Αποστολέας Θέμα: V7 classic  (Αναγνώστηκε 19994 φορές)

V7 classic
« στις: Σεπτεμβρίου 29, 2017, 06:38:45 μμ »

Αποσυνδεδεμένος mickeytzan

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Guzzi 100% lover
Kαλησπερα σας! Εδω και ενα μηνα περιπου μετα απο ωριμη σκεψη αγορασα ενα v7 classic αο ενα φιλο. Η μηχανη ειναι σε καλη κατασταση αλλα υπαρχουν ορισμενα πραγματα που θελω να φτιαξω. Οι εξατμισεις θελουν χρωμιο, και ο κινητηρας εχει φυγει το χρωμα του σε μερικα σημεια... ρωτησα εδω στα ΧΑνια που μενω αλλα δεν πηρα καμια απαντηση σχετικα με το θεμα. Μηπως ξερετε καπου που να μπορω να απευθυνθω?
 Ευχαριστω

Απ: V7 classic
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 29, 2017, 08:16:26 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Καλησπερα και καλους δρομους να εχεις.
Μπορεις να ανεβασεις καποιες φωτογραφιες;
Πολλα πραγματα μπορω να σε κατευθυνω να τα κανεις μονος σου, οικονομικα.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: V7 classic
« Απάντηση #2 στις: Σεπτεμβρίου 30, 2017, 09:53:59 πμ »

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: V7 cafe classic
  • Πόλη: Ηράκλειο
Καλοτάξιδη σύντεκνε :bike:

Εξατμίσεις εννοείς τα τελικά ή τους λαιμούς? Με τα τελικά δεν αξίζει να ασχοληθείς μιας και τα σαπίζει ο καταλύτης από μέσα. Οι λαιμοί με μποοολικο τρίψιμο (με δράπανο ή τροχό και γυαλιστικές) θα καθαρίσουν σε ικανοποιητικό βαθμό.

Απ: V7 classic
« Απάντηση #3 στις: Σεπτεμβρίου 30, 2017, 01:37:41 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
σε χαιρετω αλλα δεν μπορω να σε βοηθησω :icon4_hi:
guzziholic

Απ: V7 classic
« Απάντηση #4 στις: Σεπτεμβρίου 30, 2017, 05:56:07 μμ »

Αποσυνδεδεμένος mickeytzan

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Guzzi 100% lover
Ζήτω συγγνώμη πως ανεβάζω φωτογραφίες;

Απ: V7 classic
« Απάντηση #5 στις: Σεπτεμβρίου 30, 2017, 07:10:14 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Με καποια απο τις υπηρεσιες στο διαδικτυο και εδω βαζεις το συνδεσμο.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: V7 classic
« Απάντηση #6 στις: Σεπτεμβρίου 30, 2017, 08:20:31 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
Για τις εξατμίσεις, αν είναι ανοξείδωτες, τρίψιμο με γυαλόχαρτο νερού (ντουκόχαρτο?) 3000 - 5000 και γίνονται καθρέφτες. Αυτό έκανα στις δικές μου, που ήταν κατάμαυρες εδώ και χρόνια. Ήταν πιο εύκολο απο ότι νόμιζα. μέχρι να ξαναγίνουν απαράδεκτες και μέχρι να αποφασίσω να τις ξαναγυαλύσω, θα περάσουν κάμποσα χρονάκια...

Έχω την εντύπωση όμως, ότι το χρώμιο ή νίκελ είναι επιμετάλλωση? Δηλαδή, μια ελάχιστη φλύδα κολλημένη στο σίδερο? Ίσως δεν είναι και πολύ έξυπνο να ξυστεί...
il capo dei bravi

Απ: V7 classic
« Απάντηση #7 στις: Οκτωβρίου 01, 2017, 01:49:25 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
μπορω να δω την κατασταση που ειναι;
Λυση υπαρχει για ολα.
Αλλα μονο αν δω μπορω να πω τη σωστη.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: V7 classic
« Απάντηση #8 στις: Οκτωβρίου 02, 2017, 09:26:39 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Ζήτω συγγνώμη πως ανεβάζω φωτογραφίες;

πηγαινε σε καποιο photobucket, instagram κλπ και ανεβασε χαμηλης αναλυσης φωτο εκει και μετα ποσταρισε εδω το λινκ πατωντας το 1ο εικονιδιο στην 2η σειρα αριστερα (με εικονα την Τζοκοντα)
 :icon4_hi:
καλως ηλθες!
Keep riding.

Απ: V7 classic
« Απάντηση #9 στις: Οκτωβρίου 02, 2017, 09:29:09 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Για το προβλημα σου.
Αν το μοτερ σου ειναι μαυρο, αγορασε σπρευ μαυρο Heat Resistant και αφου εχεις καλυψει τα γυρω σημεια ψεκασε απο αποσταση 20 εκ λιγο στο σημειο του προβληματος, αφου πρωτα το εχεις τριψει και καθαρισει λιγο...

επανελαβε αν χρειαζεται μετα απο 1 ημερα.

