Αποστολέας Θέμα: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα  (Αναγνώστηκε 229056 φορές)

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #270 στις: Απριλίου 13, 2017, 11:45:38 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
δεν μου λες κατι το λαδι που βαζετε ειναι μηχανης η αυτοκινητου,γιατι το μοτερ ειναι ιδιο με αυτοκινητου αφου δεν εχει το σαζμαν μαζι.

Αν θυμάμαι καλά, στο manual γράφει Agip Racing 4T. Αυτό είναι αυτοκινήτου, (και πάλι αν θυμάμαι καλά) προδιαγραφής API SL. Όπως γράφεις, ΔΕΝ χρειαζόμαστε λάδι μοτοσυκλέτας, μιας που δεν χρειάζεται να λιπάνει και το κιβώτιο - και γιαυτό είναι και πιο ακριβό. Επίσης, δεν πάει στο συμπλέκτη, οπότε μπορεί να είναι και πολύ καλύτερης προδιαγραφής απο τα λάδια μηχανών.

Με βάση αυτά, εγώ σήμερα θα έβαζα Shell Helix Ultra Racing 10W-60 το οποίο βλέπω στο skroutz στα 7,5€ και είναι και API SN
il capo dei bravi

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #271 στις: Απριλίου 14, 2017, 09:21:40 πμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 217
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
Και πάλι 1000ευχαριστω

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #272 στις: Απριλίου 14, 2017, 11:14:37 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Doom

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 815
  • Guzzista Greco
    • Guzzista Greco
  • Μοτοσυκλέτα: Cali/ V7 Special
  • Πόλη: Αθήνα
..............Με βάση αυτά, εγώ σήμερα θα έβαζα Shell Helix Ultra Racing 10W-60 το οποίο βλέπω στο skroutz στα 7,5€ και είναι και API SN

Είσαι θησαυρός :icon3_respect:

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #273 στις: Απριλίου 15, 2017, 09:47:58 πμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα
 :icon2_goodpost:


 :icon3_respect:
guzziholic

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #274 στις: Νοεμβρίου 21, 2017, 11:06:54 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 217
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
καλησπερα να ρωτησω κατι για την breva μου κραταει λιγες στροφες τωρα τελευταια και οταν βγαζω ταχυτητα πεφτει στα κανονικα 1350 αλλιως εχει 1800 με 2000.ενω οταν με σβηστω μοτερ το γκαζι παιζει μια χαρα το ακους που τερματιζει στο κλεισιμο οταν δουλευη αμα το πιεσω με το χερι το αξωνακι στο σωμα θα κατεβουνε η στροφες κανονικα.μηπως εχει αλαξει κανενας ντιζες γκαζιου εχουνε κανενα θεμα?ευχαριστω που με ακουσατε.  :icon4_questions: :icon4_questions: :icon4_questions:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 22, 2017, 09:00:37 πμ από carcano »

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #275 στις: Νοεμβρίου 22, 2017, 09:58:34 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Δεν σου κρατάει λίγες αλλά πολλές. Το έκανε και σε μένα όταν κρύωνε ο καιρός. Την άνοιξη θα το ξεπεράσει.  :icon2_lol:

Αλλιώς υπάρχει ένας αισθητήρας θερμοκρασίας πάνω στον δεξί κύλινδρο αν θυμάμαι καλά. Έχει ένα μπλε πλαστικό βύσμα. Αν τον βγάλεις αυτόν (με πολύ προσοχή γιατί τα αυτάκια που κουμπώνει είναι της πλάκας) και τον πασαλείψεις με λίγο γράσο ή θερμοαγώγιμη πάστα θα διαβάζει θερμοκρασία πιο γρήγορα.

Αυτός ο αισθητήρας είναι από σκούτερ της Piaggio και προορίζεται για υγρόψυκτο μοτέρ. Στα γκούτσι είναι βιδωμένος πάνω στον κύλινδρο χωρίς να ακουμπάει στο σώμα του οπότε αργεί να πάρει ένδειξη.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #276 στις: Νοεμβρίου 22, 2017, 10:08:39 πμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
καλησπερα να ρωτησω κατι για την breva μου κραταει λιγες στροφες τωρα τελευταια και οταν βγαζω ταχυτητα πεφτει στα κανονικα 1350 αλλιως εχει 1800 με 2000.ενω οταν με σβηστω μοτερ το γκαζι παιζει μια χαρα το ακους που τερματιζει στο κλεισιμο οταν δουλευη αμα το πιεσω με το χερι το αξωνακι στο σωμα θα κατεβουνε η στροφες κανονικα.μηπως εχει αλαξει κανενας ντιζες γκαζιου εχουνε κανενα θεμα?ευχαριστω που με ακουσατε.  :icon4_questions: :icon4_questions: :icon4_questions:

Το κανονικό είναι 1200 +- 50 νομίζω?

