Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 ... 6 7 [8] 9 10
71
Moto Guzzi 24/7 / Moto Guzzi V85 TT-Τιμή και άφιξη στην Ελλάδα
« Τελευταίο μήνυμα από Doom στις Φεβρουαρίου 28, 2019, 02:14:26 μμ »
Ο ενθουσιασμός κορυφώνεται για τη Moto Guzzi V85 TT: περισσότερα από 8.000 άτομα από ολόκληρη την Ευρώπη έχουν ήδη δηλώσει το ενδιαφέρον τους για μία πρώτη οδηγική εμπειρία.



Μέσα σε λίγους μήνες, η ειδική ιστοσελίδα www.discoverv85.motoguzzi.com, δέχθηκε χιλιάδες επισκέπτες, που ανυπομονούσαν να ανακαλύψουν πληροφορίες για τη νέα μοτοσυκλέτα.  Στην Ελλάδα τα test rides θα αρχίσουν τον Μάρτιο, με την άφιξη του νέου μοντέλου στα καταστήματα του δικτύου διανομής Moto Guzzi. Η V85 TT θα διατίθεται στην ενδεικτική τιμή των 11.800 €, η οποία περιλαμβάνει 4 χρόνια εγγύηση και οδική βοήθεια.



Στις 6 Φεβρουαρίου ξεκίνησε επίσημα η παραγωγή της Moto Guzzi V85 TT στο Mandello del Lario, σηματοδοτώντας την επιστροφή της Moto Guzzi στον κόσμο των τουριστικών enduro.

H Moto Guzzi V85 TT είναι μία από τις πολυαναμενόμενες μοτοσυκλέτες της αγοράς. Αυτό αντανακλάται από το τεράστιο ενδιαφέρον κατά την επίσημη αποκάλυψη της τελικής έκδοσης του μοντέλου, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εκδήλωσης Moto Guzzi Open House τον Σεπτέμβριο, αλλά και από την επιτυχία στη διεθνή έκθεση Eicma 2018, όπου ήταν ένα από τα δίτροχα που συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη προσοχή του κοινού.

H Moto Guzzi V85 TT είναι το πρώτο κλασσικό τουριστικό enduro, προσφέροντας υψηλές επιδόσεις και πρωτοποριακή τεχνολογία, ενσωματωμένα σε ένα ύφος που αντικατοπτρίζει τις αξίες και τη σχεδόν εκατονταετή παράδοση της MotoGuzzi. Έχει αναπτυχθεί γύρω από μια νέα τεχνική πλατφόρμα και τροφοδοτείται από έναν καινοτόμο κινητήρα 80 HP, 80 Nm, εγκάρσια τοποθετημένο 90° V-twin, πιστό στην παράδοση της Moto Guzzi, με μοναδικό κατασκευαστικό μοντέλο και αίσθηση οδήγησης.



Η νέα μοτοσυκλέτα προσφέρει βασικό εξοπλισμό υψηλών προδιαγραφών, που ικανοποιεί τον αναβάτη κατά τις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά και στις τουριστικές - ακόμα και εκτός δρόμου - διαδρομές. Περιλαμβάνει σύστημα διαχείρισης γκαζιού Ride-By-Wire πολλαπλής χαρτογράφησης, ABS και έλεγχο πρόσφυσης.

Η εφαρμογή Moto Guzzi MIA επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέει το smartphone του με τη μοτοσυκλέτα επεκτείνοντας σημαντικά τις λειτουργίες των οργάνων. Παράλληλα διατίθεται μία μεγάλη γκάμα ειδικών αξεσουάρ.
72
2001 - ... / Απ: Κοντερ Breva 100/850
« Τελευταίο μήνυμα από manos77 στις Φεβρουαρίου 28, 2019, 12:12:16 πμ »
Γειά σου Φώτη.
Κι εμένα έκανε υγροποιηση το κοντέρ. Παρόλο που δεν είχα πρόβλημα αλλά ούτε και οξείδωση της πλακέτας έκανα μια προληπτική παρέμβαση.
το άνοιξα μπρος πίσω όπως εσύ. σιλικονάρισα το τζάμι ώστε να σφραγίζει και να μην περνάει το νερό. Τέλος στο πίσω καβούκι, εκεί που μαζεύεται το νερό (βλ φωτό σου) έκανα δυο τρύπες για ντρεναζ.
Από τότε δεν ξαναείχα υγροποίηση.
73
2001 - ... / Απ: Κοντερ Breva 100/850
« Τελευταίο μήνυμα από Anvas στις Φεβρουαρίου 26, 2019, 05:31:50 μμ »
Ανατρίχιασααα με τις φωτογραφίες που είδα....  :icon4_questions:
Το βέβαιο είναι πως πρέπει να ανοιχτούν οπές αποστράγγισης χαμηλότερης στάθμης.. καθώς και νέα μόνωση στο δακτύλιο σφραγίσεως του κελύφους..
Αυτά αφορούν και εμάς τους μη έχοντες πρόβλημα.
Φώτη δεν υπάρχει ούτε σε Ebay μεταχειρισμένο ? Αυτό ας πούμε δε σου κάνει ? https://www.ebay.com/itm/2006-2012-Moto-Guzzi-Norge-1200-IE-8V-DASHBOARD-SPEEDOMETER-GAUGE-GAUGES-METER-/382376226408
74
Γενικά / Απ: Αναβάθμιση σέλας V7...
« Τελευταίο μήνυμα από carcano στις Φεβρουαρίου 25, 2019, 01:32:41 μμ »
Καλοταξιδη λοιπον



και τερμα οι δικαιολογιες απο την κυραεπαρχαινα...!!!
 :icon2_hehe:
75
Γενικά / Απ: Αναβάθμιση σέλας V7...
« Τελευταίο μήνυμα από Dakota στις Φεβρουαρίου 25, 2019, 10:06:32 πμ »
Θρόνος  :duim:
76
Γενικά / Απ: Αναβάθμιση σέλας V7...
« Τελευταίο μήνυμα από ο αχαριστος στις Φεβρουαρίου 24, 2019, 08:25:43 μμ »
 :icon3_goodpost: :icon3_goodpost: :icon3_goodpost:
77
Γενικά / Απ: Αναβάθμιση σέλας V7...
« Τελευταίο μήνυμα από guzzonord στις Φεβρουαρίου 23, 2019, 02:29:54 μμ »
Τετοια σελλα αρμοζει σ'εναν επαρχο  :icon2_hehe: :duim: :icon3_goodpost:
78
Γενικά / Απ: Αναβάθμιση σέλας V7...
« Τελευταίο μήνυμα από themislarisa στις Φεβρουαρίου 23, 2019, 02:11:50 μμ »
 :duim: :duim: :duim:

 :icon3_goodpost: :icon3_goodpost: :icon3_goodpost:
79
Γενικά / Αναβάθμιση σέλας V7...
« Τελευταίο μήνυμα από Επαρχος στις Φεβρουαρίου 23, 2019, 01:38:46 μμ »
Είπαμε σιδεροκωλοι …αλλά καμιά φορά και τα σίδερα λυγίζουν :icon2_hehe: , κούκλα το v7 αλλά αυτή η σέλα (μεταξύ μας τώρα )κούτσουρο πραγματικό ειδικά για τον συνεπιβάτη, και τον τελευταίο καιρό η κυρά δέσποινα έπιασε να θέτει ζητήματα σέλας ,απόσυρσης πρεσβειών , ενεργοποίηση εμπάργκο και όλα τα σχετικά  :icon2_hehe: :icon2_hehe:, και όχι άδικα .
Έτσι και με παρότρυνση του φίλου Ανδρέα από την Πάτρα που αντιμετώπιζε το ίδιο πρόβλημα και το έλυσε αποφάσισα να πάρω δραστικά μέτρα . Η εναλλακτική σέλα τζελ που δίνει η μαμά την δοκίμασα και δεν μπορώ να πω ότι έμεινα ευχαριστημένος . Έτσι λοιπόν η σέλα ταξίδεψε στην Αθήνα στο μαγαζί  που έφτιαξε ο Ανδρέας την δική του . Οι οδηγίες προς τον μάστορα ήταν απλές  2,5 εκατοστά φάρδεμα περιμετρικά στην περιοχή του συνεπιβάτη και λίγη παραπάνω ενίσχυση στο αφρώδες με πιο μαλακό αφρώδες και τζελ ,η περιοχή του οδηγού παρέμεινε η ίδια, αλλαγή μόνο στο αφρώδες και ενίσχυση με τζελ.
Το αποτέλεσμα στα μάτια μου και στον πισινό μας ήταν εντυπωσιακά  :icon2_lol:, άνεση τουριστικής μηχανής πλέον το v7 . :duim:

Εδώ η σέλα του Ανδρέα.










Κι εδώ η σέλα η δική μου.















 :bike: :icon3_goodpost:
80
Moto Guzzi 24/7 / Απ: Καλησπερα
« Τελευταίο μήνυμα από Dakota στις Φεβρουαρίου 15, 2019, 10:14:00 πμ »
Επειδή είχα αυτό το μοντέλο θα συνοψίσω στα γρήγορα.

Στην ουσία είναι μια μπρέβα με 50 κυβικά παραπάνω, ποιο σφιχτές αναρτήσεις και χαμηλό τιμόνι. Οι υπόλοιπες αλλαγές είναι αισθητικές. (λευκά όργανα - μασκάκι - καπάκι σέλας)
Επίσης έχει μεταλλικά μαρσπιέ χωρίς λάστιχο που μεταφέρουν λίγους κραδασμούς. Σκληρό δεν είναι, είναι όμως βαρύ μηχανάκι και αν κυκλοφορείς μέσα στο κέντρο θα σε κουράζει. Η κατανάλωση μέσα στην πόλη φτάνει τα 10λ/100. Σε αυτοκινητόδρομο έχω δει και κάτω από 6.

Τελική έχει 220, στα φανάρια κάνεις πλάκα σε μηχανάκια με διπλάσια ιπποδύναμη ξεκινώντας με 2α. Τουλάχιστον μέχρι τα 120 χλμ/ώρα.
Ο ΉΧΟΣ είναι ένα απίστευτο κεφάλαιο σε αυτό το μηχανάκι ακόμα και με την μαμά εξάτμιση. Η ρύθμιση του ψεκασμού είναι λίγο απότομη, αν είσαι λίγο κάγκουρας (όπως εγώ) θα το λατρέψεις.

Μπορείς να ταξιδέψεις μόνος σου όλο τον κόσμο με 160-170 και δικάβαλος με 130-140 για να μην κουράζετε ο συνεπιβάτης. Έκανα πολλά ταξίδια σε εξωτερικό και Ελλάδα.
Στην εθνική είναι ΤΡΕΝΟ δεν καταλαβαίνει ΤΙΠΟΤΑ από αέρα κτλ, προσπερνάει για πλάκα, η ροπή δεν τελειώνει ποτέ. Η βενζίνη με τέρμα γκάζι σου βγάζει 220-240 χλμ με λογική οδήγηση 350 χλμ.

Από ότι βλέπω στις φωτογραφίες τα χλμ φαίνονται πραγματικά. Μετά τις 30.000 χλμ ξεβάφει η βαφή στις μπουκάλες. Το μηχανάκι φοράει δισκόφρενα μαργαρίτες, άρα είναι η έκδοση χωρίς ABS. Στην έκδοση με ABS είχε απλές Brembo. Από έξτρα μόνο μανέτες βλέπω. Το καπάκι για το μονόσελο ήταν στανταρ. Η τιμή είναι λίγο τσιμπημένη. Προβλήματα δεν έχει σοβαρά, σαν γκούτσι θέλει λίγο φροντίδα. Κάτι φλαντζούλες, λίγο η ρύθμιση του ψεκασμού, ένα καλώδιο της μίζας.

Το βάρος είναι θέμα μέσα στην πόλη όπως και η κατανάλωση. Εγώ το πούλησα γιατί το έτρωγε η σκόνη και χρειαζόμουν τα λεφτά.
Ότι άλλο θέλεις να ρωτήσεις εδώ είμαστε.
Σελίδες: 1 ... 6 7 [8] 9 10