Λοιπόν....
Το καρέ του δίσκου κόπηκε στο μηχανουργείο κ έγινε ίδιο με το μαμά δίσκο.
Επίσης προστέθηκε στην φωλιά της ντίζας μια μικρή μεταλλική μπιλίτσα 3 χιλιοστά, από ρουλεμάν , πατέντα που υπήρχε και στον "τριανταπέντε" όταν τον είχα λύσει και ακόμη υπάρχει και λειτουργεί μια χαρά μέχρι τώρα. Καλύφθηκε το κενό μια χαρά και χωρίς κόστος. Το καλύτερο θα ήταν μια ντίζα καινούρια αλλά το κόστος της στα 60 ευρώ (stein-dinse) αρκετά υψηλό για τώρα.
Οπότε προχωράμε, δέθηκε μοτέρ-σαζμάν-διαφορικό πάλι.
Επόμενη εργασία, τοποθέτηση των dellorto PHBH 30.
Αγοράστηκε κομμάτι αλουμίνιο Φ65, σχεδιάστηκαν και πάμε τόρνο για κατασκευή αλουμινένιων εισαγωγών αέρα
Συνεχίζεται...