 Ότι και να γίνει ΜΗΝ πειράξεις ΠΟΤΕ τη μεταλλική ράβδο που συνδέει τις πεταλούδες, ΟΥΤΕ τις βίδες στις οποίες τερματίζουν όταν κλείνουν - αυτές που αν ήταν καρμπυρατέρ θα ρύθμιζαν το ρελαντί. Αν πειραχτούν αυτές οι βίδες ή η ράβδος, μάλλον θα χρειαστείς καινούργιο σετ πεταλούδων.

Όταν θα έχω χρόνο θα γράψω topic...
il capo dei bravi

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #277 στις: Νοεμβρίου 22, 2017, 06:37:16 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
καλησπερα να ρωτησω κατι για την breva μου κραταει λιγες στροφες τωρα τελευταια και οταν βγαζω ταχυτητα πεφτει στα κανονικα 1350 αλλιως εχει 1800 με 2000.ενω οταν με σβηστω μοτερ το γκαζι παιζει μια χαρα το ακους που τερματιζει στο κλεισιμο οταν δουλευη αμα το πιεσω με το χερι το αξωνακι στο σωμα θα κατεβουνε η στροφες κανονικα.μηπως εχει αλαξει κανενας ντιζες γκαζιου εχουνε κανενα θεμα?ευχαριστω που με ακουσατε.  :icon4_questions: :icon4_questions: :icon4_questions:

Πόλυ οι 1350 είναι πολλές για ρελαντί, πόσο μάλλον οι 1800-2000. Κανονικά πρέπει να είσαι στις 1150-1200.

Για αρχή υποπτεύομαι δύο πράγματα:
- κακή ρύθμιση από μάστορα που δεν ξέρει (π.χ. πειραγμένο Allen βιδάκι στο αριστερό σώμα, ανοιχτά και τα δύο bypass, μπαλατζάρισμα οτινάναι, TPS οτινάναι κτλ.)
- βρώμικα σώματα. Πόσα χλμ έχεις? Έχουν ποτέ βγει για καθάρισμα?

Όσον αφορά τις ντίζες είναι εύκολο να τις ελέγξεις. η μια τραβάει στο "άνοιξε" η άλλη στο "κλείσε".

Δώσε παραπάνω πληροφορίες


Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #278 στις: Νοεμβρίου 23, 2017, 12:02:12 πμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 217
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
λοιπον DonRodrigo την ραβδο δεν την πειραξα αλλα πειραξα το δεξι μπαλακι απο την ραβδο που κουμπωνει στο σωμα,το γυρισα μια στροφη και το μοτερ ηρθε στα κανονικα του,αλλα δεν βλεπω να δουλευη το πρωινο του,και η στροφες ειναι στης 1200-1300.τωρα πως γινετε να μην δουλευη το πρωινο του χωρις να αναβει κανενα τσεκ οτι υπαρχει καποια βλαβη δεν ξερω.και ειδα στο δεξι το σωμα οτι ειναι σαν να χανει λιγη βενζινη απο τον αξωνα της πεταλουδας γιατι ειναι λερομενο το ελατηριο επαναφορας αυτα. και μανο77 την εκανα εγω σερβις τα παντα και τον ιμαντα του δυναμου και βαλβιδες και ολα,το μονο που δεν εκανα ειναι τα σωματα και tps ακομα.αυτα καλο βραδυ και θα σας ενημερωσω πως παει.

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #279 στις: Νοεμβρίου 23, 2017, 01:27:15 πμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
Θα πρότεινα, αν θυμάσαι πως ήταν να το ξαναφέρεις στην προηγούμενη κατάσταση.
Για να καθαρίσεις πεταλούδες, θα πρέπει να βγάλεις τα σώματα μαζί, σαν σετ, να μην τα ξεχωρίσεις. Για να το κάνω αυτό, εγώ χρειάστηκε να βγάλω επίσης μπαταρία και φιλτροκούτι...

