πρώτα απο όλα πρέπει να αδειάσεις το ντεπόζιτο απο ότι βενζίνη έχεις μέσα, να βάλεις καινούργια μαζί με ένα μπουκαλάκι redex καθαριστικό και ενισχυτικό. Δεν κάνει κάτι στα οκτάνια, αλλά καθαρίζει πολύ καλά όλο το κύκλωμα.
Μπορείς να το κάνεις με δύο τρόπου.
Αναρόφηση απο επάνω και παίξιμο απο κάτω.
Η δική μου πρόταση ειναι αφού αδειάσεις το ντεπόζιτο με τον κλασικό τρόπο σωλήνα - ρούφα- φτύσε, να φτιάξεις μια απλή και φτηνή τρομπίτσα με το ψεκαστικό απο ένα αζαξ για τα τζάμια και ένα μακρύ σωληνάκι που θα ακουμπήσει στο κάτω μέρος του ντεπόζιτου εκεί που είναι το ρακοράκι της βενζίνης.
ψου-ψου-ψου θα αδειάσει εντελώς και μαζί θα πάρει και ότι σκουπιδάκι έχει κρατήσει μέσα.
Αφού βάλεις νέα βενζίνη λοιπόν, και πριν βάλεις μπροστά, θα πρέπει να αλλάξεις τα λαδια σου.
Θα πάρεις το απολύτως μα το απολύτως φτηνότερο λάδι που θα βρεις και αφού βγάλεις εντελώς τα παλιά σου, θα βάλεις το πάμθηνο καινούργιο σου και θα βάλεις μπρος.
Θα αφήσεις να δουλέψει για 5 λεπτά χωρίς να κάνεις βόλτα ή κάτι τέτοιο, στο ρελαντί.
έτσι ζεστό όπως είναι, θα τα αδειάσεις και μετά θα βάλεις τα νέα σωστά λάδια και το φίλτρο σου.
Κατόπιν ακολουθούν τα υγρά των φρένων (με εξαέρωση) γιατι στανταρ εχουν μαζέψει υγρασία και τέλος ήρθε η ώρα του άξονα που εκεί θέλει προσοχή αλλά θα το δούμε όταν έρθει η ώρα του.
Αυτές είναι οι δικές μου συμβουλές και περιμένουμε να ακούσουμε και τους άλλους.
Τα λέμε ότι χρειαστείς.