Για τα νικελ παρε αλοιφη για μεταλλα (βενολ, μπρασσο κλπ) και με κυκλικες κινησεις απλωσε, ασε να κανει κρουστα και μετα σκουπισε....αν δεν ειναι τελειως χαλασμενη θα ερθει....υπομονη θελει.
 :icon4_ok:
Keep riding.

Απ: V7 classic
« Απάντηση #10 στις: Οκτωβρίου 02, 2017, 11:33:12 πμ »

Αποσυνδεδεμένος ryk

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Μοτοσυκλέτα: V50 III reborn!
Βάλε φωτό! για να μη μιλάμε στον αέρα...  :duim:
Rocakbilly Rulez!

Απ: V7 classic
« Απάντηση #11 στις: Οκτωβρίου 02, 2017, 01:09:25 μμ »

Αποσυνδεδεμένος mickeytzan

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Guzzi 100% lover

Απ: V7 classic
« Απάντηση #12 στις: Οκτωβρίου 02, 2017, 01:34:24 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ryk

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 142
  • Μοτοσυκλέτα: V50 III reborn!
Για το προβλημα σου.
Αν το μοτερ σου ειναι μαυρο, αγορασε σπρευ μαυρο Heat Resistant και αφου εχεις καλυψει τα γυρω σημεια ψεκασε απο αποσταση 20 εκ λιγο στο σημειο του προβληματος, αφου πρωτα το εχεις τριψει και καθαρισει λιγο...

επανελαβε αν χρειαζεται μετα απο 1 ημερα.

Για τα νικελ παρε αλοιφη για μεταλλα (βενολ, μπρασσο κλπ) και με κυκλικες κινησεις απλωσε, ασε να κανει κρουστα και μετα σκουπισε....αν δεν ειναι τελειως χαλασμενη θα ερθει....υπομονη θελει.
 :icon4_ok:

Σε γενικές γραμμές ότι έχει γράψει ο Αντώνης πιο πάνω.
Τελευταία βλέπω να παίζει στο fb κάποιο harpic -για τους λαιμούς μόνο- , (google: harpic εξάτμιση)  το οποίο το απλώνεις πάνω στην εξάτμιση με πινελάκι και αφού το αφήσεις να δράσει, ξεπλένεις. Σε πιο "άσχημα" σημεία τρίβεις και λίγο. Θέλει προσοχή όμως, γιατί είναι ισχυρά όξινο προϊόν και μπορεί να κάνει ζημιά όπου αλλού πέσει/πιτσιλίσει - δεν το έχω χρησιμοποιήσει.
Εκεί που έχει ξεφλουδίσει το χρώμα, έχει πέσει υγρό φρένων; ή κάποιο πλυντήριο την "έκανε";
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 02, 2017, 02:24:11 μμ από ryk »
Rocakbilly Rulez!

Απ: V7 classic
« Απάντηση #13 στις: Οκτωβρίου 02, 2017, 03:16:30 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Stamatis

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 314
  • :-)
  • Μοτοσυκλέτα: V7-ii-special
  • Πόλη: ΑΘΗΝΑ
Θελει δουλεια το μηχανακι.
Βλεπω και ψωριασμενο αλουμινιο αρκετο.
Για την ροδελλα στη ταπα της βενζινης, μασκαρησε το ντεποζιτο με ταινια, οπως και την ιδια την ταπα και τριψε με εναν πολτο απο μαγειρικη σοδα και νερακι (πηχτο).
Θα τριψεις με ενα μεγαλο μπαλακι που θα φτιαξεις απο αλουμινοχαρτο.
Προσοχη. Μονο εκει. Πουθενα αλλου.
Δες το αποτελεσμα και αποφασισε αν σου κανει.
Χρειαστηκαν 20 χρονια ψυχαναλυση για να καταλαβω οτι ο γιατρος μου ειναι ασχετος.

Απ: V7 classic
« Απάντηση #14 στις: Οκτωβρίου 02, 2017, 03:28:30 μμ »

Αποσυνδεδεμένος kostasmito

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: V7 cafe classic
  • Πόλη: Ηράκλειο
Κινητήρα & άξονα: ότι σου είπαν με spray, αλλά για να υπάρχει ομοιομορφία θα πρέπει να τα βάψεις όλα.
Λαιμοί εξάτμισης: ανοξείδωτους έχει το classic? Εμένα το cafe φοράει σιδερένιους. Βάλε μαγνήτη και δες. Αν δεν πιάνει ο μαγνήτης ή τρίβεις με ντουκοχαρτα ή παίρνεις σύρμα & αλοιφή για ανοξείδωτα κατσαρολικά και τρίβεις. Λογικά θα ξαναγίνουν σαν καινούργια.
Καπάκι κεφαλής & τάπα ρεζερβουαρ: αν έχεις όρεξη τρίβεις, όπως σου είπε ο Σταμάτης, μέχρι να καθαρίσει.
Ζάντες: συρματάκι & αλοιφή για κατσαρόλες.

Ο προηγούμενος πάρκαρε κοντά στην θάλασσα?