Από καιρό ήθελα να αλλάξω τα δυο τσιμουχάκια στεγανοποίησης που βρίσκονται στο αξονάκι που βρίσκεται πίσω από τον σκλάβο
κύλινδρο
(slave cylinder) του συμπλέκτη και πιέζει τους δίσκους, μπας και σταματήσει η διαρροή βαλβολίνης στους δίσκους.
Όταν έβγαλα το ψαλίδι είδα ότι τα δύο κωνικά ρουλεμάν της έδρασης του ψαλιδιού στο πλαίσιο ήταν τελείως στεγνά και το ένα είχε ήδη
αρχίσει να χάνει κομματάκια από το δαχτυλίδι που συγκρατεί τα κυλινδράκια στις θέσεις τους. Και να σκεφτεί κανείς ότι το γκούτσι είναι
πάντα σε κλειστό γκαράζ και σπάνια έχει δει βροχή. Νομίζω ότι τα πρόλαβα στο τσακ γρασσάροντάς τα, γιατί για καινούρια από μια
γρήγορη αναζήτηση που έκανα με τον κωδικό της γκούτσι είχαν αγορά γύρω στα 36€ το
ένα
(μπορεί βέβαια να υπάρχουν και φθηνότερα εμπορίου) σε διάσταση 25x47x17.
Με την ευκαιρία γρασάρισα και τα ρουλεμάν του μοχλικού, όπου η κατάσταση ήταν λίγο καλύτερη, ενώ η ευχάριστη έκπληξη
ήταν τα ρουλεμάν του λαιμού, όπου ενώ περίμενα παρόμοια κατάσταση με το ψαλίδι, ο Λουίτζι δεν είχε ξεχάσει το γράσσο
.
Προσοχή λοιπόν στα ρουλεμάν ψαλιδιού.
υγ. όσο για το αν σταμάτησε η διαρροή βαλβολίνης, τα πρώτα σημάδια είναι θετικά
Τα ρουλεμάν είναι το νούμερο 7
Τα τσιμουχάκια και το αξονάκι του συμπλέκτη
που βρισκόντουσαν εκεί μέσα
Από την πρόοδο των εργασιών