Πριν απο αυτό, αξίζει τον κόπο να καθαρίσεις τη βαλβίδα του ρελαντί (το stepper είναι το μοτεράκι που κινεί τη βαλβίδα). Δες το stepper, ακολούθα το σωληνάκι απο το οποίο παίρνει αέρα απο το φιλτροκούτι, βγάλ'το απο το φιλτροκούτι, και ενώ δουλεύει ο κινητήρας, ψέκασε μέσα στο σωληνάκι με σπρέυ καθαρισμού καρμπιρατέρ. Με μικρές δόσεις, καθώς σε κάθε δόση ο κινητήρας θα μπερδεύει και θα κάνει να σβήσει -κράτα τον με το γκάζι. Ότι παπαριά έχει πιάσει η βαλβίδα θα βγει σα καπνός απο την εξάτμιση. Μπορεί το πρόβλημα του ρελαντί να είναι και απο αυτό, μάκα μέσα στη βαλβίδα που δεν την αφήνει να κινηθεί ελεύθερα.
Τυχών παπαριές απο το stepper μείνουν στα σώματα, τις καθαρίζεις μετά.

Οπότε: καθάρισε stepper, μετά τα σώματα (μαζί), βάζοντας τα σώματα ρυθμίζεις ντίζες γκαζιού... και μετά πρέπει να μπαλανσάρεις πεταλούδες.

Θα χρειαστείς όργανο που μετράει υποπίεση, ίσως να μπορείς να δανειστείς απο κάποιον....

Στα breva-griso, νομίζω και σε όλα τα carc η διαδικασία είναι:
- βγάζεις τις 2 βίδες-τάπες 6mm που είναι στην έξω πλευρά των λαιμών εισαγωγής, κοντά στους κυλίνδρους. Βιδώνεις στη θέση τους τους μαστούς με τα σωληνάκια του οργάνου που μετράει υποπίεση.
- κλείνεις τα bypass και στα δύο σώματα. Είναι το βιδάκι που φωλιάζει μέσα στο κυλινδρικό εξόγκωμα στην έξω πλευρά και λίγο μπροστά απο την πεταλούδα, και βιδώνει απο κάτω.
- ζεσταίνεις τον κινητήρα, περίπου στους 70 αν θυμάμαι καλά
- ανεβάζεις 3000-4000 στροφές. Ρυθμίζεις τη διαφορά της υποπίεσης μεταξύ των κυλίνδρων, γυρίζοντας το βιδάκι με το ελατήριο που είναι κάτω απο την αριστερή πεταλούδα, πάνω στο σύνδεσμο της ράβδου που ενώνει τις πεταλούδες, αυτό που μετακινείται μαζί με τη ράβδο καθώς ανοιγοκλείνει το γκάζι. Θές η υποπίεση των κιλύνδρων να είναι ίδια. Όσο πιο "ίδια" τόσο το καλύτερο.
- σβήνεις απο kill switch. κάνεις reset στο tps. κλείνεις διακόπτη. ξανανοίγεις διακόπτη. Βλέπεις TPS. Ανοίγεις λίγο γκάζι και ξανακλείνεις σιγά χωρίς δύναμη και χωρίς χτύπημα. Βλέπεις TPS. Με κλειστό γκάζι πρέπει να δείχνει 4,6~4,8. Αν είναι τόσο, συνεχίζεις με το παρακάτω, αν δεν είναι reset πάλι και ξαναελέγχεις.
- Βάζεις μπρος και αφήνεις να δουλεύει στο ρελαντί. Κοιτάς υποπιέσεις. Ρυθμίζεις ώστε να είναι ίδιες, ανοίγοντας το βιδάκι bypass μόνο του κυλίνδρου με τη μεγαλύτερη υποπίεση.
il capo dei bravi

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #280 στις: Νοεμβρίου 23, 2017, 11:44:48 πμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
Πολυ, κάνε ότι λέει ο DonRodrigo.
Ξαναφέρε το μπαλάκι εκεί που ήτανε και ακολούθησε τη διαδικασία καθαρισμού και μπαλατζαρισματος των σωμάτων.
Θα χρειαστεί να βγάλεις ντεπόζιτο και φίλτροκουτι. Επισης θα ξεβιδώσεις το λαμακι που καταλήγουν οι δύο ντίζες του γκαζιού στο αριστερό σώμα. Απο εκεί και πέρα θα βγουν τα σώματα "πακετο".
Έχεις καλώδια για σύνδεση laptop με τον εγκέφαλο? Αν όχι, θα τα βρεις στο ebay. Χωρίς αυτά δεν κάνεις δουλειά.

