Φόρουμ Guzzisti Hellas > Restoring, κατασκευές

Η νουαζετα...

(1/6) > >>

Dr.JoHN:
Μην με ρωτησετε γιατι, κοιταζοντας το, μου εσκασε πριν κατι μηνες το ''ονομα'' της.
Ειχα πει πως δεν θα το εμφανιζα μεχρις οτου να ηταν ετοιμο, μιας και που το θεωρω καπως ''χρουσουζια''.
Αν και καποιοι γνωριζουν για την παρουσια του.
Αποφασισα λοιπον, λογω της οικογενειακης κατανηξεις του Forum να το παρουσιασω.
Λογω ανωτερας βιας, το Project εχει παγωσει και περιμενω να ''καψω τα ριμαδια τα λεφτα μου'' μπας και ζεσταθει ξανα.
Το μηχανακι στηθηκε απο κουτες ανταλλακτικων. Οποτε ''πριν'' και ''μετα'' δεν υπαρχει.
Ο σκελετος του ειναι V35 Imola.

Και καπως ετσι ξεκινησε...







Εστησα τον σκελετο του Imola στο κεντρο του υπογειου... πηρα ενα σκαμπο, καθησα απεναντι του και αρχισα να καπνιζω...
Η διαδικασια αυτη κρατησε πανω απο 20 μερες. Οι γοπες, οταν σκουπισα στο τελος, ηταν πανω απο 80 σε εκεινο το σημειο.
Η ιδεα δεν ειχε ελθει. Δεν ηθελα να κανω αλλο ενα cafe racer. Δεν τα παω καλα με τις μοδες.







Το μηχανακι ηταν χωρις τιμονι και εγω το μετακινουσα απ τα καλαμια, κανοντας διαφορα ακροβατικα για να μην μου πεσει στις ''μανουβρες''.
Μια μερα λοιπον μου επεσε... Θυμωσα τοσο με τον εαυτο μου... Πηρα ενα τιμονι απο ενα enduro που ειχα στο υπογειο και το βιδωσα πανω.
Αμεσως αρχισα να γελαω... να γελαω ασταματητα. Η ιδεα ειχε ερθει. Ειχε ερθει απο το Αμερικα... Το μηχανακι θα γινοταν Flat Track.

Αρχισα λοιπον να αγοραζω πραγματα για τον σκοπο αυτο.
Μεσα στα ανταλλακτικα που μαζεψα, μαζεψα και αυτο... ;D







Κατ' ευθειαν λιγουρευτικα το μοτερ του και τα 750 κ.εκ.
Μετα απο καποια απογευματα δουλειας... κ μια αποπειρα αυτοκτονιας εν αγνοια μου.
Κατεληξα με αυτο...







Η προβες ηταν, και ειναι ατελειωτες, πραγματικα δεν ειναι δυνατον να τις αναφερω.
Ας αναφερω ομως καποια ενδιαφεροντα πραγματα.
Ολοι ξερουμε πως για να βγαλει αλογα το συγκεκριμενο μοτερ ειναι κατι πολυ μα πολυ ακριβο.
(Υπολογιστε καπου στα 2.500e + για να πατε καπου στα 50 με 52 αλογα ροδα)
Ετσι η ιδεα ηταν να βγαλω κιλα απο πανω της...
Εφερα λοιπον 2 ζυγαριες στο υπογειο (μια ακριβειας εως 5kg, και μια εως 120kg) και αρχισα δουλεια.
Αγορασα ενα σασμαν V50 Nato, το μοναδικο σασμαν με μανιβελα. Ετσι πεταξα την μπαταρια και την μιζα.
Οι ζαντες περαν του look, ειναι borrani (ακτινωτες)... Το αποτελεσμα ειναι 1100 gram εμπρος, 900 gram πισω.
Θα μου πει καποιος, σιγα τα ωα.
Οκ, ας εξηγησω:
Οι ζαντες ειναι περιστρεφομενη μαζα. Πραγμα που σημαινει πως -1 gram στην ζαντα, ισοδυναμη με -4 gram απ' την μοτοσυκλετα.
Αυτες οι τιμες αφορουν την μοτοσυκλετα οσο ειναι σταματημενη. Για να μην σας ζαλιζω...
Μετα απο πολλες πολλες πολλες πραξεις, η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα οταν θα κινηται με 150 km/h θα συμπεριφερεται σαν 34kg ελαφρυτερη.
Ετσι, εχουμε καλυτερα φρενα, καλυτερο κρατημα, και καλυτερη επιταχυνση.
Αναρτησεις δεν αλλαξα μιας και που ηθελα το μηχανακι να ειναι λιγο τρομαχτικο...
Ενδεικτικα να πω οτι η ακτινωτη ζαντα με τους δισκους δεν χωραγε καν στο μπροστινο. (175mm offset)
Αλλα ολα αυτα ειναι αλλουνου παπα ευαγγελια.
Αγοραστηκε μια ηλεκτρονικη Silent Hektik η οποια διαβαζει απο στροφαλο και ταιριαξε με τους Silent Hektik πολλαπλασιαστες.
Ενδεικτικα να πω, πως οι μαμισιοι πολλαπλασιαστες στο peak τους εχουν 30-40mj ενεργεια, ενω οι Silekt Hektik αγγιζουν τα 120mj.
Τα καρμπυρατερ πηραν ποδι Dellorto PHBH 30 και στην θεση τους μπηκαν Dellorto PHF 30 με αντλια επιταχυνσης.
(Δεν ηθελα να το παρακανω, μην καιει κιολας...χαχαχαχαχα  :P    ειχα αλλο λογο, θα αναφερθει αργοτερα)
Οι εξατμισεις ειναι Mistral. Τις θεωρω Bestest στα μικρα απο θεμα ηχου.


Πφφφφ... ηδη βαρεθηκα να γραφω... παμε να το δουμε... (εχω κι αλλα, πολλα να γραψω)

















 






Προς το παρον ειμαστε σε αυτο το σημειο...Και οπως ειναι στην φοτο ειναι 141Kg. Βεβαια, εχουμε πολυ, μα πολυ δρομο ακομα....
Αν υπαρχουν αετοπουλα που θελουν περαιτερο ''ζουμερες'' λεπτομεριες για την Νουαζετα, πειτε μου να συνεχισω την ''ξεναγηση''  :P 

pepanmg:
Πολλά Μπράβο,.......θέλουμε συνέχεια!!!!!!!!  8)               

SPONT:
ιωαννη αισθανομαι ότι τιμησες το φορουμ με αυτή την ημιτελή παρουσιαση

 ξεπερνώντας τις φοβιες και τις προκαταλήψεις σου για την μετεπειτα εξελιξη του εγχειρήματος


ευχομαι η θετικη μας ενεργεια να επιταχυνει την ολοκληρωση του πρωτου? ελληνικου φλατ τρακ γκουτζι


carcano:
Dr πολυ  ομορφο βγηκε...


Με βαζεις σε πονηρες σκεψεις....

FANIS:
Go Jonny Go!!!

Δώσε!!!

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση