Συγχωρείστε μου αν βγει σεντόνι...
Την κούκλα την αγόρασα μεταχειρισμένη τον περασμένο Απρίλιο. Συνολικά πέρασαν δυο ιδιοκτήτες από πάνω της. Δεν πολύ έψαξα λεπτομέρειες όταν την αγόραζα γιατί με τη συγκεκριμένη έχω κόλλημα από το 2006 που δεν είχα τα χρήματα να την αγοράσω καινούργια. Την βρήκα ατρακάριστη, μεσα σε γκαράζ, με μόλις 34200χλμ και την αγόρασα με κλειστά μάτια από την Κρήτη 3400€.
Την μηχανή την οδηγώ ομαλά χωρίς βαρύ χέρι (με τους τουρίστες δεν κάνεις πλάκα στους δρόμους, θα βρεθείς ανάποδα σε χρόνο 0). Βρίσκομαι κυρίως σε μια διαδρομή 10-20 χλμ ημερησίως σε επαρχιακό δρόμο και από τα 11000χλμ που έχω μαζί της ίσως τα 1500-2000 να είναι μέσα στην πόλη της Ρόδου. Μέχρι στιγμής η κάλυψη μου από την εδώ αντιπροσωπεία με καλύπτει στα βασικά (και αυτά γιατί δεν έχω χώρο και χρόνο) στα ειδικά θέματα έχω πρόβλημα. Ας ξεκινήσω λοιπόν
1) Θόρυβος σαν να αποσυντονίζονται μέταλλα μεταξύ τους στο ρελαντί ο ήχος πιθανόν να προέρχεται από το κιβώτιο και να μεταδίδεται στον άξονα. Το κλακ κλακ κλακ εξαφανίζεται όταν η μηχανή γυρίζει από 1500 στροφές και πάνω. Δεν φαίνεται να είναι ο κλασσικός ήχος που κάνει ο άξονας. Έχω διαβάσει ότι χρειάζονται δυο ροδέλλες επιπλέον να περαστούν και η μηχανή εμπίπτει στο εύρος σειριακών αριθμων που δίνει η οδηγία της Guzzi. Το κακό είναι ότι μια άλλη breva1100 (2006) που κυκλοφορεί στο νησί (δυο είμαστε) δεν έχει τύχει να την ακούσω. Το πρόβλημα αυτό υπάρχει από την αρχή που την αγόρασα (είχα ενοχλήσει και μέλος του άλλου φόρουμ που είχε την ίδια μηχανή) έστριψα όταν άκουσα 700€ μόνο για αρχή από την αντίπροσωπεία, κατέβασμα μηχανής, λύσιμο κιβώτιο και άξονας.
2) Όπως καταλαβαίνετε στην αρχή κάναμε τις βασικές αλλαγές στα υγρά και λάδια. (125,00€) η κατανάλωση έως τότε ήταν 5,6 - 6,5 λτ/100κμ. Θεωρήσαμε ότι ξεκινάμε τον έλεγχο της μηχανής εκ νέου από τα 40000χλμ με ρύθμισμα βαλβίδες και αλλαγές λαδιών φίλτρα-μπουζιά. Έγινε το μεγάλο σερβις (200,00) και εκεί η κατανάλωση έχει πάει τώρα στα 7,4- 8,3. Εκτιμώ ότι έχουν γίνει δυο λάθη ή έχουν λάθος κλείσιμο οι βαλβίδες ή δεν έχει μηδενιστεί το TPS ή και τα δυο μαζί ή κάτι άλλο που δε ξέρω ίσως και το πρόγραμμα που αναφέρατε πιο πάνω.
Μέσα στο καλοκαίρι έσκασαν 5 φορές οι φλάτζες των κεφαλών, παράγγειλα και έβαλα τις κόκκινες σιλικονάτες της realgasket πάνω στο μεγάλο service που ακολούθησε.
Η αλήθεια είναι πως περιμένω να μου ερθει το δευτερο ζευγάρι φλάτζες ή αν με βοηθούσατε με τις φλάτζες που λέτε από το Φάληρο. Δυστυχώς η μηχανή μου πρέπει όπως καταλαβαίνετε (τα γράφω ευγενικά-μικρές κοινωνίες-μεγάλες αντιπάθειες) πρέπει να έρθει Αθήνα σε εσάς και από εκεί στον Π.Α. που έχω μέχρι στιγμής ακούσει τα καλύτερα για να "ακουστεί" και να ξαναρυθμιστεί.
Ελπίζω στο κομμάτι αυτό να με βοηθήσετε...