Μη σε ανησυχεί τι βρεγμένο ελατήριο στο δεξί σώμα. Κράτα το επίπεδο του λαδιού πιο κοντά στο MIn πάρα στο Max και δε θα σου ξανασυμβεί.

Επισης σημαντικό, δεν μας είπες εάν το αλενακι που κάνει για stop στο αριστερό σώμα είναι πειραγμένο ή όχι. Είναι γεμάτο με κίτρινη μπογιά?

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #281 στις: Νοεμβρίου 23, 2017, 12:19:38 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #282 στις: Νοεμβρίου 23, 2017, 11:08:33 μμ »

Αποσυνδεδεμένος ΠΟΛΥΣ

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 217
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: breva 1100 08
  • Πόλη: κατερινη
εχουμε και λεμα το μηχανακι δουλει καλυτερα απο πριν σε σχεση ρελαντι ειμαι στης 1200 και οταν ειναι κρυο περιπου στης 1700 για λιγο,τωρα αυτο που προσεξα ειναι στο δουλεμα οτι κανει μια μικρη αριθμια λογο οτι πειραξα το μπαλακι απο δεξια και ενω κοκκινιζε η δεξια εξατμισει τωρα κοκκινιζει η αριστερη.τα σωματα θα τα κανω οταν ερθει το καλωδιο το οποιο το παρηγγειλα,τωρα θα κανω μονο τον αισθητηρα του ρελαντη και βλεπουμε,παντος αυχαριστω και θα μηλισουμε και παλι. :icon3_goodpost: :icon3_goodpost: :icon3_goodpost: :icon3_goodpost:

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #283 στις: Νοεμβρίου 23, 2017, 11:20:59 μμ »

Αποσυνδεδεμένος DonRodrigo

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 103
  • Guzzi 100% lover
  • Μοτοσυκλέτα: Griso 1100
  • Πόλη: Μυτιλήνη
Την υποπίεση πως θα τη μετρήσεις? Έχεις όργανο? Αν κάνεις καμιά πατέντα απο αυτές που μπορεί κανείς να δει στο youtube, με λάστιχο, υγρό, και συγγυνονούντα δοχεία, έχε το νου σου, το λάστιχο μπορεί να λιώσει καθώς οι λαιμοί ζεσταίνονται αρκετά, και κυρίως, η διαφορά υποπίεσης, θα τραβήξει το υγρό στον κύλινδρο, αν είναι μεγάλη η διαφορά, δε θα προλάβεις να κάνεις κιχ...
il capo dei bravi

Απ: BREVA 1100 - τεχνικά θέματα
« Απάντηση #284 στις: Νοεμβρίου 24, 2017, 12:21:16 μμ »

Αποσυνδεδεμένος manos77

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 491
  • Μοτοσυκλέτα: Breva 1100 truccata
εχουμε και λεμα το μηχανακι δουλει καλυτερα απο πριν σε σχεση ρελαντι ειμαι στης 1200 και οταν ειναι κρυο περιπου στης 1700 για λιγο,τωρα αυτο που προσεξα ειναι στο δουλεμα οτι κανει μια μικρη αριθμια λογο οτι πειραξα το μπαλακι απο δεξια και ενω κοκκινιζε η δεξια εξατμισει τωρα κοκκινιζει η αριστερη.τα σωματα θα τα κανω οταν ερθει το καλωδιο το οποιο το παρηγγειλα,τωρα θα κανω μονο τον αισθητηρα του ρελαντη και βλεπουμε,παντος αυχαριστω και θα μηλισουμε και παλι. :icon3_goodpost: :icon3_goodpost: :icon3_goodpost: :icon3_goodpost:

Πόλυ, αν για αισθητήρα ρελαντί εννοείς το βηματικό μοτέρ ανάμεσα στα σώματα, άστο προς το παρόν. Κάνε το μαζί με τα σώματα.
Σε ξαναρωτάω σχετικά με το αλλενάκι στο αριστερό σώμα. Είναι πειραγμένο?