Προσπαθω να την κανω να δουλευει ομαλα σε ολη τη κλιμακα και οχι σαν τρακτερ στο λιγο-μισο γκαζι.
Εχω αναβαθμισει καθε χαρτη που βγαζει το εργοστασιο και καθε φορα που οδηγαω προηγουμενη γενια και ανεβαινω στο δικο μου, νομιζω οτι εμενα ειναι αρρυθμιστο.
Θελω ρε παιδι μου να δουλευει οπως πιστευω οτι πρεπει να δουλευει.
Ακομα και BMW r51 πλατινοφορα πιο γλυκα ανεβαζει στροφες.
Σε αυτό έπαιζε τεράστιο ρόλο το μπαλανσάρισμα που γίνεται στα παλιότερα, που έχουν ανεξάρτητες πεταλούδες. Στο δικό σου που έχει μία (κοινή) αυτά που μένουν ως ρυθμίσεις είναι οι βαλβίδες, το reset του TPS, και τα μπόσικα στις ντίζες γκαζιού. Υποθέτω ότι τα μηχανικά είναι εντάξει...
Πριν κάνεις επεμβάσεις, κυρίως πριν πειράξεις καλώδια, θα σου πρότεινα να κατεβάσεις το guzzidiag και να πάρεις τα καλώδια απο τη lonelec. Είναι η πιο φτηνή λύση, και θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τι συμβαίνει. Το guzzidiag ΔΕΝ έχει να κάνει με τους χάρτες, το readr/writer είναι άλλα προγράμματα, απλά βρίσκονται στο ίδιο site.
Με το guzzidiag μπορείς να ΔΕΙΣ τι κάνει η ecu και τι βλάβες "βλέπει". Για το θέμα που σε αφορά, παίζουν ρόλο οι θερμοκρασίες αέρα και κινητήρα που "βλέπει" η ecu και τα mV των αισθητηρίων λ. Επίσης μπορείς να δεις (και να κάνεις reset) στο σένσορα του γκαζιού (TPS). Η ecu είναι υπολογιστής, μπαίνει λάθος, βγαίνει λάθος...
πχ, δε στέκει να μην έχεις βάλει μπρός, και να βλέπει η ecu 50C στον κινητήρα, ούτε να ζεματάει και να βλέπει πχ 40C, ή να κάνει 5 λεπτά να "νοιώσει" το ζέσταμα... Η θερμοκρασία αέρα είναι πιο εύκολη, πρέπει όμως να δουλεύει το μοτέρ για να υπάρχει ροή, αλλιώς μετράει τη θερμοκρασία του κουτιού. Οι λ δουλεύουν αφού ζεσταθούν, αν είναι ζιρκονίου (δεν ξερω τι φοράει το v7), δίνουν απο 0,1 ως 0,9 mV. Αν έχει χαλάσει ή δεν κάνει καλή επαφή ο ένας απο αυτούς, πιθανότατα να σου εμφάνιζε τη συμπεριφορά που περιγράφεις.
Δες πρώτα τι συμβαίνει, και μετά αποφασίζεις που και πως θα επέμβεις.