ομαλα σε ολη τη κλιμακα και οχι σαν τρακτερ στο λιγο-μισο γκαζι.
Εχω αναβαθμισει καθε χαρτη που βγαζει το εργοστασιο και καθε φορα που οδηγαω προηγουμενη γενια και ανεβαινω στο δικο μου, νομιζω οτι εμενα ειναι αρρυθμιστο.
Θελω ρε παιδι μου να δουλευει οπως πιστευω οτι πρεπει να δουλευει.
Ακομα και BMW r51 πλατινοφορα πιο γλυκα ανεβαζει στροφες.

Σε αυτό έπαιζε τεράστιο ρόλο το μπαλανσάρισμα που γίνεται στα παλιότερα, που έχουν ανεξάρτητες πεταλούδες. Στο δικό σου που έχει μία (κοινή) αυτά που μένουν ως ρυθμίσεις είναι οι βαλβίδες, το reset του TPS, και τα μπόσικα στις ντίζες γκαζιού. Υποθέτω ότι τα μηχανικά είναι εντάξει...

Πριν κάνεις επεμβάσεις, κυρίως πριν πειράξεις καλώδια, θα σου πρότεινα να κατεβάσεις το guzzidiag και να πάρεις τα καλώδια απο τη lonelec. Είναι η πιο φτηνή λύση, και θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τι συμβαίνει. Το guzzidiag ΔΕΝ έχει να κάνει με τους χάρτες, το readr/writer είναι άλλα προγράμματα, απλά βρίσκονται στο ίδιο site.

Με το guzzidiag μπορείς να ΔΕΙΣ τι κάνει η ecu και τι βλάβες "βλέπει". Για το θέμα που σε αφορά, παίζουν ρόλο οι θερμοκρασίες αέρα και κινητήρα που "βλέπει" η ecu και τα mV των αισθητηρίων λ. Επίσης μπορείς να δεις (και να κάνεις reset) στο σένσορα του γκαζιού (TPS). Η ecu είναι υπολογιστής, μπαίνει λάθος, βγαίνει λάθος...

πχ, δε στέκει να μην έχεις βάλει μπρός, και να βλέπει η ecu 50C στον κινητήρα, ούτε να ζεματάει και να βλέπει πχ 40C, ή να κάνει 5 λεπτά να "νοιώσει" το ζέσταμα... Η θερμοκρασία αέρα είναι πιο εύκολη, πρέπει όμως να δουλεύει το μοτέρ για να υπάρχει ροή, αλλιώς μετράει τη θερμοκρασία του κουτιού. Οι λ δουλεύουν αφού ζεσταθούν, αν είναι ζιρκονίου (δεν ξερω τι φοράει το v7), δίνουν απο 0,1 ως 0,9 mV. Αν έχει χαλάσει ή δεν κάνει καλή επαφή ο ένας απο αυτούς, πιθανότατα να σου εμφάνιζε τη συμπεριφορά που περιγράφεις.

Δες πρώτα τι συμβαίνει, και μετά αποφασίζεις που και πως θα επέμβεις.
il capo dei bravi