Αποστολέας Θέμα: Ciao a tutti Guzzisti  (Αναγνώστηκε 18623 φορές)

Απ: Ciao a tutti Guzzisti
« Απάντηση #15 στις: Μαΐου 13, 2018, 06:58:41 μμ »

Αποσυνδεδεμένος SPONT

  • Guzzisti
  • **
  • Μηνύματα: 904
  • carpe throttle--anima guzzista
  • Μοτοσυκλέτα: στελλα,σουγκαρ,δημητρα

Είχα μερικές τελευταίες απορίες:
- Για τον συνεπιβάτη πώς είναι η σέλα? Είναι άνετα ώστε να κάνεις εκδρομή? Γιατί στο ΜΤ-07 ούτε λόγος.
- Συμπεριφορά ανάρτησης για οδηγό ~ 95κιλά? Θα τερματίζει στις λακούβες? Θέλει άλλα ελατήρια κατευθείαν ή και ολόκληρα αμορτισέρ?
- Προστατευτικά για κινητήρα-πλαίσιο ποια προτείνετε? Θα ήθελα να τα έχω όσο πιο άμεσα γίνεται.
- Το φανάρι μπροστά πώς είναι από φωτισμό? Επαρκές? Δυνατό?
- Mistral, Agostini, Arrow, Zard ή κάτι άλλο?

η ταπεινη μου γνωμη

ανετη.ναι

εξαιρετικη.οχι.οχι

δεν χρειαζονται


και επαρκες και δυνατο

τις μητρικες
guzziholic

Απ: Ciao a tutti Guzzisti
« Απάντηση #16 στις: Μαΐου 14, 2018, 09:45:43 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Dakota

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 652
    • Του Μήτσου το Μπλοκάκι
  • Μοτοσυκλέτα: Buzuki.....
  • Πόλη: Θεσσαλονίκη
Το Clasic με τις ακτινωτές ζάντες έχει σαμπρέλες? Αν δεν είναι tubeless θα έπαιρνα το stone.
Πιστεύω σε έναν αετό 2κυλινδρο εκ τους αέρος ψυχόμενων. www.tou-mitsou-to.blogspot.gr

Απ: Ciao a tutti Guzzisti
« Απάντηση #17 στις: Μαΐου 14, 2018, 10:10:41 πμ »

Αποσυνδεδεμένος carcano

  • Συντονιστής
  • ****
  • Μηνύματα: 2315
  • Terminator
  • Μοτοσυκλέτα: Moto Guzzi V8
Mολις γυρισαμε απο τιην Ιταλια και αρκετοι φιλοι ηρθαν με τα νεα ν7 τους.

Καποιοι δε δικαβαλοι με κυριες ανω των 50...
δεν ακουσα διαμαρτυριες...

Καγκελα κλπ δεν χρειαζονται αμεσα, μονο αν τα θες για να στηριξεις προβολακια κλπ.

Γενικα καει λιγο, τραβαει απο χαμηλα και πηγαινει πιο γρηγορα απ οτι θα περιμενες με τα λιγα αλογα του.

Εγω θα επαιρνα στο special
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 31, 2018, 10:35:29 πμ από carcano »
Keep riding.