Αποστολέας Θέμα: Βαλβολίνες διαφορικού  (Αναγνώστηκε 10024 φορές)

Βαλβολίνες διαφορικού
« στις: Νοεμβρίου 05, 2015, 07:18:45 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Μια λοιπόν που άνοιξα το manual να δω το ιξώδες του διαφορικού διαπίστωσα πως η μαμά προτείνει το ένα βήμα πριν το γράσο 85w90.
Από συζήτηση με φίλους κατόχους Μερκεντέ... ταξί και λοιπών αγροτικών τετράτροχων οι εδώ μηχανάτζες- καταστηματάρχαι προτείνουν το 75-140 ή το 75w90.
Ερώτησις: Επειδή στην ελληνική αγορά του φίλου Skroutz το εν λόγω ιξώδες πωλείται στη Βέροια, να υποστηρίξω την εκεί αγορά ή να αγοράσω το 75w90;

Απαντήσεις του στύλ " Ήσουν χθες Αθήνα γιατί δε πήρες μια νταμιτζάνα από τη Γιάφκα... δε γίνονται δεκτές.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 25, 2015, 06:24:01 μμ από Doom »

Απ: Βαλβολίνες διαφορικού
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 05, 2015, 08:21:42 μμ »

Συνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Θα έλεγα όχι 75/90.
Ότι και να πάρεις πάντως ας είναι GL5.

Απ: Βαλβολίνες διαφορικού
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 05, 2015, 09:01:31 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Επαρχος

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 331
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: v7 classic
  • Πόλη: Μυτιλήνη
...αφού στο προτείνει η μαμά τα υπόλοιπα τι τα θες ? για να στο λέει η μάνα κάτι θα ξερει, γιατι δεν ακουτε τις μαναδες παλιοπαιδα ?  ;)

Απ: Βαλβολίνες διαφορικού
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 05, 2015, 10:21:13 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
Η ασφαλής συμβουλή, είναι να βάλεις το ιξώδες που γράφει το manual. Το "έλα μωρέ, μια χαρά δουλεύει και το άλλο" δεν το θεωρώ τεκμηριωμένη απάντηση... Προσπαθώντας να καταλάβω τι παίζεται με τα ιξώδη των λαδιών, κατάλαβα ότι υπάρχει σοβαρός λόγος που η "μαμά" γράφει 10w60, δεν το έχω ψάξει αλλά φαντάζομαι οτι κάτι ανάλογο ισχύει και για τη βαλβολίνη. Α ναι, καλύτερα να βάλεις βαλβολίνη αντι για γράσο...

Η πονηρή συμβουλή έχει το εξής σκεπτικό: Θα καθόντουσαν οι Ιταλοί να γράψουν ειδική οδηγία, αν δεν υπήρχε σοβαρός λόγος? Χλωμό το κόβω, δεν τους έχω και για τελειομανείς... Έκατσαν όμως και έβγαλαν αυτό: http://www.thisoldtractor.com/mg_manuals/moto_guzzi_technical_note_010-2006.pdf   Άρα?

Όσο για την προδιαγραφή, έτσι και αλλιώς, η μαμά λέει GL5, αυτό ΠΡΕΠΕΙ να βάλεις.
(προς όποιον ενδιαφερόμενο: Αν γράφει GL4, ΠΡΕΠΕΙ να βάλεις GL4. Με το GL5 θα υπάρχουν μεγαλύτερες φθορές. Ψάξτο)

Ο λόγος που δεν ψάχτηκα με τα ιξώδη της βαλβολίνης είναι ο εξής: Για να καταλαβαίνω τι κάνω, θα έπρεπε να συγκρίνω τα χαρακτηριστικά του ενός με του άλλου, για να ξέρω τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της αλλαγής. Ε, βαρέθηκα να το κάνω αυτό. Αν κάποιος έχει κουράγια, να το 80w90 που δίνει η μαμά για τον άξονα : http://www.eni-q5.com/fileadmin/FILES/rotra_mp.pdf , να και το 85w90 του κιβωτίου: http://travel.eni.com/catalog/products/documents/001201_14_en_FR_1_106.pdf
Στο πρώτο, αυτό του άξονα έχει και στοιχεία για το 85w140... αν κάποιος μπορεί να καταλάβει τι σημαίνουν στη πράξη οι διαφορές ας μου πεί να καταλάβω και εγώ, μέχρι τότε θα επιμένω, "ότι γράφει το manual" (όσον αφορά τις προδιαγραφές)

Που θα τα βρείς? Μα φυσικά στο Google!! δοκίμασε "βαλβολίνη 85W90" και "βαλβολίνη 80W90". Στην ανάγκη, δοκίμασε στο Piaggio center της γειτονιάς σου. Νομίζω όλη η piaggio ψωνίζει Agip, μάλλον θα μπορούνε να στα φέρουν.
il capo dei bravi

Απ: Βαλβολίνες διαφορικού
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 06, 2015, 10:02:20 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Fotis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 850, v35ii
  • Πόλη: Ροδος- Αθήνα
Ευχαριστώ... το θέμα είναι πως οι επίσημες αντιπροσωπείες που πήρα τηλ για να μου το στείλουν κ η τοπική εδώ δεν το έχουν. Η δε μια (ονόματα δε λέμε... >:( >:( ) δεν το έχουν φέρει ποτέ.
Don δε θα έγραφα αν δεν είχα εξαντλήσει όσες πληροφορίες μπορούσα να βρώ... το χειρότερο μου θα ήταν να πάρω αγκαλιά τον άξονα και τα κομμάτια του.

Απ: Βαλβολίνες διαφορικού
« Απάντηση #5 στις: Νοεμβρίου 06, 2015, 01:57:53 μμ »

Συνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Σχετικά με το θέμα της βαλβολίνης είχα στείλει προ καιρού email  σε δύο αξιοσέβαστους ιταλούς μηχανικούς των οποίων και παραθέτω τις απαντήσεις:

1. AGOSTINI

"Ciao Emanuel
        Sinceramente e davvero non ci sono circolari tecniche che segnalino questa differenza fra i manuali e la realtà, che l'olio da utilizzare nei CARC sia 85 W140 è una cosa che è stata detta detta nei corsi si fanno fra i concessionari, il problema è che i manuali sono stati mandati in stampa con l'errore è non è più stato possibile correggerlo

Comunque ti confermo che in tutti i cardani CARC l'olio da utilizzare è 85 W140 che però non va messo nei cardani vecchi o in quelli dei piccoli modelli modelli Breva 750 / Nevada ec.. perchè fa perdere i paraoli.

AGOSTINI s.r.l.
CONCESSIONARIA MOTO GUZZI | MV AGUSTA | BORILE
VIA STATALE, 60
23826 MANDELLO DEL LARIO (LC)
ITALIA
TEL.+39.0341.735448
FAX +39.0341.735727
www.agostinimandello.com"


Με λίγα λόγια λέει: Επιβεβαιώνω ότι στα μοντέλα με CARC πάει βαλβολίνη 85w140. Δεν υπάρχει σχετική τεχνική εγκύκλιος αυτό όμως μας συστήνουν στα διάφορα σεμινάρια ενημέρωσης των αντιπροσωπειών. Tα manuals τυπώθηκαν λάθος και δεν ήταν δυνατόν να ξανατυποωθούν. Δεν βάζουμε πάντως το 85w140 στα παλιά ή στα small block γιατί τρέχουν οι φλάντζες.

2. MURRI

"...noi usiamo regolarmente ht sinlubit o Lucas 75w 140 sia cambio che nel cardano..."

Εμείς χρησιμοποιούμε κανονικά HT sinlubit ή Lucas 75W140 τόσο στο κιβώτιο όσο και στον άξονα.


Πιστεύω πως είναι απόψεις με κάποιο βάρος.
Από εκεί και πέρα ο καθένας επιλέγει ότι προτιμά.

Απ: Βαλβολίνες διαφορικού
« Απάντηση #6 στις: Νοεμβρίου 07, 2015, 12:24:11 πμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
......
Με λίγα λόγια λέει: Επιβεβαιώνω ότι στα μοντέλα με CARC πάει βαλβολίνη 85w140. Δεν υπάρχει σχετική τεχνική εγκύκλιος .....
......

Και αυτό τί είναι? http://www.thisoldtractor.com/mg_manuals/moto_guzzi_technical_note_010-2006.pdf



...... Δεν βάζουμε πάντως το 85w140 στα παλιά ή στα small block γιατί τρέχουν οι φλάντζες.
.....
(προς όποιον ενδιαφερόμενο: Αν γράφει GL4, ΠΡΕΠΕΙ να βάλεις GL4. Με το GL5 θα υπάρχουν μεγαλύτερες φθορές. Ψάξτο)
.....
Ειδικότερα, το GL5 διαβρώνει τον ορείχαλκο, δεν είμαι σίγουρος αν διαβρώνει και άλλα. Μήπως αυτά τα "παλιά" είχαν μπρούτζινα εξαρτήματα? Τα μηχανάκια στα οποία το δοκίμασαν και έχαναν οι φλάντζες, ποιανού ήταν? Των πελατών τους? Είναι αυτή σοβαρή συμπεριφορά? Στου κασίδη το κεφάλι...


Πιστεύω πως είναι απόψεις με κάποιο βάρος.
Τεκμηρίωση του τύπου "μια χαρά δουλεύει και το άλλο" (αυτό με συμφέρει για όποιο λόγο)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 07, 2015, 12:31:03 πμ από DonRodrigo »
il capo dei bravi